The Moo-Walkers Forum: Krigen om Michaels stemme - Katherine Jackson offentliggør uudgivet sang "Opis None" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Krigen om Michaels stemme - Katherine Jackson offentliggør uudgivet sang "Opis None" Opis None

#1 Bruger er offline   Jan Hansen Ikon 06 November 2010 - 12:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 22
  • Indmeldt: 27-January 10

Mediekrigen mellem Katherine Jackson og Sony vedr. Michaels involvering - eller mangel på samme - i visse sange på det kommende album, har i går (amerikansk tid) taget en ny drejning. Katherine Jackson har netop offentliggjort den uudgivne "Opis None"

http://www.tmz.com/2...n-secret-vault/

"The song -- "Opis None" -- was pulled from the archives of JacksonSecretVault.com ... a company in which Katherine Jackson is a partner. The company owns nearly 300 unreleased MJ tracks ... along with never-before-seen video and memorabilia.

Howard Mann, Katherine's partner in the company, tells TMZ, "In an effort to overcome the confusion as to the authenticity of the track the estate has recently released we want to give an actual authentic Michael Jackson track to the world ... for free."

Der er tale om en 12 minutter lang og mere eller mindre instrumental "fantasi". Men det er umiskendeligt Michael's stemme. Hvad jeg så ikke kan hitte ud af, er om Michael's stemme blot er blevet samplet, og - i givet fald - af hvem? En eller anden tilfældig DJ kunne sagtens have bikset det her sammen, men er det Michael selv, der har produceret det, så er det validt. Men lyt til nummeret og vurdér selv.

(Hjemmesiden, hvor nummeret er blevet offentliggjort findes i øvrigt lige her:
http://www.jacksonse....com/?page=main Det er også den, der sælger Katherine Jackson's bog om Michael "Never Can Say Goodbye" m.m.)

Dette indlæg er redigeret af Jan Hansen: 06 November 2010 - 01:11 PM


#2 Bruger er offline   themjj Ikon 06 November 2010 - 12:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Hvad fanden er det for noget lort?
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Smilla Ikon 06 November 2010 - 12:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 130
  • Indmeldt: 07-February 10
  • Gender:Female

Læs Indlægthemjj, på 06 November 2010 - 12:41 PM, sagde:

Hvad fanden er det for noget lort?


Det er altså helt ærlig også min umiddelbare reaktion. Jeg har desværre ikke tid til at høre det hele - er på vej ud af døren, men jeg har en fornemmelse af at jeg ikke går glip af noget :bigcry:

#4 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 12:57 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg kunne ikke få sangen frem på ovenstående link. Nok fordi siden er overbelastet. Men her lykkedes der:

http://www.jacksonsecretvault.com/

OMG!OMG! Donno what to say....mange blandede følelser....for mig virker det som en trist sang....donno what to make of it, Michael? Confusion..hmmm.... Jeg skal lige høre den flere gange....

Hvorfor vælger Kathrine at lægge denne ud....den er jo ikke færdig..? Eller er den? Hvad vil Michael sige med den? So many questions.....Michael, please help!

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 06 November 2010 - 01:00 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:05 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg bliver mere og mere forvirret jo mere jeg lytter til den.....for mig lyder det, som om det er optaget, mens de var i gang med at eksperimentere med lyden. Sangen lyder langt fra færdig.....


Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Jan Hansen Ikon 06 November 2010 - 01:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 22
  • Indmeldt: 27-January 10

Citat

Hvorfor vælger Kathrine at lægge denne ud....den er jo ikke færdig..? Eller er den? Hvad vil Michael sige med den? So many questions.....Michael, please help!


- Hvis det vitterligt er Michael Jackson selv, der har produceret dette fra bunden af, så tror jeg for det første ikke, at det nogensinde var meningen, at det skulle offentliggøres. Han har i givet fald vel blot siddet i et studie og eksperimenteret. Så der er - igen i givet fald - ikke tale om noget specifik budskab eller formål med dette.

Om hele "farcen" omkring det nye album, Katherine Jackson's beskyldninger og nu offentliggørelsen af dette, så tror jeg, at det i den sidste ende i virkeligheden handler om penge. Familien Jackson mener måske ikke, at de får nok ud af det kommende album rent økonomisk.

Vi fans er med andre ord taget som gidsler i en krig om penge mellem Jackson-familien og Sony. Men det er bare et gæt fra min side af.

Dette indlæg er redigeret af Jan Hansen: 06 November 2010 - 01:06 PM


#7 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 06 November 2010 - 01:16 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Denne sang har intet med noget ureleased at gøre.
Men mere et remix af Destiny. Det er bare rygter og pjat. Og det lyder slet ikke godt, og slet ikke af noget Michael ville acceptere.
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Hess Ikon 06 November 2010 - 01:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Kommer den på det nye album ?

#9 Bruger er offline   Jan Hansen Ikon 06 November 2010 - 01:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 22
  • Indmeldt: 27-January 10

Citat

Denne sang har intet med noget ureleased at gøre.
Men mere et remix af Destiny.


Tak for info. Jeg mente også selv, at have hørt linien "In this world there's much confusion" (som jeg i første omgang hørte som "In this world of confusion") før, men kunne ikke - selv efter at have googlet på den - finde ud af, hvilken sang den stammede fra.

Dette indlæg er redigeret af Jan Hansen: 06 November 2010 - 01:53 PM


#10 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:36 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJan Hansen, på 06 November 2010 - 01:06 PM, sagde:

- Hvis det vitterligt er Michael Jackson selv, der har produceret dette fra bunden af, så tror jeg for det første ikke, at det nogensinde var meningen, at det skulle offentliggøres. Han har i givet fald vel blot siddet i et studie og eksperimenteret. Så der er - igen i givet fald - ikke tale om noget specifik budskab eller formål med dette.

Om hele "farcen" omkring det nye album, Katherine Jackson's beskyldninger og nu offentliggørelsen af dette, så tror jeg, at det i den sidste ende i virkeligheden handler om penge. Familien Jackson mener måske ikke, at de får nok ud af det kommende album rent økonomisk.

Vi fans er med andre ord taget som gidsler i en krig om penge mellem Jackson-familien og Sony. Men det er bare et gæt fra min side af.

Øv, hvorfor skal det være sådan!! Endnu værre og det, der bekymrer mig aller mest er, at børnene i høj grad også bliver indblandet nu Skrevet Billede Familien skal satme ikke bruge dem som skyts mod SONY!! Skrevet Billede De skal holde børnene ude for alt der her bullshit! Det er sku det sidste, de har brug for Skrevet Billede excuse my language...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#11 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:38 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægKing Of MIX, på 06 November 2010 - 01:16 PM, sagde:

Denne sang har intet med noget ureleased at gøre.
Men mere et remix af Destiny. Det er bare rygter og pjat. Og det lyder slet ikke godt, og slet ikke af noget Michael ville acceptere.

Nej, Michael vil aldrig udgive sådan noget her! Og hvad sker der for længden af sangen....total mess!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   Hess Ikon 06 November 2010 - 01:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Har nu hørt sangen og det er jo ikke nyt. - Det er bare Destiny remix. intet nyt der.

Det er bare et (dårligt) remix af en sang.

#13 Bruger er offline   Jan Hansen Ikon 06 November 2010 - 01:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 22
  • Indmeldt: 27-January 10

Og nu bliver jeg godt nok mistænksom: Prøv at se denne video:

http://www.youtube.c...h?v=690MYS7qDzk

Et eller andet fransktalende band, Sepharina, fremfører bl.a. noget, der lyder meget som "Opis None", og den er da også lagt ud under titlen "michael jackson opis none new song" allerede den 10. oktober (og angiveligt er det optaget helt tilbage i marts måned). Forsangeren lyder også temmelig meget som Michael Jackson.

Tilfældigt? Eller hvad F.... er det, der foregår?

Dette indlæg er redigeret af Jan Hansen: 06 November 2010 - 01:42 PM


#14 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:45 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJan Hansen, på 06 November 2010 - 01:40 PM, sagde:

Og nu bliver jeg godt nok mistænksom: Prøv at se denne video:

http://www.youtube.c...h?v=690MYS7qDzk

Et eller andet fransktalende band, Sepharina, fremfører bl.a. noget, der lyder meget som "Opis None", og den er da også lagt ud under titlen "michael jackson opis none new song" allerede den 10. oktober (og angiveligt er det optaget helt tilbage i marts måned). Forsangeren lyder også temmelig meget som Michael Jackson.

Tilfældigt? Eller hvad F.... er det, der foregår?

Det er begyndt at være for morsomt!! Skrevet Billede Total forvirring! Michael kigger sikkert ned nu og griner af os alleSkrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Emma. Ikon 06 November 2010 - 01:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Den sang skræmmer mig altså helt utrolig meget! Jeg tør overhovedet ikke høre den færdig. Jeg synes også det lyder som om at der er noget der bliver spillet baglæns.
Kan overhovedet ikke forstå hvis Katherine skulle udgive en remix af en allerede udgivet sang og så promovere det som en brand new sang. I doesn't make any sence

Dette indlæg er redigeret af Emma.: 06 November 2010 - 01:47 PM

Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#16 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:52 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægEmma., på 06 November 2010 - 01:47 PM, sagde:

Den sang skræmmer mig altså helt utrolig meget! Jeg tør overhovedet ikke høre den færdig. Jeg synes også det lyder som om at der er noget der bliver spillet baglæns.
Kan overhovedet ikke forstå hvis Katherine skulle udgive en remix af en allerede udgivet sang og så promovere det som en brand new sang. I doesn't make any sence

You got that right! Noget er helt fucked up her!
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   Emma. Ikon 06 November 2010 - 01:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs IndlægMike sagde:

You got that right! Noget er helt fucked up her!


LIGE PRÆCIS. Plus at den jo varer omkring 11-12 min og det ligner heller ikke Michael at lave en så lang sang. Normalt er det jo mellem 3-6 min.
Og så synes jeg heller ikke Michael plejer at have lyst til at gøre folk bange...
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#18 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 01:55 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Tror I at Kathrine har lagt den sang ud for at bevise noget?
At der er én, der lyder rigtig meget som Michael og måske ham, familien mener, kunne have indspillet nogle af sangene på det nye album? (hvis man altså skulle gå med på deres teori)
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#19 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 06 November 2010 - 02:42 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg man skal passe på med at gøre noget stort ud af det...
For mig lyder det altså også MEGET som et eller andet dårligt remix af Destiny, selvom jeg kun hørte nogle minutter af det. der var i hvert fald nogle linjer fra den sang.
Desuden mht. youtube videoen synes jeg ikke det lyder som michael overhovedet, og overskriften er jo bare for at få folk til at lkikke ind på videoen som man jo har set tusind vis af gange.. billigt trick for at få flere views..
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#20 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 06 November 2010 - 02:56 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægJacqueline, på 06 November 2010 - 02:42 PM, sagde:

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg man skal passe på med at gøre noget stort ud af det...
For mig lyder det altså også MEGET som et eller andet dårligt remix af Destiny, selvom jeg kun hørte nogle minutter af det. der var i hvert fald nogle linjer fra den sang.
Desuden mht. youtube videoen synes jeg ikke det lyder som michael overhovedet, og overskriften er jo bare for at få folk til at lkikke ind på videoen som man jo har set tusind vis af gange.. billigt trick for at få flere views..

Enig med det ang. det billige trick. Med hvor kendte dem fra utube navnet på sangen fra? Det er lidt mærkeligt, at Kathrine vælger at lægge den ud og skrive, at det er noget nyt (hvis det altså er hende, der har sagt det).
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere