The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#21 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 December 2010 - 10:38 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Syntes ret godt om de billeder og historier vi fik, men hvorfor er Oprah bare så dum!?!


Jeg glæder mig til på fredag, hvor jeg kan få lov til at lytte til alle de nye sange, det bliver så dejligt at høre nyt stemmer fra Michael.
Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   Hess Ikon 06 December 2010 - 10:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Oprah er en dum irriterende snotklud.

#23 Bruger er offline   Smooth Ikon 06 December 2010 - 10:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 111
  • Indmeldt: 08-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Kolding

Jeg synes det bedste var da Teddy Riley sagde "There ain't nobody that can duplicate Michaels voice" ...nej, det kan du jo så have ret i :whistling:
Må man reklamere lidt? Se min nye webshop Plus+Minus, med tørklæder og accessories :o)

#24 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 December 2010 - 11:06 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægSmooth, på 06 December 2010 - 10:47 PM, sagde:

Jeg synes det bedste var da Teddy Riley sagde "There ain't nobody that can duplicate Michaels voice" ...nej, det kan du jo så have ret i :whistling:


Ja, det har han, og derfor er det også nemt at høre hvilke sange der er sunget af Michael. Skrevet Billede



Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   clausw Ikon 06 December 2010 - 11:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Hvilket alle 10 numre på "Michael" er. :thumbsup:
Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   Hess Ikon 06 December 2010 - 11:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^^

Korrekt. - Ingen tvivl længere. Og BN fra albummet er bedre end det vi først hørte.

#27 Bruger er offline   julie Ikon 06 December 2010 - 11:33 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

lad nu vær med at sige at der ikke er nogen tvivl mere. for mange af os er der stadigvæk en helt masse tvivl. for mit vedkommende beviser det her absolut INTET.

Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   Hess Ikon 06 December 2010 - 11:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^^

Har du hørt album versionen??

#29 Bruger er offline   clausw Ikon 06 December 2010 - 11:46 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs Indlægjulie, på 06 December 2010 - 11:33 PM, sagde:

lad nu vær med at sige at der ikke er nogen tvivl mere. for mange af os er der stadigvæk en helt masse tvivl. for mit vedkommende beviser det her absolut INTET.


Har aldrig været i tvivl, men det har I andre jo lov til at være...
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   themjj Ikon 06 December 2010 - 11:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg har kun kunne finde denne video so far, der står at det er del 6...

http://www.youtube.c...h?v=lHhCoH-tmC0

http://www.youtube.c...h?v=fqDNZZBAkQ0

Dette indlæg er redigeret af themjj: 07 December 2010 - 12:02 AM

RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#31 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 07 December 2010 - 12:04 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Hvad jeg mente er at det ikke er svært at høre at det IKKE er michael som synger Breaking News og Monster. Måske har Michael været med til at udvikle sangene, og lagt en lille stemme nogen steder. Men han er ikke forsangeren på de sange.

Lyt til slutningen af Monster, og lyt derefter til hvordan Michael virkelig brager igennem med sin stemme i Another day.
Michael kan bare skrige som ingen andre, og det ville han også ha gjort i Breaking news og Monster, hvis det var ham som sang.
Skrevet Billede

#32 Bruger er offline   Hess Ikon 07 December 2010 - 12:07 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

http://www.youtube.c...player_embedded

#33 Bruger er offline   Hess Ikon 07 December 2010 - 12:10 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Som det fremgår af interviewet så er sangene indspillet i en kælder. Det er ikke som andre sange indspillet i rigtige studier med flere timers stemmeopvarmning først m.m.

Dette er indspillet som demoer - ikke som færdige versioner der skulle have været udgivet. Men det er MJ.

Ligesom TII er MJ, men slet ikke er MJ som han ville optræde og give sig 110 % foran publikum.

#34 Bruger er offline   julie Ikon 07 December 2010 - 12:21 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

nej, ifølge mange af os er det stadigvæk ikke michael...

Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 07 December 2010 - 12:23 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægHess, på 07 December 2010 - 12:10 AM, sagde:

Som det fremgår af interviewet så er sangene indspillet i en kælder. Det er ikke som andre sange indspillet i rigtige studier med flere timers stemmeopvarmning først m.m.

Dette er indspillet som demoer - ikke som færdige versioner der skulle have været udgivet. Men det er MJ.

Ligesom TII er MJ, men slet ikke er MJ som han ville optræde og give sig 110 % foran publikum.



Men man er slet ikke i tvivl om det er Michael som synger i "This is it", om han holder tilbage eller ej.
Et kælderrum ændre ikke hans stemme, det er jo indspillet i høj kvalitet og sikkert med meget dyrt udstyr.
Vi har hørt dårligere optagelser af Michael, hvor der slet ingen tvivl om det er Michael eller ej.
Breaking News, er helt sikkert en demo som Michael ikke fik lagt stemme på.

Men det er jo mit syn, og ikke dit eller de andre som er overbevist om at det er Michael.

Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 07 December 2010 - 12:57 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Nu må det simpelthen snart få en ende det her. Om så Teddy Riley trak en magisk trylledrik op af lommen, brygget af Zeus og Odin i fællesskab, så kunne han ikke få de her Milli Vanilli vokaler til at lyde som Michael! Det er da utroligt, som I bliver "mere og mere sikre", hver gang, der kommer en "ny" version ud af Breaking News.

Jeg har sagt det her mange gange før, men lad mig da sige det igen, og prøve at gøre det endnu tydeligere:

Da Michael sang i "fountain" interviewet med La Toya, med et springvand i baggrunden og en elendig lydoptagelse - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham, der sang?

Da Michael sang The Lost Children midt på gaden i Berlin i 2002 - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham, der sang?

Da Michael sang The Girl is Mine acapella under Mexico retssagen i ´93, hvor han tydeligvis var langt væk på smertestillende - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham der sang?

Jeg kunne blive ved og ved.

Michaels vokaler ville ALDRIG komme til at lyde, som de gør på de her Cascio sange, om de så var indspillet i en kælder eller i en kloak. Og det har INTET at gøre med, om han har fået flere timers stemmetræning eller ej!

Og hvad er det for noget med at sammenligne de her vokaler med This is It? Michael synger FREMRAGENDE i This is it! This is It understreger Michaels geni og hans evige stræben efter absolut perfektionisme. De her Cascio sange efterlader indtrykket af, at Michael er faldet af på den med årene, og ikke rigtigt havde nogen stemme tilbage på sine sidste dage.

Efter min mening er udgivelsen af de her Cascio sange en kæmpe hån mod Michael! Albumversionerne gør absolut intet for mig udover at gøre mig endnu mere vred og frustreret over at kunne konstatere, at Sony rent faktisk har tænkt sig at gennemføre den her farce af en udgivelse.

Jeg tør slet ikke spå om, hvad fremtiden vil bringe. Det er tydeligt, at Sony har fået carte blanche - selv blandt de fleste fans - til at udgive absolut hvad som helst i Michaels navn! Jeg må sige, at jeg frygter det værste...

#37 Bruger er offline   julie Ikon 07 December 2010 - 01:39 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

meget interresant..



Skrevet Billede

"The songs weren´t registered by Michael Jackson. The songs were registered Cascio for two days after the death of Michael Jackson.

So I can I base to say that Michael Jackson does not sing songs in the word's own Michael Jackson than ever as the registered."

Skrevet Billede

#38 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 07 December 2010 - 07:30 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs IndlægWillYouBeThere, på 07 December 2010 - 12:57 AM, sagde:

Nu må det simpelthen snart få en ende det her. Om så Teddy Riley trak en magisk trylledrik op af lommen, brygget af Zeus og Odin i fællesskab, så kunne han ikke få de her Milli Vanilli vokaler til at lyde som Michael! Det er da utroligt, som I bliver "mere og mere sikre", hver gang, der kommer en "ny" version ud af Breaking News.

Jeg har sagt det her mange gange før, men lad mig da sige det igen, og prøve at gøre det endnu tydeligere:

Da Michael sang i "fountain" interviewet med La Toya, med et springvand i baggrunden og en elendig lydoptagelse - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham, der sang?

Da Michael sang The Lost Children midt på gaden i Berlin i 2002 - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham, der sang?

Da Michael sang The Girl is Mine acapella under Mexico retssagen i ´93, hvor han tydeligvis var langt væk på smertestillende - var man da det mindste i tvivl om, at det var ham der sang?

Jeg kunne blive ved og ved.

Michaels vokaler ville ALDRIG komme til at lyde, som de gør på de her Cascio sange, om de så var indspillet i en kælder eller i en kloak. Og det har INTET at gøre med, om han har fået flere timers stemmetræning eller ej!

Og hvad er det for noget med at sammenligne de her vokaler med This is It? Michael synger FREMRAGENDE i This is it! This is It understreger Michaels geni og hans evige stræben efter absolut perfektionisme. De her Cascio sange efterlader indtrykket af, at Michael er faldet af på den med årene, og ikke rigtigt havde nogen stemme tilbage på sine sidste dage.

Efter min mening er udgivelsen af de her Cascio sange en kæmpe hån mod Michael! Albumversionerne gør absolut intet for mig udover at gøre mig endnu mere vred og frustreret over at kunne konstatere, at Sony rent faktisk har tænkt sig at gennemføre den her farce af en udgivelse.

Jeg tør slet ikke spå om, hvad fremtiden vil bringe. Det er tydeligt, at Sony har fået carte blanche - selv blandt de fleste fans - til at udgive absolut hvad som helst i Michaels navn! Jeg må sige, at jeg frygter det værste...



Jeg vil give Søren ret, det er et hån mod Michael med de her Cascio sange og i mine øjne har de dælme da nok også ødelagt sammenholdet blands MJ fans, for aldrig i mine mange år som fan af MJ har jeg oplevet en sådan stor splittelse iblandt fans.
Det kan godt ske man siger at Michal indspillede de her sange i en kælder og der var dårlig lyd og han skulle vist have sunget igennem et PVC rør,men vi har dælme hørt optagelser af Michael der var MEGET ringere hvor vi ikke var i tvivl om at det VAR ham.
Og den sidste sang han arbejde på inden hans død var Best Of Joy, hvor man da heller ikke er tvivl at det er ham, hans stemme er super i den sang (Ja har syndet og hørt albummet, før det udkommer).
Det jeg synes at er underligt ved de her Cascio sange, er at vedkommende der synger på alle 3 sange mere eller mindre synger dem i samme toneleje eller hvad man kalder det. Jeg vil mene at hvis det var Michael der sang disse sange, så ville han have sunget dem i flere forskellige toner eller hvad det .
Når det er sagt, så mener jeg også at han KAN have arbejdet på disse sange, meeen er sgu bare bange for at han aldrig har sunget til dem. I mine øjne skulle SONY nok have valgt at trække disse sange fra albummet, når det har splittet MJ fans og så inkluderet 3 andre fantatiske sange som sjovt nok også er blevet lækket, Blue Gangsta, Do U Know Where Your Chrildre Are & Slave To The Rythm.

Og til slut vil jeg gerne indskyde at jeg synes at de Cascio sange er fede nok og synes at MONSTER er en rigtig fed sang, meeen det er bare min personlig mening at det IKKE er MJ som synger. Og så håber jeg bare at folk herinde stadig respektere hinandens holdninger, for vi er ved at være der ude hvor man næsten ikke længere tør skrive sin mening, da man "næsten" er i fare for at blive slagtet for ens kommentar.

Its ALL FOR LOVE.....L.O.V.E
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#39 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 07 December 2010 - 07:38 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Læs Indlægjulie, på 07 December 2010 - 01:39 AM, sagde:

meget interresant..



Skrevet Billede

"The songs weren´t registered by Michael Jackson. The songs were registered Cascio for two days after the death of Michael Jackson.

So I can I base to say that Michael Jackson does not sing songs in the word's own Michael Jackson than ever as the registered."


Tjaaa i mine øjne viser det nok bare at den familie også prøver på at tjene penge på hans død!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#40 Bruger er offline   fuzzball Ikon 07 December 2010 - 08:49 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægWillYouBeThere, på 06 December 2010 - 11:57 PM, sagde:

Nu må det simpelthen snart få en ende det her. Om så Teddy Riley trak en magisk trylledrik op af lommen, brygget af Zeus og Odin i fællesskab, så kunne han ikke få de her Milli Vanilli vokaler til at lyde som Michael! Det er da utroligt, som I bliver "mere og mere sikre", hver gang, der kommer en "ny" version ud af Breaking News.

Jeg tør slet ikke spå om, hvad fremtiden vil bringe. Det er tydeligt, at Sony har fået carte blanche - selv blandt de fleste fans - til at udgive absolut hvad som helst i Michaels navn! Jeg må sige, at jeg frygter det værste...


Er 100% ENIG!!
Som jeg også har skrevet før "HVOR GÅR GRÆNSEN for hvad $ony, Casio og alle andre kan gøre med
Michael´s musik???? Hvad bliver det næste... Casio har flere sange liggende parat til at smide
på det næste album, og hvem ved måske er der flere som kommer frem med "nye M.J sange", som de da har indspillet med Michael i en kælder eller på et høloft i Kurdistan....
Anything For Money...

Dette indlæg er redigeret af fuzzball: 07 December 2010 - 08:50 AM


  • (9 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere