The Moo-Walkers Forum: Juryen skal måske se obduktionsbilleder af MJ. - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Juryen skal måske se obduktionsbilleder af MJ.

#1 Bruger er offline   Hess Ikon 22 April 2011 - 06:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

http://ekstrabladet....icle1541765.ece

Juryen i den kommende retssag mod Michael Jacksons læge skal se obduktionsbilleder af popsangeren


I den kommende retssag mod Michael Jacksons læge kommer medlemmerne af juryen til at se obduktionsbilleder af den afdøde popsanger. Det har sagens dommer nu slået fast, efter at forsvaret har forsøgt at forhindre det.

Juryen vil blive præsenteret for i alt to billeder af Jackson, idet anklagerne i sagen vil forsøge at bevise, at sangeren var sund og rask ved sin død.

På det ene billede vil sangeren, der blev 50 år gammel, have tøj på, og på det andet vil han være nøgen.

Forsvarerne for Jacksons læge havde forsøgt at bremse visningen af billederne ved at kalde dem for 'grusomme'. Man mente samtidigt, at de kunne fremprovokere følelsesudbrud hos jurymedlemmerne.

Men det afviste dommeren.

- De er ikke grusomme. De er ikke malende. De er ikke provokerende, siger dommer Michael Pastor fra højesteret i Los Angeles om billederne.

Beslutningen var ikke det eneste nederlag for sagens forsvarere.

Dommer Michael Pastor slog nemlig også fast, at anklagerne gerne må vise klip fra de sidste to dage af Jacksons forberedelser til en række planlagte koncerter.

Ifølge anklager David Walgren skal juryen se klippene, da de viser en Jackson 'fuld af energi', og en mand, som 'på alle måder vil gennemføre den her tour og på alle måder ønsker at leve sit liv fuldt ud'.

Inden sin død var Jackson kun få dage fra at skulle begynde en række omfattende og stort opsatte koncerter i London.

Den anklagede i sagen er Jacksons personlige livlæge, dr. Conrad Murray, som befandt sig i sangerens hus den aften i juni 2009, hvor sangeren døde. Han er mistænkt for at give Jackson en dødelig dosis sovemiddel.

Sagen begynder efter alt at dømme den 9. maj med slutdato den 1. juli.

#2 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 April 2011 - 07:02 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja det er fuldstændig usmageligt. Håber virkelig at de billeder vil forblive i den retssal og ikke pludselig er på alle avisers forsider.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#3 Bruger er offline   Hess Ikon 22 April 2011 - 07:06 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^

Det er også det jeg frygter. Vil være forfærdeligt. Håber bestemt ikke hans børn nogensinde får de billeder at se.

#4 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 April 2011 - 07:09 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Nej det vil være en skam, men også for især hans mor, det må gøre så ondt at se sin søn på den måde. For os fans vil det jo heller ikke være hensigtmæssigt, for det er jo ikke sådan man ønsker at huske Michael på. Jeg ønsker personligt at huske ham for 2 ting: Den mand som bare sparker røv på scenen med fuld energi, som burde være menneskeligt umuligt samt den mand som gjorde en forskel for hele verden og var en perfekt familiefar.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#5 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 22 April 2011 - 10:11 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg håber heller ikke, at billederne på nogen måder kommer ud. Hvis de gør, så bliver det ikke af jury medlemmerne, for de får dem kun at se i retssalen - de får dem ikke med ud af salen. Men i og med, at billederne skal transporteres frem til og tilbage fra salen, er der risiko for, at en svag sjæl sælger dem til pressen. Lad os håbe, at det ikke sker.

Det er rigtig godt, at jury medlemmerne ser billederne. Det styrker kun Michaels sag og minder jury medlemmerne om, at Michael også var et menneske, hvis de nu har svært ved at relatere til ham. Det beviser også, at forsvaret intet har at skjule om Michaels helbred. Alt i alt rigtigt godt tegn, at de skal se dem.

Men hold da op, hvor bliver det svært for jury medlemmerne, der synes godt om Michael for slet ikke at tale om, hvis nogen af dem er fans. Jeg bliver kede af det bare ved tanken.... :bigcry:
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Ane Ikon 22 April 2011 - 05:22 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Slutter sagen virkelig den 1. juli? Puha, det synes jeg er tæt på, er allerede nervøs over udfaldet.

Jeg er MEGET imod, at juryen skal se de billeder. Heldigvis bliver hans "parts" sløret.. men stadig.. Ved fandme ikke hvad jeg gør ved mig selv, hvis han pludselig ligger død på et stålbord, på Ekstra Bladets forside.

Sådan som jeg har opfattet det, så skal Kenny Ortega vidne mens de afspiller nogle af optagelserne fra prøverne. Han skal selvfølgelig vidne, at Michael var i fin form.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   julie Ikon 24 April 2011 - 06:27 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

Måske er det bare mig der er helt forvirret, men at man viser obduktions billeder er da meget normalt når det drejer sig om sådan nogle sager? :unsure: Så længe billederne ikke kommer udenfor retssagen.

Dette indlæg er redigeret af julie: 24 April 2011 - 06:28 PM


Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 26 April 2011 - 12:55 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægGregers, på 22 April 2011 - 08:02 AM, sagde:

Ja det er fuldstændig usmageligt. Håber virkelig at de billeder vil forblive i den retssal og ikke pludselig er på alle avisers forsider.



oh... det håber jeg også.. har ikke brug for at se demSkrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#9 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 26 April 2011 - 07:03 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægjulie, på 24 April 2011 - 07:27 PM, sagde:

Måske er det bare mig der er helt forvirret, men at man viser obduktions billeder er da meget normalt når det drejer sig om sådan nogle sager? :unsure: Så længe billederne ikke kommer udenfor retssagen

Ja, det er normalt at vise billederne. Murrays forsvar prøvede bare at forhindre det
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 26 April 2011 - 10:22 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Godt jeg ikke er med i den jury :pinch:
Håber godt nok heller ikke på, at en eller anden spade sælger billederne til diverse aviser :bigcry:
Jeg spørger også, slutter retssagen virkelig den 01. juli i ÅR??!!! WOW !!!! SKRÆMMENDE !!!!!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere