The Moo-Walkers Forum: Lisa Nilsson og Eric Gadd i Friheden! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Lisa Nilsson og Eric Gadd i Friheden!

#1 Bruger er offline   changetheworld Ikon 01 August 2004 - 10:46 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Hej!

Var der nogle herinde, der var til koncert i Friheden igår? Det var jeg nemlig! Tænkte lige at jeg ville skrive lidt om det her!

Eric Gadd og Lisa Nilsson skulle spille fra kl. 20:30. Det startede med at Eric Gadd kom på scenen. Han sang nogle sange, og jeg vil ærligt sige, at jeg synes han var rigtig god (jeg kendte ham ikke specielt før) og han spillede mindst 2 sange jeg kendte, men ikke før vidste var hans. Efter et lille stykke tid, begyndte han at synge: " Så många människor omkring mig.." (lisa's gennembrud i Danmark) og så kom Lisa Nilsson selvfølgelig på scenen og sang den med ham! Hun var så smuk, og hendes stemme..tja.. hvad kan man sige: Vidunderlig, helt forrygende!! :love Jeg er meget vild med Lisa (efter Michael selvfølgelig :roll: )og havde bare glædet mig så meget til at se hende.. Efter kort tid gik hun ud,(kom tilbage senere) men meget af tiden, var det Eric Gadd der styrede koncerten, selvom alle skreg mere når Lisa var på scenen.

På et tidspunkt hørte jeg en meget velkendt intro...noget percussion! På det tidspunkt var jeg på toilet, men jeg skreg og løb ud og stod og dansede(Jeg tror at menneskerne i køen blev meget forskrækkede!) og så var det selvfølgelig MICHAEL JACKSON "Don't Stop 'Till You Get Enough" med Eric Gadd!! (Og han sang den faktisk overraskede godt :top )

Højdepunktet for mig, var Lisa Nilsson og den sang! Kun en Michael fan, ved hvordan man føler når een af hans sange bliver spillet! :silly

...Og med det ville jeg egentlig bare sige: Man kan ikke gå nogen steder uden at støde ind i Michael, på den ene eller anden måde! Verden er med dig, Michael :rose
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#2 Bruger er offline   Laerke Ikon 01 August 2004 - 12:42 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 715
  • Indmeldt: 22-March 04
  • Location:Solbjerg, Danmark

Hehe.. et sødt lille indlæg! :D
Så skulle jeg have taget med alligevel, huh??
Det lyder som om, det har været det hele værd!
Har nu heller ikke hørt om Eric Gadd før!
Hvilke sange var det, som du kendte?
~ må til London til Juli ~
blir stort

#3 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 01 August 2004 - 04:04 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

ej hvor sjovt, jeg var faktisk rent tilfældigt i Tivoli Friheden i går, i forbindelse med mit arbejde, men tog allerede afsted igen ved 16 tiden. Lyder til, det var et godt show. :)

#4 Bruger er offline   changetheworld Ikon 01 August 2004 - 04:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Ja! Det var rigtig godt Søren! En skam du ikke så det;)

Sangene jeg kendte var Riding High og en anden een, jeg ikke ved hvad hedder, men kendte teksten til! :upsidedown

Er der ingen andre der var i Tivoli igår?? Så er i da virkelig gået glip af en oplevelse :D :doh :mad


(Men jeg har så heller ikke været til Michael koncert, vel? :roll: hehe... Så noget må man jo leve højt på!)
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#5 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 02 August 2004 - 10:02 AM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Jeg var der desværre ikke. Jeg kan ellers meget godt lide Lisa. Hun er rigtig fin, af en svensker at være!! :teeth

Det kunne ellers være meget hyggeligt, hvis vi (MJ fans), tog på sådanne ture. Koncerter eller lign. Ligesom man gør på plejehjem! :roll:
Skrevet Billede
BAH !

#6 Bruger er offline   Laerke Ikon 02 August 2004 - 12:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 715
  • Indmeldt: 22-March 04
  • Location:Solbjerg, Danmark

Hehe.. :D ja, enig!
Lad os samles som de gamle!
~ må til London til Juli ~
blir stort

#7 Bruger er offline   changetheworld Ikon 02 August 2004 - 03:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Mette*lil sagde:

Jeg var der desværre ikke. Jeg kan ellers meget godt lide Lisa. Hun er rigtig fin, af en svensker at være!! :teeth  

Det kunne ellers være meget hyggeligt, hvis vi (MJ fans), tog på sådanne ture. Koncerter eller lign. Ligesom man gør på plejehjem!  :roll:


Ja det kunne da så :lol: hehe.. Hun er vidunderlig, hende Lisa, syn's jeg! Men det var nu lidt surt; det var som om at det var Eric Gadds koncert og ikke Lisa's og hun er jo langt (tjae.. i hvert fald mere..) kendt end han er!(og langt bedre!!) :pout :cry
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

#8 Bruger er offline   Mette*lil Ikon 02 August 2004 - 03:31 PM

  • WOW!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3094
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Knaldhytten

Citat

Hehe..  ja, enig!  
Lad os samles som de gamle!


Jeps. Må jeg igen foreslå Skaføgård-skoven som det ideelle samlingspunkt?! Vi smørrer hver især en lækker madpakke, som vi så kan spise ved en sø.
- Jeg skal nok sørge for dejlig, frisk lemonade!!!
Skrevet Billede
BAH !

#9 Bruger er offline   Neomjj Ikon 02 August 2004 - 06:02 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Jeg var også i Tivoli sammen med min kammerat i lørdags. Vi ankom kl. 21, så jeg nåede lige at se "don't stop till you get enough". Det var ret fedt!!! Det må jeg give ham. Og fed fyrværkeri!!

#10 Bruger er offline   changetheworld Ikon 02 August 2004 - 06:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 161
  • Indmeldt: 31-March 04
  • Location:Århus

Neomjj sagde:

Jeg var også i Tivoli sammen med min kammerat i lørdags. Vi ankom kl. 21, så jeg nåede lige at se "don't stop till you get enough". Det var ret fedt!!! Det må jeg give ham. Og fed fyrværkeri!!


Fedt! ja, jeg tror skam også jeg skal til at være fan af ham Eric Gadd!! Han virker som en helt rar mand *host*Michael*host* hehe... Men han var nu os god! :bag ;)
.."It was so perfect when he threw the hat out and it was so... aaah, the magic. I said this man has been blessed this man has got the calling." - Barry White

Christiane -> Changetheworld

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere