The Moo-Walkers Forum: Leder efter Michael Jackson the ultimate collection - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Leder efter Michael Jackson the ultimate collection

#21 Bruger er offline   LauraB Ikon 12 January 2010 - 11:41 AM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2
  • Indmeldt: 06-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Copenhagen

Læs IndlægHeavenCanWait, på Jan 12 2010, 09:15 AM, sagde:

Underligt - den ene er 32DVD boks og den anden er 35 DVD boks?!!


Jaa, har godt lagt mærke til det - men indholdet er stort set det samme, bortset fra de sidste par dvd'er.. Men det er også derfor jeg tror at den sidste er officiel og den anden ikke er - jeg ved det ikke, men den sidste ser bare meget mere gennemført ud og der er postkort med osv... :) But who knows... I hvert fald er det, uanset hvad, billigt for sådan en dejlig samling MJ-dvd'er - både den ene og den anden :D

#22 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 12 January 2010 - 11:49 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Vil rigtig gerne have den med 35 dvd.. har kigget på den sååå længe. men vil ikke lægge mig ud med at købe på sådanne hjemmesider - har jeg slet ikke forstand på. :grin:
suk
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#23 Bruger er offline   NayNay Ikon 12 January 2010 - 12:03 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

..mærkeligt! For min er kufferten, den der ser "uproffesionel ud", der er også 35 i. Det præcis samme indhold faktisk, brtset frabooklet og postkort
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#24 Bruger er offline   Sille Ikon 12 January 2010 - 07:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Tak for svarerne. :give_rose: Nu må jeg se, hvad jeg gør, når der kommer lidt overskud i budgettet :)
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 12 January 2010 - 07:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Jeg ville så gerne have råd til den der store boks-kasse-ting med de 35.
Den ser så lækker og flot ud..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#26 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 15 January 2010 - 11:13 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Lad os lige få det fastslået - INGEN af The Ultimate Collection kufferterne er officielle! De er ALLE bootlegs - Sony har ikke udgivet dem, det er ikke The Michael Jackson Company der tjener på dette... Altså kommer det ikke Michael's børn til gode, når man køber dem - og pengene går i stedet til nogle kinesere der har lavet dem i deres garage (stort set).

Kun The Ultimate Collection med 4 CDer og 1 DVD er ægte. Både den hvide og sorte udgave.
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#27 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 15 January 2010 - 05:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægBjoernClausen, på Jan 15 2010, 11:13 AM, sagde:

Lad os lige få det fastslået - INGEN af The Ultimate Collection kufferterne er officielle! De er ALLE bootlegs - Sony har ikke udgivet dem, det er ikke The Michael Jackson Company der tjener på dette... Altså kommer det ikke Michael's børn til gode, når man køber dem - og pengene går i stedet til nogle kinesere der har lavet dem i deres garage (stort set).

Kun The Ultimate Collection med 4 CDer og 1 DVD er ægte. Både den hvide og sorte udgave.

Oh, der blev jeg også lige sådan "whuuut?" for jeg har lige modtaget min sorte Ultimate Collection cd-samling-dims, og den ser pænt officiel ud jo :grin:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#28 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 17 January 2010 - 11:06 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Det er såmænd også meningen de skal se så ægte ud som muligt. Ellers får de dem jo ikke solgt. :)

Og de er blevet MEGET dygtige på det seneste. I halvfemserne kunne man tydeligt se forskellen. Men det er ikke så nemt på det seneste. Det er derfor, at hvis du vil være sikker på at noget er officielt, skal det blive solgt fra en officiel Sony hjemmeside. Så kan du være sikker på, at det er et originalt produkt.

F.eks. er Bad Tour Yokohoma DVDen heller ikke officiel - det er et dårligt VHS eller LaserDisc rip.
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere