The Moo-Walkers Forum: MJ World Music Awards - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



MJ World Music Awards

#1 Bruger er offline   Gregers Ikon 16 November 2006 - 09:46 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja så blev det overstået, det har været nogle fantastiske dage for Michael, og jeg glæder mig enormt meget til at høre far alle jer, som var i London og opleve det med egne øjne. Michael har i hvertfald fået en masse opmærksomhed, som er en dejlig og vigtig ting!

Men jeg må indrømme, at jeg blev en anelse skuffet i morges, da jeg læste at han kun havde sunget lidt af et omkvæd til We Are The World. Jeg synes personligt, at han havde en kæmpe mulighed for at vise, hey jeg er her altså stadigvæk. Jeg havde stærkt regnet med, at han ville optræde sammen med Chris Brown til den Thriller tribute, det vil være så stort, og det vil være det eneste, som folk vil snakke om i dag! Ved godt at Michael selv har sagt at det er en misforståelse, at mange mente at han skulle optræde, men han brude efter min mening have gået på scene og sparke røv som kun Michael kan! Der er sikkert mange, som er uenige med mig, men jeg synes det må være lidt øv at tage til London og forvente at Michael optræder, og så man får "så lidt". Sætter det i gåseøjne, for det er selvfølgelig altid stort at se Michael live om han så kommer gående eller optræder eller hvad han nu gør. Men jeg har da den fornemmelse at mange herinde også havde regnet med at han ville optræde!!!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#2 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 16 November 2006 - 11:44 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Hmm... jeg havde nu egentlig heller ikke forventet, at han skulle optræde. Jeg synes det var evigt stort!!!

Tilgengæld skufer det mig at læse på diverse sider, at MJ-fansene skulle være skuffet. ... det er i hvert fald gået min næse forbi!
GO MICHAEL!!!
Skrevet Billede
BAH !

#3 Bruger er offline   Man In The Mirror Ikon 16 November 2006 - 12:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 371
  • Indmeldt: 19-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Køge

Det var totalt nice.. Det var helt klart en af de fedeste, hvis ikke den fedeste oplevelse i mit liv..

Lige da han trådte ind på scenen... hold kæft mand... jeg fik helt gåsehud. Det gav det vildeste kick :D..

Tak for en kanon tur allesammen... :mike: :afroman:

Dette indlæg er redigeret af Man In The Mirror: 16 November 2006 - 12:15 PM


#4 Bruger er offline   Gregers Ikon 16 November 2006 - 01:04 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det lyder dejligt at i havde en god tur! Hvor mange danske fans var i samlet derover? Men var der virkelig fans/folk der buhede af Michael, eller er det bare sladder og løgn?
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#5 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 16 November 2006 - 01:20 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Buheriet skulle angiveligt have fundet sted på den røde løber, så det ved jeg ikke noget om.

Men til selve showet var der på ingen måde nogle der buhede af Michael. Det var tværtimod alle de andre der blev buhet af. - Det synes jeg var så plat og pinligt!!
Skrevet Billede
BAH !

#6 Bruger er offline   Gregers Ikon 16 November 2006 - 01:25 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

OKay det kan jeg godt følge dig i, det var der jo ingen grund til! Men lige meget hvad, så var det dejligt at se Michael tilbage i rampelyset! Glæder mig til at se nogle videoklip, hvis nogen støder på nogen her på nettet, så må i lige sige til! Kom i tæt på ham Mette?
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#7 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 16 November 2006 - 01:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

haii jer alle, vil os lii sige tak:)

jahh, der blev buet en del, men tror næppe det var til mj, tror mere det var mj fansene. kan godt gi Mette ret, men synes også at det var en mærkelig måde at sætte showet op på, man blev lidt forvirret..

#8 Bruger er offline   Lala Ikon 16 November 2006 - 01:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 10
  • Indmeldt: 21-March 04

Hvad er det for noget med, at der skulle være blevet slukket for scenelyden, når Michael ramte de høje toner i sin sang ?? Er det rigtigt ??

#9 Bruger er offline   Michael Ikon 16 November 2006 - 02:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

I kan allerede nu gå ind på youtube.com og se div. videoklip fra fans, som har optaget Michaels tale og den efterfølgende optræden af Thriller med Chris Brown.
Men var der nogle af jer, som var til festen bagefter, hvor Michael også kom?
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#10 Bruger er offline   Michael Ikon 16 November 2006 - 03:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 15-November 05

I øvrigt vil jeg også gerne ønske jer velkommen hjem. Som Gregers har antydet, SKAL Michael jo bare opleves, hvis man skal få det helt rigtige ”kick”. Jeg håber bestemt I føler det var pengene værd. Ja, jeg skulle jo selv have været med, men til at starte med havde jeg ikke tid pga. min uddannelse. - Lige indtil i går eftermiddags, hvor jeg faktisk indså at jeg godt kunne have købt billet mm. Men dér var det jo selvfølgelig for sent. Og sådan går det jo desværre for mange indimellem. Jeg havde bare øjnet chancen til at få ham afse for første gang.
Men jeg håber I alle har gode oplevelser med hjem, som I vil dele. Og ikke mindste nogle gode billeder, hvis dette skulle have været tilfældet?

Mvh. Michael
I din søgen på ord, der overgår alt. Da bryd ikke din hjerne - det fås ikke fortalt. For mod den største stjerne øjner du op - og dér vil du spotte the King of Pop.
Rest In Peace, my lovely one.

Though we're far apart
You're always in my heart


To my very loyal and dedicated fans throughout the world…your love, your caring, your endless support, provide nourishment to my soul and keep my spirit strong and unwavering… Together we will heal the world.
- Michael Jackson

#11 Bruger er offline   Jesh Ikon 16 November 2006 - 06:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg er lige kommet retur og er rystet..... Jeg er i chok over at medierne igen får vent dagsordenen. Det der reelt skete var at Michael blev modtaget som en konge. Folk gik totalt amok!!

Jeg vil gerne opfordre alle der har været afsted til at reagere på mediernes løgnhistorier når I ser dem De rapportere ikke hvad der skete, men hvad der kan nedgøre Michael.

Jeg er så skuffet og ked af det på Michaels og alle fansnes vegne!!!!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#12 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 16 November 2006 - 07:23 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Ja, præcis.
Det er totalt latterligt, for det er lang tid siden, tror jeg, at Michael fik et sådan bifald! Det var vidunderligt!!!


Gregers, jeg stod på forreste række, så det var bare lækkert, lækkert, lækkert!!

Og forøvrigt Michael, så blev efterfesten desværre aflyst :(

Dette indlæg er redigeret af Mette*lil: 16 November 2006 - 07:25 PM

Skrevet Billede
BAH !

#13 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 16 November 2006 - 07:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægLala, på Nov 16 2006, 01:48 PM, sagde:

Hvad er det for noget med, at der skulle være blevet slukket for scenelyden, når Michael ramte de høje toner i sin sang ?? Er det rigtigt ??


Jeg fandt et klip på en side og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske linket, men på det klip kan man sagtens høre MJ synge de høje toner!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#14 Bruger er offline   speagham Ikon 17 November 2006 - 04:09 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 175
  • Indmeldt: 13-March 04

Læs Indlæglauzzy81, på Nov 16 2006, 07:28 PM, sagde:

Jeg fandt et klip på en side og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske linket, men på det klip kan man sagtens høre MJ synge de høje toner!


Hvis det er scenelyden de har slukket for er det jo monitorne altså dem Michael kan høre sig selv i. Så det er ikke sikkert at du vil ligge mærke til det da Michael jo har godt styr på hvad han laver. Men det giver heller ikke mening hvorfor at de skulle slukke for dem da det jo kan skabe store problemer for kunstneren

#15 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 November 2006 - 07:30 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg har lige skrevet følgfende til EB

Kære Niklas

Vedrørende artikel om World Music Awards og Michael Jackson!

Jeg er glad for at se, at du har kopieret artiklerne fra Daily Mail og The Sun i går ord for ord – det er meget trofast overfor dine engelske kolleger. Vi ved jo, de er en meget sandfærdige kilder!!

Jeg var selv til stede til World Music Awards, og intet er mere forkert end det du skriver. Da Michael Jackson gik på scenen gik folk fuldstændig amok i glædes ros. Jublen vil ingen ende tage. Det var først da han forlod scenen og Rihanna blev præsenteret folk begyndte at buhe. De vil have mere Michael. Det fremgår ikke af din artikel!!! Men jeg er med på, at din overskrift er mere interessant uanset om den er sand eller ej.

Vedrørende Michael Jacksons optræden, så har han på intet tidspunkt lovet at performe. Det er medierne der har spekuleret i en eventuel optræden!! Michael eller hans folk har aldrig bekræftet det.

En anden gang burde du selv deltage eller være lidt mere kildekritisk.


Med venlig hilsen

Jesper Hauton
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#16 Bruger er offline   Gregers Ikon 17 November 2006 - 07:43 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det er virkelig grotesk, hvorfor skal pressen bare have Michael ned med nakken hver eneste gang?!?!

Forresten godt brev du fik skrevet Jesper! Det kunne ud sagtens sende videre til BT og alle de andre!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#17 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 17 November 2006 - 10:18 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Godt gået, Jesper!! :punch:
Skrevet Billede
BAH !

#18 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 November 2006 - 10:28 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Er blevet kontaktet af journalisten som beklager..... han overvejer at lave en historie, hvor han snakker med mig!!

Vi må håbe.

Dette er hans svar:

Hej Jesper

Tak for din mail.

Du har ganske ret i, at jeg ikke var til stede under koncerten. Det ville jeg naturligvis gerne have været, men der er sjældent ressourcer til den slags rejser...

Artiklen var et bestillingsarbejde fra min chef - og du har ganske ret i, at The Sun var min primære kilde.

Jeg beklager, hvis nogle af oplysningerne ikke har stemt overens med din oplevelse. Derfor ser jeg naturligvis på sagen.

Må jeg i givet fald bruge oplysningerne fra dig i en ny artikel?

Venlige hilsner

Niklas Roar
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#19 Bruger er offline   Smarties Ikon 17 November 2006 - 10:44 AM

  • Miss 7
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3910
  • Indmeldt: 09-February 04
  • Gender:Female
  • Location:Måløv, Storkøbenhavn

Læs IndlægJesh, på Nov 17 2006, 10:28 AM, sagde:

Er blevet kontaktet af journalisten som beklager..... han overvejer at lave en historie, hvor han snakker med mig!!

Vi må håbe.

Dette er hans svar:

Hej Jesper

Tak for din mail.

Du har ganske ret i, at jeg ikke var til stede under koncerten. Det ville jeg naturligvis gerne have været, men der er sjældent ressourcer til den slags rejser...

Artiklen var et bestillingsarbejde fra min chef - og du har ganske ret i, at The Sun var min primære kilde.

Jeg beklager, hvis nogle af oplysningerne ikke har stemt overens med din oplevelse. Derfor ser jeg naturligvis på sagen.

Må jeg i givet fald bruge oplysningerne fra dig i en ny artikel?

Venlige hilsner

Niklas Roar


WOW :o - Det er første gang jeg har læst sådan noget!

Jeg vil også lige sige rigtig mange gange tak for en super tur! Jeg synes det var fantastisk at vi var små 20 danske fans samlet for det var simpelthen bare så hyggeligt :D (Let's do it again ;))

Mht. Michael synes jeg at han så virkelig godt ud og på et et tidspunkt var han 1 meter fra mig og han kiggede :beeming: Men der var mange fans der forventede en optræden. Det ville helt sikkert have været fantastisk, men det var bestemt ikke derfor at jeg ville af sted - jeg ville se ham og det kan man vidst roligt sige at jeg fik gjort :lol: :D
Knuz Carina

Skrevet Billede


R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009

I'll never let you part, for you're always in my heart

#20 Bruger er offline   Jesh Ikon 17 November 2006 - 10:48 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

I lige måde Carina :)

Det var fantastisk!!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere