themjj, på 23 March 2011 - 04:45 PM, sagde:
Jeg syntes virkelig at det er et tab for verden. Jeg har så meget respekt for denne kvinde.
Ikke nok med at hun var gude smuk, en dygtig skuespiller og en fantastisk ven for Michael, så er det hendes filantropiske handlinger der virkelig gør hende fantastisk.
Hun var den første der åbnede munden og brugte hendes stjernestatus til at oplyse om AIDS og give ofrene støtte. Dette var da AIDS ofre blev behandlet forfærdeligt, alle vendte ryggen mod dem pga frygt og havde opfattelsen at det var guds straf mod homosexuelle. Hun blev truet på livet fordi hun talte op og konfronterede folk med deres frygt og umenneskelighed. Hendes kamp var en af de største faktorer i holdningændringen, oplysningkampen og forskning udviklingen. Hun har personligt været med til at skaffe 1,6 milliarder kroner til AIDS forskning.
Nogen syntes det er spændende at hun var gift 8 gange osv, jeg syntes at det er mennesket og hendes fantastiske gerninger der er vigtige.
Det er det hun fortjener at blive husket for.
Jeg håber at mange herinde vil forsætte hendes livsmission og støtte kampen mod AIDS.
Smukt skrevet. Er 100% enig med dig.
Mike sagde:
Det måtte komme
To, der elsker hinanden så meget som Michael og Liz gør, kan ikke undvære hinanden.
Michael og Liz, må I leve lykkeligt sammen for evigt i Paradis. Dér har engle som jer ingen alder og ingen vil dømme jer <3<3
Dejligt billed. 2 store stjerner er sammen igen <3
Gregers, på 23 March 2011 - 05:16 PM, sagde:
Det er forfærdelige nyheder at komme hjem til, selvom man godt vidste at hun har været meget syg i de senere år. Men derfor er det stadigvæk et kæmpe chok og ikke mindst tab for verden at endnu en af de gode er gået bort. Nu er Michael og Elizabeth sammen i himlen, hvor de atter kan nyde hinandens selskab og forståelse af hinanden. Som det heldigvis allerede er nævnt, så er/var Elizabeth netop en af de første som gik ind i kampen mod Aids og sørgede for at folk fik bedre viden om hvad Aids egentlig var.
Det største hun har gjort i mine øjne er alt det, som hun har støttet Michael med, hun var der for ham, hvor han havde mest brug for det og har aldrig svigtet ham!
REST IN PEACE!
You're right.
Uh, det gør mig helt ked af det, at læse det
(inde på fb skrev jeg "RIP Elizabeth Taylor" og så svarede en af mine veninder; "Hvem er det?")