Sidste år var jeg med til at stå for Danmark's Thill The World arrangement, og som skullet have foregået i Århus.
Desværre, blev det aflyst da dem jeg arrangeret med ikke samarbejdede, og jeg følte en pres på mine skulder.
Den gang kendte jeg jer heller ikke så godt sådan jeg kunne spørge om hjælp, og det skulle nok have foregået i KBH for at få mest mennesker med.
Thrill The World er en dans som ligner meget Michael JAcksons "Thriller" , og som er en hylest til ham som har været et fast arrangement hvert år af samme tid. ( har tit snakket om til arrangemneter med jer, at jeg godt kan Thriller dansen , men kun Thrill The World versionen) Man samles en masse mennesker og på et bestemt klokslet med resten af verden danser man dansen.
Det er meget simpelt, endten kan man bestille en dvd med instruktioner til dansen som vare 6 minutter i alt, eller også kan man se klip for klip inde på Youtube, som jeg iøvrigt har gjort. Det tog mig 3 timer at lære dansen, hvilket ikke er meget !
Vil meget gerne være med til at arrangere det igen, men kun hvis jeg kan have en håndfuld af jer som vil "arbejde " sammen med mig , for det er et stort ansvar at have, og man skal komuniker med USA op til de dage for at høre om evt ændringer osv.
MEn jeg foreslog helt klart at det bliver i København den her gang.
Her er et Link fra en af de arrangemneter der har været med ThrillTheWorld:
ThrillTheWorld i LA
Link til ThrillTheWorlds hjemmeside :
ThrillTheWorld.com
Link til dansen instruktionerne:
ThrillTheWorld dansen
Håber at få en masse respons, og at vi kan vise for første gang at Danmark også gerne vil være med til dette arrangement !
(Damark har nemlig ikkke været med før) og ikke mindst for Michaels skyld!
Lad os give Michaels hans største optræden nogensinde !
Knus Elin
Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 26 March 2010 - 08:26 PM