The Moo-Walkers Forum: Bieber vil slå Michael - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Bieber vil slå Michael bieber vil være lige så stor som michael !

#1 Bruger er offline   mikkellyst Ikon 12 April 2011 - 03:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 63
  • Indmeldt: 24-January 11

Hej fik lige øje på det her hvad er det for noget man kan ikke blive større end michael jackson her er linket http://www.mtv.dk/ny...ichael-jackson/

#2 Bruger er offline   ♥...streetwalker...♥ Ikon 12 April 2011 - 04:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 31-August 10
  • Gender:Female
  • Location:Stor københavn, Danmark

Justin bieber vil aldrig nogensinde kunne slå MJ. :shakehead: :whatsthis:
Uanset hvor meget Bieber sælger og hvor mange der kan lide ham, ER og VIL Michael Jackson altid være den bedste, største og dejligste person i hele universet..! :Urock:

Dette indlæg er redigeret af ♥...streetwalker...♥: 12 April 2011 - 04:34 PM

Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 12 April 2011 - 05:04 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

hahahahaha, han er godt nok optimistisk!!! xD
som om det nogensinde ville kunne lade sig gøre
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#4 Bruger er offline   Emma. Ikon 12 April 2011 - 05:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jeg synes ikke der er noget i vejen med at han gerne vil være stor, og siden at han er så stor fan af Michael er det da oplagt at sige at han gerne vil op på samme niveau.

Han skal nok nå langt, tror jeg. Men selvfølgelig vil han ikke nå lige så langt som Michael, det er jo klart. :)
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#5 Bruger er offline   Fowsia Ikon 12 April 2011 - 07:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 475
  • Indmeldt: 06-June 09
  • Gender:Female
  • Location:Skovlunde

Medier har det med at fordreje folks ord.
Jeg kan med 100 % sige at Justin IKKE har sagt at han ville slå eller blive lige så stor som Michael, Justin er en kæmpe fan af Michael og voksede om med hans musik, han ser rigtig meget op til ham og værdsætter ham som kunstner.. Så nej, det har Justin IKKE sagt!
Pas på med at ikke tro alt for meget på hvad medierne siger, de har det med at fordreje folks ord.. Justin har intet end respekteret og elsket alt ved Michael :)
Skrevet Billede

In my seach to find myself, i saw your face and nothning else.

Follow your dreams, and don't let anybody stop you

#6 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 12 April 2011 - 07:49 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægEmma., på 12 April 2011 - 06:24 PM, sagde:

Jeg synes ikke der er noget i vejen med at han gerne vil være stor, og siden at han er så stor fan af Michael er det da oplagt at sige at han gerne vil op på samme niveau.

Han skal nok nå langt, tror jeg. Men selvfølgelig vil han ikke nå lige så langt som Michael, det er jo klart. :)


Jeg vil nu ikke sige det er "oplagt". Justin Bieber er jo fan af Michael, så han ved vel hvor kæmpe stor en stjerne Michael er, at han så selv vil være ligeså stor, synes jeg er noget optimistisk for ham, da jeg tvivler på han nogensinde bliver det, eller bare kommer i nærheden.

Og tvivler på han "kommer langt".
For det første er hans publikum jo en del anderledes end f.eks. Michael. Justin rammer mest unge piger, i 12-15 års alderen, og der er nok ikke mange andre sociale grupper end de piger der hører ham, eller synes hans musik er "fremragende".
Så gør han heller ikke noget specielt, i mine øjne vil jeg ikke sige han gør noget "unikt", som gør han står ud, og som får ham til at virke større. Så der er jeg ikke enig.


Læs IndlægFowsia, på 12 April 2011 - 08:07 PM, sagde:

Medier har det med at fordreje folks ord.
Jeg kan med 100 % sige at Justin IKKE har sagt at han ville slå eller blive lige så stor som Michael, Justin er en kæmpe fan af Michael og voksede om med hans musik, han ser rigtig meget op til ham og værdsætter ham som kunstner.. Så nej, det har Justin IKKE sagt!
Pas på med at ikke tro alt for meget på hvad medierne siger, de har det med at fordreje folks ord.. Justin har intet end respekteret og elsket alt ved Michael :)


det tror jeg alle herinde ved.. efter alle de gange der er blevet skrevet det ene efter det andet PIS om michael -.-
men hvordan kan du være så sikker på du har ret?
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#7 Bruger er offline   MJForeverever Ikon 12 April 2011 - 08:31 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 79
  • Indmeldt: 13-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Karlslunde

Selvfølig kan man ikke blive større end Michael.
Det kræver virkelig NOSSER at komme op på samme niveau som Michael. Det har justen B ikke. undskyld mit sprog :( men jeg er så rasende og træt :angry: over at medierne sammenligner og blander Michael ind med justen Bieber :angry: DET ER SÅ PINELIGT, OG TOTALT LANGT UDE synes jeg.
Hvis Michael :mike: levede er jeg sikker på at de ikke havde skrevet sådan noget møg. :angry:
det er virkeligt utroligt at medierne og jornalisterne ikke har andet at lave, end at irriterer MJ fans med at skrive sådan noget lort.

Jeg håber ikke at det er noget Justen selv har sagt men at det er medierne som har fordrejet det han har sagt.
Jeg undskylder igen mit sprog, jeg er bare blevet træt af det her.

#8 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 12 April 2011 - 08:37 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægMJForeverever, på 12 April 2011 - 09:31 PM, sagde:

Selvfølig kan man ikke blive større end Michael.
Det kræver virkelig NOSSER at komme op på samme niveau som Michael. Det har justen B ikke. undskyld mit sprog :( men jeg er så rasende og træt :angry: over at medierne sammenligner og blander Michael ind med justen Bieber :angry: DET ER SÅ PINELIGT, OG TOTALT LANGT UDE synes jeg.
Hvis Michael :mike: levede er jeg sikker på at de ikke havde skrevet sådan noget møg. :angry:
det er virkeligt utroligt at medierne og jornalisterne ikke har andet at lave, end at irriterer MJ fans med at skrive sådan noget lort.

Jeg håber ikke at det er noget Justen selv har sagt men at det er medierne som har fordrejet det han har sagt.
Jeg undskylder igen mit sprog, jeg er bare blevet træt af det her.

jeg tror nu ikke de specifikt går efter michael jackson fans, men det bare er sladderpressen generelt ^^
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#9 Bruger er offline   Ane Ikon 12 April 2011 - 09:11 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Det minder mig om dengang der stod i en eller anden avis, at Robbie Williams var den nye king of pop. Øh.. Nej. Han havde hvad? 2 succesfulde albums og så døde karrieren ligesom lidt.

Det kræver benhård mental styrke, giga nosser og ikke mindst talent, at blive i branchen i så mange år, som Michael (og andre store stjerner).
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#10 Guest_*Little Suzie*_* 13 April 2011 - 12:07 AM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægAne, på 12 April 2011 - 10:11 PM, sagde:

Det kræver benhård mental styrke, giga nosser og ikke mindst talent, at blive i branchen i så mange år, som Michael (og andre store stjerner).


Skrevet Billede

On-Topic: Justin Bieber vil aldrig komme på samme niveau som Michael. Det vil ingen. :)

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 13 April 2011 - 12:08 AM


#11 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 April 2011 - 05:40 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Så har vi også hørt det her med! Hvem ellers har medierne sammenlignet med Michael?.....Usher......Justin Timberlake......Robbie Williams....og nu har de ramt bunden: Justin Bieber :fordumt: Fuldkomment til grin! Jeg håber det mediecirkus slutter her!

Justin B. er fin nok til teenage tøser, men han bliver aldrig større end Michael. Sorry to say, men jeg kan overhovedet ikke se noget særligt ved ham. Han kan synge og se nuttet ud....ja da...men det kan en masse andre mennesker også. Der skal meget mere orginalitet til for overhovedet at kunne nå Michael til sokkeholderne :lol:
Dream on, Justin....
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   Emma. Ikon 13 April 2011 - 08:04 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægMj Kid, på 12 April 2011 - 07:49 PM, sagde:

Jeg vil nu ikke sige det er "oplagt". Justin Bieber er jo fan af Michael, så han ved vel hvor kæmpe stor en stjerne Michael er, at han så selv vil være ligeså stor, synes jeg er noget optimistisk for ham, da jeg tvivler på han nogensinde bliver det, eller bare kommer i nærheden.

Og tvivler på han "kommer langt".
For det første er hans publikum jo en del anderledes end f.eks. Michael. Justin rammer mest unge piger, i 12-15 års alderen, og der er nok ikke mange andre sociale grupper end de piger der hører ham, eller synes hans musik er "fremragende".
Så gør han heller ikke noget specielt, i mine øjne vil jeg ikke sige han gør noget "unikt", som gør han står ud, og som får ham til at virke større. Så der er jeg ikke enig.


Det er altså pænt naturligt for en kunstner gerne at ville nå langt, og ud til det bredest mulige publikum. Det gør på ingen måde Justin speciel at han gerne vil være succesrig.


Det er jo så også bare din mening... Men vi skal også huske og tænke på hvor kort tid han egentlig har været kendt, og jeg tror at hvis han skal nå ud til lidt ældre aldersgrupper skal han nå lidt længere i sin karriere, end det han har nået indtil videre.

Da Michael var ung var det jo også mest unge mennesker der var fan af ham.

Dette indlæg er redigeret af Emma.: 13 April 2011 - 08:05 AM

Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#13 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 13 April 2011 - 10:17 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Så har vi også hørt det her med! Hvem ellers har medierne sammenlignet med Michael?.....Usher......Justin Timberlake......Robbie Williams....og nu har de ramt bunden: Justin Bieber Skrevet Billede Fuldkomment til grin! Jeg håber det mediecirkus slutter her!

Justin B. er fin nok til teenage tøser, men han bliver aldrig større end Michael. Sorry to say, men jeg kan overhovedet ikke se noget særligt ved ham. Han kan synge og se nuttet ud....ja da...men det kan en masse andre mennesker også. Der skal meget mere orginalitet til for overhovedet at kunne nå Michael til sokkeholderne Skrevet Billede
Dream on, Justin....


AMEN... SISTER... Skrevet Billede lige mine ord.. Miiichael er Miiichael... der er kun ham og inden andre der nogensinde kan slå ham... heller ikke Bieber... det kræver ikke kun 1 år at nå Michaels status.. men mange år med alt der følger med i godt og ondt.. ikke alle kan slå distancen som Mike... Nooo body at all... også er UMULIGT for nogen at nå ham til sokkeholderne ... Skrevet Billede

Hvorfor så det ???? JO fordi Michael var en ener.. ikke kun med hans musikgeni, sang og hans fenominale dans, men også pga. den fantastiske omsorg han havde, hans empati og indlevelsesevne og hans medmenneskelighed, men også Michaels incredible hjerte og hans dybe sjæl, ALT det har var, ALT det han for altid vil være, det han stod for proffesionelt og personligt.. er uopnåeligt for nogen som helst... ja det er jo nærmest gudeligt... Skrevet Billede

Der er mange der vil være som ham.. ser op til ham, drømmer om at være ham... There will only be one true KING of POP... og det er Michael Jackson.Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#14 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 April 2011 - 10:35 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 13 April 2011 - 11:17 AM, sagde:

Hvorfor så det ???? JO fordi Michael var en ener.. ikke kun med hans musikgeni, sang og hans fenominale dans, men også pga. den fantastiske omsorg han havde, hans empati og indlevelsesevne og hans medmenneskelighed, men også Michaels incredible hjerte og hans dybe sjæl, ALT det har var, ALT det han for altid vil være, det han stod for proffesionelt og personligt.. er uopnåeligt for nogen som helst... ja det er jo nærmest gudeligt... Skrevet Billede

Der er mange der vil være som ham.. ser op til ham, drømmer om at være ham... There will only be one true KING of POP... og det er Michael Jackson.Skrevet Billede

Hahahaha...gudeligt. Jep! Michael er gud! Skrevet Billede Sådan er det bare Skrevet Billede Skrevet Billede

Helt seriøst, Michael er så tæt på Gud, man kan komme. Det er iorden at se op til Michael og stræbe efter at de kvaliteter, han havde. Men for nogen at tro, at de kan overgå ham....that will never happen.

Jeg tror nu heller ikke på, at Justin vireklig har sagt det. Han er selv stor fan af Michael og kan ikke forstille mig, at han skunne finde på at sige sådanne ting til pressen.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 13 April 2011 - 11:08 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Skrevet Billede præsis my Hunni.. og bieber love Mike...those stupid.. TABLOID...crab... LIES... LOL....Skrevet Billede vi ved jo at man skal jo ikke tro på alt det de sladdre om... We just KNOW this by fact... WE ARE Michaels true loving fans..we learned the hard way..Skrevet Billede

Skrevet Billede YEAH... Nelli sweetie.. mike is ...godlike...Skrevet Billede he just has that special GLOW inside and out... so ofcourse nobody can ever be like him.. yes bebe we know That it Will Never HappendSkrevet Billede but bless those wo try... lol...Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#16 Bruger er offline   Ane Ikon 13 April 2011 - 01:38 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

I minder lidt om sådan nogle ekstreme Islamister/Kristne/whatever :upsidedown:
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 13 April 2011 - 01:42 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægAne, på 13 April 2011 - 02:38 PM, sagde:

I minder lidt om sådan nogle ekstreme Islamister/Kristne/whatever Skrevet Billede

Det er vi da også. Vi er sådan nogle ekstereme Michael Jackson followers Skrevet Billede Det er en religion i sig selv Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#18 Guest_*Little Suzie*_* 13 April 2011 - 02:31 PM

  • Gruppe: Guests

^ Og den religoin kaldes Michaelism! :P

#19 Bruger er offline   julie Ikon 13 April 2011 - 02:33 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

Er så træt af de her sammenligninger :/ Kan vi ikke blive enige om at der kun vil være én MJ, at man ikke kan sammenligne Justin's korte karriere med MJs livslange karriere.

Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 13 April 2011 - 02:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Det er vi da også. Vi er sådan nogle ekstereme Michael Jackson followers Skrevet Billede Det er en religion i sig selv Skrevet Billede



he he he right Nelli det er vi ... og ja vores Religion er michael lol... Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere