The Moo-Walkers Forum: Her diskuteres "Breaking News" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold

Her diskuteres "Breaking News" Hvad synes du om sangen? Her skrives kun om den sang.

#141 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 November 2010 - 01:02 PM

• I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indmeldt: 25-July 09

Det løgn!
Jeg fik hørt til 2 min. og allerede ved første linje lukkede jeg af..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op. har lyst til at græde - jeg føler heller ikke det er ham... overhovedet.
Dén vokal minder bare ikke om michaels, den er for tynd.. Det lyder i mine øre slet ikke som om den vokal har hans egenskaber eller kapacitet.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#142 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 01:15 PM

• Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indmeldt: 18-September 07

Læs IndlægJacqueline, på 08 November 2010 - 12:50 PM, sagde:

Er sangen ude på youtube?! I så fald, nogle der kan give et link? Jeg kan simpelthen ikke komme igennem på Michaeljackson.com - kan høre 21 sek af sangen også går det ned.
Mit gymnasiums net er i uorden og går konstant ned, men youtube kan den godt lige klare...
Ih jeg er ved at blive desperart! Jeg har prøvet at høre den sang siden klokken 8, og er ved at blive mere og mere fusteret over jeg ikke kan udtale mig om alt dette påstyr..

Skrevet Billede

#143 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 01:21 PM

• Ko-admin
  • Ikon

Guys

At this point Sony only have,

We have complete confidence in the results of our extensive research as well as the accounts of those who were in the studio with Michael that the vocals on the new album are his own.

Epic Records spokesperson

I will be continually speaking with them to see what more can be added to support the song, as and when I have any more I will report it here.

:( :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Dette indlæg er redigeret af julie: 08 November 2010 - 01:21 PM

Skrevet Billede

#144 Bruger er offline   themjj Ikon 08 November 2010 - 01:42 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 26-April 04

Her er Teddy Rileys statement på twitter... SKAL LÆSES NEDEFRA! (det skal lige siges at han lige var blevet svinet til af en eller anden lige inden, derfor den hårde start)

TeddyRiley1
I apologize to MJ fan for not having the answers. Blessing to you all.
half a minute ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
If you don't have anything pleasant to ask or talk about don't hit me page. In fact, don't follow me...I've been very nice...Cont.
6 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
I've answered all that I can answer for MJ fan. The Cascios have a tweeter page...they have your answers...Cont.
8 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
I remix, made the tracks different from what they had which would have been unacceptable...Cont.
11 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
I have nothing more to say and I can't prove anything...I did not original produce his vocals nor these songs....Cont.
14 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
All I'm gonna say here is that I believe its MJ. The truth of this of it all no one knows be MJ and god knows....Cont.
22 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
Everyone said it is Michael except the family who says its not because there's no proof...Cont.
26 minutes ago via Twitter for Android

Slash
The coffee in Madrid is, without a doubt, amazing. Iii|; ),
29 minutes ago via ÜberTwitter

TeddyRiley1
professionals, friends, family, and the people who worked with Michael many year and before me...Cont.
29 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
Michael is not hear to voice himself and let you know the truth. I asked the company to bring in everyone...Cont.
33 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
6-8 months on invincible...all of these projects in the pass 20 yrs. Cont.
35 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
I've worked with MJ 4 times...we spent 1 yr 2, months together working on dangerous, 6 months on history, 2 months on Adam family...Cont.
38 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
The vocals I was given to me from the Cascios was all I had to work with. I can't and no one can prove anything but MJ...Cont.
42 minutes ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
These issue about MJ vocals not being real came into par. The vocal yes I feel they are MJ vox...they are very processed...Cont.
about 1 hour ago via Twitter for Android

TeddyRiley1
All of the producer that worked on this project got paid before they worked. At the last minute of working on this project...Cont.

TeddyRiley1
Only cause of Michael and the jackson family, who felt I should be on the project, cause of my relationship with Michael. Cont.

TeddyRiley1
I did not write the Songs, I was called in to mix and finish what I was given, Without compensation only cause of Michael...Cont.

TeddyRiley1
I was called on this project by the estate, Sony, and the family co signed it. These songs are created by the Cascios. Cont.

TeddyRiley1

Here's my quote and forever whoever don't believe me, fuck you!!!! Cont.
Reply Retweet

TeddyRiley1
This is for everyone that wanna point fingers...you asked me questions I gave my answer in what I can disclose. Cont.

Dette indlæg er redigeret af themjj: 08 November 2010 - 01:47 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#145 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 08 November 2010 - 02:02 PM

• Høvding
  • Ikon
  • Indmeldt: 17-August 06

Okay.. Nu har jeg hørt sangen om og om og om igen 50 gange for at være realistisk. Det er rigtig mange gange..

Jeg kan rigtig godt lide beatet, det er super fedt!

-Vokalerne er anderledes end hvad vi har hørt før! Men tænk lige over det. Hele verden går amok fordi det lyder anderledes end det plejer...

Hvad hvis det er her Michael, og vi har taget fejl hele tiden?

Jeg har også min store tvivl på om dette er Michael, men ikke destomindre er sangen jo skide god! hvis vi bare kunne få en klar melding!
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

#146 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 November 2010 - 02:03 PM

• Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indmeldt: 12-April 10

Tænk lige grundigt over, hvem der startede alle disse rygter, om at det ikke er Michaels stemme?

Det gjorde JOE!! Hvis der er nogen, der ondt i r*****, så er det Joe. Han vil mere end gerne skabe problemer for MJs estate, der ikke gider at give ham nogen af MJs penge! Joe har verdens bedste motiv for at gøre det her mod estaten og $ony!! Hvordan det er lykkedes ham at få overbesvist Kathrine aner jeg ikke. Men Jakie har meldt ud, at han mener, at det ER Michael. Der kan også være andre i familien, der er enige med Jackie, men som ikke har talt endnu.

Jackie Jackson Says:
November 8th, 2010 at 2:18 am it is my brother, period. no matter what other family members say. i’ve got nothing more to say.

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 08 November 2010 - 02:05 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#147 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 November 2010 - 02:31 PM

• I'm the blue gangsta'
  • Ikon

Som sagt ved jeg heller ikke hvad jeg skal tro.
Men jeg sidder nu også og får det dårligt over at jeg udtaler mig om at jeg ikke tror at det er hans vokal.. tænk nu hvis det egentligt er... :s
Skrevet Billede

- On the line

#148 Bruger er offline   themjj Ikon 08 November 2010 - 02:34 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon

Jeg vil nu personligt gerne have mig frabedt at jeg skulle have min tvivl ved denne sang, pga at nogle har startet et rygte. Jeg Har det indbygget i min sjæl efter mange års erfaring at man ikke skal tro på noget som helst medierne siger især om Michael eller familien, før man selv har sat sig grundigt ind i sagerne! Som jeg også skrev da jeg komplet afviste rygtet med sætningen "Helt ærlig, så find dog på rygter der i det mindste kunne være plausible!" Så anså jeg det ikke engang som en mulighed at det kunne være en anden end Michael på albummet! Det var først i det sekund at jeg hørte første sætning at jeg tænkte "OMG det er bare løgn det her, Det lyder ikke som Michael"

Jeg Håber personligt at der er tale om en overmaipuleret/autotunet/nedsløvning af en Michael sang! Men jeg syntes ærligtalt at det lyder som en der synger som Michael Jackson, ikke Michael Jackson der synger!
RIP Beautiful Michael!

Skrevet Billede

#149 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 November 2010 - 02:44 PM

• Always in my heart
  • Ikon

Men hvis nu rygterne SLET IKKE havde været der, var der så overhovedet nogen, der havde stillet spørgsmålstegn ved denne sang? Det tror jeg næppe....

Eller hvis Michael stadig var i live og havde udgivet den. Var der overhovedet nogen, der havde været i tvivl?
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
Until we meet again
I'll never let you part
RIP my love

Skrevet Billede

#150 Bruger er offline   themjj Ikon 08 November 2010 - 02:49 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon

Læs IndlægMike sagde:

Men hvis nu rygterne SLET IKKE havde været der, var der så overhovedet nogen, der havde stillet spørgsmålstegn ved denne sang? Det tror jeg næppe....

Eller hvis Michael stadig var i live og havde udgivet den. Var der overhovedet nogen, der havde været i tvivl?

Det kan jeg love dig for at jeg havde! Det var min allerførste reaktion, som bare blev mere og mere forstærket i løbet af sangen. Jeg kan ikke beskrive præcis hvad det er, men i mine ører lyder det lyder ikke som den Mand jeg har lyttet tid i de sidste 21 år.

Og hvis Michael var i live havde jeg jo absolut ingen grund til at tvivle noget som helst! Men det er jo også en helt anden situation så...
RIP Beautiful Michael!

Skrevet Billede

#151 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 November 2010 - 02:50 PM

• I'm the blue gangsta'
  • Ikon

Personligt har jeg taget afstand til rygterne om det ikke var ham - har slet ikke gidet at spille min tid på at læse det.
Men da jeg hørte starten af sangen var der noget inden i mig der sagde der var noget der ikke helt stemte overens. Jeg vil heller ikke mene at denne tråd har påvirket min mening.
Skrevet Billede

- On the line

#152 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 02:50 PM

• Ko-admin
  • Ikon

Læs IndlægMike sagde:

Tænk lige grundigt over, hvem der startede alle disse rygter, om at det ikke er Michaels stemme?

Det gjorde JOE!! Hvis der er nogen, der ondt i r*****, så er det Joe. Han vil mere end gerne skabe problemer for MJs estate, der ikke gider at give ham nogen af MJs penge! Joe har verdens bedste motiv for at gøre det her mod estaten og $ony!! Hvordan det er lykkedes ham at få overbesvist Kathrine aner jeg ikke. Men Jakie har meldt ud, at han mener, at det ER Michael. Der kan også være andre i familien, der er enige med Jackie, men som ikke har talt endnu.

hvem startede alle disse rygter om at det ikke er michael?
det gjorde alle fansene vel. så straks jeg hørte vedkommendes stemme var jeg ikke i tvivl om at det ikk var michael.

Skrevet Billede

#153 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 November 2010 - 02:53 PM

• Always in my heart
  • Ikon

Læs Indlægjulie, på 08 November 2010 - 02:50 PM, sagde:

hvem startede alle disse rygter om at det ikke er michael?
det gjorde alle fansene vel. så straks jeg hørte vedkommendes stemme var jeg ikke i tvivl om at det ikk var michael.

Det var Joe, der først var ude i medierne og sige, at der ikke var Michael og derfra tog det fart...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
Until we meet again
I'll never let you part
RIP my love

Skrevet Billede

#154 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 02:53 PM

• Ko-admin
  • Ikon

Corey Rooney posted on FB that it's definitely NOT Michael's voice!!!
He is a ex SONY executive that did that great 2 hour interview about MJ

Skrevet Billede

#155 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 02:55 PM

• Ko-admin
  • Ikon

Læs IndlægMike sagde:

Det var Joe, der først var ude i medierne og sige, at der ikke var Michael og derfra tog det fart...

det var ikke kun joe, men også resten af familien. børnene, katherine, latoya etc.
det var nok fordi de havde fat i noget...
min første reaktion da jeg hørte sangen var ihvertfald også at det er bare ikke michaels stemme!

Skrevet Billede

#156 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 November 2010 - 02:55 PM

• Always in my heart
  • Ikon

Læs Indlægthemjj, på 08 November 2010 - 02:49 PM, sagde:

Det kan jeg love dig for at jeg havde! Det var min allerførste reaktion, som bare blev mere og mere forstærket i løbet af sangen. Jeg kan ikke beskrive præcis hvad det er, men i mine ører lyder det lyder ikke som den Mand jeg har lyttet tid i de sidste 21 år.

Og hvis Michael var i live havde jeg jo absolut ingen grund til at tvivle noget som helst! Men det er jo også en helt anden situation så...

Min første reaktion var "ok, det lyder lidt anderledes, men det er Michael". Ligesom jeg tænkte første gang jeg hørte 2000 Watts og ligesom han lyder til nogle af HIStory koncerterne til tider...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
Until we meet again
I'll never let you part
RIP my love

Skrevet Billede

#157 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 02:57 PM

• Ko-admin
  • Ikon

Teddy Riley just said the following:

.@dllzz YES I SURE DID. WE HAVE FBI IS ON THIS WITH A FORENSIC MUSICOLEGIST. YOU WILL SEE IF IT GOES THAT FAR...THANK-YOU NO MORE COMMENTS.

Skrevet Billede

#158 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 November 2010 - 02:58 PM

• Always in my heart
  • Ikon

Læs Indlægjulie, på 08 November 2010 - 02:55 PM, sagde:

det var ikke kun joe, men også resten af familien. børnene, katherine, latoya etc.
det var nok fordi de havde fat i noget...
min første reaktion da jeg hørte sangen var ihvertfald også at det er bare ikke michaels stemme!

Som jeg ser det, er det kun Joe og Kathrine, der har udtalt sig gennem andre medier. Børnene har ikke selv sagt noget. Det er overbragt vis Kathrine. Og LaToya har jeg svært ved at stole på...det samme angår Joe...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
Until we meet again
I'll never let you part
RIP my love

Skrevet Billede

#159 Bruger er offline   Ane Ikon 08 November 2010 - 02:59 PM

• Naughty
  • Ikon
  • Indmeldt: 07-November 07

Læs Indlægthemjj, på 08 November 2010 - 02:49 PM, sagde:

Præcis!!

Jeg følger slet ikke med i hvad der sker omkring Michael, hans musik og hans familie - jeg gider ganske enkelt ikke fordi ingen ved hvad der er løgn og sandt. Jeg læser absolut INTET medmindre folk nærmest tvinger mig. Derfor anede jeg heller ikke, at der ville komme en sang før i lørdags, og det eneste jeg havde gjort der var, at høre de der 10 sekunder vi måtte høre, intet mere. Jeg blev glad, for det lød jo som et rætti Michael beat, og jeg blev lige dér overbevist om, at det album skulle jeg have - indtil da har jeg nægtet nogensinde at købe det album, fordi jeg ikke mener Michael ville udgive sange der ikke var færdige.
Kl. 7 eller sådan noget i dag, der hørte jeg den uden at have læst på Facebook, her eller andre steder, og jeg kunne med det samme høre, at der var noget galt. Fuck hvor blev jeg skuffet, jeg var ellers helt høj over at skulle høre hele nummeret, men det vendte bare 180 grader på 30 sekunder.

Min reaktion har INTET med mediernes rygter at gøre, jeg kendte som sagt intet til dem. Jeg fandt først ud af jer andres reaktion ved 9.30 tiden da jeg for alvor stod op og tjekkede Facebook.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#160 Bruger er offline   julie Ikon 08 November 2010 - 03:03 PM

• Ko-admin
  • Ikon

noget der bekymrer mig lidt er, hvis selv mj fans er overbevist om at det her er michael, så vil resten af verden sikkert også let kunne overbevises. ergo kan de sikkert formå at slippe afsted med det her. OG for fremtiden udgive en masse lort som ikke engang af michael, for folk bider åbenbart på krogen.

Dette indlæg er redigeret af julie: 08 November 2010 - 03:03 PM

Skrevet Billede

• (28 Sider)
  • +
  • « Første
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne