*NY* MJ fan video - VÆR MED xD
#81 17 May 2010 - 09:43 AM
Heeeej Allle ;D
Nu nærmer vi os juni, og den tråd har stået i et stykke tid nu, sådan vi kunne få flest Moo's med på denne tribute..
Nu åbner jeg muligheden for dem som allerede har en sætning , til at få en mere!
Så hvis dem af jer som kun har 1 sætning, vil have en mere, så vælg en der er ledig, skriv til mig hvilken en i vil have, og aflever den færdige billed inden juni (:
Nu nærmer vi os juni, og den tråd har stået i et stykke tid nu, sådan vi kunne få flest Moo's med på denne tribute..
Nu åbner jeg muligheden for dem som allerede har en sætning , til at få en mere!
Så hvis dem af jer som kun har 1 sætning, vil have en mere, så vælg en der er ledig, skriv til mig hvilken en i vil have, og aflever den færdige billed inden juni (:
#82 17 May 2010 - 01:22 PM
Elin, jeg sendte jo mit billede til dig over msn, men du har ikke noteret det er afleveret
Og jeg vil også gerne bede om denne sætning: You're not here with me
Og jeg vil også gerne bede om denne sætning: You're not here with me
Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 17 May 2010 - 01:24 PM
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#83 17 May 2010 - 01:29 PM
ElinsJackson, på 17 May 2010 - 10:43 AM, sagde:
Heeeej Allle ;D
så vil jeg godt ha Though you're far away
You're always in my heart <3
#88 18 May 2010 - 07:56 PM
cool. Nu har jeg mikset noget sammen:) Kan jeg sende det på mail? Du kan få et par at vælge i mellem måske..
Always been a true angel to me
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby
Now above
I can't wait for you to wrap your wings around me baby
What'll I give just to hold you close
As on earth
In heaven we will be together baby
#96 27 May 2010 - 02:29 PM
ElinsJackson, på 27 May 2010 - 01:19 AM, sagde:
HUSK AT VI HELST SKAL HOLDE AFTALEN MED AT JERES BILLEDER ER FÆRDIGE OG SENDTE I STARTEN AF NÆSTE MÅNED GUYS!!
Mangler stadig mange billeder
- Og der er stadig nogle tomme sætninger som vi skal have fyldt ud ?
Mangler stadig mange billeder
- Og der er stadig nogle tomme sætninger som vi skal have fyldt ud ?
Åh jeg vil gerne være med!
Og jeg vil gerne have følgende sætninger hvis det kan lade sig gøre:
"Everyday I sit and ask myself"
"For you are not alone"
#98 28 May 2010 - 01:16 PM
Elin, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre
Mit kamera er gået i stykker, så ved slet ikke om jeg kan få lavet mine sætninger...
Jeg er simpelthen så ked af det, men håber jeg måske kan låne et kamera af en eller anden fra min efterskole.. <3
Mit kamera er gået i stykker, så ved slet ikke om jeg kan få lavet mine sætninger...
Jeg er simpelthen så ked af det, men håber jeg måske kan låne et kamera af en eller anden fra min efterskole.. <3
I pray for you every day.
Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!
- On the line
#99 28 May 2010 - 06:24 PM
Jacqueline, på 28 May 2010 - 01:16 PM, sagde:
Elin, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre
prøv at spørge på din efterskole søde , ellers gør det ikke noget at den ikke lige bliver afleveret til tiden den her gnag (:
#100 31 May 2010 - 10:27 PM
* Stadig ledige sætninger *
Så dejlige Moo'es !!
Så vil jeg gerne snart have jeres færdige billeder , jer som mangler !
Det er jo som sagt dealine i morgen den 1.juni.
Men jeg begynder først atlave på videoen den kommende weekend..
Fordi at jeg er så raaar , så de sidste får lidt tid at løbe på ..
- så derfor , DEN 4.JUNI SKAL FOLK HAVE SENDT OG AFLEVERET DERES TRIBUTE BILLEDER !
Så dejlige Moo'es !!
Så vil jeg gerne snart have jeres færdige billeder , jer som mangler !
Det er jo som sagt dealine i morgen den 1.juni.
Men jeg begynder først atlave på videoen den kommende weekend..
Fordi at jeg er så raaar , så de sidste får lidt tid at løbe på ..
- så derfor , DEN 4.JUNI SKAL FOLK HAVE SENDT OG AFLEVERET DERES TRIBUTE BILLEDER !