The Moo-Walkers Forum: LA / MJ tur til efteråret - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



LA / MJ tur til efteråret

#61 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 12:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMJForeverever, på 28 July 2010 - 11:09 AM, sagde:

Ja jeg synes også det kunne være fedt hvis vi var lidt flere der tog afsted:) men har ikke lige styr på lige nu hvor mange vi måske kunne blive:(

Hej Pia så lige din lille video....hold da op der er godt nok smukt:) men blev lidt trist fordi jeg synes der lød så stille og tomt:( var lige før det fik mig til at græde:(
vil meget gerne opleve stedet men tror jeg må købe nogle kleenex og tage med :sweat:


Ja jo flere jo bedre. Men jeg håber da vi kan lave en tur til næste år også :-)

MJforever ja det var virkelig ogst svært bare at køre forbi så jeg tog derud alene og fik brugt nogle kleenex. Fik så oggså billeder derfra som andre så ikke har :-)

#62 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 01:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægoreogirl, på 28 July 2010 - 11:29 AM, sagde:

jeg ved godt det er mig som har oprettet denne her tråd. men jeg får desværre ikke råd til og rejse til LA i år aligevel :bigcry: Så jeg håber der er nogen som skal der over næste år igen, så jeg kunne komme med!!!


Det er ærgerligt for dig, jeg håber da vi i fællesskab kan arrangere en tur igen næste år. Jeg skal afsted så vi er da to foreløbig og nok tre med Mike :-)

#63 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 04:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

HEJ ALLE.
Hvad siger i til vi mødes en dag og planlægger turen, kigger priser, hotel og rejsetilladelse (var der en der spurgte om) Evt en søndag? 8 august eller 15 august? Eller har i et forslag? Jeg lægger gerne hus til, er god til at bage :-P Skal snart have noget aftalt og så kan nye interesserede også lettere falde ind :-) Skal jo have så mange med som muligt :-)
Hilsen Pia

#64 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 July 2010 - 04:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægPia Engmann, på 28 July 2010 - 05:32 PM, sagde:

HEJ ALLE.
Hvad siger i til vi mødes en dag og planlægger turen, kigger priser, hotel og rejsetilladelse (var der en der spurgte om) Evt en søndag? 8 august eller 15 august? Eller har i et forslag? Jeg lægger gerne hus til, er god til at bage :-P Skal snart have noget aftalt og så kan nye interesserede også lettere falde ind :-) Skal jo have så mange med som muligt :-)
Hilsen Pia

Jeg synes at det lyder som en super fed idé.
Jeg må desværre afstå fra d. 8 august, eftersom Carina skal giftes d. 7, og jeg har lidt et håb om at kunne være derovre til at overvære det smukke øjeblik.

Og jeg tænker lidt; er det måske ikke bedre med en lørdag? så ikke at vi er hæmmet af folk der er nødt til at bryde op midt i det hele grundet arbejde tidlig mandag morgen osv.
Eller er jeg way off med det?
Udover det så kunne det være rart lige at vide hvor du bor og sådan :D

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#65 Bruger er offline   MJForeverever Ikon 28 July 2010 - 05:17 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 79
  • Indmeldt: 13-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Karlslunde

Jeg synes også det lyder som en god ide at mødes:)
men kan ikke d. 8 August for der er jeg ikke kommet hjem fra ferie endnu rejser imorgen og kommer hjem d. 9 august:)

#66 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 08:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægmichaelsmelody, på 28 July 2010 - 05:47 PM, sagde:

Jeg synes at det lyder som en super fed idé.
Jeg må desværre afstå fra d. 8 august, eftersom Carina skal giftes d. 7, og jeg har lidt et håb om at kunne være derovre til at overvære det smukke øjeblik.

Og jeg tænker lidt; er det måske ikke bedre med en lørdag? så ikke at vi er hæmmet af folk der er nødt til at bryde op midt i det hele grundet arbejde tidlig mandag morgen osv.
Eller er jeg way off med det?
Udover det så kunne det være rart lige at vide hvor du bor og sådan :D


Søndag var også kun en ide da jeg tænkte at ingen skulle i byen om aftenen og meget få arbejder søndage. Men hvad med d. 15 august...eller 14?
Jeg bor i Odense men kun et forslag i kan komme her :-)
Har i andre forslag til dato for møde så frem med dem :-D

#67 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 08:08 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMJForeverever, på 28 July 2010 - 06:17 PM, sagde:

Jeg synes også det lyder som en god ide at mødes:)
men kan ikke d. 8 August for der er jeg ikke kommet hjem fra ferie endnu rejser imorgen og kommer hjem d. 9 august:)


Jeg har foreslået d 15 august var det muligt for dig?
Og hvad siger i andre?
Jeg bor i Oense og det er kun et tilbud vi kan holde møde hos mig, er åben for forslag.

#68 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 July 2010 - 08:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægPia Engmann, på 28 July 2010 - 09:06 PM, sagde:

Søndag var også kun en ide da jeg tænkte at ingen skulle i byen om aftenen og meget få arbejder søndage. Men hvad med d. 15 august...eller 14?
Jeg bor i Odense men kun et forslag i kan komme her :-)
Har i andre forslag til dato for møde så frem med dem :-D



Læs IndlægPia Engmann, på 28 July 2010 - 09:08 PM, sagde:

Jeg har foreslået d 15 august var det muligt for dig?
Og hvad siger i andre?
Jeg bor i Oense og det er kun et tilbud vi kan holde møde hos mig, er åben for forslag.

Det er selvfølgelig klart. Sådan noget tænker jeg ikke på, jeg går ikke så meget i byen :D
Men jeg synes at d. 14 eller 15 lyder som en rigtig god idé.
Og Odense ville være fantastisk for mig, da jeg bor på Vestfyn, så skal jeg ikke så langt (:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#69 Bruger er offline   MJForeverever Ikon 28 July 2010 - 09:22 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 79
  • Indmeldt: 13-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Karlslunde

Jeg går heller ikke i byen om aften...det er meget sjælden.
Jeg skal holde fødselsdag d. 13 og 14 august så det vil passe fint at mødes d. 15. hvis det også passer jer:)

jeg har ikke noget imod at tage til Odense det vil være hyggeligt. jeg bor på Sjælland så jeg vil tage toget fra Karlslunde...regner jeg med. skal lige finde ud af hvordan jeg kommer derhen:) hvis det er vi aftaler at mødes hos dig Pia.

#70 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 28 July 2010 - 09:41 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægPia Engmann, på 28 July 2010 - 01:42 PM, sagde:

LOL ja jeg kan godt gemme mig, sidst spurgte turisterne mig om vej, trode jeg var derfra :-D Jeg var helt på egen hånd i en hel måned. Det var skøønt :-D

Det var da noget heldigt at møde en fyr som så ville have dig boende i NYC, så fik du da en oplevelse mere med. Heldige dig Skrevet Billede Men hvis han er lækker skal du vel se ham igen ;-)

Vi er vant til herhjemme først at gå i byen efter midnat, og der starter de kl 19, så det er nok en tilvænning, tror du ikke? Jeg går ikke meget i byen, så følger ikke helt med.

Ja det var virkelig sørgeligt at være der og jeg var nødt til at tage tilbage dertil for at være alene....der røg nogle kleenex men jeg havde brug for det.

Jeg fik en advarsel her om at der er begrænsning på hvor meget man må poste.....har jeg skrevet så meget? LOL Men ellers er jeg på pm og min hjemmeside hvis jeg pludselig ikke svarer herinde :-D
Skal vi snart finde en dato og holde et møde? Jeg lægger gerne hus til :-)



LOL "sidst spurgte turisterne mig om vej" - hahaha! Det samme her...det er meget sjovt, når folk tror, at man er derfra og ret betryggende...så ligner man ikke længere en turist ;-)

Det er så fedt at være der længere tid ad gangen...en måned kunne være super at prøve igen. Men det bliver nok ikke lidt pt.

Ja, det med Juan (det hedder han) var ret heldigt. Havde ikke liiiige regnet med det. Så jeg var da noget i tvivl, om jeg bare skulle gøre det. Men jo, han er ret lækker, så jeg tænkte.....hvad fa****.... it's now or never! LOL og det gik ret godt Skrevet Billede Jeg skal mødes med ham i Holland i slutningen af Aug. Han er der i forbindelse med arbejde og bliver der i weekenden, hvor han har fri. Så nu må vi se, hvordan det vil være at se ham igen....jeg er lidt nervøs ;-)

Ja, man kan starte tidligere med at feste, men det er lidt for tidligt kl. 19 om sommeren..det er nok bare en vane sag :-)

Carolwood var rigtig sørgelig...stod også og græd ved porten og tænkte på alle de billeder, jeg havde set i tv fra stedet d. 25. juni 2009 med ambulancen der var der osv....det hele var så uvirkeligt for mig, mens vi stod der! Og så oplevede noget meget mærkeligt, der gjorde glad men også ret kede af det....er du på fb? så kan du gå ind og se billederne hvor jeg skriver det på et af billederne...

Jeg fik også den advarsel lol..jeg tror at det var en fejl...
hvad er pm?

Jeg vil gerne mødes, men som skrevet tidligere, vil jeg ikke afsted her til efteråret...det bliver først i foråret eller sommer 2011.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#71 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 July 2010 - 10:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægMJForeverever, på 28 July 2010 - 10:22 PM, sagde:

Jeg går heller ikke i byen om aften...det er meget sjælden.
Jeg skal holde fødselsdag d. 13 og 14 august så det vil passe fint at mødes d. 15. hvis det også passer jer:)

jeg har ikke noget imod at tage til Odense det vil være hyggeligt. jeg bor på Sjælland så jeg vil tage toget fra Karlslunde...regner jeg med. skal lige finde ud af hvordan jeg kommer derhen:) hvis det er vi aftaler at mødes hos dig Pia.

Ellers kan vi bare aftale at mødes på Odense banegård også følges?

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#72 Bruger er offline   Pia Engmann Ikon 28 July 2010 - 10:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 12
  • Indmeldt: 07-October 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægMike sagde:

LOL "sidst spurgte turisterne mig om vej" - hahaha! Det samme her...det er meget sjovt, når folk tror, at man er derfra og ret betryggende...så ligner man ikke længere en turist ;-)

Det er så fedt at være der længere tid ad gangen...en måned kunne være super at prøve igen. Men det bliver nok ikke lidt pt.

Ja, det med Juan (det hedder han) var ret heldigt. Havde ikke liiiige regnet med det. Så jeg var da noget i tvivl, om jeg bare skulle gøre det. Men jo, han er ret lækker, så jeg tænkte.....hvad fa****.... it's now or never! LOL og det gik ret godt Skrevet Billede Jeg skal mødes med ham i Holland i slutningen af Aug. Han er der i forbindelse med arbejde og bliver der i weekenden, hvor han har fri. Så nu må vi se, hvordan det vil være at se ham igen....jeg er lidt nervøs ;-)

Ja, man kan starte tidligere med at feste, men det er lidt for tidligt kl. 19 om sommeren..det er nok bare en vane sag :-)

Carolwood var rigtig sørgelig...stod også og græd ved porten og tænkte på alle de billeder, jeg havde set i tv fra stedet d. 25. juni 2009 med ambulancen der var der osv....det hele var så uvirkeligt for mig, mens vi stod der! Og så oplevede noget meget mærkeligt, der gjorde glad men også ret kede af det....er du på fb? så kan du gå ind og se billederne hvor jeg skriver det på et af billederne...

Jeg fik også den advarsel lol..jeg tror at det var en fejl...
hvad er pm?

Jeg vil gerne mødes, men som skrevet tidligere, vil jeg ikke afsted her til efteråret...det bliver først i foråret eller sommer 2011.

Ja jeg synes det var fedt at blive betragtet som "en af dem" :-D Følte mig bare så hjemme derovre og hold op det var svært at rejse hjem.

Jeg bliver i 3 mdr næste gang og jeg glæder mig helt vildt :D

Synes det var både godt og modigt af dig at tage chancen med Juan. Godt gået ;-) Det bliver da helt vilde spændende at møde ham igen så. Nervøs....er det mon fordi du kan lide ham ;-)

Ja det med at gå så tidligt i byen er nok bare en vanesag. Det gjorde vi jo også her i DK en gang....inden alt blev så dyrt. Jeg var ude at gå aftentur ad hollywood bouleward en fredag aften og der stod folk i laaange køer for at komme ind, og kl var kun 19.

Carolwood var bare hårdt. Jeg havde så svært ved at forlade stedet igen. Jeg var der rigtig mange gange.

Advarslen var nu rigtig nok, snakkede med hende og når vi poster så meget skal vi bare bruge quote inden vi besvarer :-)
Du er da hjerteligt velkommen til vores møde som vi har aftalt til d 15 august. Jeg skal også afsted til foråret jo... og næste efterår...og næste...tje fast to gange årligt. Hvis ikke jeg bliver der lol

Jeg er at finde på fb under mit navn Pia Engmann, så tilføj mig bare :-D

#73 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 05 August 2010 - 04:29 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægPia Engmann, på 28 July 2010 - 11:38 PM, sagde:

Ja jeg synes det var fedt at blive betragtet som "en af dem" :-D Følte mig bare så hjemme derovre og hold op det var svært at rejse hjem.

Jeg bliver i 3 mdr næste gang og jeg glæder mig helt vildt Skrevet Billede

Synes det var både godt og modigt af dig at tage chancen med Juan. Godt gået ;-) Det bliver da helt vilde spændende at møde ham igen så. Nervøs....er det mon fordi du kan lide ham ;-)

Ja det med at gå så tidligt i byen er nok bare en vanesag. Det gjorde vi jo også her i DK en gang....inden alt blev så dyrt. Jeg var ude at gå aftentur ad hollywood bouleward en fredag aften og der stod folk i laaange køer for at komme ind, og kl var kun 19.

Carolwood var bare hårdt. Jeg havde så svært ved at forlade stedet igen. Jeg var der rigtig mange gange.

Advarslen var nu rigtig nok, snakkede med hende og når vi poster så meget skal vi bare bruge quote inden vi besvarer :-)
Du er da hjerteligt velkommen til vores møde som vi har aftalt til d 15 august. Jeg skal også afsted til foråret jo... og næste efterår...og næste...tje fast to gange årligt. Hvis ikke jeg bliver der lol

Jeg er at finde på fb under mit navn Pia Engmann, så tilføj mig bare :-D


Sorry Pia, jeg havde ikke set, at du har svaret før nu.....har nok overset en mail fra Moo...

Jeg ville ønske, at jeg kunne blive der i 3 mdr. Det bliver så fedt for dig Skrevet Billede

Ang. Juan, tak Skrevet Billede
LOL ja, du har ret...jeg er nok nervøs, fordi jeg kan lide ham. Og fordi jeg ved ikke, hvor længe det kan holde....vi bor jo ret langt fra hinanden. Der vil altid være en gnist, når vi mødes, men der kommer til at gå langt imellem og vi ser jo også andre hver især.....måske dør det hen efterhånden....nu må vi se.

Ja, Carolwood var bestemt svær..ligeså svær som Forest Lawn. Jeg vil aldrig glemme de dage i LA.....

Mht. d. 15/8, så vil jeg helst melde pas. Jeg har ret meget at se til for tiden, og når jeg alligevel ikke skal med til foråret vil jeg helst vente. Jeg vil bare sidde og ærge mig, at jeg ikke kan tage med LOL Men vil meget gerne mødes en anden dag til en pige aften eller lign. Også når vi skal planlægge næste tur ;-)

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 05 August 2010 - 11:26 AM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (4 Sider)
  • +
  • « Første
  • 2
  • 3
  • 4
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere