Hvornår kommer Celebration of Innocence dvd'en? Og specielt det der Søren havde bixet sammen som gerne skulle være med deri? Nogle af os kan næsten ikke vente!!
Celebration of Innocence DVD
#2 20 December 2005 - 07:13 AM
Jeg er en af dem, som heller ikk kan vente hehe
#7 02 January 2006 - 12:37 AM
Nu kan jeg næsten ikke vente længere!
Det var jo den førtste MJ fest jeg var til, og absolut ikke den sidste!! Jeg glæder mig til I får ordnet DVD'en - kan vi få en dato?
Mvh. Michael
Det var jo den førtste MJ fest jeg var til, og absolut ikke den sidste!! Jeg glæder mig til I får ordnet DVD'en - kan vi få en dato?
Mvh. Michael
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.
Though we're far apart
You're always in my heart
To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson
Though we're far apart
To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson
#8 02 January 2006 - 02:30 AM
Citat
Nu kan jeg næsten ikke vente længere!
Mvh. Michael
Mvh. Michael
Nej jeg kan bestemt ikke sige en dato endnu. Men jeg skal hen til Nima d.3 så prøver jeg at komme med en status bagefter
#9 02 January 2006 - 07:17 AM
Det lyder godt, så kan i få lavet en masse i morgen hehe
#11 03 January 2006 - 12:15 PM
Der er stadig rigtig meget at lave på DVDen. Men der vil hele tiden blive opdateret på denne tråd. Men jeg kan tilføje de ting der bliver arbejdet på og kommer på DVDen:
festen med introen
rehearsals
mj videoparty mix
(they dont care about us prison version)
interaktiv menu og kapitler
festen med introen
rehearsals
mj videoparty mix
(they dont care about us prison version)
interaktiv menu og kapitler
#12 03 January 2006 - 05:20 PM
Nice. Det lyder godt! Glæder mig
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Though we're far apart
- Michael Jackson
Though we're far apart
- Michael Jackson
#13 03 January 2006 - 06:32 PM
jeg er noget så utålmodig !!
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#15 03 January 2006 - 09:26 PM
Jeg GLÆDER GLÆDER GLÆDER GLÆDER GLÆDER mig til at se det Sørenhavde bixet sammen. Var der nogen der sagde tårer!? :sad:
Hvis den er færdig inden maj kan jeg få den til min fødselsdag!
Hvis den er færdig inden maj kan jeg få den til min fødselsdag!
Michael Jackson is MY king!
MJ: "I'm married to my fans" <3.
Carry the Disney Magic in your heart <3.
MJ: "I'm married to my fans" <3.
Carry the Disney Magic in your heart <3.
#18 06 January 2006 - 07:11 PM
Okay det lyder som en fed menu Nima!
Side 1 af 1