Hvad har været godt idag? Lad os muntre hinanden op :)
#1 06 October 2009 - 05:18 PM
Heey
Synes efterhånden at dette forum er meget fyldt med sørgelige tråde man må sagtens gerne snakke med hinanden om hvordan man har det, men denne tråd er kun til at fortølle om hvad der har gjort dig glad for tiden
Så jeg vil gerne starte
Idag har jeg været på besøg hos min moster i Odense, og hun er min bedste ven og hende er jeg meget glad for
og senere skal jeg til par-dans med en af mine gode veninder, og der skriger vi altid af grin, og se glæder jeg mig meget til
Synes efterhånden at dette forum er meget fyldt med sørgelige tråde man må sagtens gerne snakke med hinanden om hvordan man har det, men denne tråd er kun til at fortølle om hvad der har gjort dig glad for tiden
Så jeg vil gerne starte
Idag har jeg været på besøg hos min moster i Odense, og hun er min bedste ven og hende er jeg meget glad for
og senere skal jeg til par-dans med en af mine gode veninder, og der skriger vi altid af grin, og se glæder jeg mig meget til
Michael Joseph Jackson <3
#2 06 October 2009 - 05:38 PM
Hehe, denne her tråd lyder meget hyggelig
Tja, idag fik jeg tidligt fra fra skole, fordi min mor troede at jeg skulle til lægen ! Haha, men da vi kom derhen, opdagede vi at vi tog fejl af datoen! *SÅDAN!*
Og min kusine på 22 år er på besøg, og nogle andre venner Det er ret hyggeligt, men nogle gange ( som nu ) keder jeg mig, fordi der kun er voksne...
Og jeg sprængte en plastikpose i vores kantine idag, og alle stirrede på mig! Det var dejligt sjovt og pinligt
Tja, idag fik jeg tidligt fra fra skole, fordi min mor troede at jeg skulle til lægen ! Haha, men da vi kom derhen, opdagede vi at vi tog fejl af datoen! *SÅDAN!*
Og min kusine på 22 år er på besøg, og nogle andre venner Det er ret hyggeligt, men nogle gange ( som nu ) keder jeg mig, fordi der kun er voksne...
Og jeg sprængte en plastikpose i vores kantine idag, og alle stirrede på mig! Det var dejligt sjovt og pinligt
Dette indlæg er redigeret af CaseyXM: 06 October 2009 - 05:38 PM
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!
____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?
____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?
#4 06 October 2009 - 06:00 PM
EFTERÅRS FERIE PÅ FREDAG!!!!!
WUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det bliver jeg glad af, bare ved at tænke på det hehe
Også at en person jeg ikke har snakket med i et stykke tid pga. nogen ting, har jeg "Brudt Isen" med idag (=Er begyndt at snakke med personen igen) og det var sku dejligt
Ps. God idé med den her tråd, Jesper
WUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det bliver jeg glad af, bare ved at tænke på det hehe
Også at en person jeg ikke har snakket med i et stykke tid pga. nogen ting, har jeg "Brudt Isen" med idag (=Er begyndt at snakke med personen igen) og det var sku dejligt
Ps. God idé med den her tråd, Jesper
Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 06 October 2009 - 06:14 PM
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3
#6 06 October 2009 - 09:14 PM
Vi er i gang med at sætte vores nye lejlighed i stand:D Og så kommer min mor på besøg (fra Holland) om 2½ uge:D Glæder mig helt vildt meget til at se hende:D
Og så har jeg lige været hos Joy. Vi har sat hendes nye skab sammen.. med nogle oops momenter.. lmao..
Men det var en rigtig hyggelig aften!! Tak for det Joy:D Elsker dig Joy!!
Og ja.. glæder mig helt vildt meget til at se alle jer dejlige mennesker igen til This Is It!!
Elsker også alle jer!
Og så har jeg lige været hos Joy. Vi har sat hendes nye skab sammen.. med nogle oops momenter.. lmao..
Og ja.. glæder mig helt vildt meget til at se alle jer dejlige mennesker igen til This Is It!!
Elsker også alle jer!
#7 07 October 2009 - 07:28 PM
Inge, på Oct 6 2009, 10:14 PM, sagde:
Vi er i gang med at sætte vores nye lejlighed i stand:D Og så kommer min mor på besøg (fra Holland) om 2½ uge:D Glæder mig helt vildt meget til at se hende:D
Elsker også alle jer!
Elsker også alle jer!
Weee det var herre hyggeligt du kom og hjalp mig med mit skab, totalt grineren.... savner dig søde, og elsker altså også dig sweety *MUUUUAHH* -Du gør mig sååå glaaaaaaaad
#9 07 October 2009 - 08:46 PM
Det bedste ved idag har nok været at mine læsegruppe lod mig tage hjem... Jeg har det pænt ringe med hovedpine, lidt feber, ondt i halsen og sådan, og kl 3 spurgte min gruppe om jeg ville hjem, og de sagde at det var helt ok at jeg gjorde det... Super fedt at jeg fik mulighed for at tage hjem selvom der var noget som bare skulle laves.
Nu krydser jeg så bare fingre for at jeg har det bedre imorgen LOL
Nu krydser jeg så bare fingre for at jeg har det bedre imorgen LOL
Three Nails Gave Me Liberty
You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind
#12 07 October 2009 - 09:20 PM
Det har været en god dag i dag, fordi vi havde en halloween salgsbod i skolens kantine i dag (går på kokkeskole). Jeg var med til at pynte den med 2 andre, og den var bare så flot og gennemført! DET VAR FEDT!! Og vi fik så meget ros Så bliver man altså glad
Og oven i det, så fik vi lov til at æde det mad der ikke blev solgt, så min frokost bestod af
Spareribs, pizzasnegle, kartoffelsalat, minifrikadeller og grøntsager på spyd, grøn slamkage, kylling med græskarfyld, græskarsuppe, ristede græskarkerner, græskar fries, bagte kartofler og tarteletter. ÅH det var godt!
Det er en fed følelse, at spise det vi har lavet helt fra bunden. Det eneste vi ikke har gjort selv er at opdrætte dyrene og slagte dem. Men vi har selv skåret de halve grise, hakket kødet osv. Det elsker jeg.
Aaaahhh
Og oven i det, så fik vi lov til at æde det mad der ikke blev solgt, så min frokost bestod af
Spareribs, pizzasnegle, kartoffelsalat, minifrikadeller og grøntsager på spyd, grøn slamkage, kylling med græskarfyld, græskarsuppe, ristede græskarkerner, græskar fries, bagte kartofler og tarteletter. ÅH det var godt!
Det er en fed følelse, at spise det vi har lavet helt fra bunden. Det eneste vi ikke har gjort selv er at opdrætte dyrene og slagte dem. Men vi har selv skåret de halve grise, hakket kødet osv. Det elsker jeg.
Aaaahhh
..I'm just simply Michael Jackson
#13 07 October 2009 - 09:21 PM
#14 07 October 2009 - 10:09 PM
AnePane, på Oct 7 2009, 10:20 PM, sagde:
Det har været en god dag i dag, fordi vi havde en halloween salgsbod i skolens kantine i dag (går på kokkeskole). Jeg var med til at pynte den med 2 andre, og den var bare så flot og gennemført! DET VAR FEDT!! Og vi fik så meget ros Så bliver man altså glad
Aaaahhh
Aaaahhh
Sikkert en rigtig lækker kage...Men får altså nogle rigtig klamme billeder af hvordan den ser ud, i mit hoved
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3
#15 08 October 2009 - 04:57 PM
Jaaa , som i en anden tråd , så har mine skulder og nakken det ikke alt for godt disse dage.
MEN , så er det dejligt med en sød kontakt person som kommer med aftensmad og kage senere.
Og min fotograf kommer med en cd, hvor resten af mine MJ billeder ligger på fra Mine tribute billleder !
GLÆDER MIG ;D
MEN , så er det dejligt med en sød kontakt person som kommer med aftensmad og kage senere.
Og min fotograf kommer med en cd, hvor resten af mine MJ billeder ligger på fra Mine tribute billleder !
GLÆDER MIG ;D
#17 08 October 2009 - 08:52 PM
Chritinehf, på Oct 8 2009, 07:49 PM, sagde:
Jeg har været til MJ dans i aften super sjovt og så fedt, man bliver helt høj af det, og sangene kører i hovedet på en ustandseligt..........
BEAT IT.........
BEAT IT.........
EJJJJ hvor er det bare snyd !?
Hvor går du til det henne ?
Har spurgt alle danseskoler i viborg , men der er intet mj dans her s:
Hvordan foregår timerne ?
#18 08 October 2009 - 09:14 PM
ElinsJackson, på Oct 8 2009, 09:52 PM, sagde:
EJJJJ hvor er det bare snyd !?
Det er i House of Dance i Aalborg.
Jamen vores træner forklarer os trinene og viser hvordan man gør, og så skal vi så følge med ham.
Når han er sød ved os, så sætter han tempoet ned på musikken så vi kan følge med, men det bliver så sat op i det normale tempo i slutningen af timen....... TSK TSK, og så går det fandme stærkt... Sorry
#19 08 October 2009 - 09:26 PM
Chritinehf, på Oct 8 2009, 09:14 PM, sagde:
Det er i House of Dance i Aalborg.
Jamen vores træner forklarer os trinene og viser hvordan man gør, og så skal vi så følge med ham.
Når han er sød ved os, så sætter han tempoet ned på musikken så vi kan følge med, men det bliver så sat op i det normale tempo i slutningen af timen....... TSK TSK, og så går det fandme stærkt... Sorry
eeejjj ha , ville være så dejligt at have sådan noed i viborg.. suk..
#20 09 October 2009 - 06:43 AM
Tjaa mine dage er rimelig ens for tiden, knokler på arbejde fra mandag morgen til lørdag eftermiddag, mit lyspunkt i denne uger er weekend fra kl 14 lørdag, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
13.06.05 REMEMBER This DAY!
25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP
www.yuki.dk