Her diskuteres "Breaking News" Hvad synes du om sangen? Her skrives kun om den sang.
#141 08 November 2010 - 01:02 PM
Jeg fik hørt til 2 min. og allerede ved første linje lukkede jeg af..
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op. har lyst til at græde - jeg føler heller ikke det er ham... overhovedet.
Dén vokal minder bare ikke om michaels, den er for tynd.. Det lyder i mine øre slet ikke som om den vokal har hans egenskaber eller kapacitet.
I pray for you every day.
Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!
- On the line
#142 08 November 2010 - 01:15 PM
Jacqueline, på 08 November 2010 - 12:50 PM, sagde:
Mit gymnasiums net er i uorden og går konstant ned, men youtube kan den godt lige klare...
Ih jeg er ved at blive desperart! Jeg har prøvet at høre den sang siden klokken 8, og er ved at blive mere og mere fusteret over jeg ikke kan udtale mig om alt dette påstyr..
#143 08 November 2010 - 01:21 PM
At this point Sony only have,
We have complete confidence in the results of our extensive research as well as the accounts of those who were in the studio with Michael that the vocals on the new album are his own.
Epic Records spokesperson
I will be continually speaking with them to see what more can be added to support the song, as and when I have any more I will report it here.
Dette indlæg er redigeret af julie: 08 November 2010 - 01:21 PM
#144 08 November 2010 - 01:42 PM
TeddyRiley1
I apologize to MJ fan for not having the answers. Blessing to you all.
half a minute ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
If you don't have anything pleasant to ask or talk about don't hit me page. In fact, don't follow me...I've been very nice...Cont.
6 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
I've answered all that I can answer for MJ fan. The Cascios have a tweeter page...they have your answers...Cont.
8 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
I remix, made the tracks different from what they had which would have been unacceptable...Cont.
11 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
I have nothing more to say and I can't prove anything...I did not original produce his vocals nor these songs....Cont.
14 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
All I'm gonna say here is that I believe its MJ. The truth of this of it all no one knows be MJ and god knows....Cont.
22 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
Everyone said it is Michael except the family who says its not because there's no proof...Cont.
26 minutes ago via Twitter for Android
Slash
The coffee in Madrid is, without a doubt, amazing. Iii|; ),
29 minutes ago via ÜberTwitter
TeddyRiley1
professionals, friends, family, and the people who worked with Michael many year and before me...Cont.
29 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
Michael is not hear to voice himself and let you know the truth. I asked the company to bring in everyone...Cont.
33 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
6-8 months on invincible...all of these projects in the pass 20 yrs. Cont.
35 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
I've worked with MJ 4 times...we spent 1 yr 2, months together working on dangerous, 6 months on history, 2 months on Adam family...Cont.
38 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
The vocals I was given to me from the Cascios was all I had to work with. I can't and no one can prove anything but MJ...Cont.
42 minutes ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
These issue about MJ vocals not being real came into par. The vocal yes I feel they are MJ vox...they are very processed...Cont.
about 1 hour ago via Twitter for Android
TeddyRiley1
All of the producer that worked on this project got paid before they worked. At the last minute of working on this project...Cont.
TeddyRiley1
Only cause of Michael and the jackson family, who felt I should be on the project, cause of my relationship with Michael. Cont.
TeddyRiley1
I did not write the Songs, I was called in to mix and finish what I was given, Without compensation only cause of Michael...Cont.
TeddyRiley1
I was called on this project by the estate, Sony, and the family co signed it. These songs are created by the Cascios. Cont.
TeddyRiley1
Here's my quote and forever whoever don't believe me, fuck you!!!! Cont.
Reply Retweet
TeddyRiley1
This is for everyone that wanna point fingers...you asked me questions I gave my answer in what I can disclose. Cont.
Dette indlæg er redigeret af themjj: 08 November 2010 - 01:47 PM
#145 08 November 2010 - 02:02 PM
Jeg kan rigtig godt lide beatet, det er super fedt!
-Vokalerne er anderledes end hvad vi har hørt før! Men tænk lige over det. Hele verden går amok fordi det lyder anderledes end det plejer...
Hvad hvis det er her Michael, og vi har taget fejl hele tiden?
Jeg har også min store tvivl på om dette er Michael, men ikke destomindre er sangen jo skide god! hvis vi bare kunne få en klar melding!
#146 08 November 2010 - 02:03 PM
Det gjorde JOE!! Hvis der er nogen, der ondt i r*****, så er det Joe. Han vil mere end gerne skabe problemer for MJs estate, der ikke gider at give ham nogen af MJs penge! Joe har verdens bedste motiv for at gøre det her mod estaten og $ony!! Hvordan det er lykkedes ham at få overbesvist Kathrine aner jeg ikke. Men Jakie har meldt ud, at han mener, at det ER Michael. Der kan også være andre i familien, der er enige med Jackie, men som ikke har talt endnu.
Jackie Jackson Says:
November 8th, 2010 at 2:18 am it is my brother, period. no matter what other family members say. i’ve got nothing more to say.
Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 08 November 2010 - 02:05 PM
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
RIP my love
#147 08 November 2010 - 02:31 PM
Men jeg sidder nu også og får det dårligt over at jeg udtaler mig om at jeg ikke tror at det er hans vokal.. tænk nu hvis det egentligt er... :s
- On the line
#148 08 November 2010 - 02:34 PM
Jeg Håber personligt at der er tale om en overmaipuleret/autotunet/nedsløvning af en Michael sang! Men jeg syntes ærligtalt at det lyder som en der synger som Michael Jackson, ikke Michael Jackson der synger!
#149 08 November 2010 - 02:44 PM
Eller hvis Michael stadig var i live og havde udgivet den. Var der overhovedet nogen, der havde været i tvivl?
Until we meet again
RIP my love
#150 08 November 2010 - 02:49 PM
Eller hvis Michael stadig var i live og havde udgivet den. Var der overhovedet nogen, der havde været i tvivl?
Det kan jeg love dig for at jeg havde! Det var min allerførste reaktion, som bare blev mere og mere forstærket i løbet af sangen. Jeg kan ikke beskrive præcis hvad det er, men i mine ører lyder det lyder ikke som den Mand jeg har lyttet tid i de sidste 21 år.
Og hvis Michael var i live havde jeg jo absolut ingen grund til at tvivle noget som helst! Men det er jo også en helt anden situation så...
#151 08 November 2010 - 02:50 PM
Men da jeg hørte starten af sangen var der noget inden i mig der sagde der var noget der ikke helt stemte overens. Jeg vil heller ikke mene at denne tråd har påvirket min mening.
- On the line
#152 08 November 2010 - 02:50 PM
Det gjorde JOE!! Hvis der er nogen, der ondt i r*****, så er det Joe. Han vil mere end gerne skabe problemer for MJs estate, der ikke gider at give ham nogen af MJs penge! Joe har verdens bedste motiv for at gøre det her mod estaten og $ony!! Hvordan det er lykkedes ham at få overbesvist Kathrine aner jeg ikke. Men Jakie har meldt ud, at han mener, at det ER Michael. Der kan også være andre i familien, der er enige med Jackie, men som ikke har talt endnu.
hvem startede alle disse rygter om at det ikke er michael?
det gjorde alle fansene vel. så straks jeg hørte vedkommendes stemme var jeg ikke i tvivl om at det ikk var michael.
#153 08 November 2010 - 02:53 PM
julie, på 08 November 2010 - 02:50 PM, sagde:
det gjorde alle fansene vel. så straks jeg hørte vedkommendes stemme var jeg ikke i tvivl om at det ikk var michael.
Det var Joe, der først var ude i medierne og sige, at der ikke var Michael og derfra tog det fart...
Until we meet again
RIP my love
#155 08 November 2010 - 02:55 PM
det var ikke kun joe, men også resten af familien. børnene, katherine, latoya etc.
det var nok fordi de havde fat i noget...
min første reaktion da jeg hørte sangen var ihvertfald også at det er bare ikke michaels stemme!
#156 08 November 2010 - 02:55 PM
themjj, på 08 November 2010 - 02:49 PM, sagde:
Og hvis Michael var i live havde jeg jo absolut ingen grund til at tvivle noget som helst! Men det er jo også en helt anden situation så...
Min første reaktion var "ok, det lyder lidt anderledes, men det er Michael". Ligesom jeg tænkte første gang jeg hørte 2000 Watts og ligesom han lyder til nogle af HIStory koncerterne til tider...
Until we meet again
RIP my love
#158 08 November 2010 - 02:58 PM
julie, på 08 November 2010 - 02:55 PM, sagde:
det var nok fordi de havde fat i noget...
min første reaktion da jeg hørte sangen var ihvertfald også at det er bare ikke michaels stemme!
Som jeg ser det, er det kun Joe og Kathrine, der har udtalt sig gennem andre medier. Børnene har ikke selv sagt noget. Det er overbragt vis Kathrine. Og LaToya har jeg svært ved at stole på...det samme angår Joe...
Until we meet again
RIP my love
#159 08 November 2010 - 02:59 PM
themjj, på 08 November 2010 - 02:49 PM, sagde:
Præcis!!
Jeg følger slet ikke med i hvad der sker omkring Michael, hans musik og hans familie - jeg gider ganske enkelt ikke fordi ingen ved hvad der er løgn og sandt. Jeg læser absolut INTET medmindre folk nærmest tvinger mig. Derfor anede jeg heller ikke, at der ville komme en sang før i lørdags, og det eneste jeg havde gjort der var, at høre de der 10 sekunder vi måtte høre, intet mere. Jeg blev glad, for det lød jo som et rætti Michael beat, og jeg blev lige dér overbevist om, at det album skulle jeg have - indtil da har jeg nægtet nogensinde at købe det album, fordi jeg ikke mener Michael ville udgive sange der ikke var færdige.
Kl. 7 eller sådan noget i dag, der hørte jeg den uden at have læst på Facebook, her eller andre steder, og jeg kunne med det samme høre, at der var noget galt. Fuck hvor blev jeg skuffet, jeg var ellers helt høj over at skulle høre hele nummeret, men det vendte bare 180 grader på 30 sekunder.
Min reaktion har INTET med mediernes rygter at gøre, jeg kendte som sagt intet til dem. Jeg fandt først ud af jer andres reaktion ved 9.30 tiden da jeg for alvor stod op og tjekkede Facebook.
#160 08 November 2010 - 03:03 PM
Dette indlæg er redigeret af julie: 08 November 2010 - 03:03 PM