Jeg vil meget gerne høre fra jer allesammen hvad er en rigtigt god MJ ven for jer?
Jeg har (lige som alle jer andre) været trist og ked af det i rigtigt lang tid.
Jeg har det sådan at når man er trist og ked af det så det nu man skal komme ud med det inden det går galt.
Så nu vil jeg gerne dele det her med jer for at se om i har det på samme måde som jeg har.
Jeg husker tilbage til d. 25. juni 2010 til vores 1. mindedag inden på rådhuspladsen.
Jeg kan huske at der bla. var en pige som bliv interview af Søren derinde.
Jeg kunne se i hendes øjne at hun bliv trist efter det interview med Søren.
Så hvad gjort jeg jo jeg satte mig ved siden af hende og gav hende et kram.
Bag efter sagde hun 1000 tak det havde hun brug for.
Og ja vi er her allesammen for det samme ikke sandt, men det er bare sådan jeg har det når jeg kan se at andre er triste og ked af det.
Nu det bare det at jeg ville ønske at jeg kunne få det når det er jeg har brug for det. (Nej jeg søger ik medlidenhed)
Men tit og ofte føler jeg mig holdt uden for og folk har måske svært ved at se at jeg er trist og ked af det selv om man er i samme stue som dem man er sammen med.
Jeg vil ikke nævne nogen navne herinde da jeg mener at vi er så voksen at man kan forstå hvad det er man siger til hinanden uden at blive pist off.
Men desvære fik jeg kun det ud af at jeg måtte gå op i soveværelse og græde uden de andre kunne se det på mig.
Jeg var blivet ked af det pga. jeg tænkte på vores Michael og retsagen og det hele.
Jeg føler selv at det ikke altid er let at komme ud med det man er ked af med mindre man selv kender til det.
Men dem jeg var sammen med kunne ikke se at jeg var ked af det og kunne ikke forstå hvorfor jeg lige pludselig var ked af det, nej men de spurgte hellere ikke om jeg var ked af det.
Sidst jeg virkelig kunne føle og mærke kærlighed var til Mindedagen sidste år hvor vi allesammen stod og holdt om hinanden det var sku rart.
Nå men for at gøre en lang historie kort (Ja det sku forsent nu) så vil jeg bare sige at jeg er bare den som står der når i har brug for trøst osv.
Vi er her allesammen for det samme nemlig vores Michael.
Hans kærlighed gav han videre til os allesammen som vi så giver hinanden.
Jeg vil virkelig gerne høre fra jer af hvad er en rigtigt god MJ ven for jer.
Hilsen Pierre.
P.S.
Jeg regner med at få min tilladelse i denne her uge om at få en plads inden på rådhuspladsen til vores mindedag (Lørdag d. 25. juni) & fødselsdagen (Søndag d. 29. aug.).
Lige så snart jeg har fået dem så skriver jeg herind og giver jer allesammen info om det og inden på facebook.
Dette indlæg er redigeret af Mj Kid: 10 March 2011 - 06:34 PM