The Moo-Walkers Forum: Fan- T-shirts - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Fan- T-shirts Skal vi få lavet nogle Moo- t-shirts?

#61 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 01:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på 24 January 2010 - 01:47 PM, sagde:

jaaaa den er vildt fede søde ;D Har jge osse sagt til dig ;D

Men jeg havde nok forestillet mig noed med et billed hvor han smiler, eller et (Real) billed you know. altså fotografi ?


Nok bare mig som er helt væk i hans smil haha ;D

Mhm, det tænkte jeg også på, men jeg tænkte at dem er der så mange af på sådan nogle ebay og sådan noget, og også det at de så ville se lidt "hjemmelavede" ud, you know..Jeg kom også på en ret fed idé her igår, men vi havde travlt så kan ikke huske hvad det var.
Men jeg skriver så snart jeg ved det (:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#62 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 02:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Vildt fedt design Annika! Jeg synes også det er en fed idé med lange ærmer og armbind:)
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#63 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 02:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

NU KAN JEG HUSKE DEN ANDEN IDÉ!!!

jeg tænkte at man kunne tage en helt sort t-shirt, også tage et stykke hvidt stof med pailletter på, og sy på så der er en handske på fronten af trøjen. Også holde designet med koen på ærmet, og moo-logo'et i bunden af venstre hjørne på ryggen.
Hvis det giver mening for andre end mig?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#64 Bruger er offline   Ida941 Ikon 24 January 2010 - 02:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Rigtig fede ideer Annika! Og det er da en super sjov idé med en langærmet t-shirt med armbind!!

Jeg tror at man skal holde det så enkelt og rent i udtrykket som muligt, især hvis man vil undgå at det får et alt for "hjemmelavet" look. Så jeg tror det er fedest hvis der ikke er alt for mange forskellige logoer. Altså fx en super lækker silhuet af MJ, Moo Walkers logo/tekst og that's it. For hvis der kommer både det ene og det andet logo og noget på ærmet og noget på ryggen osv, kommer det let til at virke lidt overlæsset, tror jeg. Men det er måske også bare mig der er lidt design-hjernevasket! ;)

#65 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 03:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægIda941, på 24 January 2010 - 02:38 PM, sagde:

Rigtig fede ideer Annika! Og det er da en super sjov idé med en langærmet t-shirt med armbind!!

Jeg tror at man skal holde det så enkelt og rent i udtrykket som muligt, især hvis man vil undgå at det får et alt for "hjemmelavet" look. Så jeg tror det er fedest hvis der ikke er alt for mange forskellige logoer. Altså fx en super lækker silhuet af MJ, Moo Walkers logo/tekst og that's it. For hvis der kommer både det ene og det andet logo og noget på ærmet og noget på ryggen osv, kommer det let til at virke lidt overlæsset, tror jeg. Men det er måske også bare mig der er lidt design-hjernevasket! ;)

Jeg har det nemlig lige præcis på samme måde.
Når man selv designer, så kan man hurtigt komme til at fylde for meget på, også kommer det nemt til at virke alt for forvirrende og "tungt". Og det er synd.
Så er det fedest hvis det er enkelt. Og ligemeget hvad så vil det jo stadig være unikt, når det er selv-designet..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#66 Bruger er offline   Ida941 Ikon 24 January 2010 - 03:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægmichaelsmelody, på 24 January 2010 - 03:07 PM, sagde:

Jeg har det nemlig lige præcis på samme måde.
Når man selv designer, så kan man hurtigt komme til at fylde for meget på, også kommer det nemt til at virke alt for forvirrende og "tungt". Og det er synd.
Så er det fedest hvis det er enkelt. Og ligemeget hvad så vil det jo stadig være unikt, når det er selv-designet..


Nemlig! :thumbsup: Vi kan tydeligvis trygt stole på dig som Moo's t-shirt-tryk-designer in chief! :biglaugh:
Den kan også være jeg kunne finde på at tegne noget på et tidspunkt, men lige nu er der for meget arbejde og for mange tøj-projekter jeg er i gang med...

#67 Bruger er offline   Soulmate Ikon 24 January 2010 - 05:15 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jeg kan rigtig godt lide din skitse og som så mange andre har påpeget er jeg helt vild med ideen omkring de lange ærmer og armbindet:)
Ideen med handsken er også god, men jeg er ikke så glad for palietter, da de (ifølge mine erfaringer) nemt falder af.

#68 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 05:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægIda941, på 24 January 2010 - 03:46 PM, sagde:

Nemlig! :thumbsup: Vi kan tydeligvis trygt stole på dig som Moo's t-shirt-tryk-designer in chief! :biglaugh:
Den kan også være jeg kunne finde på at tegne noget på et tidspunkt, men lige nu er der for meget arbejde og for mange tøj-projekter jeg er i gang med...

Fantastisk. Det er jeg rigtig glad for at høre.
Men ja, jeg har sygt mange sære idéer som lige pludselig bare kommer over mig, også skitserer jeg bare helt vildt og voldsomt til jeg finder ud af om det er noget der ser nogenlunde ud.
Men om ikke andet kunne vi måske bare indgå et samarbejde med noget om at hvis du får en idé kan du skrive til mig, også prøver jeg at tegne det, sende det til dig, også kan du se om vi er enige i tanken? something like that..

Læs IndlægSoulmate, på 24 January 2010 - 05:15 PM, sagde:

Jeg kan rigtig godt lide din skitse og som så mange andre har påpeget er jeg helt vild med ideen omkring de lange ærmer og armbindet:)
Ideen med handsken er også god, men jeg er ikke så glad for palietter, da de (ifølge mine erfaringer) nemt falder af.

Well, mine erfaringer er at det kommer helt an på hvad for noget stof og hvad for nogle pailletter det er.
Men ellers kunne man eventuelt få en lille pose med "erstatnings-pailletter" med, og en hevisning til hvor man kan skaffe det rigtige lim-dimse-noget til at sætte dem fast med. Så hvis der er nogen der falder af er det ikke verdens undergang..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#69 Bruger er offline   themjj Ikon 24 January 2010 - 06:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg syntes måske det ville være lidt sjovere hvis det ikke bare lignede en af de maaaaaaaange t-shirts man kan købe overalt!... men enten et billede af ham eller en silluet af ham... når vi nu har chancen for at lave noget lidt mere unique og være kreative?
Et eller andet digitalt design der siger lidt mere om Michael og Os end en t-shirt fra Michaeljackson.com eller Out of control?

tænker bare at vi allesammen har den slags t-shirts i 100vis og jeg var lidt mere interesseret i et mere unique og sigende design?

Det er jo ikke hjemmelavede hvis det er ordenligt sat sammen og ideerne er fede... Tvært imod giver det mere karakter og mere spændende!

Jeg kan godt lide ideen med moo nederst på bagsiden eller på et armband på siden! Det er mere forsiden jeg syntes skal være lidt mere inspireret!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#70 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 24 January 2010 - 06:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægthemjj, på 24 January 2010 - 06:01 PM, sagde:

Jeg syntes måske det ville være lidt sjovere hvis det ikke bare lignede en af de maaaaaaaange t-shirts man kan købe overalt!... men enten et billede af ham eller en silluet af ham... når vi nu har chancen for at lave noget lidt mere unique og være kreative?
Et eller andet digitalt design der siger lidt mere om Michael og Os end en t-shirt fra Michaeljackson.com eller Out of control?

tænker bare at vi allesammen har den slags t-shirts i 100vis og jeg var lidt mere interesseret i et mere unique og sigende design?

Det er jo ikke hjemmelavede hvis det er ordenligt sat sammen og ideerne er fede... Tvært imod giver det mere karakter og mere spændende!

Jeg kan godt lide ideen med moo nederst på bagsiden eller på et armband på siden! Det er mere forsiden jeg syntes skal være lidt mere inspireret!

Of course, men der er jo også forskel på hvordan man gør det.
Ja, det var en lidt hurtig skitse jeg havde fået fikset der alligevel..
Jeg synes bare at hvis der bare er smækket et billede af ham på forsiden, så kommer det til at blive sådan helt "baaah, vi køber lige en random t-shirt i en festival bod"-agtigt..
Det er svært at finde noget med et billede der vil passe til at sidde på forsiden uden at det bliver alt for "mainstream", hvis du forstår.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#71 Bruger er offline   mystix Ikon 24 January 2010 - 06:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg kan godt se det dejlige i at have et billede af Michael så tæt på sig :) Men jeg synes også det vil være fedest med noget alla Annikas skitse, netop fordi det er så anderledes end det man bare lige går ind og printer på nettet f.eks
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#72 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 24 January 2010 - 11:20 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Har lavet et muligt design, og synes at det monogram themjj har lavet, kunne være virkelig fedt at få trykt på en trøje...
http://s303.photobuc...n1.jpg&newest=1

Dette indlæg er redigeret af SalsaSupreme: 25 January 2010 - 12:11 PM

Skrevet Billede

#73 Bruger er offline   themjj Ikon 25 January 2010 - 02:19 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg har et par ideer:

Fik lavet en af dem her til aften:
Skrevet Billede
Håber i ka lide det!


(ps har i et Høj kvalitets billede at michael hvor han står med åbne arme med armene helt bagud, som han står i slutningen af man in the mirror)

Er er udkastet af ideen, men billedet skal være af højere kvalitet:
Skrevet Billede

Dette indlæg er redigeret af themjj: 25 January 2010 - 02:52 AM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#74 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 25 January 2010 - 08:05 AM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægthemjj, på 25 January 2010 - 02:19 AM, sagde:

Jeg har et par ideer:

Fik lavet en af dem her til aften:
Skrevet Billede
Håber i ka lide det!


(ps har i et Høj kvalitets billede at michael hvor han står med åbne arme med armene helt bagud, som han står i slutningen af man in the mirror)

Er er udkastet af ideen, men billedet skal være af højere kvalitet:
Skrevet Billede

Ej de er rigtig flotte! :thumbup:
Men jeg tænkte på, hvis de blev trykt på trøjen, hvad så hvis man kan se en kant fra det sortebaggrunds-ting? :/
Eller skal T-shirtene bare være helt sorte, og¨så sker der intet?
btw. Ville gerne hjælpe mht. billeder, men sidder med min bærbar som jeg næsten ingen billeder har på..
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#75 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 25 January 2010 - 11:43 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægthemjj, på 25 January 2010 - 02:19 AM, sagde:

Jeg har et par ideer:

Fik lavet en af dem her til aften:
Skrevet Billede
Håber i ka lide det!


(ps har i et Høj kvalitets billede at michael hvor han står med åbne arme med armene helt bagud, som han står i slutningen af man in the mirror)

Er er udkastet af ideen, men billedet skal være af højere kvalitet:
Skrevet Billede


Wauw de er vel nok flotte - især det første brænder jeg lidt for :thumbup:

Desuden synes jeg ideen med lange ærmer og armband er så fedt :thumbup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#76 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 25 January 2010 - 01:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægthemjj, på 25 January 2010 - 02:19 AM, sagde:

Jeg har et par ideer:

Fik lavet en af dem her til aften:
Skrevet Billede
Håber i ka lide det!


(ps har i et Høj kvalitets billede at michael hvor han står med åbne arme med armene helt bagud, som han står i slutningen af man in the mirror)

Er er udkastet af ideen, men billedet skal være af højere kvalitet:
Skrevet Billede

Det første er virkelig flot, jeg kan bare ikke se det for mig på en t-shirt. Eller jo, måske..

Men det med Jorden, det havde jeg også selv forestillet mig, det kunne være så flot at få på en t-shirt med sort baggrund..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#77 Bruger er offline   Ida941 Ikon 25 January 2010 - 02:23 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

De er virkelig flotte Christina! :)
Men personligt er jeg mere til noget mere enkelt - så kunne vi jo stadig sagtens lave vores eget motiv for at gøre det mere personligt.

Faktisk synes jeg det ville være super fedt hvis motivet var mere subtilt, sådan at udenforstående folk bliver nysgerrige på det og lige skal vende det et øjeblik, i stedet for med det samme at sige "nå, en Michael Jackson fanklub".
Okay, nu slynger jeg bare en tilfældig idé ud som sikkert ikke passer ind i det jeg lige har sagt:

Forestil jer Michelangelos berømte hænder fra Det Sixtinske Kapel, altså dem her: http://sawiggins.fil.../10/godadam.jpg
Hvor så den ene har en glitterhandske på og den anden repræsenterer Moo Walkers på en eller anden måde, fx ved at Moo Walkers logo er på armen - eller noget smartere.

Sådan noget i den stil ville jeg synes var spændende som motiv, noget som er lidt mere sofistikeret...

Dette indlæg er redigeret af Ida941: 25 January 2010 - 02:41 PM


#78 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 25 January 2010 - 02:43 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægIda941, på 25 January 2010 - 02:23 PM, sagde:

De er virkelig flotte Christina! :)
Men personligt er jeg mere til noget mere enkelt - så kunne vi jo stadig sagtens lave vores eget motiv for at gøre det mere personligt.

Faktisk synes jeg det ville være super fedt hvis motivet var mere subtilt, sådan at udenforstående folk bliver nysgerrige på det og lige skal vende det et øjeblik, i stedet for med det samme at sige "nå, en Michael Jackson fanklub".
Okay, nu slynger jeg bare en tilfældig idé ud som sikkert ikke passer ind i det jeg lige har sagt:

Forestil jer Michelangelos berømte hænder fra Det Sixtinske Kapel, altså dem her: http://sawiggins.fil.../10/godadam.jpg
Hvor så den ene har en glitterhandske på og den anden repræsenterer Moo Walkers på en eller anden måde, fx ved at Moo Walkers logo er på armen - eller noget smartere.

Sådan noget i den stil ville jeg synes var spændende som motiv, noget som er lidt mere sofistikeret...


Det synes jeg lyder som en spændende ide :thumbsup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#79 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 25 January 2010 - 02:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægIda941, på 25 January 2010 - 02:23 PM, sagde:

De er virkelig flotte Christina! :)
Men personligt er jeg mere til noget mere enkelt - så kunne vi jo stadig sagtens lave vores eget motiv for at gøre det mere personligt.

Faktisk synes jeg det ville være super fedt hvis motivet var mere subtilt, sådan at udenforstående folk bliver nysgerrige på det og lige skal vende det et øjeblik, i stedet for med det samme at sige "nå, en Michael Jackson fanklub".
Okay, nu slynger jeg bare en tilfældig idé ud som sikkert ikke passer ind i det jeg lige har sagt:

Forestil jer Michelangelos berømte hænder fra Det Sixtinske Kapel, altså dem her: http://sawiggins.fil.../10/godadam.jpg
Hvor så den ene har en glitterhandske på og den anden repræsenterer Moo Walkers på en eller anden måde, fx ved at Moo Walkers logo er på armen - eller noget smartere.

Sådan noget i den stil ville jeg synes var spændende som motiv, noget som er lidt mere sofistikeret...

Ååååh, det er mit absolutte yndlingsmaleri i hele verden! det er så smukt, og rørende..

Der satte du lige nogle tanker igang. Jeg tegner lige senere hvis jeg har overskud..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#80 Bruger er offline   themjj Ikon 25 January 2010 - 03:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægIda941, på 25 January 2010 - 02:23 PM, sagde:

Forestil jer Michelangelos berømte hænder fra Det Sixtinske Kapel, altså dem her: http://sawiggins.fil.../10/godadam.jpg
Hvor så den ene har en glitterhandske på og den anden repræsenterer Moo Walkers på en eller anden måde, fx ved at Moo Walkers logo er på armen - eller noget smartere.


Haha jeg har haft samme tanke:-) Great mind think alike:-) mangler bare igen højkvalitets billeder til at lave det...

Og ja den første ville skulle laves på en sort t-shirt, den anden ville baggrunden godt kunne laves i hvid...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

  • (8 Sider)
  • +
  • « Første
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere