The Moo-Walkers Forum: "dobbeltgængeren" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold

"dobbeltgængeren" Mj Historie <3

#21 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 16 November 2009 - 06:37 PM

• LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indmeldt: 15-July 09

Aaaaaarrrggghh!!!!!!!!!! :D Det er for spændende til at bære!!! :give_rose: Din historie er så god!!!!!!!!!!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#22 Bruger er offline   Gredan Ikon 16 November 2009 - 06:58 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 03-November 09

Sidder her spændt på at læse mere!!!! Ser din historie som en kørende film ind i hovedet...!! Du må også tilføje mig i den så jeg kan kramme Michael :puppyeyes: ej.. venter spændt :)

Dette indlæg er redigeret af Gredan: 16 November 2009 - 06:59 PM

Skrevet Billede

---------------------------------------------------------------------------------------
I can't stop the tears from coming, as much as i want to, if
only someone would listen, i'm crying out to you. please take my hand
and tell me, everything will be alright...

#23 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 25 November 2009 - 01:31 PM

• I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator

Heey ,

Sorry , at jeg ikke lige har fået skrevet videre på historien..
Skal bare lige have den her dumme dag overstået...
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 December 2009 - 03:25 PM

• Ikon

BAAAH !

SORRY AT JEG IKKE HAR FÅET SKREVET!
-har ikke haft det så godt , men er på højkant igen nu :P ( Og så er der MEGET, MEGET kedeligt i et tog , så det er jo en god mulighed for at dræbe tiden i )

Kapitel 4:

Næste morgen vågnede vi efter kun få timers søvn,
hele natten havde vi nemlig brugt på at hoppe i sengen, og løbet rundt på gangene ( Ja ungdom var der gået i min mor, efter hun fik den ære at komme med til denne oplevelse)..

Vi satte os op i sengen, og kiggede på hinanden,
min mors hår lignede noget som havde mødt en orkan, eller en slags hårbolle katten havde kastet op.
Kønt var det ikke.

For ikke at nævne mine lange savlrender som gled ned af hver kind efter en dyb søvn.

"vov vov!" Kom det fra min mor.
Jeg lagde hovedt på siden og kiggede underligt på hende, og hun forsatte så ".. Ja du ligner faktisk en hund, du ved, sådan en bulldog, med hængemule, og render under øjnene, "

Skjulte mit ansigt og løb ud på hotelværelsets toilet " Ej okay?! , tak for de pæne ord mor.
Men da jeg fik øje på mig selv i det storespejl over håndvasken, så begyndte jeg at grine.
Kunne faktisk godt sammenlignes med en hund den morgen så træt jeg så ud!

Pludselig høre vi nogle som banker på døren,

Det er min mor som går hen og lukker op,efter hun har taget et af hotellets morgenkåber på.
Det er Tv2 som bankede på, klokken var 10, og det var i dag de ville komme.
De braser ind af døren, og en flok mennesker med tøj , føntørre, hårprodukter, og alt andet skønhedsprodukter kommer ind af døren.
10 mennesker kom ind af døren , alle fyldt op med alle mulige ting.

Mit øje fangede Mj tøjet som blev rullet ind på hotel værelset på et stativ.

""Hello tøser , er det jer der skal have some hot, forandrig ? Tror jeg nok liiige det er!!"

Det kom fra en mand mit i 30'erne,
Han rettede på sin baby blå slips og hev op i hans ærmer, og lavede trut mund til en kolega.

Weee , homoseksuelle er så cute, tænkte jeg.

2 stole blev fundet frem, og vi blev bedt om at sætte os på dem.

Forsættes___________
Bliver nødt til at forsætte næste uge , for er ved at være i KBH snart , og skal ud af toget nu her ;D
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 19 December 2009 - 04:41 PM

• Ikon

KAPITEL 5

.. Det er i dag vi skal til This Is It koncert, det er i dag vi skal møde MICHAEL JACKSON!!! :wub:

Vi sidder på 2 stole , og kigger forvirret rundt imens en flok mennesker kommer imod os med make up og tøj.

manden i 30'erne er homoseksuel, og indrømmer han med glæde ,
og han er stolt , jeg syndes han var rigtig nuser.

Han klappede mig på kinden og hvskede " I kommer til at blive fa-bi-lous begge 2" han drejede på hældene, og og gik væk sådan stylisterne kunne få plads til at ordne vores make up.

Vi sidder begge med hovedt bagudbøjet og med lukkede øjne vores stole, imens 2 ældre damer, viftede med puder og lipgloss foran os. :fro:

Sad og tænkte på at hvor dejligt det snart skulle blive endelig at være med til en koncert med Michael ,
en drøm jeg havde haft så længe jeg kan huske, men først kunne gå i opfyldelse nu.

klokken slog 11, og vi får nu travlt, koncerten starter kl 14,
og er begyndt at opgive at kunne få en god plads til koncerten, da vi også skal nå at gå på den røde løber inden koncerten
Folk stiller sig jo op i kø i flere dage før. :pout:

Jeg åbnede mine egne da stylisten sagde at jeg var færdig,
Jeg misser med øjnene , og kigger på min mor som sidder ved siden af og sover.
jeg slår hende på armen " Mor det så typisk dig, du kan bare det der med at "slappe" af"

Hun griner, og måber da hun ser mig, " Wauw sikke en hottie" jeg smiler og siger " i lige måde din lækre steg!"

Tøjet bliver lagt frem, og vi får selv lov til at vælge mellem , Thriller tøj, badtøj, eller history tøj , og som self er lavet specielt til os, og lidt mere frækt og feminint.

Min mor griber ud efter History kostumet , imens jeg næsten spriger frem og tager Bad kostumet.
- wauw , hvad skulle vi dog gøre hvis vi ikek b lev enige , tænkte jeg.

Vi fik tøjet på , og det var som syet på vores kroppe.
Nu manglede vi bare håret , som blev fikset på et kvarter.
Jeg fik BAD krøller , og frisuren som Mj, og det samme gjorde min mor , bare med History hår.

Vi fik ikke lov til at stå og vente længe , før vi blev skubbet ud af hotelværelset , og blev bedt om at gå ned til limoen nede foran hotellet.

Ude foran, stod papperatzier klar med kameraer, og en jonalist med et kamerahold stoppede os i det vi var på vej over til limosinen imens kamera'er blinkede som aldrig før i mine øjne.

"hvordan er det at blive behandlet som en stjerne ind til videre?" Min mor svarede " FA-BI-LOUS" råbte hun, og vi gik videre.
Limosineføren åbnede døren ind til limoen og min mor satte sig ind, jeg blev stoppede af en anden jonalist

" Elin, har du store forventninger til koncerten, og skal du møde Michael bakstage? "
tog mine Michael solbriller af og sagde" Selvfølgelig har jeg store forventninger, det er jo Michael vi har med at gøre her? han er kongen af pop. JA, vi skal møde Michael backstage" tog mine solbriller på igen , og satte mig ind i bilen.

Min mor og jeg fnisede og gav hinanden Hi-Five, for nogle gode svar vi leverede til jonalisterne.

Forsættes...
________ I næste kapitel , kommer mor og jeg op på den røde løber, og til This Is It koncerten sker der noget underligt, men fantastisk !!
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Katie Ikon 19 December 2009 - 05:05 PM

• En glad pige ;)
  • Ikon
  • Indmeldt: 31-May 08

Næste nu nu nu!!! Ja, jeg er ikke utålmodig!!! :wasntme: :beeming:
♥!The King Of Pop!♥

†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#27 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 21 December 2009 - 10:38 AM

• Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Indmeldt: 01-July 09

Vuhuu :moremore:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(

Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 January 2010 - 07:04 PM

• Ikon

KAPITEL 6 :

Min mor og jeg steg nu ud af limosinen som blev åbnet af limoføren.

Uden for bilen var der lagt en rød løber som førte ind til Stable center, og videre ind i den sal vi skulle have vores drinks inden koncerten.

da vi steg ud af bilen smilede min mor til alle de jonalister , og kameraer der nu var.
Imens jeg kiggede mig tilbage og så hvor mange biler med kendte der ventede på at komme hen til den røde løber. Jeg gispede for mig selv, og fik en følelse af sceneskræk med alle de mennesker og kameraer omkring mig.

Fik en kvalmen, og blev lidt nervøs , men huskede hvad den søde homo fyr fra hotellet sagde -
"... Om i så er ved jeres sidste suk, eller at i skal skide , et eller andet , så glem ikke at SMMMIIILeee..!"

Smilede alt hvad jeg kunne og efterlignede min mors vink.

Min mor tog mig i hånden , og vi gik let hen over den røde løber og ind i Stabel Center.
Det første skridt inde i Stabel Center og jeg stoppede op og trak en dyb vejr trækning.

"Hva der galt skat?" Sagde min mor og lænede sit hoved på skrå af beundring. " Ingenting , havde bare en underlig følelse i maven , om det er pga af sceneskræk for at stå foran alle de mennesker , eller om det er fordi jeg skal møde michael , det ved jeg ikke..
Men lad os gå ind og få den drink nu, det trænger jeg sku til" puffede til min mor og blinkede til hende.

Kan se at hun glæder sig lige så meget som mig til at møde Michael, og vi havde begge svært ved at vente meget længere nu!

Vi kom hen til en port inde i Stable Center med 2 døre i.
En mand åbnede for os da vi kom, og michael musik fra rummet kom os i møde.

Vi trådte ind i rummet og en masse kendte mennesker stod og snakkede og med en coctail i hver enkelts hånd.

Vi så bordet med drinks til højre fra os , da vi kom ind af døren , og tog en lige som de andre.
Det var Champagnebrus som de serverede, og i drinkene var der en bette michael (Billie JEan ) hat i som pynt.

Vi kiggede os rundt, og følte os i et "fremmed" unvivers , det er ikke hver dag man ser Stevie Wonder , Quincy Jones, Akon, Usher, og mange flere i levende live og så i samme rum.
Man blir helt forbavset over deres højder, nogle af dem havde man forventet højere da man så dem i tv , og andre mindre.

nogle vinker og får øje på os i mængden , det er Janet JAckson!!! Og først nu fik de andre også øje på os.
Jeg kigger på min mor, og hun kigger på mig.
"En flok kendte mennesker nærmer sig for at hilse på de heldige vindere af konkurrencen for at møde michael, .. hmm , okay , Elin ta' dig sammen , be cool" tænkte jeg.

Janet rakte os hånden og sagde "Ej hvor er det fantstisk at i kunne komme. hygger i jer? Ved du hvad, du ligner faktisk rigtig meget Michaels eks kone Debbie Rowe, har nogle fortalt dig det?"
Min mor smilte og sagde " Næh egentlig ikke hah, Men din bror må have en god smag så.."

Ohhh no tænkte jeg , nej nej nej nej..... hvorfor gør du os til grin med sådan en kommentar..

Men overraskende nok sagde hun bare imens hun grinte ".. ja det har han skam også. " ..
Hun gik hen og snakkede med nogle andre , sådan de andre også kunne få hilst på os..

Det var stort at kunne trykke Stevie Wonder i hånden og alle de andre.
Da vi så Katherine Jackson blev vi begge helt glade inden i.

Høj var hun ikke , og jeg VILLE bare give denne dejhlige dame et kram , så jeg bukkede mig ned på mine høje hælde og gav hende et kindkys og et kram efter at have givet hende hånden

" Sikke en talentfuld søn i har. Vi er rigtig stor fan af jeres familie, og Michael jackson!"
Hun blev smigret og klappede mig blidt på kinden " Gud velsigne jer begge"

Joseph stod ved siden af katherine og gav et hårdt og konsekvent håndtryk til os begge.

Da de gik gispede jeg til min mor , og min mor rystede på sin hånd som tegn på at hans hånd aftryk gjorde en smule ondt.

La toya kom hen og hilste, og tog os begge tog i hånden og sagde at vi skulle følge med hende om bag scenen, da der var en speciel person vi skulle møde........

.. Vi kommer om bag scenen og der står ......_Forsættes ;)____________________

I får MÅSKE et kapitel mere i aften ;)
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   mystix Ikon 08 January 2010 - 09:56 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 05-July 09

Det en super god historie! mere :moremore:
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#30 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 08 January 2010 - 10:00 PM

• LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon

Aaaaargh!!!!! I know who it is!!!!! :puppyeyes: Moore!!!!!! :moremore:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#31 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 02 February 2010 - 11:20 PM

• Ikon

KAPITEL 7:

... i dag er det vi skal møde Michael, i dag skal vi se hans koncert..
Min mor og jeg har nu været på den røde løber hvor vi mødte en masse kendte , og kameraernes blits belyste os som tusind blink fra en lyn fuld aften.
Og inde i en sal inde i Stable center, mødte vi michaels familie og venner og bekendte.

Vi er helt i chok, og La Toya bedte os om at komme med om bag scenen da vi skulle møde en meget speciel person...

... Vi kom om bag scenen hvor en masse mennesker gik frem og tilbage for at ordne lys, og dansere og danseinder stod og øvede over i et hjørne , samt andre sidder og får make up på inden koncerten til This IS IT.

Min mor og jeg kiggede es fornøjet rundt, og stod begge og trippede af glæde.

La Toya første os hen til en dør hvor der med stor skrift står "MICHAEL JACKSON" på døren.
Hun bedte os om at vendte ude foran døren imens hun ville gå ind og meddele vores ankomst.

Jeg kigger på min mor og ser at hun ser lidt bleg ud " Hvad er der mor?"
hun svare " Ikke noget skat, skat bare lige fordøje det vi lige har oplevet og det vi NU skal opleve, det er meget på en gang. DET ER FOR VILDT DET HER SKATTER." og hun giver mig et stærkt kram.
Skulle lige til at græde af glæde, men så kommer La Toya ud "Michael venter på jer der inde, hav en god koncert, og ses vi til after party ?"
Vi nikkede begge som 2 nikkedukker uden noget at kunne sige.

Døren ind til Michael står på klem, og jeg kan mærke at jeg bliver genert allerede inden jeg er kommet ind og set ham, så jeg giver tegn til at min mor først skal gå ind, imens mit hoved forvandles til alm. hudfarve, til postkasse rød.

Min mor går et skridt frem hen til døren og ligger hånden om dørhåntaget, og skubber forsigtigt til døren..
Jeg følger efter hende imens jeg prøv er at styre min puls, og vifter med mine hænder forand hovedt i håb om at kunne få lidt luft..

Allerede inden vi kom ind kunne vi lugte en lugt, en duft, et eventyr for næsens sanser, en vanilje lign. lugt som satte sig i næsen.. Sikke en dejlig lugt.

min mor åbnede døren..

Indenfor sidder michael i hans sofa inde på hans værelse , og får sig en lille pause inden han skal optræde.

Han har fået make up på , og hans hår sidder som en drøm med små krøllede lokker faldne ned fra hans hoved og ned til hans ansigt..

Han har sin "CURLS FOR MY GIRLS" t-shirt på med en sort nittejakke uden på, og sorte fløjelsbukser med en rød stribe ned langs hver bukseben.

Han rejste sig da han så vi kom ind og gik langsomt hen til os for at hilse..

...Hjemme fra hotellet af var min mor og jeg blevet enige om at vi skulle prøve at styre os, og opføre os nogenlunde civiliceret...

Michael griner først venligt da han ser os, og siger så:
"Heej , wauw, hvor ser i godt ud, History, og Bad kostume , hva? Wauw, i ser SÅ godt ud begge 2"

Michael har sine solbriller på og tager dem af med det samme han ser min mor.
hans øjne stråler af glæde og uskyld, og blinker som tusinde stjerner.
Han kniber øjnene sammen og misser lidt med øjnene , og kigger igen på min mor..

"wauw du ligner min eks kone Debbie"
han tager sig til munden og kigger lidt forvirret rundt, og kigger så en ekstra gang på min mor
" Wauuw , du ligner VIRKELIG meget Debbie" Han kommer med et" heee heee"

Min mor rødmer og kigge på mig..

Michael står og stamper lidt genert til gulvet.

"Du er Birgitte..? KAn det Passe?"

Min mor nikker , og Michael kommer over og giver min mor hånden og giver hende et stort kram.

Imens de krammer hianden , kigger han på mig" .. Og du må være Elin? "

Han trækker sig væk fra min mor, og giver mig blikket, fra top til tå.
" Wauuw , you ARE Bad, girl" siger han..

jeg siger hurtig " Nej DU er Bad... Hej Michael , en fornøjelse at møde dig"

Jeg vælger at springe håndtrykket over og giver ham i stedet for et kæmpe kram.

Sikke en følelse , kunne stå og holde ham i evigheder, hans hænder som forsigtigt er placeret på ens baghoved og den anden arm , som holder en fast ind til sig.. suk..
Man kan virkelig mærke hele jorden i den ene mand..

Da han trak sig væk fra mig gav han mig et kys lige midt i panden. ( Vil aldrig vaske min panden) skreg jeg inde i mig selv.

" Er du spændt angående koncerten" spørg vi ,
"yeaar , meget , rigtig meget , glæder mig til at komme ud til mine fans igen, men det er jo This IS IT, de sidste shows "

"hey kom.. kom kom" han giver tegn på at vi skal komme med hend og sidde i hans sofa..

vi sætter os på hver vores side af Michael ,
og jeg prøver at få mig selv til at lade vær med at stirre på ham, og prøver ihærdigt at lade vær med at skulle omfavne ham hele tiden selvom jeg kunne hænge mig fast på ryggen af ham som en gorilla unge når som helst det skulle være :biglaugh:

FORSÆTTES!! ;D;D

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 02 February 2010 - 11:21 PM

Skrevet Billede

#32 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 02 February 2010 - 11:48 PM

• Eiffel
  • Ikon
  • Indmeldt: 13-March 09

OMG! havde slet ikke set den her historie!!
Spændende!!! og gal hvor jeg sidder og smiler :D hahah
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#33 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 02 February 2010 - 11:51 PM

• Ikon

Læs IndlægMj Kid, på 02 February 2010 - 10:48 PM, sagde:

OMG! havde slet ikke set den her historie!!
Spændende!!! og gal hvor jeg sidder og smiler :D hahah

Hihihih , taak ;D

Elsker at skrive historier om Michael <3 (:
Især når jeg skriver at jeg skal møde ham , så kan jeg noglegange godt forsvinde helt ind i historien og faktisk tro at det er sandt at jeg har mødt ham , lol haha ..
Skrevet Billede

#34 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 02 February 2010 - 11:57 PM

• Eiffel
  • Ikon
  • Indmeldt: 13-March 09

Læs IndlægElinsJackson, på 02 February 2010 - 11:51 PM, sagde:

Hihihih , taak ;D

Elsker at skrive historier om Michael <3 (:
Især når jeg skriver at jeg skal møde ham , så kan jeg noglegange godt forsvinde helt ind i historien og faktisk tro at det er sandt at jeg har mødt ham , lol haha ..

hahaha forstår jeg godt :P kan virkeligt godt forestille mig det selv, det ville være såååå vildt!!! :P
uhhh glæder mig til dit næste kapitel!! ;)
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#35 Bruger er offline   Sille Ikon 03 February 2010 - 07:45 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 16-August 09

:D Dejligt med et nyt kapitel. Din historie er rigtig god :ok:
Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 03 February 2010 - 08:36 PM

• Ikon

Læs IndlægSille, på 03 February 2010 - 06:45 PM, sagde:

:D Dejligt med et nyt kapitel. Din historie er rigtig god :ok:

Tak søde Sille ..

I må undskylde at jeg har været lidt langsom til at skrive kapitlerne for tiden , lover jeg at der ændre sig (':

Og der er MANGE kapitler endnu ;)
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   Smilla Ikon 08 February 2010 - 10:06 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 07-February 10

Arhg... Nu blev jeg helt grebet af historien :biglaugh: Kommer der snart et kapitel mere, Elin??? Den er rigtig god :beeming:

#38 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 09 February 2010 - 09:36 AM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 13-March 04

Cooool historie, glæder mig til fortsættelsen!

Grinede lidt da du skrev "screw up the radio" - så kan jeg godt forstå chaufføren kiggede forbløffet på dig, for du opfordrede til at han skulle have seksuel omgang med hans bilstereo, haha! (Synes det var lidt sjovt :give_rose: )
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

• (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere