The Moo-Walkers Forum: Åbent brev til alle medlemmer - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Åbent brev til alle medlemmer Fra mig som privat person

#1 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 December 2010 - 07:19 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg vil gerne slå helt fast at dette brev er fra mig som privat person, og ikke mig som en af Moos talspersoner og medstifter af denne fanklub.

Men hold fast hvor synes jeg at nogen af jer bør gå ud på badeværelset og se jer i spejlet!

På det sidste har jeg læst flere og flere kommentarer om hvordan folk er bange for at sige deres mening på moo, eller hvor folk hidser sig op fordi de er uenige og så videre i en uendelighed. Flere og flere skriver at de overvejer at tage en pause fordi moo ikke er det de vil have.

Ja undskyld mig, men hvem skaber moo? Hvem er det som skaber tonen herinde? Hvem er det som sørger for indlæg på dette forum?

Det er sgi da jer! Det er JER som skriver de kommentarer som støder andre, det er JER som hidser jer op, og det er JER som oplever at forummet ikke lever op til jeres standard.

Jeg har nu været medlems af forums de sidste ca 15 år. Jeg startede min online karriere i 1995 på MJIFC, flyttede over på MJJF da det startede i 2001, hvor jeg efterhånden har været alt fra nyhedsskribent til daglig leder af forummet, og jeg har været med på moo siden en flok mennesker i en blanding af søvnmangel og for meget sukker besluttede at åbne moo.

Jeg har set flere forums falde, og hver eneste gang er der mennesker som står tilbage og siger "Hvorfor greb ingen ind?"

Jeg siger ikke at moo er ved at falde, for min opfattelse er, at vi er et stærkt fællesskab som i sidste ende holder rigtig meget af hinanden, men jeg siger at hvis vi skal fortsætte som et stærkt fællesskab så er vi altså ALLE nødt til at tage vores ansvar.

Selvfølgelig har de som står bag moo et ansvar, og jeg ser at hele moo-teamet gør en kæmpe indsats. Men de som poster her til daglig har altså et ansvar for deres egne handlinger, og jeg synes det er på tide at alle herinde kigger sig i spejlet og stiller sig selv spørgsmålet: "Gør jeg tonen bedre eller dårligere?"

Alle har altid kunnet sige deres holdning og jeg respekterer alle for det I mener, men jeg kan ikke respektere at man råber op om at tonen er dårlig og bagefter sviner en til som er uenig med en selv.

Ja, undskyld at jeg skælder ud, og hvis du kan se dig selv i spejlet og vide at du holder en pæn tone hele vejen rundt, jamen så er tråden ikke til dig. Men hvis du kunne gøre en forskel, så synes jeg du skulle gøre det, for du er den eneste som kan.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#2 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 08 December 2010 - 07:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

:Urock: Tak Minnie, det synes jeg var godt skrevet! Respekt til dig
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#3 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 December 2010 - 07:53 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

HØRT! Godt skrevet!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 07:56 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Det er rart at nogen kan holde hovedet koldt i de her situationer, når vi andre ikke kan. Super godt indlæg.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 08 December 2010 - 08:09 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

goooooodt med et overhoved der lige kommer med en god kommentar!! ;)
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#6 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 08 December 2010 - 08:15 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

:give_rose:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#7 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 08:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Kunne man ikke overveje at lave en tråd der omhandler de tre tracks som der er uenighed om. På denne måde rammes alle de andre tråde ikke af den heftige uenighed, og de der ikke længere gider diskussionen kan holde sig væk. Problemet er at det her drejer sig om Michael. Michael betyder ekstremt meget for os alle sammen, hvorfor følelserne koger over. Hvis vi fortsætter med at snakke om emnet vil følelserne også fortsætte med at koge over. Vi skal ikke lave censur, men måske begrænse omfanget af uenigheden. Det er bare et forslag.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#8 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 08 December 2010 - 08:21 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægJesh, på 08 December 2010 - 08:16 PM, sagde:

Kunne man ikke overveje at lave en tråd der omhandler de tre tracks som der er uenighed om. På denne måde rammes alle de andre tråde ikke af den heftige uenighed, og de der ikke længere gider diskussionen kan holde sig væk. Problemet er at det her drejer sig om Michael. Michael betyder ekstremt meget for os alle sammen, hvorfor følelserne koger over. Hvis vi fortsætter med at snakke om emnet vil følelserne også fortsætte med at koge over. Vi skal ikke lave censur, men måske begrænse omfanget af uenigheden. Det er bare et forslag.


ellers så prøv at gøre det helt internt i stedet. Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan alle har det, men nogen bliver åbenbart stødt af sådanne diskussioner. Så ville det være dejligt hvis alt det "negative" blev holdt uden for her :)
bare et forslag
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#9 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 08:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Endnu bedre :upsidedown:
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#10 Bruger er offline   Neomjj Ikon 08 December 2010 - 08:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Godt skrevet Minnie! Vi må komme over den her fase, og alt skal nok blive som før. :)

#11 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 December 2010 - 08:59 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Rigtig godt skrevet Minnie :thumbsup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 08 December 2010 - 11:59 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Sådan Minnie!Skrevet Billede
Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Gregers Ikon 09 December 2010 - 07:54 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det er dejligt endelig at se en anden af de øvrige administrator(Minnie) giver sig til kende, jeg har savnet at høre udspil fra andre end Søren. Det er meget korrekt skrevet af dig Minnie, og jeg håber på en fornuftig og mere positiv fremgang. Når det kommer til stykket, så er vi alle for en grund: Michael Jackson :) <3
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#14 Bruger er offline   Janet Ikon 09 December 2010 - 09:43 AM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Hørt!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#15 Bruger er offline   BjoernClausen Ikon 09 December 2010 - 10:16 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 559
  • Indmeldt: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

:buddies: :buddies: :buddies: :buddies:
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!
Skrevet Billede
Moooooh-ligvis Verdens Største Michael Jackson-fan! The King of Pop, King of Rock and King of Soul!

#16 Bruger er offline   Gregers Ikon 09 December 2010 - 12:09 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Jeg har besluttet mig at være lidt mere passiv her på Moo.
Jeg ønsker absolut ikke at skade nogen venskaber, det er det simpelthen ikke værd. Jeg er desværre bange for at jeg er tæt på at miste et venskab, som ellers betyder meget for mig, og jeg vil være frygtelig ked af at miste denne person som ven.

Det har været frygtelig at se hvordan MJ fans har været delt op i 2 grupper, jeg har aldrig oplevet noget lignende før. Jeg beder og håber at folk kan se at der ikke er tale om personlige angreb fra min side. Hvis det har været følt sådan, så beklager jeg dybt og inderligt.

Men fordi at jeg er uenig med en eller flere personer, så er det ikke ensbetydet med at der er tale om et personligt angreb på personen, men fordi at jeg bare ikke deler samme mening. Der er kæmpe forskel, og det håber jeg at folk forstår.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#17 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 09 December 2010 - 12:35 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Det er jeg ked af at høre Gregers, men forstår udmærket godt din beslutning *kram*
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   Minnie Ikon 09 December 2010 - 01:46 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Jeg har lige brug for at sige, at nogle gange kan man godt komme til at formulere sig på en anden måde end man egentlig ville. Jeg synes faktisk, at hvis man ved at man har givet en kommentar som har gjort en ked af det, især hvis det er en god ven, så bør man snakke med den person man har gjort ked af det.

Så må man snakke om det med dem man er uenige med på en ordenlig og konstruktiv måde. Og at sige at enkeltpersoner gør sådan eller ikke gør sådan, jamen det er ikke konstruktivt. Du kan ikke ændre andres holdning og opfattelse - du kan kun forklare din egen.

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#19 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 10 December 2010 - 12:24 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

jeg syntes det er det rigtige du har givet udtryk for minni, forstår ikke hvorfor der skal være fjenskab og grimme gloser fordi der udkommer en ny michael cd... Skrevet Billede jeg har ikke blendet mig syntes ikke o at være en del af sure miner, og alt det der.
Herinde på dette forum skulle vi jo netop ære vores konge.. ik? michael, its all about LOVE ik?Skrevet Billede vi får intet ud af at være splittet i 2 dele, det ville være forfærdeligt.. for moo er et fantastisk forum Skrevet Billede we should keep the spirit up right?Skrevet Billede Klart alle har en mening om det med de nye sange, meeen alligevel er det vigtigt at udvise respekt og forståelse og huske at hensyn til hinanden... husk dårlig stemning/uvenskab er en grim ting.. og slet ikke i Michaels ånd?

Håber virkelig at det hele blir godt igen, moo rocks... jeg er stolt af at være moo-walker og endnu mere stolt af at være Michael Jackson fan. Make that change.. cant do it by my self Skrevet Billede

Og albumemt er FANTASTISK HELT IGENNEM FOR VILDT FANTASTISK:) LOOOVE IT.. my king <3Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere