The Moo-Walkers Forum: vild oplevelse - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



vild oplevelse

#1 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 09:26 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

jeg vidste ikke hvor jeg skulle ligge dette.. er vidst stadig lidt rystet. i går aftes slukkede jeg computeren som den skulle og lod den stå og tænde her i morges imens jeg var ude i køkkenet. Pludselig hører jeg Michaels stemme inde fra stuen. Jeps, Michaels! Jeg kan høre det er et lydklip fra en koncert hvor Michael er i færd med at takke sine dansere og musikere. Jeg kigger overalt på computeren efter det klip der er blevet åbnet, men der er intet åbnet! Så går lydklippet over i et hvor han siger I love you.. I love you more, i ved der hvor han står og siger det til sine fans. Derfra går det over til et helt andet hvor han siger I love you more, no i can beat that, I love you MOST. Og derfra over i et helt tredje klip hvor han også siger I love you. Stadig ikke nogen sider at se nogle steder på computeren. Så begynder han at synge you are not alone! kun omkvædet. Derfra går han igen over til de tre forskellige klip hvor han siger I love you og til aller sidst siger han så I don't like to talk that much og så er der stille.. wauw..

Dette indlæg er redigeret af mystix: 29 January 2010 - 09:49 AM

Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#2 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 10:21 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 09:26 AM, sagde:

jeg vidste ikke hvor jeg skulle ligge dette.. er vidst stadig lidt rystet. i går aftes slukkede jeg computeren som den skulle og lod den stå og tænde her i morges imens jeg var ude i køkkenet. Pludselig hører jeg Michaels stemme inde fra stuen. Jeps, Michaels! Jeg kan høre det er et lydklip fra en koncert hvor Michael er i færd med at takke sine dansere og musikere. Jeg kigger overalt på computeren efter det klip der er blevet åbnet, men der er intet åbnet! Så går lydklippet over i et hvor han siger I love you.. I love you more, i ved der hvor han står og siger det til sine fans. Derfra går det over til et helt andet hvor han siger I love you more, no i can beat that, I love you MOST. Og derfra over i et helt tredje klip hvor han også siger I love you. Stadig ikke nogen sider at se nogle steder på computeren. Så begynder han at synge you are not alone! kun omkvædet. Derfra går han igen over til de tre forskellige klip hvor han siger I love you og til aller sidst siger han så I don't like to talk that much og så er der stille.. wauw..


Min mor lå lige ved siden af og hun var lige så rystet som jeg er. Hun fortalte mig at hun i går havde ligget og snakket til Michael fordi hun havde ligget og kigget på det billede jeg har som baggrund på min computer. Hun havde sagt at han nok var tættere på Gud end så mange andre og om hvis han kunne, han så ikke godt vil hjælpe hende (hele situationen med hendes ryg m.m) og så imorges sker det her.. ja...
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#3 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 10:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Og nu tænker i alle sammen, forstyrrede kvindemenneske, at se og høre syner på den måde.. tsk tsk :unsure:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#4 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 29 January 2010 - 11:28 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 10:33 AM, sagde:

Og nu tænker i alle sammen, forstyrrede kvindemenneske, at se og høre syner på den måde.. tsk tsk :unsure:


Nææh slet ikke - jeg er sikker på der er mere mellem himmel og jord og jeg er sikker på, at Michael både ser og høre os, derfor læser jeg også altid højt jeg skriver til ham.
Jeg er også sikker på, at han finder måder at kommunikere til os på, hvad end han vil fortælle os - som da Christina og jeg lavede banneren til 7 miles - hun fik ideen at skrive Heal The Kids med 2 forskellige farver bl.a. rød, så hun skrev de røde bogstaver først: H A T E - ret skræmmende.
Og vi blev sådan helt - Michael, hvad prøver du at fortælle os??
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 29 January 2010 - 02:59 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 10:33 AM, sagde:

Og nu tænker i alle sammen, forstyrrede kvindemenneske, at se og høre syner på den måde.. tsk tsk :unsure:

SEJT! jeg tror skam også lidt på "mystiske hændelser". Men nok lidt mere når det er med michael :D
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#6 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 29 January 2010 - 06:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Minder mig lidt om min computer, da en mandestemme sagde noget og fik et chok for var ikke ovre ved computeren og der var ikke noget der var åben på den. Fandt så senere ud af, at det var antivirusprogrammet der bare var blevet opdateret og så en eller anden stemme, som så siger det.

Selvom der nok ikke er nogen der lige kan komme med en forklaring på dit tilfælde lige nu, så er der nok en ganske simpel grund til den lige gjorder netop det :)
Når vi mennesker ikke lige kan forklare en hændelse med det samme, sker det tit at det bare bliver kategoriseret som noget "Mellem himmel og jord".
Der findes en videskabelig forklaring på alt, man kan bare ikke altid finde den og så kommer der historie som det der, for at man kan forholde sig til hændelsen.

Nej, jeg har måske ikke ret og måske er der mere mellem himmel og jord, det skal jeg ikk kunne sige, det er 100% op til hver person selv at bestemme, defor håber jeg ikke det er noget vi kommer til at komme op og slås omkring, for det var bestemt ikke meningen :-)

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 29 January 2010 - 06:41 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#7 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 07:10 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJonaskhl, på 29 January 2010 - 06:40 PM, sagde:

Minder mig lidt om min computer, da en mandestemme sagde noget og fik et chok for var ikke ovre ved computeren og der var ikke noget der var åben på den. Fandt så senere ud af, at det var antivirusprogrammet der bare var blevet opdateret og så en eller anden stemme, som så siger det.

Selvom der nok ikke er nogen der lige kan komme med en forklaring på dit tilfælde lige nu, så er der nok en ganske simpel grund til den lige gjorder netop det :)
Når vi mennesker ikke lige kan forklare en hændelse med det samme, sker det tit at det bare bliver kategoriseret som noget "Mellem himmel og jord".
Der findes en videskabelig forklaring på alt, man kan bare ikke altid finde den og så kommer der historie som det der, for at man kan forholde sig til hændelsen.

Nej, jeg har måske ikke ret og måske er der mere mellem himmel og jord, det skal jeg ikk kunne sige, det er 100% op til hver person selv at bestemme, defor håber jeg ikke det er noget vi kommer til at komme op og slås omkring, for det var bestemt ikke meningen :-)

Jeg kan ikke se hvad der skulle forsage den række lydklip, uden noget internet var åben og så lige præcis DE lydklip. Selvfølgelig må du da have din mening Jonas, det ville jo ikke være sjovt hvis alle havde samme mening ;D Jeg tror på det overnaturlige fordi jeg har oplevet mange ting i mit liv der tyder på at der er mere end øjet ser. Jeg har oplevet rigtig mange ting. Men ville ikke diskutere om det overnaturlige findes eller ej, for det har de fleste mennesker delte meninger omkring, jeg ville bare dele min oplevelse med jer andre :give_rose:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#8 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 29 January 2010 - 07:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 07:10 PM, sagde:

Jeg kan ikke se hvad der skulle forsage den række lydklip, uden noget internet var åben og så lige præcis DE lydklip. Selvfølgelig må du da have din mening Jonas, det ville jo ikke være sjovt hvis alle havde samme mening ;D Jeg tror på det overnaturlige fordi jeg har oplevet mange ting i mit liv der tyder på at der er mere end øjet ser. Jeg har oplevet rigtig mange ting. Men ville ikke diskutere om det overnaturlige findes eller ej, for det har de fleste mennesker delte meninger omkring, jeg ville bare dele min oplevelse med jer andre :give_rose:

Ja, det lyder da også ret mystisk må jeg jo indrømme hehe :P Og ja, fedt at du deler det med os andre :)

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 29 January 2010 - 07:32 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#9 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 07:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægJonaskhl, på 29 January 2010 - 07:31 PM, sagde:

Ja, det lyder da også ret mystisk må jeg jo indrømme hehe :P Og ja, fedt at du deler det med os andre :)



Haha det første jeg gjorde efter mig og min mor lige var "kommet os" eller hvad man siger, var faktisk at slå internettet til og gå ind på moo og skrive det :P
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#10 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 29 January 2010 - 07:50 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Tror der er mange der har oplevet underlige ting omkring Michael. Kender da i hvert fald nogle piger herinde, som var lidt "skræmt" den ene aften :)
Men underlige ting sker, som ingen kan forklare. Og måske skal alting heller ikke kunne forklares, men man skal bare blive i troen om at det der er sket, er fordi nogen vil fortælle os noget, som vi har trængt til at høre (:
Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 29 January 2010 - 11:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 09:26 AM, sagde:

jeg vidste ikke hvor jeg skulle ligge dette.. er vidst stadig lidt rystet. i går aftes slukkede jeg computeren som den skulle og lod den stå og tænde her i morges imens jeg var ude i køkkenet. Pludselig hører jeg Michaels stemme inde fra stuen. Jeps, Michaels! Jeg kan høre det er et lydklip fra en koncert hvor Michael er i færd med at takke sine dansere og musikere. Jeg kigger overalt på computeren efter det klip der er blevet åbnet, men der er intet åbnet! Så går lydklippet over i et hvor han siger I love you.. I love you more, i ved der hvor han står og siger det til sine fans. Derfra går det over til et helt andet hvor han siger I love you more, no i can beat that, I love you MOST. Og derfra over i et helt tredje klip hvor han også siger I love you. Stadig ikke nogen sider at se nogle steder på computeren. Så begynder han at synge you are not alone! kun omkvædet. Derfra går han igen over til de tre forskellige klip hvor han siger I love you og til aller sidst siger han så I don't like to talk that much og så er der stille.. wauw..

Overhovedet ikke. Det henleder bare mine tanker på den drøm jeg havde med Michael som stadig står helt klart på min nethinde, selvom det er flere måneder siden at jeg havde den. Jeg kan bare stadig mærke ham, og dufte ham, og sådan noget.
Men det er bare så vildt. Først så ville jeg da også tænke at der nok bare var noget der var åbent, men hvis den kun var igang med at starte op, så er det jo ikke noget der har kunnet sætte gang i nogle programmer..

Læs IndlægSalsaSupreme, på 29 January 2010 - 07:50 PM, sagde:

Tror der er mange der har oplevet underlige ting omkring Michael. Kender da i hvert fald nogle piger herinde, som var lidt "skræmt" den ene aften :)
Men underlige ting sker, som ingen kan forklare. Og måske skal alting heller ikke kunne forklares, men man skal bare blive i troen om at det der er sket, er fordi nogen vil fortælle os noget, som vi har trængt til at høre (:

Mener du aftenen hos Julie?
for den aften var bare underlig.. men det var også rigtig betryggende, synes jeg..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#12 Bruger er offline   mystix Ikon 29 January 2010 - 11:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs Indlægmichaelsmelody, på 29 January 2010 - 11:19 PM, sagde:

Overhovedet ikke. Det henleder bare mine tanker på den drøm jeg havde med Michael som stadig står helt klart på min nethinde, selvom det er flere måneder siden at jeg havde den. Jeg kan bare stadig mærke ham, og dufte ham, og sådan noget.
Men det er bare så vildt. Først så ville jeg da også tænke at der nok bare var noget der var åbent, men hvis den kun var igang med at starte op, så er det jo ikke noget der har kunnet sætte gang i nogle programmer..


Mener du aftenen hos Julie?
for den aften var bare underlig.. men det var også rigtig betryggende, synes jeg..



Nej nemlig, der var intet åbnet og så var det lige you are not alone af alle sange og så bare alle de lydklip sat sammen på ligepræcis den måde, som en samtale.
Hvad skete der den aften? :)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#13 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 29 January 2010 - 11:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmystix, på 29 January 2010 - 11:24 PM, sagde:

Nej nemlig, der var intet åbnet og så var det lige you are not alone af alle sange og så bare alle de lydklip sat sammen på ligepræcis den måde, som en samtale.
Hvad skete der den aften? :)

Det er altså ret sygt...

Jamen der var bare rigtig mange ting..
Det er meget svært at forklare via tekst..
Men der var ihvert fald ret meget "nærvær" på et eller andet plan, den aften/nat..

Blandt andet nogen af os der følte at vi blev "aet" på hånden og sådan noget, mens vi sad og snakkede om Michael og spøgelser og sådan noget.
Og låger der klaprede selvom der var vindstille, og skygger og lyde og flimrende lys og sådan nogle ting.
Det var lige til en gyser..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#14 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 29 January 2010 - 11:41 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmichaelsmelody, på 29 January 2010 - 11:19 PM, sagde:

Overhovedet ikke. Det henleder bare mine tanker på den drøm jeg havde med Michael som stadig står helt klart på min nethinde, selvom det er flere måneder siden at jeg havde den. Jeg kan bare stadig mærke ham, og dufte ham, og sådan noget.
Men det er bare så vildt. Først så ville jeg da også tænke at der nok bare var noget der var åbent, men hvis den kun var igang med at starte op, så er det jo ikke noget der har kunnet sætte gang i nogle programmer..


Mener du aftenen hos Julie?
for den aften var bare underlig.. men det var også rigtig betryggende, synes jeg..

Ja, den aften/nat jeg mener (:

Læs Indlægmichaelsmelody, på 29 January 2010 - 11:33 PM, sagde:

Det er altså ret sygt...

Jamen der var bare rigtig mange ting..
Det er meget svært at forklare via tekst..
Men der var ihvert fald ret meget "nærvær" på et eller andet plan, den aften/nat..

Blandt andet nogen af os der følte at vi blev "aet" på hånden og sådan noget, mens vi sad og snakkede om Michael og spøgelser og sådan noget.
Og låger der klaprede selvom der var vindstille, og skygger og lyde og flimrende lys og sådan nogle ting.
Det var lige til en gyser..

Åh ja, den der låger, der pludselig åbnede, da vi nævnte hans navn. Og pludselig lukkede den bare igen...
Men giver dig ret at det var rigtig betryggende...
Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 30 January 2010 - 12:01 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSalsaSupreme, på 29 January 2010 - 11:41 PM, sagde:

Åh ja, den der låger, der pludselig åbnede, da vi nævnte hans navn. Og pludselig lukkede den bare igen...
Men giver dig ret at det var rigtig betryggende...

Ja, lige præcis..
først var jeg sådan helt "wooow.." men bagefter var jeg mere sådan "aaaw"-agtig..

også der da vi sad og brændte de der billeder, også sagde vi noget om at Michael sikkert sad og hyggede sig herre meget over det, også gik lågen bare op af sig selv, og ballonerne fløj rundt selvom der ikke var noget vind..

Dette indlæg er redigeret af michaelsmelody: 30 January 2010 - 12:02 AM


Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#16 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 30 January 2010 - 12:12 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmichaelsmelody, på 30 January 2010 - 12:01 AM, sagde:

Ja, lige præcis..
først var jeg sådan helt "wooow.." men bagefter var jeg mere sådan "aaaw"-agtig..

også der da vi sad og brændte de der billeder, også sagde vi noget om at Michael sikkert sad og hyggede sig herre meget over det, også gik lågen bare op af sig selv, og ballonerne fløj rundt selvom der ikke var noget vind..

Ja! Det føltes bare som om han kunne høre hvad vi snakkede om - som om han fulgte med i vores liv (: Det var rigtig rart...
Det må vi snart gøre igen, men hvor ballonerne kan flyve rigtigt, for var synd at nogen af ballonerne stadig lå i haven næste dag + at en var springet i luften
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 30 January 2010 - 02:12 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

de citater er fra HIStory koncerten i Gothenburg.. Göteborg eller hvad det nu hedder! :) er det muligt at den ligger på din PC??
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 30 January 2010 - 03:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSalsaSupreme, på 30 January 2010 - 12:12 PM, sagde:

Ja! Det føltes bare som om han kunne høre hvad vi snakkede om - som om han fulgte med i vores liv (: Det var rigtig rart...
Det må vi snart gøre igen, men hvor ballonerne kan flyve rigtigt, for var synd at nogen af ballonerne stadig lå i haven næste dag + at en var springet i luften

Det tænker jeg også.
Det var ligesom om at han var med os hele vejen den weekend.
Og når vi græd var det ligesom om at han også var der..
__
Ja, så vi altså aftale noget på en rigtig blæsevejrsdag..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#19 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 30 January 2010 - 05:51 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læs Indlægmichaelsmelody, på 30 January 2010 - 03:33 PM, sagde:

Det tænker jeg også.
Det var ligesom om at han var med os hele vejen den weekend.
Og når vi græd var det ligesom om at han også var der..
__
Ja, så vi altså aftale noget på en rigtig blæsevejrsdag..

Ja. Det var virkelig skønt.
- Så må vi snakke med Tanev, om hvordan vi får ordenligt blæsevejr (:
Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 30 January 2010 - 06:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægSalsaSupreme, på 30 January 2010 - 05:51 PM, sagde:

Ja. Det var virkelig skønt.
- Så må vi snakke med Tanev, om hvordan vi får ordenligt blæsevejr (:

Ja, måske er det noget med at vi skal sove hele dagen inden eller sådan noget..
Ellers er det kun hende det gælder for?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere