The Moo-Walkers Forum: Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) EDIT: SE OVERNATNING, MAD, TRANSPORT & BETALING SIDE 1:-)

#21 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 18 November 2009 - 05:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Alle skal være velkomne, jeg prøver at finde ud af om vi kan leje forsamlingshuset billigt:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#22 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 November 2009 - 05:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

genialt..
og vi tænker februar så?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#23 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 18 November 2009 - 05:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 05:23 PM, sagde:

genialt..
og vi tænker februar så?

Jeps, jeg mener vinterferien er i uge 7 eller 8:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#24 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 November 2009 - 05:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægP.Y.T, på Nov 18 2009, 05:24 PM, sagde:

Jeps, jeg mener vinterferien er i uge 7 eller 8:-)

mhm, det mener jeg også at det plejer at være..
det bliver rigtig fedt..
også gøre det ala nytårsfesten der er herinde, hvor vi udregner et budget også lægger en pris for deltagelse derfra?
ikke for at nasse folk, eller hvad man kan sige, men til udgifter..

hvis du vil have mig med til planlægning osv (trust me, jeg er meget entusiastisk og kreativ xD) så er min mail right here annikajylland@live.dk

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#25 Bruger er offline   Fowsia Ikon 18 November 2009 - 08:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

øv, jeg må desværre ikke tage til Jylland og kan desværre heller ikke i vinterferien :(, skal til London..
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#26 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 November 2009 - 08:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægFowsia, på Nov 18 2009, 08:43 PM, sagde:

øv, jeg må desværre ikke tage til Jylland og kan desværre heller ikke i vinterferien :(, skal til London..

aww, herre øv... det bliver ikke det samme uden dig.<3

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#27 Bruger er offline   Fowsia Ikon 18 November 2009 - 09:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 08:56 PM, sagde:

aww, herre øv... det bliver ikke det samme uden dig.<3


aww :wub: <3
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#28 Bruger er offline   Ane Ikon 18 November 2009 - 09:07 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Argh.. jeg har ikke vinterferie. Længe leve erhvervsuddannelserne *skumle*
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael :unsure:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 18 November 2009 - 09:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 05:34 PM, sagde:

mhm, det mener jeg også at det plejer at være..
det bliver rigtig fedt..
også gøre det ala nytårsfesten der er herinde, hvor vi udregner et budget også lægger en pris for deltagelse derfra?
ikke for at nasse folk, eller hvad man kan sige, men til udgifter..

hvis du vil have mig med til planlægning osv (trust me, jeg er meget entusiastisk og kreativ xD) så er min mail right here annikajylland@live.dk


Det synes jeg er en rigtig god ide :thumbsup: det kan vi godt aftale, så er vi fest-komiteen :biglaugh: jeg sender dig lige en mail :upsidedown:
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#30 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 18 November 2009 - 09:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægAnePane, på Nov 18 2009, 09:07 PM, sagde:

Argh.. jeg har ikke vinterferie. Længe leve erhvervsuddannelserne *skumle*
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael :unsure:



Det bliver nok en lørdag, så du skal være rigtig l.o.v.e-ly velkommen :afroman:
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#31 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 November 2009 - 10:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægAnePane, på Nov 18 2009, 09:07 PM, sagde:

Argh.. jeg har ikke vinterferie. Længe leve erhvervsuddannelserne *skumle*
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael :unsure:

jeg har nok heller ikke ferie. jeg starter (forhåbentligt) på en uddannelse efter jul, så jeg aner ikke hvordan ferierne ligger der..
og jeg er heller ikke lige "dress-like-michael" så meget.. ihvert fald ikke til daglig.. men jeg elsker at klæde mig ud. og jeg elsker hans stil, så mon ikke jeg kan vi finde på noget kreativt ;)

men cool, Naja..
så venter jeg på spændende nyt mht lokale, også kan vi give os i kast med den dybere planlægning derfra xD

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#32 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 18 November 2009 - 10:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 18 2009, 10:19 PM, sagde:

og jeg er heller ikke lige "dress-like-michael" så meget.. ihvert fald ikke til daglig.. men jeg elsker at klæde mig ud. og jeg elsker hans stil, så mon ikke jeg kan vi finde på noget kreativt ;)

ej, det skal jo heller ikke være super klæde ud- halloween-agtigt, men måske en uskyldig hat eller en jakke, eller måske et armband :beeming: jeg bliver i hvert fald nok lidt overrasket hvis der er nogen der tager en sort krøllet paryk på :pointfinger:

men cool, Naja..
så venter jeg på spændende nyt mht lokale, også kan vi give os i kast med den dybere planlægning derfra xD

Jeps, jeg er on it, jeg skal nok lige give lyd fra mig når jeg ved mere :moremore:

Dette indlæg er redigeret af P.Y.T: 18 November 2009 - 10:28 PM

Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#33 Bruger er offline   Ida941 Ikon 18 November 2009 - 10:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægAnePane, på Nov 18 2009, 09:07 PM, sagde:

Argh.. jeg har ikke vinterferie. Længe leve erhvervsuddannelserne *skumle*
Men hvis det bliver en weekend tror jeg godt jeg kunne være frisk.. jeg gør dog ikke rigtig så meget i at klæde mig som Michael :unsure:


Det lyder super med en fest - det ville være dejligt at lære nogle herinde fra at kende i virkeligheden. :biglaugh: Men please en lørdag, for jeg har heller ikke ferier og arbejder ofte også lørdag så... Onde onde arbejde!

#34 Bruger er offline   Massie85 Ikon 19 November 2009 - 12:04 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 159
  • Indmeldt: 03-August 09
  • Gender:Female
  • Location:vejle

Øv så er jeg nødt til at springe fra.. Min mor og min søn har fødselsdag i efterårsferien og ja jeg er også den heldige vinder af ingen ferie så weekenden der er fredet til børnefødelsdag..... Men håber får et brag af en fest :biglaugh:
Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 November 2009 - 12:12 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Naja, det var nu heller ikke fordi jeg mente sådan halloween-klæde-ud-agtigt.
Jeg vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig (Hallelujah for spasser-dage)

men well, vi finder vel ud af detaljerne når vi skrider lidt længere frem i processen. Både mht hvad vi tænker med hvis der skal noget tema på og sådan noget..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#36 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 November 2009 - 10:28 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægIda941, på Nov 18 2009, 10:45 PM, sagde:

Det lyder super med en fest - det ville være dejligt at lære nogle herinde fra at kende i virkeligheden. :biglaugh: Men please en lørdag, for jeg har heller ikke ferier og arbejder ofte også lørdag så... Onde onde arbejde!


Det bliver helt sikkert en lørdag:-) Som det ser ud nu bliver det enten d. 20. februar i uge 7, eller den 27. februar i uge 8 :biglaugh: Og dresscode optional, som annika siger så kommer der mere vedr tema osv;-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#37 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 November 2009 - 10:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægMassie85, på Nov 19 2009, 12:04 AM, sagde:

Øv så er jeg nødt til at springe fra.. Min mor og min søn har fødselsdag i efterårsferien og ja jeg er også den heldige vinder af ingen ferie så weekenden der er fredet til børnefødelsdag..... Men håber får et brag af en fest :biglaugh:


Nå øv, men så må vi lave MJ-fest som en fast tradition min en gang om året:-) SÅ burde der være en chance for at du kan kommemed :thumbsup:
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#38 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 19 November 2009 - 10:31 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægWonderInMyYouth, på Nov 19 2009, 12:12 AM, sagde:

Naja, det var nu heller ikke fordi jeg mente sådan halloween-klæde-ud-agtigt.
Jeg vidste bare ikke lige hvordan jeg skulle formulere mig (Hallelujah for spasser-dage)

men well, vi finder vel ud af detaljerne når vi skrider lidt længere frem i processen. Både mht hvad vi tænker med hvis der skal noget tema på og sådan noget..


Ja lige præcis, det er vel også optional om man vil have alm festtøj eller vil hylde Michael lidt :puppyeyes: Det finder vi ud af, er lidt spændt, tror det bliver sjovt :biglaugh:
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#39 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 19 November 2009 - 12:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægP.Y.T, på Nov 19 2009, 10:29 AM, sagde:

Nå øv, men så må vi lave MJ-fest som en fast tradition min en gang om året:-) SÅ burde der være en chance for at du kan kommemed :thumbsup:

det synes jeg sådan set bare lyder som en fantastisk idé xD

så er jeg bare spændt på hvordan det hele udvikler sig. vi skal nok finde på noget fedt og kreativt :cool2:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#40 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 21 November 2009 - 12:03 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Hallo Jeg kommer liiiiige i tanke om at min mormor og morfar har en kæmpe gildesal, som er helt ny og nybygget fra januar i år, som passer perfekt til vores behov! Den tror jeg vi kan fixe helt gratis!!!! Jeg ringer lige imorgen og finder ud af det, og så skriver jeg herinde :biglaugh: Den ligger i øvrigt i Fredericia midtby, og der vil helt sikkert være mulighed for at ALLE kan overnatte samme sted!

Godnat from melonhead P.Y.T (does not think straight all the time)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

  • (15 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere