The Moo-Walkers Forum: Frastødende film om MJ! Hvornår stopper det :-(( - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Frastødende film om MJ! Hvornår stopper det :-((

#21 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 01 March 2011 - 09:20 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

SHIT hvor er det ulækkert det her! Hvad sker der?! Det dér lort skal stoppes NU. Forstår ikke hvorfor nogle mennesker føler at de har behov for at lave sådan noget crap! HVAD SKER DER?! Ugh. WTF.

#22 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 01 March 2011 - 09:22 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Jeg har nu talt med min veninde, der kørte kampagnen for at stoppe Discoverys udsendelse, og vi har lagt en plan, som vi arbejder på.

Vi har informeret Michael Jackson Estate om filmen, og vi afventer deres reaktion. Jeg håber meget, at de kan gøre noget for at stoppe filmen fra at komme videre.

Vi er også i gang med at oprette en kampagne for at stoppe den. Men før vi diskret lægger kampagnen online, skal vi først finde ud af, hvem der har finansieret produktionen af filmen, og hvem der finansiere der videre.

Vi arbejder videre på tingene. Jeg skriver en update her, når der er nyt i sagen, og når kampagnen kommer online.


Håber det lykkes! Eller.. Det SKAL lykkes! -_-

#23 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 01 March 2011 - 11:32 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægSuperMJlover, på 01 March 2011 - 09:20 AM, sagde:

SHIT hvor er det ulækkert det her! Hvad sker der?! Det dér lort skal stoppes NU. Forstår ikke hvorfor nogle mennesker føler at de har behov for at lave sådan noget crap! HVAD SKER DER?! Ugh. WTF.

Det er bare så sørgeligt, at visse mennesker bruger deres krudt på noget så negativt!Skrevet Billede

Læs IndlægSuperMJlover, på 01 March 2011 - 09:22 AM, sagde:

Håber det lykkes! Eller.. Det SKAL lykkes! Skrevet Billede

Ja, det SKAL bare lykkes! Jeg vil helt ikke forstille mig alternativet.Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 01 March 2011 - 07:22 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægMike sagde:

Det er bare så sørgeligt, at visse mennesker bruger deres krudt på noget så negativt!Skrevet Billede


Ja, det SKAL bare lykkes! Jeg vil helt ikke forstille mig alternativet.Skrevet Billede

Nej. :bigcry:
Jeg kan ikke forstille mig mine venners ansigter, hvis den kommer frem. Og jeg kan slet ikke, og vil heller ikke, forestille mig familiens reaktion!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#25 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 02 March 2011 - 09:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Det er bare så sørgeligt, at visse mennesker bruger deres krudt på noget så negativt!Skrevet Billede


Ja, det SKAL bare lykkes! Jeg vil helt ikke forstille mig alternativet.Skrevet Billede


PRÆCIS. Fatter ikke princippet i det. Tjen penge på andre måder for fanden -.-

#26 Bruger er offline   Smilla Ikon 08 March 2011 - 09:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Jeg er dybt rystet!!

Først kunne jeg ikke finde linket og tænkte at så var det nok lykkedes for jer at få filmen fjernet.. Desværre var det så ikke tilfældet *bigcry* Fy for den lede...

#27 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 09 March 2011 - 04:12 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Her kommer en update på, hvad vi har fundet ud og besluttet at gøre.

Filmen er nu i postproduktion fasen, og holdet bag filmen forsøger at finde en distributør. Det er endnu ikke lykkedes dem. Ud fra de oplysninger, vi har fået fra holdet bag filmen og andre tilgængelig oplysninger, vurderer vi, at vi ikke skal gøre yderligere nu end at holde lav profil. Vi vil ikke starte en kampagne imod filmen pt og vær med til at sprede kendskabet til den.

MJ Estatens advokater kigger på, om filmen bryder nogle rettigheder. I så fald kan de gå ind og stoppe den.

Vurderingen er, at den film kommer ikke langt. Der er ringe chancer for, at de overhovedet finder en distributør. Så højst sandsynligt kommer den ikke til at se dagens lys eller ender som en ukendt B-film. Vi skal bare ikke gøre noget for at sprede den på nettet via andre sociale medier mm.


Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 09 March 2011 - 08:58 AM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 09 March 2011 - 07:10 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Læs IndlægMike sagde:

Her kommer en update på, hvad vi har fundet ud og besluttet at gøre.

Filmen er nu i postproduktion fasen, og holdet bag filmen forsøger at finde en distrubutør. Det er endnu ikke lykkedes dem. Ud fra de oplysninger, vi har fået fra holdet bag filmen og andre tilgengælige oplysninger, vurderer vi, at vi ikke skal gøre yderligere nu end at holde lav profil. Vi vil ikke starte en kampagne imod filmen pt og vær med til at sprede kendskabet til den.

MJ Estatens advokater kigger på, om filmen bryder nogle rettigheder. I så fald kan de gå ind og stoppe den.

Vurderingen er, at den film kommer ikke langt. Der er ringe chancer for, at de overhovedet finder en distrubutør. Så højst sandsynligt kommer den ikke til at se dagens lys eller ender som en ukendt B-film. Vi skal bare ikke gøre noget for at sprede den på nettet via andre sociale medier mm.


:thumbsup: SUPER godt!

#29 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 09 March 2011 - 02:33 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægMike sagde:

Her kommer en update på, hvad vi har fundet ud og besluttet at gøre.

Filmen er nu i postproduktion fasen, og holdet bag filmen forsøger at finde en distributør. Det er endnu ikke lykkedes dem. Ud fra de oplysninger, vi har fået fra holdet bag filmen og andre tilgængelig oplysninger, vurderer vi, at vi ikke skal gøre yderligere nu end at holde lav profil. Vi vil ikke starte en kampagne imod filmen pt og vær med til at sprede kendskabet til den.

MJ Estatens advokater kigger på, om filmen bryder nogle rettigheder. I så fald kan de gå ind og stoppe den.

Vurderingen er, at den film kommer ikke langt. Der er ringe chancer for, at de overhovedet finder en distributør. Så højst sandsynligt kommer den ikke til at se dagens lys eller ender som en ukendt B-film. Vi skal bare ikke gøre noget for at sprede den på nettet via andre sociale medier mm.

Rigtig godt!
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere