The Moo-Walkers Forum: slet profil.... - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



slet profil....

#1 Bruger er offline   foralltime Ikon 28 June 2010 - 04:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Jeg har bare et spørgsmål - hvordan sletter jeg min profil?
Tak.....
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#2 Bruger er offline   foralltime Ikon 28 June 2010 - 07:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægKeys, på 28 June 2010 - 06:31 PM, sagde:

:o Forlader du os ? :(


Ja....efter jeg i lørdags kom forbi på Rådhuspladsen og fandt mine blomster til Michael liggende på jorden uden vase.....og så hørte en snakke om at de blomster som var sat i vaser samt lys i stager måske med vilje var blevet fjernet af nogle fra Moowalkersteamet - fordi man ville gemme det og tage vare på det.....ja, det er meget godt, men jeg satte altså de blomster i den vase for en grund - for at sige til Michael at jeg elsker ham og fordi jeg gerne vil hylde, ære og vise RESPEKT for ham.....ikke for at nogle fra Moowalkers skal være tilfredse!! Jeg er faktisk harm, sur og skuffet over det....hvis det virkelig passer.....det ved jeg så ikke......så jeg skal ikke beskylde nogen for noget...

Men de blomster betød altså noget for mig, og jeg kom derind for at ære hans minde....ikke for at det skulle blive ødelagt.....i øvrigt var der andre end mig som oplevede det samme......

Så kunne man da i det minste have sagt at det ville blive fjernet......

Så hvis det er sådan det hænger sammen, så har jeg ikke lyst til at være medlem......

Men der er nu også andre grunde til at jeg ikke gider være her mere....

Så....hvordan sletter jeg den profil???
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#3 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 28 June 2010 - 07:57 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs Indlægforalltime, på 28 June 2010 - 08:36 PM, sagde:

Ja....efter jeg i lørdags kom forbi på Rådhuspladsen og fandt mine blomster til Michael liggende på jorden uden vase.....og så hørte en snakke om at de blomster som var sat i vaser samt lys i stager måske med vilje var blevet fjernet af nogle fra Moowalkersteamet - fordi man ville gemme det og tage vare på det.....ja, det er meget godt, men jeg satte altså de blomster i den vase for en grund - for at sige til Michael at jeg elsker ham og fordi jeg gerne vil hylde, ære og vise RESPEKT for ham.....ikke for at nogle fra Moowalkers skal være tilfredse!! Jeg er faktisk harm, sur og skuffet over det....hvis det virkelig passer.....det ved jeg så ikke......så jeg skal ikke beskylde nogen for noget...

Men de blomster betød altså noget for mig, og jeg kom derind for at ære hans minde....ikke for at det skulle blive ødelagt.....i øvrigt var der andre end mig som oplevede det samme......

Så kunne man da i det minste have sagt at det ville blive fjernet......

Så hvis det er sådan det hænger sammen, så har jeg ikke lyst til at være medlem......

Men der er nu også andre grunde til at jeg ikke gider være her mere....

Så....hvordan sletter jeg den profil???


Jeg er ked af at du forlader os. Men kan godt forstå du er skuffet hvis det er blevet fjernet uden du har fået noget af vide.

Er du nu sikker på, at det er det rigtige valg, men du kan selvf. altid komme tilbage hvis du fortryder
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Gregers Ikon 28 June 2010 - 08:03 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Okay det kender jeg ikke noget til. NU ved jeg ikke hvor lang tid du var derinde, men til sidst blev det sagt at alt hvad der var blevet lagt ville blive fjernet/smidt ud(Går ud fra at det er folk fra Københavns kommune). Derfor blev der sagt at man skulle tage sine ting med, hvis man ønskede at beholde det, ellers vil det blive fjernet.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#5 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 28 June 2010 - 08:15 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Da vi kom den næste dag var der altså en masse blomster der var blæst 'væk' så vi lagde alle op på trappen igen.. jeg tror ikke ligefrem nogle af os fans direkte har villet ødelægge dine blomster.
Som Gregers siger, ville det blive fjernet af KBH's kommune(som det er nu), og det blev der også sagt senere på aftenen da der kom en forstærker og en mikrofon. I stedet for de flotte ting blev smidt ud, er det blevet samlet ind...
Dette er jo ikke gjort som at prøve at ødelægge tingene, eller være respektløs...

Dette indlæg er redigeret af Jacqueline: 28 June 2010 - 08:16 PM

Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#6 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 28 June 2010 - 08:24 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Jeg tror altså heller ikke på at der ville være nogle der kunne finde på det..
Sådan er en Moo medlem ikke !

Men der blev sagt at folk skulle huske at tage sine ting med sig, for komunen ville fjerne tingene..
Kan jo være at der var nogle forbi passrende som syndes det var sjovt at lave lidt ravase, ved man ikke.
Men man KAN jo ikke være sikker på at tingene er som de er efter en nat i KBH..

Er ked af at høre det med vasen , men jeg tror altså ikke på at det er en moo medlem der har gjort sådan noed.. Og hvorfor skulel personen gøre det ?s:
Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 28 June 2010 - 08:26 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Kan da godt forstå dig, det er meget ærgeligt når det betyder så meget for dig og mj fans at ville ære MJ med blomster.

ja....Det ville være dejligt hvis det var et sted hvor man kunne komme når man havde lyst til det, og alt ens blomster kunne blive der indtil de var visne.

Et sted for MJ.?

Og på den anden side er rådhuspladsen jo offentligt rum, og folk kan ikke lade tingene være.
super ærgeligt !

Jeg og en arbejskollage talte om at betale interflora for at leverer Solsikker til Forest Lawn til Michaels grevsted, det ville have været så fint, så det vil vi gøre på hans fødselsdag. Ved ikke hvad det koster men er det ikke en god ide?
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#8 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 June 2010 - 08:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægForever <3 Michael, på 28 June 2010 - 09:26 PM, sagde:

Jeg og en arbejskollage talte om at betale interflora for at leverer Solsikker til Forest Lawn til Michaels grevsted, det ville have været så fint, så det vil vi gøre på hans fødselsdag. Ved ikke hvad det koster men er det ikke en god ide?

Det har jeg også tænkt på, men det er nok meget dyrt.
Så hellere finde en blomsterhandler i LA der kan gøre det.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#9 Bruger er offline   foralltime Ikon 28 June 2010 - 08:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægGregers, på 28 June 2010 - 08:03 PM, sagde:

Okay det kender jeg ikke noget til. NU ved jeg ikke hvor lang tid du var derinde, men til sidst blev det sagt at alt hvad der var blevet lagt ville blive fjernet/smidt ud(Går ud fra at det er folk fra Københavns kommune). Derfor blev der sagt at man skulle tage sine ting med, hvis man ønskede at beholde det, ellers vil det blive fjernet.


Altså, jeg ved ikke hvornår det blev sagt at man skulle tage sine ting med.....jeg var på den Rådhusplads næsten hele tiden gennem både dagen og aftenen til efter det her et minuts stilhed der var - og så gik jeg så kort efter - så hvis det har været efter det tidspunkt, så har jeg ikke hørt det.......så det forstår jeg simpelthen ikke....

Jeg hørte ihvertfald ikke nogle beskeder fra nogen højtaler derinde......

Men der er jo heller ikke noget at gøre ved det nu - jeg sætter blomster for ham et andet sted hvor det er sikkert det ikke bliver fjernet og ødelagt.....det gør mig sgu ked af det.....helt ærligt......

men som sagt - der er også andre grunde til at forlade Moowalkers.......
desværre......
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#10 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 28 June 2010 - 09:02 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs Indlægforalltime, på 28 June 2010 - 09:53 PM, sagde:

Altså, jeg ved ikke hvornår det blev sagt at man skulle tage sine ting med.....jeg var på den Rådhusplads næsten hele tiden gennem både dagen og aftenen til efter det her et minuts stilhed der var - og så gik jeg så kort efter - så hvis det har været efter det tidspunkt, så har jeg ikke hørt det.......så det forstår jeg simpelthen ikke....

Jeg hørte ihvertfald ikke nogle beskeder fra nogen højtaler derinde......

Men der er jo heller ikke noget at gøre ved det nu - jeg sætter blomster for ham et andet sted hvor det er sikkert det ikke bliver fjernet og ødelagt.....det gør mig sgu ked af det.....helt ærligt......

men som sagt - der er også andre grunde til at forlade Moowalkers.......
desværre......

Det er jeg ked af at høre, men ja, det er jo dit valg.. Men igen - jeg tror altså næppe at vi fans har ødelagt det du satte der.. :give_rose:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#11 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 June 2010 - 09:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Kære foralltime

Jeg er virkelig ked af at høre at du føler sådan.
Selvfølgelig vil vi på ingen måde tvinge dig til at blive her hvis du virkelig gerne vil slettes.
Men jeg vil sige at jeg ville ønske at du havde henvendt dig til team'et med dine problemer, så vi kunne se om der muligvis var en måde at få rettet op på dem.
Og selvom du stadig gerne vil slettes så vil vi da meget gerne høre om dine grunde til at slette din profil alligevel, for på den måde at kunne gøre forummet bedre for andre.

I forhold til det med blomsterne, så ja, Søren sagde over mikrofonen omkring klokken 00.30 (mener jeg at det var) at vi var nødt til at fjerne de ting vi ønskede at beholde, da vi kun havde fået tilladelse til at tingene blev på Rådhuspladsen fredag og lørdag og derefter ville renoveringsholdet komme og fjerne det hele.
Og som andre har nævnt er det jo et offentligt sted, og vi kan ikke vide hvem der har været forbi i løbet af natten og lige syntes at det var fedt at nuppe et eller andet med. På et sted som Rådhuspladsen kan man jo desværre ikke garantere noget.

Du skal være velkommen til at henvende dig til mig, eller én af de andre fra team'et med hvad du måtte have på hjertet.

Keep the faith
//Annika

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#12 Bruger er offline   foralltime Ikon 28 June 2010 - 09:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs Indlægmichaelsmelody, på 28 June 2010 - 09:04 PM, sagde:

Kære foralltime

Jeg er virkelig ked af at høre at du føler sådan.
Selvfølgelig vil vi på ingen måde tvinge dig til at blive her hvis du virkelig gerne vil slettes.
Men jeg vil sige at jeg ville ønske at du havde henvendt dig til team'et med dine problemer, så vi kunne se om der muligvis var en måde at få rettet op på dem.
Og selvom du stadig gerne vil slettes så vil vi da meget gerne høre om dine grunde til at slette din profil alligevel, for på den måde at kunne gøre forummet bedre for andre.

I forhold til det med blomsterne, så ja, Søren sagde over mikrofonen omkring klokken 00.30 (mener jeg at det var) at vi var nødt til at fjerne de ting vi ønskede at beholde, da vi kun havde fået tilladelse til at tingene blev på Rådhuspladsen fredag og lørdag og derefter ville renoveringsholdet komme og fjerne det hele.
Og som andre har nævnt er det jo et offentligt sted, og vi kan ikke vide hvem der har været forbi i løbet af natten og lige syntes at det var fedt at nuppe et eller andet med. På et sted som Rådhuspladsen kan man jo desværre ikke garantere noget.

Du skal være velkommen til at henvende dig til mig, eller én af de andre fra team'et med hvad du måtte have på hjertet.

Keep the faith
//Annika


Altså....kunne den besked ikke være sagt noget før? Kl. 00:30..? Der er da mange der går på det tidspunkt....eventet var fra kl. 12:00 til det 1 minuts stilhed som skulle holdes om aftenen......så er der da ret mange timer forinden hvor den besked kunne være sagt...

Det kunne ha sparet mig for en masse kvaler......det synes jeg altså er lidt for dårligt, det må jeg indrømme....
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#13 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 28 June 2010 - 09:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægforalltime, på 28 June 2010 - 10:33 PM, sagde:

Altså....kunne den besked ikke være sagt noget før? Kl. 00:30..? Der er da mange der går på det tidspunkt....eventet var fra kl. 12:00 til det 1 minuts stilhed som skulle holdes om aftenen......så er der da ret mange timer forinden hvor den besked kunne være sagt...

Det kunne ha sparet mig for en masse kvaler......det synes jeg altså er lidt for dårligt, det må jeg indrømme....

Det kan jeg godt forstå at du synes.
Det var ikke helt gennemtænkt, men jeg er ret sikker på at det stod oplyst i tråden om arrangementet herinde. Men ligegyldigt hvornår det var blevet sagt ville det jo ikke være alle der fik hørt det.
Men det er der jo heller ikke rigtigt noget at gøre ved nu. Men det vil vi selvfølgelig skrive os bag øret til næste år.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#14 Bruger er offline   Bille Ikon 28 June 2010 - 10:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 184
  • Indmeldt: 05-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Køge

Jeg ved godt det er super trist at du har mistet din vase, og at dine blomster er blevet ødelagt, men er også sikker på at det ikke er en fra moo, som har taget den. Det kunne jeg simpelthen ikke forestille mig.
Jeg hørte selv at, det blev sagt at man skulle tage sine ting med, hvis man ikke ville have det skulle smides ud af Kommunen.
Hvis det var den store røde vase (beundrede den meget), så kunne jeg desværre godt forestille mig, at der var en fuld person som har taget den med hjem fra byen, da det var en super flot vase, og da stive folk i København ikke kender til begrebet, dit og mit.
Er selvfølgelig ked af at du har mistet din vase, men ting der bliver sat en fredag aften på rådhuspladsen er på eget ansvar.

Jeg håber virkelig du har tænkt din beslutning igennem, med at forlade moo. Det er altid trist at miste et medlem, men du vil altid være velkommen, hvis du fortryder.

#15 Bruger er offline   foralltime Ikon 29 June 2010 - 06:10 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 20-September 09
  • Gender:Female

Læs IndlægBille, på 28 June 2010 - 10:44 PM, sagde:

Jeg ved godt det er super trist at du har mistet din vase, og at dine blomster er blevet ødelagt, men er også sikker på at det ikke er en fra moo, som har taget den. Det kunne jeg simpelthen ikke forestille mig.
Jeg hørte selv at, det blev sagt at man skulle tage sine ting med, hvis man ikke ville have det skulle smides ud af Kommunen.
Hvis det var den store røde vase (beundrede den meget), så kunne jeg desværre godt forestille mig, at der var en fuld person som har taget den med hjem fra byen, da det var en super flot vase, og da stive folk i København ikke kender til begrebet, dit og mit.
Er selvfølgelig ked af at du har mistet din vase, men ting der bliver sat en fredag aften på rådhuspladsen er på eget ansvar.

Jeg håber virkelig du har tænkt din beslutning igennem, med at forlade moo. Det er altid trist at miste et medlem, men du vil altid være velkommen, hvis du fortryder.


Den eneste grund til at jeg bliver, er så for at følge med i hvad der sker af events om Michael....

Så hvis folk virkelig synes jeg skal blive så bliver jeg.......

Jeg er fuldstændig ligeglad med den vase i sig selv - det er det her med at blomsterne bare bliver taget op af og lagt til at visne.....jeg ved ikke....det gjorde mig altså ked af det......aådan noget tager jeg meget seriøst - det var for Michael jeg lagde de blomster og tændte lys.......
SMILE though your heart is aching...LIFE is still worth while if you only SMILE...

#16 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 June 2010 - 08:09 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs Indlægforalltime, på 29 June 2010 - 06:10 AM, sagde:

Den eneste grund til at jeg bliver, er så for at følge med i hvad der sker af events om Michael....

Så hvis folk virkelig synes jeg skal blive så bliver jeg.......

Jeg er fuldstændig ligeglad med den vase i sig selv - det er det her med at blomsterne bare bliver taget op af og lagt til at visne.....jeg ved ikke....det gjorde mig altså ked af det......aådan noget tager jeg meget seriøst - det var for Michael jeg lagde de blomster og tændte lys.......




Dejligt at du bliver ! Og håber aldrig du vil forlade os !

Det er forståeligt at du blive ked over det, og det gør man når man når man ikke lige var forberedt på at sådan noed ville ske..
Skrevet Billede

#17 Bruger er offline   themjj Ikon 29 June 2010 - 08:11 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Nu var jeg ikke med da jeg er i USA, jeg kan godt forstå at du bliver ked af at blomsterne er taget ud og vasen stjålet, meeeen nu er der sådan at Intet der bliver sat i det offentlige rum, (og slet ikke en af de mest befærdede steder i dk) får lov til at blive liggende. Ellers ville vores gader ikke ligefrem være rene. Så jeg ved ikke hvad du havde forestillet dig, selv ved forest lawn lader de ikke tingene blive.. Så jeg syntes det er lidt ærgeligt at du ikke spørger Moo teamet istedet for at hoppe til konklutioner og ville slette din profil.
Det er selvfølgelig dit eget valg men syntes det ville være en ærgelig ting at gøre.
Bare min mening...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 29 June 2010 - 10:02 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Og som sagt, hvis der også ligger andre ting bag din beslutning om at forlade Moo så vil vi meget gerne høre om disse ting. Både for din, og for andre moos skyld. Det kan jo være at det er noget vi kan gøre noget ved.

Men ja, vi vil jo aldrig tvinge dig til at blive. Men vælger du at gøre det alligevel så skal du være så evigt velkommen.
Jeg er meget ked af at høre at du har haft en negativ oplevelse med det at være på moo. Det skal jo være et sted man har det godt med at komme.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#19 Bruger er offline   Ane Ikon 29 June 2010 - 11:09 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs Indlægthemjj, på 29 June 2010 - 09:11 AM, sagde:

Nu var jeg ikke med da jeg er i USA, jeg kan godt forstå at du bliver ked af at blomsterne er taget ud og vasen stjålet, meeeen nu er der sådan at Intet der bliver sat i det offentlige rum, (og slet ikke en af de mest befærdede steder i dk) får lov til at blive liggende. Ellers ville vores gader ikke ligefrem være rene. Så jeg ved ikke hvad du havde forestillet dig, selv ved forest lawn lader de ikke tingene blive.. Så jeg syntes det er lidt ærgeligt at du ikke spørger Moo teamet istedet for at hoppe til konklutioner og ville slette din profil.
Det er selvfølgelig dit eget valg men syntes det ville være en ærgelig ting at gøre.
Bare min mening...

Helt enig!!! Det er virkelig nogle forhastede konklusioner du laver dig.

Der havde været nogen forbi om natten, for blomsterne lå af helveds til og This Is It plakaten der hang oppe på en lygtepæl var blevet revet i stykker.. det er sikkert også dem der har taget alle vaserne og så smadret dem et eller andet sted, eller beholdt dem.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#20 Bruger er offline   Pierre Jackson Clasen Ikon 29 June 2010 - 12:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 92
  • Indmeldt: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Glostrup

Læs Indlægforalltime, på 29 June 2010 - 07:10 AM, sagde:

Den eneste grund til at jeg bliver, er så for at følge med i hvad der sker af events om Michael....

Så hvis folk virkelig synes jeg skal blive så bliver jeg.......

Jeg er fuldstændig ligeglad med den vase i sig selv - det er det her med at blomsterne bare bliver taget op af og lagt til at visne.....jeg ved ikke....det gjorde mig altså ked af det......aådan noget tager jeg meget seriøst - det var for Michael jeg lagde de blomster og tændte lys.......



Til Foralltime.

Først vil starte med at sige til dig at du er ikke den eneste som betyder noget for Michael.
Michael vores alle et og alt om du så er Kvinde el. mænd.
Jeg tror ikke på at nogen fra moo fanclubben kunne finde på at gøre sådan noget.
Vi er allesammen som en slags "En kæmpe Familie" hvor vi holder sammen og giver hinanden trøst & kærlighed til hinanden.
Jeg er virkelig ked af at du har haft sådan en oplevelse ang. fra i fredags.
Jeg har hellere ikke hørt noget om at man ksulle tage sine ting med hjem.
Men til næste år (Når vi alle er samlede til MJ´s mindedag) vil jeg forhør mig KBH kommune om det kunne lade sig gøre om vi kunne have vores ting derind til næste dag.
Vi sorger allesammen på samme dag/aften og jeg synes det er dejligt at møde nye mennesker.

Jeg har lavet et stort banner (Hva jeg ikke synes var stort nok) som jeg havde med inde på rådhuspladsen sidste år påå MJ´s begravelse.
Alle var glade og stolte over at se mit arbejde.
Til MJ´s fødselsdag tog jeg det med til en kæmpe fest op i Hillerød.
Og jeg har ikke set det siden den dag.
Men tro jeg skal nok få det tilbage som mit minde om hvad MJ har betydet for mig.
Jeg vil have haft det med derind i fredags og det er frygtlig ked af efter som jeg ikke det.
Men nu vil jeg lave et større MJ banner også tager jeg det med ind om 1 år til vores mindedag.
Men foralltime jeg er virkelig ked af at du har en dårlig oplevelse og jeg vil ønske at jeg kunne hjælpe dig.
Men for mig tro jeg bestemt ikke at det er nogen fra fanclubben som har gjort det imod dig.
Håber ikke du sletter dig af den grund....
<3<3<3 I NEVER LET YOU PART FOR YOU´RE ALWAYS IN MY HEART <3<3<3

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere