The Moo-Walkers Forum: TV - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



TV Hvornår kommer MJ i TV og hvor

#21 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 August 2009 - 10:40 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

åhhh nej , så fik jeg set programmet, kunne ikke lade vær.

Og det er vidst min egen skyld at jeg sidder og tuder lige nu.

ej hvor har jeg det dårligt....

De blev ved med at gentage , og hentydet til at han var "stofmisbruger"... hader det ord :'( :'(

SKULLE ALDRIG HAVE SET DET !!!!




Savner dig så inderligt Michael , ..... åhh ha ... snøft................. :bigcry:
Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   Sille Ikon 26 August 2009 - 10:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :drooling:
Skrevet Billede

#23 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 August 2009 - 10:46 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Aug 26 2009, 10:42 PM, sagde:

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :drooling:




åhhhh ha Sille :'/
Vi kan tude sammen hihihi . :buddies:

En dokumtar med mange blandede følelser...
Åhh tårene løber bare ned af mine kinder lige nu :(
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   Sille Ikon 26 August 2009 - 10:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Det var lige det sidste, der fik bægeret til at flyde over :bigcry:
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 26 August 2009 - 10:53 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Aug 26 2009, 10:51 PM, sagde:

Det var lige det sidste, der fik bægeret til at flyde over :bigcry:



Også mig , der var hans bror fortælle om hans død til pressen , og efter det løb mine tåre nede af kinderne, som bare ikke kunne stoppes :'( :'( :'(

Og der hvor man så ham optræde til MTV , ohhh good .......................... snøft.........
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 27 August 2009 - 07:14 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg fik også set programmet og begyndte også bare at græde :bigcry: Sad også tilbage med blandede følelser.
Alt i alt synes jeg det var udemærket. Ikke så ringe som alle de andre programmer de har vist på TV2.
Men trist at de hele tiden omtalte ham som stofmisbruger
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   Nans Ikon 27 August 2009 - 09:23 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 392
  • Indmeldt: 11-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNCD, på Aug 27 2009, 08:14 AM, sagde:

Men trist at de hele tiden omtalte ham som stofmisbruger


Nu lyder jeg måske lidt kynisk...

Men med alle de stoffer, han tog, så var han jo misbruger.

Det er trist, men han kunne jo åbenbart ikke leve uden, og dét kaldes da vist at have et misbrug.

Jeg ved ikke, måske har min sorg bare lige pt forvandlet sig til vrede; hvorfor gjorde han det mod sig selv!!!!!!!!!!
Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   themjj Ikon 27 August 2009 - 10:58 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Alt i alt syntes jeg det var en okay dokumentar, men jeg syntes det det var lidt irriterende at han tydeligvis havde en overbevisning og derfor kun gik efter de spor... meget af det virkede ikke synderlig opjektivt eller støttet af beviser af nogen art... det meste virkede som en slags hear-say, ofte i 3 grad, som f.eks ham gutten i bilen som vidste det hele før noget som helst var sket (somom han var synsk eller noget) han virkede ikke særlig troværdig efter min mening. Og at michael på ingen måde virkede til at gå op i træningen (før de allersidste dage) ved jeg heller ikke hvor han har fra... han har jo ingen anelse om hvad han lavede bag lukkede døre i hans hjem og trænings studierne... det virkede som om han kun hørte hvad han ville høre og hvad der allerede passede ind i hans overbevisning... ham i det første træningsstudio sagde jo at han havde trænet der i 2½ måned og at det efter hans mening ville ha været det største show nogensinde... hvor fik han så det med at han ikke trænede fra, det eneste han viste var at han en af dagene havde haft ungerne med ude at shoppe... og det fik han til at lyde som om det var det eneste han lavede hver dag :huh: Så alt i alt en okay dokumentar da den ikke var super negativ og havde en okay slutning, men jeg syntes hans konklutioner var lidt for udokumenterede, og at han nogle gange lavede konklutioner som jeg ikke selv ville ha draget ud af de samtaler....
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 27 August 2009 - 12:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Hvem var ham der i bilen? Han vidste godt nok alt om Michael, de må have været nære venner?

Dette indlæg er redigeret af Jonaskhl: 27 August 2009 - 12:10 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#30 Bruger er offline   Rechain Ikon 27 August 2009 - 12:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Amager

Stoffer var en del af hans liv og grunden var jo pga. den ulykke med Pepsi reklamen for mange år tilbage :( trist...ja, måske lyder det negativt omkring stof misbruget i programmet, men syntes selv at det er ok at det kommer lidt frem, for han har jo ik skjult det helt...det meste, men ik det hele. Må han hvile i fred, nu hvor han er et bedre sted.

/Rechain

#31 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 27 August 2009 - 12:21 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Ved ikke helt om det er det samme , men min mor fik et angst anfald tilbage i 91' .

- Og siden har hun også være "afhænging" af hendes piller , som hun er på nu :/
Hun tager desværre mnage forskellige piller nu , så når de snakker om det med stofmisbruger , så så jeg hele tiden min mor for mig, og at hun måske kunne ende samme sted en dag ( slår under bordet 7, 9, 13 ) ..

Så da de snakkede om det vidste jeg godt , fra min mors side af , om hvor svært det er at komme ud af .
Min mor kan heller ikke undvære hendes..

Det er noget sørgeligt noget... :'/
Skrevet Billede

#32 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 27 August 2009 - 01:08 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg mere bare, lægerne var jo ikke helt uden skyld at det kom så vidt som det gjorde.
De skulle jo have hjulpet ham ud af det igen vil jeg mene
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#33 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 27 August 2009 - 01:11 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægNCD, på Aug 27 2009, 12:08 PM, sagde:

Jeg mere bare, lægerne var jo ikke helt uden skyld at det kom så vidt som det gjorde.
De skulle jo have hjulpet ham ud af det igen vil jeg mene



er helt enig !
Skrevet Billede

#34 Bruger er offline   themjj Ikon 27 August 2009 - 02:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det er jeg ked af at høre med din mor, håber hun får det bedre! Hvis det er angst hun har fået piller for så er det højst sansynligt Benzodiasipiner, og de er meget svære at komme væk fra igen... og din mor er i hvertfald ikke alene... læger har udskrevet dem i fleng de sidste mange år... og det er efter min mening en af de største fejltagelser lægestablen har gjort i lang tid, da de er uhyrre effektive men kun må bruges i meget kort tid(pga de er så afhæningheds skabende), og de har fortsat med at udskrive dem i langt længere tid end det egentlig var meningen. I USA er det meget værre end her, der er almindeligt at have valium osv. selv hos den meninge amerikaner men især også hos de rige... det er super nemt at få fat i, det er meget normalt lige at tage noget valium når man lige er lidt nervøs, oppe at køre eller hvis man skal flyve eller lignende.
Derfor undre det mig overhoved ikke at lægerne har givet Michael det... men at de ikke har hjulpet ham af med det igen er problemet...
Men med hensyn til dokumentaren syntes jeg stadig ikke den var veldokumenteret, tvært imod syntes jeg at det var det ene postulat efter det andet, og konklutioner som jeg ikke ville ha draget fra mange af samtalerne... og ham gutten i bilen (som jeg aldrig har hørt om før) ser jeg overhovedet ikke som troværdig, bare en af de mange såkaldte venner som er åhhh så indsigtsfulde at de havde forudset alt (og meget undskyld men det er sq meget nemt at sige når det er sket).

Dette indlæg er redigeret af themjj: 27 August 2009 - 02:13 PM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 27 August 2009 - 02:32 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægthemjj, på Aug 27 2009, 02:11 PM, sagde:

Det er jeg ked af at høre med din mor, håber hun får det bedre! Hvis det er angst hun har fået piller for så er det højst sansynligt Benzodiasipiner, og de er meget svære at komme væk fra igen... og din mor er i hvertfald ikke alene... læger har udskrevet dem i fleng de sidste mange år... og det er efter min mening en af de største fejltagelser lægestablen har gjort i lang tid, da de er uhyrre effektive men kun må bruges i meget kort tid(pga de er så afhæningheds skabende), og de har fortsat med at udskrive dem i langt længere tid end det egentlig var meningen. I USA er det meget værre end her, der er almindeligt at have valium osv. selv hos den meninge amerikaner men især også hos de rige... det er super nemt at få fat i, det er meget normalt lige at tage noget valium når man lige er lidt nervøs, oppe at køre eller hvis man skal flyve eller lignende.
Derfor undre det mig overhoved ikke at lægerne har givet Michael det... men at de ikke har hjulpet ham af med det igen er problemet...
Men med hensyn til dokumentaren syntes jeg stadig ikke den var veldokumenteret, tvært imod syntes jeg at det var det ene postulat efter det andet, og konklutioner som jeg ikke ville ha draget fra mange af samtalerne... og ham gutten i bilen (som jeg aldrig har hørt om før) ser jeg overhovedet ikke som troværdig, bare en af de mange såkaldte venner som er åhhh så indsigtsfulde at de havde forudset alt (og meget undskyld men det er sq meget nemt at sige når det er sket).



Håber også hun får det bedre , hele familien har prøvet at hjælpe , men intet virker. Hun mangler viljen, og tror ikke hun har lyst , eller kan klare at prøve at fjerne pillerne, da hun også er meget deprimeret.
Er den eneste som prøver at hjælpe hende nu. Familien har opgivet , og bliver bare sur på hende.
Og det sys jeg er forkert af dem, for på den måde får hun det bare endnu værere.

Og det var 1 år siden at hun sad i fængsel , og det har ændret hende en del, før fængsel var hun desværre også på aftemanin, men nu har hun erstattet det med damp piller.
Kan godt være i syndes jeg er FOR åben nu. Men så længe jeg ikke nævne rhendes navn , så syndes jeg det fint nok.

Men altså , jeg kan godt følge mj i hvor svært det må have været at komme ud af. Da jeg ved det fra min mor af..
Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   Sille Ikon 27 August 2009 - 02:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Altså, bette skat. Jeg håber da virkelig også der er nogen der hjælper dig :bigcry: Det er da for meget at bære alene.

Knus og kram :aww:
Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 27 August 2009 - 03:09 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Aug 27 2009, 01:57 PM, sagde:

Altså, bette skat. Jeg håber da virkelig også der er nogen der hjælper dig :bigcry: Det er da for meget at bære alene.

Knus og kram :aww:



Takk (':

Har fået fat i en psykolog til hende, men hun er ikke særlig glad for det.
Men håber at ham her kan hjælpe hende (:

Tjaa , men sådan har det stået på siden jeg var 11 år , og har kunne klare det godt nok siden ..
Selvfølgelig ville det være fedt hvis familien ville træde til, og ikke bare sådan give op.
Det tager jo ikke et splidt sekundt, at være vænnet af med.

Men så er det godt at den ene af hendes døtre kan hjælpe , mig(:

Dt rørte også min mor utroligt meget da MJ døde , fordi hun er lige så stor fan som jeg er.
Og hun kender til pille misbrug lige som han gjorde. Håber hun fik en ny vilje til at prøve at stoppe .
Skrevet Billede

#38 Bruger er offline   Sille Ikon 27 August 2009 - 03:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Du er en sej pige, husk det :give_rose: Håber virkelig at psykologen kan hjælpe hende og dejligt hvis MJ også her kan have en "helbredende virkning" trods alt !!!!!!
Skrevet Billede

#39 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 27 August 2009 - 03:25 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægSille, på Aug 27 2009, 03:21 PM, sagde:

Du er en sej pige, husk det :give_rose: Håber virkelig at psykologen kan hjælpe hende og dejligt hvis MJ også her kan have en "helbredende virkning" trods alt !!!!!!



Tusind tak , sætter virkelig pris på din støtte (:

jaa det håber jeg også hun kan , vil nødig have at jeg mister endnu en jeg holder af ......
Vi sad jo sammen da vi så minde cermonien, og vi græd begge 2 og hun krammede sig ind til mig og tudet op af min skulder, og syndtes jeg kunne mærke , eller forestille mig at HUN måske havde inset hvad piller og medicin kan gøre hvis man ikke passer på.
Skrevet Billede

#40 Bruger er offline   Sille Ikon 27 August 2009 - 03:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Læs IndlægElinsJackson, på Aug 27 2009, 04:25 PM, sagde:

Tusind tak , sætter virkelig pris på din støtte (:

jaa det håber jeg også hun kan , vil nødig have at jeg mister endnu en jeg holder af ......
Vi sad jo sammen da vi så minde cermonien, og vi græd begge 2 og hun krammede sig ind til mig og tudet op af min skulder, og syndtes jeg kunne mærke , eller forestille mig at HUN måske havde inset hvad piller og medicin kan gøre hvis man ikke passer på.


Det må vi håbe :aww:
Skrevet Billede

  • (17 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

3 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 3 gæster, 0 anonyme brugere