The Moo-Walkers Forum: Marlon Brando er død! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Marlon Brando er død!

#1 Bruger er offline   Smarties Ikon 02 July 2004 - 08:58 PM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Ja, nu røg sgu en til (Undskyld, men jeg synes de forlader os på stribe)

80 år gammel blev han da, så det er da en pæn alder og han har haft et godt liv. Jeg troede godt nok ikke at han var 77 i You rock my world! Det er jeg overrasket over! Han holdt sig godt selvom han var blevet stor på sine sidste dage...

RIP i hvert fald :rose
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#2 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 03 July 2004 - 09:56 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Så kan han lære det!

Eller... Ehjj, undskyld, det var vist ikke nu det skulle siges? Det er da trist, men som smarties siger, han har da haft et langt liv!

*Holder et minuts stilhed*!
Skrevet Billede
BAH !

#3 Bruger er offline   Smile1982 Ikon 03 July 2004 - 05:42 PM

  • You Make Me Smile...
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3163
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Female
  • Location:København S

Jeg blev noget chockeret, da jeg fik en sms med beskeden om at nu var Marlon Brando også død. Som du siger Carina, okay han var gammel og havde haft et godt liv, men behøver alle MJs venner at falde på stribe!?

Jeg er ked af det på familiens vegne, at de har mistet ham, men ehm ... har faktisk lidt mere ondt af Michael :oops: for det er hans venner, han mester en efter en. Igen det er livets gang og hverken Ray Charles eller Marlon Brando var unge mere, men stadig :cry
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   *Malene* Ikon 03 July 2004 - 06:15 PM

  • Malene
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1064
  • Indmeldt: 19-April 04
  • Gender:Female
  • Location:Odense

[quote=Smile1982]Jeg blev noget chockeret, da jeg fik en sms med beskeden om at nu var Marlon Brando også død. Som du siger Carina, okay han var gammel og havde haft et godt liv, men behøver alle MJs venner at falde på stribe!?

Jeg er ked af det på familiens vegne, at de har mistet ham, men ehm ... har faktisk lidt mere ondt af Michael :oops: for det er hans venner, han mester en efter en. Igen det er livets gang og hverken Ray Charles eller Marlon Brando var unge mere, men stadig :cry[/quote]

Jeg synes også at det er synd, men ja som is iger sådan er det jo, for vi dør alle! Men det er jo Michael's venner ja! Åha- det er jo noget værre noget..... men det er jo ikke noget man kan gøre noget ved.... :|
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   clausw Ikon 03 July 2004 - 11:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

RIP :cry:

En stor skuespiller var han.

De kendte plejer at forlade os 3 ad gangen. Først Ray Charles, så Ronald Reagan og nu Marlon Brando. 3 store personligheder, som på hver sin måde har præget det 20. århundrede.
Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere