The Moo-Walkers Forum: MJ World Music Awards - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



MJ World Music Awards

#21 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 November 2006 - 01:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Allle disse historier og ophidselse over Michael viser bare endnu en gang, at han er den største. Interessen og forventningerne er helt enorme, hver gang han viser sig. At medierne så går helt i selvsving med løgnhistorier og dårlige fortolkninger af sandheden er sørgeligt, men sådan vil det desværre altid være, når det kommer til Michael!!

Jeg kan kun sige en ting

Keep the faith - alle der var i London ved, at Michael stadig har en fantastisk stor og loyal fanskare!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#22 Bruger er offline   Sleeping Beauty Ikon 17 November 2006 - 01:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1155
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Location:Århus

Læs IndlægMette*lil, på Nov 16 2006, 07:23 PM, sagde:

Ja, præcis.
Det er totalt latterligt, for det er lang tid siden, tror jeg, at Michael fik et sådan bifald! Det var vidunderligt!!!
Gregers, jeg stod på forreste række, så det var bare lækkert, lækkert, lækkert!!

Og forøvrigt Michael, så blev efterfesten desværre aflyst :(


Mette skovtrold?! Jubii :D

Hvorfor blev efterfesten aflyst? Og hvad var det for noget med, at Michael skulle have været der??

/Mia Emilie
Why go up there, when people are DYING to get down here ?!

#23 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 17 November 2006 - 02:37 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Læs IndlægSleeping Beauty, på Nov 17 2006, 01:29 PM, sagde:

Mette skovtrold?! Jubii :D

Hvorfor blev efterfesten aflyst? Og hvad var det for noget med, at Michael skulle have været der??

/Mia Emilie


Jeps, Mette Skovtrold!

Ja, Michael skulle have været der. Men festen gik vist i kage. Lang historie; Dumme fans og kommunikationsproblemer, tror jeg!

Men der kommer en anden gang! - så venter vi bare på den!
Skrevet Billede
BAH !

#24 Bruger er offline   Janet Ikon 17 November 2006 - 09:27 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Hejsa allesammen.. Så er Janet med hvor det sker...

1000 tak for en fed London tur! Hvor var det fedt at se Michael igen! Og var var det fedt at se alle de fans! Jeg har følt mig lidt isoleret her i Fredericia, hvor jeg vidst nok er den eneste fan tilbage!? Men det er der jo ingen grund til når I alle er lige her! :grin:

Tak fordi jeg måtte hænge på jer... Rikke, Minnie, Mette, Mette, Mitra, Jannik, Anders, Martin, Carina. Rart at møde jer alle!

Efter min mening virkede showet meget uproffesionelt!.. Ved ikke hvad der skete, men det meste var ret dårligt! Men da Michael kom på var det hele bare ligemeget. Hvor var det stort! Han så sund og frisk og glad ud.. Hvor var det dejligt at se!! :D

Jeg ved ikke hvorfor pressen altid skal være så meget efter ham! De skriver om hvor grim han er osv.. Men helt ærligt, efter sådan en aften burde siderne i aviserne springes med hvor stor han er og hvor stor han altid vil være! Han har de mest loyale fans, som måske denne gang var lige en smule for meget. Det var en lille smule flovt at der knap var noget til overs for de andre kunstnere, som for øvrigt var ret gode efter min mening!

Alt det aviserne skriver er jo det rene volapyk! Så vidt jeg husker blev der kun buhet af selve showet (hvor dårligt det var) og ikke af selve kunstnerne. Men når de skulle af og på scenen blev der råbt på Michael, det må have været ret ubehageligt for dem! Det synes jeg ikke at folk kunne være bekendt, er sikker på at Michael heller ikke ville have syntes om det!..

Anyway, for mig personligt var det en kæmpe oplevelse. Ikke den største med hensyn til Michael, men tæt på! Det var så dejligt at se ham igen, det er 7 år siden sidst.. Alt alt for lang tid! Håber aldrig at jeg skal vente så længe igen! Det var heller ikke så slemt at komme hjem til virkeligheden igen. Folk har været søde nok, og har ikke fået for mange negative kommentarer, ud over dem i aviserne som virkelig pisser mig af. Men kunne ikke have klaret at høre for mange kommetarer. Jeg er en følelses bombe efter sådan noget her, og ville ikke vide hvordan jeg ville reagere over for folks kommentarer!

Med hensyn til aviserne, så burde vi alle skrive til dem og bede dem skrive noget værdigt! For Michael fortjener intet mindre!!!

#25 Bruger er offline   Jesh Ikon 18 November 2006 - 10:57 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Hej Janet

Meget enig i din post - ærgeligt vi ikke mødtes..... det må blive næste gang :)
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#26 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 18 November 2006 - 10:58 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Dejligt at se dig herinde :D
Skrevet Billede
BAH !

#27 Bruger er offline   Gregers Ikon 19 November 2006 - 07:02 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Velkommen til Janet :)

Det er fremgang at journalisterne skriver sådanne emails tilbage, er der sket noget nyt i sagen Jesper?
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#28 Bruger er offline   MJ_the_king_of_love Ikon 19 November 2006 - 09:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 410
  • Indmeldt: 12-September 04
  • Location:Viborg

Den fedeste fedeste fedeste oplevelse var det dog! Dumme fucking forkerte presse! Altså Michael Inviterede os ind at se Mary Poppins Krafthelvede!!!! (Hvilket dog bare var den største oplevelse ever! Omkring 15 fans eller sådan kun. Nima, Malene, Mitra og jeg var heldige!!!!) Hvem gør ellers lige det???? En billet koster vist 50 pund! ORRH mand og jeg nåede at snuppe hans hånd da han smuttede :puppyeyes: :biglaugh: :mike:
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.

#29 Bruger er offline   Jesh Ikon 20 November 2006 - 08:29 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Det var for fedt I kom med ind - stort tillykke her fra!!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#30 Bruger er offline   Janet Ikon 20 November 2006 - 10:52 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Iiiihhhh Mette... Jeg er bare så misundelig! Stort tillykke!!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#31 Bruger er offline   Gregers Ikon 20 November 2006 - 05:54 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det må have været en kæmpe oplevelse. Er der ikke nogen som tog billeder derover eller filmede?
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#32 Bruger er offline   Janet Ikon 21 November 2006 - 12:06 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Jeg har taget billeder med mit gammeldaws kamera. Afleverede filmene til fremkaldelse i går, kan hente dem torsdag efter kl 16... Håber der er noget godt imellem, for mit kamera gik i stykker på et tidspunkt under koncerten, men hvornår vides ikke. Så kryds fingre for at jeg har nået at få en masse gode billeder..

Der var snak om at der skulle laves en mappe hvor alle kunne ligge de billeder i de tog, så man frit kan tage hvad man vil have!?...
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#33 Bruger er offline   MJ_the_king_of_love Ikon 21 November 2006 - 12:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 410
  • Indmeldt: 12-September 04
  • Location:Viborg

DET VAR SIMPELTHEN DET BEDSTE!!! :biglaugh:
Har også nogen billeder... må lii se om jeg kan få dem ind !
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.

#34 Bruger er offline   Jesh Ikon 21 November 2006 - 01:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Lad os endelig få billeder!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#35 Bruger er offline   IrlinJackson Ikon 21 November 2006 - 04:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 32
  • Indmeldt: 03-March 06
  • Location:Norway (Vennesla)

OMG den turen var knall!!

Når Michael spanderte pizza på oss! Det var sååå skjønnt!!

Men jeg gikk helt amokk med den røde løperen! MICHAEL HOLDT MEG I HÅNDA!!!!!!!
OMG DET VAR STOOOORT!!!!!


Hyggeligt å treffe på fans fra forskellige plasser! Inkludert noen av dere :D

Noen av mine bilder....

Skrevet Billede
Fans utenfor E.C.

Skrevet Billede
Min hånd som strekker seg til Michael (rett før han holdt meg i hånden)

Skrevet Billede
Med den røde løperen

Skrevet Billede
Meg fra et annet kamera

Dette indlæg er redigeret af IrlinJackson: 22 November 2006 - 09:39 PM

Irlin Baggy Jackson
Michael Jackson - alltid i mitt hjerte <3
www.b-jay.2ya.com

#36 Bruger er offline   clausw Ikon 21 November 2006 - 06:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Fedest!!! :o
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 22 November 2006 - 12:28 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Så er jeg lige kommet hjem.

Det var en af de fedeste oplevelser nogensinde!!! :D :D :D

Jamen jeg vil også sige tusind tak for en god oplevelse til alle de andre danske fans, der var derovre, især Nima, Malene, Mette og Mitra som heldigvis tilbragte nogle flere dage, og det var rigtigt hyggeligt!

Det var som altid en helt fuldstændig ubeskrivelig oplevelse at se Michael, både til WMA's, ved hotellet og de andre steder i byen, vi så ham! Han inviterede fans ind til Mary Poppins musicalen og leverede flere gange pizza til fans foran hotellet. Det er ikke uden grund, at han har den største og mest loyale fanskare i Verden! Han er simpelthen fantastisk!!! :D :D :D

Jeg vil forresten også lige nævne, at dvd'erne fra begge vores shows i København, altså UC release party og Celebration of Innoncence er blevet afleveret til Michael nu, så hvem ved, om han allerede har set dem! :)

#38 Bruger er offline   Jesh Ikon 22 November 2006 - 08:03 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Godt at have dig sikkert hjemme Søren og tak for sidst!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#39 Bruger er offline   Michael Ikon 22 November 2006 - 02:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

Læs IndlægWillYouBeThere, på Nov 22 2006, 12:28 AM, sagde:

Så er jeg lige kommet hjem.

Det var en af de fedeste oplevelser nogensinde!!! :D :D :D

Jamen jeg vil også sige tusind tak for en god oplevelse til alle de andre danske fans, der var derovre, især Nima, Malene, Mette og Mitra som heldigvis tilbragte nogle flere dage, og det var rigtigt hyggeligt!

Det var som altid en helt fuldstændig ubeskrivelig oplevelse at se Michael, både til WMA's, ved hotellet og de andre steder i byen, vi så ham! Han inviterede fans ind til Mary Poppins musicalen og leverede flere gange pizza til fans foran hotellet. Det er ikke uden grund, at han har den største og mest loyale fanskare i Verden! Han er simpelthen fantastisk!!! :D :D :D

Jeg vil forresten også lige nævne, at dvd'erne fra begge vores shows i København, altså UC release party og Celebration of Innoncence er blevet afleveret til Michael nu, så hvem ved, om han allerede har set dem! :)



Ja, det er SÅ fantastisk hvad Michael gør for sine fans. Han viser gang på gang, hvor godt et menneske han er - bare synd medierne ikke kan se det?.. Måske er det et gen, som de generelt mangler :erm:

Hvad jeg også syntes er rigtig nice er, at Michael ligefrem har fået begge DVD'er overrakt. Nu ærger man sig selvfølgelig over, at man ikke selv er direkte med på nogen af dem :hide:
Men hvordan fik du dem leveret til ham?

Dette indlæg er redigeret af Michael: 22 November 2006 - 07:09 PM

I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#40 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 November 2006 - 04:43 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja hvem ved, måske kommer Michael til en af vores kommende MJ parties, det vil være stort!!!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere