The Moo-Walkers Forum: Her diskuteres "Breaking News" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Her diskuteres "Breaking News" Hvad synes du om sangen? Her skrives kun om den sang.

#401 Bruger er offline   fuzzball Ikon 11 November 2010 - 05:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægHoTkNiFe, på 11 November 2010 - 11:55 AM, sagde:

Hej,

Først og fremmest: Takker for de opmuntrende ord omkring interviewet :)

Jeg må upåagtet af evt. udmeldinger fra Estate, Sony etc. dog fastholde at jeg ikke kan få øje på meget MJ's stemme i BN. Og må indrømme at jeg først for alvor var blevet overrasket hvis nogen af dem havde meldt ud at de rent faktisk havde nået samme konklusion. Som det ligger nu er det vigtigste for dem alle at sikre deres egne rumper, det gøres bedst ved at remse mest muligt op og konkludere mindst muligt. Skulle det være MJ's stemme på primær-vokalen, så er den blevet hevet ekstremt rundt i en mixerpult, og har efterladt noget der ikke kan kaldes hverken autentisk eller kønt. Det er også milevidt fra enhver vokal-håndtering der nogensinde har været endt på en MJ skive, men det synes jeg hele sangen bærer præg af.

Der er 2 ting i BN jeg slet ikke kan sidestille med MJ. Det er primært vibratoen som jeg slet ikke genkender, sekundært er der flere steder forsøgt at "hvæse" linierne ud, men den råhed/ruhed som er så karakteristisk i hans tekniske kunnen, den er totalt fraværende i BN. Som jeg også sagde på TV2; er det MJ der synger, så er det blevet maltrakteret så voldsomt i efterbehandlingen at han er "gået tabt i mixerpulten".


/C.


Helt enig. Og en anden ting jeg lægger mærke til er at alle ordene i sangen bliver sunget
meget tydeligt, og det er slet ikke Michael´s stil specielt ikke på en sang med aggressiv
tekst, hvor han altid "mumler".

#402 Bruger er offline   clausw Ikon 11 November 2010 - 06:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægMike sagde:

What? Interessant! Kan du poste et link til kampagnen? Takker Skrevet Billede


De sviner hinanden til på twitter! :D Teddy Riley har nu gjort sin twitterprofil privat. Ved ikke med Cory Rooney! De er i hvert fald ikke enige om, hvad der er sket. :D
Skrevet Billede

#403 Bruger er offline   Gregers Ikon 11 November 2010 - 06:47 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Der er bare total dømt mediecirkus big time... Det er da fuldstændig forfærdeligt.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#404 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 11 November 2010 - 06:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

Jeg synes også det her er ved at tage en drejning, hvor mange nogle efterhånden burde slå koldt vandt i blodet...

#405 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 11 November 2010 - 06:56 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Citat

Taryll Jackson on twitter:

If you question the validity of a professional photo you can ask the photographer for more pictures from that photo shoot. If it is authentic the photographer will turn over different shots. Some with different poses, some even with eyes closed. I questioned the validity of the vocal's on "breaking news" and several other songs of theirs that I've heard and they told me no other takes or tracks exist. They claim my uncle was so happy with the performance he instructed them to delete all the other files. I had the honor to learn and watch my uncle record my entire life and that is NOT how he worked. No outtakes, no other tracks, no backups, no proof. roughly 10 songs they turned in… same story for all of them. I asked for the computer it was created on... they said it broke. I asked for the original hard drive... they said it was destroyed. One dubious excuse after another.




Så Michael var "SÅ GLAD" for de her tracks, at han bad dem slette alle andre... Det burde fjerne enhver teori om, at det her bare er Michael på en dårlig dag.

#406 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 11 November 2010 - 07:08 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægclausw, på 11 November 2010 - 06:25 PM, sagde:

De sviner hinanden til på twitter! Skrevet Billede Teddy Riley har nu gjort sin twitterprofil privat. Ved ikke med Cory Rooney! De er i hvert fald ikke enige om, hvad der er sket. Skrevet Billede

Nåå....den slags kampagner..ØV!! Det her er for langt ude! Sikke et rod!Skrevet Billede
Hvor fanden er Sony henne?!! Hvorfor melder de ikke noget officielt ud?!! Skrevet Billede
.

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 11 November 2010 - 07:09 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#407 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 11 November 2010 - 07:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMike sagde:

Hvor fanden er Sony henne?!! Hvorfor melder de ikke noget officielt ud?!! Skrevet Billede
.

Også det jeg synes er lidt mærkeligt...Hvorfor har Sony ikke kommet med en udmelding endnu?!
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#408 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 11 November 2010 - 08:04 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

Så efter den udmelding som er kommet fra The Estate, kan vi konkludere at Det vi hører er Michaels stemme, med en anden vokalists vokaler over hans, på enkelte tidspunkter i sangen, og i baggrunden?
:)
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

#409 Bruger er offline   Hess Ikon 11 November 2010 - 08:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Wow. Tog vi virkelig fejl.

Må høre BN igen så. Det kan jo selvfølgelig godt være MJ.

Håber der snart kommer ro på og promotionen kan starte på fuld tryk.

#410 Bruger er offline   Jesh Ikon 11 November 2010 - 08:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Har været ude at rejse nogle dage og kommer tilbage til denne diskussion der ingen ende vil tage. To ting undre mig at ingen har taget op (undskyld hvis jeg har overset det):

1) BN er en sang ud af flere nye sange. Der kan findes snippets til flere af disse øvrige nye sange på nettet. Numrene lyder vildt lovende og er uden tvivl Michael. Hvorfor fokusere vi ikke på det i stedet for. Lets stay positive!
2) Faktum er desværre at Michael har forladt denne verden. Han har efterladt forskellige numre - nogle færdige andre mere demoagtige - og disse får vi glæden af at høre. Sony havde ligesom ikke mulighed for at spørge Michael om han kunne afslutte numrene, hvorfor vi i nogle tilfælde må tage til takke med supplerende kor og stemmer. Fine with me!

Jeg er blot lykkelig for at få mulighed for at lytte til den musik Michael arbejdede på de sidste år af sit liv. Om det er 2, 5 eller 7 "fulde" Michael numre er ikke det afgørende. Det afgørende er at vi i det hele taget får muligheden. Lad ikke det negative drukne alt det positive. I øvrigt glæder jeg mig til at se jer alle den 20:)
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#411 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 11 November 2010 - 08:41 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægJesh, på 11 November 2010 - 08:32 PM, sagde:

Har været ude at rejse nogle dage og kommer tilbage til denne diskussion der ingen ende vil tage. To ting undre mig at ingen har taget op (undskyld hvis jeg har overset det):

1) BN er en sang ud af flere nye sange. Der kan findes snippets til flere af disse øvrige nye sange på nettet. Numrene lyder vildt lovende og er uden tvivl Michael. Hvorfor fokusere vi ikke på det i stedet for. Lets stay positive!
2) Faktum er desværre at Michael har forladt denne verden. Han har efterladt forskellige numre - nogle færdige andre mere demoagtige - og disse får vi glæden af at høre. Sony havde ligesom ikke mulighed for at spørge Michael om han kunne afslutte numrene, hvorfor vi i nogle tilfælde må tage til takke med supplerende kor og stemmer. Fine with me!

Jeg er blot lykkelig for at få mulighed for at lytte til den musik Michael arbejdede på de sidste år af sit liv. Om det er 2, 5 eller 7 "fulde" Michael numre er ikke det afgørende. Det afgørende er at vi i det hele taget får muligheden. Lad ikke det negative drukne alt det positive. I øvrigt glæder jeg mig til at se jer alle den 20:)


Jeg kan sagtens se din pointe - lad os fokusere på det positive.

Dog ødelægger det rigtigt meget min positive oplevelse af nyt Michael musik, at jeg hele tiden skal være skeptisk omkring, hvorvidt vokaler er Michaels eller en voice-impersonators. Og jeg kan ikke nyde en sang som Breaking News, som er så absurd dårlig (jeg ved godt, mange synes, den er fed).

Så jeg kan desværre ikke dele din optimisme - indtil Sony beslutter at trække de her Cascio tracks ud af albummet, så vil jeg blive ved med at gøre opmærksom på min utilfredshed.

Jeg glæder mig naturligvis til at høre de 7 andre tracks, men glæden over et album med nyt materiale bliver gevaldigt ødelagt af det her amatørarbejde.

Alle de snippets, der er på nettet er i øvrigt ikke 100% sikkert Michael - hvis du spørger mig er "All I Need" ikke Michael. på "Carry On" er hovedvokalen ret sikkert Michael, men koret lyder slet ikke som Michael. Til gengæld er der ingen tvivl om "Much too Soon" - den glæder jeg mig sygt meget til!! :)

#412 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 11 November 2010 - 08:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

Jeg kan til dels give dig ret jesper.

Jeg vil hellere have 100 procent MJ, end halvt mj, og noget som prøver at lyde som ham. Om sangene så skulle være fra 80erne eller 90erne I Dont care:) bare det er Mj fuldt ud.

Jeg ville mene at han har lavet adskillige sange færdige, som kunne udgives istedet for nogle halvfærdige demoer, med andre på..

bare min mening.

men ellers er vi enige i alt andet:)

#413 Bruger er offline   Emma. Ikon 11 November 2010 - 08:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jeg forstår, personligt, ikke hvordan at Teddy Riley og co. har kunne høre en helt anden stemme end fans, familie og non-fans. Det giver ikke rigtig nogen mening for mig. En grund der kunne havde været mulig for mig er at de evt. har hørt den "raw"-del af det som Michael havde indspillet og så havde de godkendt det, hvor så folk havde sat sig igang med sangen bagefter godkendelsen?

Nu har jeg omtrendt læst et par stykker der mener at selve teksten godt kunne havde været skrevet af Michael.. Det er da også meget muligt, men jeg er lidt uenig. First of all, så har jeg aldrig, neverever hørt en sang Michael selv har skrevet, hvor han omtaler sig selv i 3. persons ental, og det tror jeg heller ikke helt var hans "stil" at gøre.

I min egen mening har jeg ikke tænkt mig at købe hele albummet så længe der er sange på som er skrevet i Michaels navn og lagt på albummet i Michaels navn. Så vil jeg købe de singler jeg er sikker på er Michaels og så støtte mine penge til Michael på den måde. Jeg tror jeg vil have for dårlig samvittighed til andet, og så tror jeg også jeg ville spole over ikke-Michael sangene hver gang de kom, hvis jeg altså købte albummet.

Just my opinion.
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#414 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 11 November 2010 - 08:49 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlægjannik1987, på 11 November 2010 - 08:42 PM, sagde:

Jeg kan til dels give dig ret jesper.

Jeg vil hellere have 100 procent MJ, end halvt mj, og noget som prøver at lyde som ham. Om sangene så skulle være fra 80erne eller 90erne I Dont care:) bare det er Mj fuldt ud.

Jeg ville mene at han har lavet adskillige sange færdige, som kunne udgives istedet for nogle halvfærdige demoer, med andre på..

bare min mening.

men ellers er vi enige i alt andet:)


Jeg vil også langt hellere have ufærdige demoer fra 70'erne, end jeg vil have sange fra 2007, bestående af 50-100% fake vokaler. Jeg ville ønske, at Sony havde haft samme indstilling.

#415 Bruger er offline   Jesh Ikon 11 November 2010 - 08:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Personligt glæder jeg mig mest til "Do You Know Where your children are - det lyder ekstremt lovende. Herudover er der Hold My Hand, Blu Gangster, Another Day, Much To soon - som Søren nævner - og sikkert flere vi endnu ikke har hørt om. Jeg kan ikke vente til at få disse numre i ordenlig kvalitet.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#416 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 11 November 2010 - 08:52 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægEmma., på 11 November 2010 - 08:48 PM, sagde:

Jeg forstår, personligt, ikke hvordan at Teddy Riley og co. har kunne høre en helt anden stemme end fans, familie og non-fans. Det giver ikke rigtig nogen mening for mig. En grund der kunne havde været mulig for mig er at de evt. har hørt den "raw"-del af det som Michael havde indspillet og så havde de godkendt det, hvor så folk havde sat sig igang med sangen bagefter godkendelsen?

Nu har jeg omtrendt læst et par stykker der mener at selve teksten godt kunne havde været skrevet af Michael.. Det er da også meget muligt, men jeg er lidt uenig. First of all, så har jeg aldrig, neverever hørt en sang Michael selv har skrevet, hvor han omtaler sig selv i 3. persons ental, og det tror jeg heller ikke helt var hans "stil" at gøre.

I min egen mening har jeg ikke tænkt mig at købe hele albummet så længe der er sange på som er skrevet i Michaels navn og lagt på albummet i Michaels navn. Så vil jeg købe de singler jeg er sikker på er Michaels og så støtte mine penge til Michael på den måde. Jeg tror jeg vil have for dårlig samvittighed til andet, og så tror jeg også jeg ville spole over ikke-Michael sangene hver gang de kom, hvis jeg altså købte albummet.

Just my opinion.


Jeg synes ærligt talt, at det virker meget suspekt hele den situation med Teddy Riley.

Jeg hørte et langt radiointerview med ham (som var postet her i tråden). Han var for det første kaldt ind som "finisher", altså han var ikke i studiet, da de indspillede, men lavede den endelige mixning af tracket. Han påstår, at han tror, det er Michaels stemme, men han siger samtidig, at han ikke rigtigt kan forklare, hvad der foregår, da han underskrev en tavshedspligtserklæring.

Både den erklæring, plus det faktum, at han er blevet betalt for at arbejde på tracket, gør ham ikke til Jordens mest troværdige kilde, hvis I spørger mig.

Jeg tror, han er fanget lidt i en situation, hvor han ikke har lov til at sige ret meget, men alle bliver ved med at spørge ham...

#417 Bruger er offline   fuzzball Ikon 11 November 2010 - 09:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægWillYouBeThere, på 11 November 2010 - 07:49 PM, sagde:

Jeg vil også langt hellere have ufærdige demoer fra 70'erne, end jeg vil have sange fra 2007, bestående af 50-100% fake vokaler. Jeg ville ønske, at Sony havde haft samme indstilling.

Lige præcis!! Ville ønske de kunne udgive hele albummet kun med demoér...
Sange som In The Back og Fall Again er fantastiske at lytte til. Elsker Michael´s demoér!!
Men det ville $ony naturligvis ikke tjene så meget på...

#418 Bruger er offline   Hess Ikon 11 November 2010 - 09:03 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Efter alle de efterretninger og alle de personer som har sagt det er MJ er jeg begyndt at tro det rent faktisk er ham.

Selvfølgelig ikke som vi plejer at høre ham når han selv har færdiggjort sangen og gjort den perfekt. Her er måske tale om en demo der ikke en gang er indspillet i et studie, men bare i en stue.

Alle de personer der har arbejdet med ham på tournere og albums siger det er ham, lydeksperter bekræfter det er ham. SONY og the Estate ville ikke vinde noget ved at lyve, tværtimod.

De vil smadre alle senere MJ udgivelser hvis det kommer frem det ikke er MJ. Så hvis det ikke er MJ er SONY og the Estate også blevet snydt.

#419 Bruger er offline   Hess Ikon 11 November 2010 - 09:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

OG - den nye version på MJ.com lyder mere som MJ.

download: http://www.mediafire...1r82h4se1xzaqeh - den nye version.

#420 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 11 November 2010 - 09:13 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægHess, på 11 November 2010 - 09:03 PM, sagde:

De vil smadre alle senere MJ udgivelser hvis det kommer frem det ikke er MJ. Så hvis det ikke er MJ er SONY og the Estate også blevet snydt.


Jeg tror så absolut også, at de er blevet snydt. Alt tyder på, at det her er Cascios værk.

Det er jo klart, at de ikke indrømmer deres fejl nu - det ville være dybt pinligt for dem.

  • (28 Sider)
  • +
  • « Første
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere