The Moo-Walkers Forum: Cascio sangene - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio sangene AL diskussion her

#281 Bruger er offline   Neomjj Ikon 10 January 2011 - 10:58 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Breaking news = SKOD
Monster = SKOD
Keep your head up = MERE SKOD

Så kan folk downloade dem så meget de vil. Haha :D

#282 Bruger er offline   julie Ikon 13 January 2011 - 11:13 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

jeg er ret træt af den idé om at bare fordi der står michael jacksons navn på, skal man købe det.
synes virkelig vi bør tænke os om hvad det egnt. er vi køber, især nu hvor michael ikke længere er her.
spørge os selv "ville michael virkelig udgive det her?"... det gør jeg ihvertfald.
nu hvor michael ikke længere er her er der simpelthen ingen grænser for, hvad der bliver udgivet. :confused:

Dette indlæg er redigeret af julie: 13 January 2011 - 11:14 AM


Skrevet Billede

#283 Bruger er offline   clausw Ikon 13 January 2011 - 04:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Jeg køber det, fordi jeg gerne vil høre det. Man får en smule indsigt i, hvordan Michael arbejder, og det er virkelig interessant. Desuden er disse numre med til at holde Michael endnu mere i live blandt nutidens musik-elskere. :)

Eneste "dårlige" nummer på Michael - får sikkert høvl nu - (I Can't Make It) Another Day
Skrevet Billede

#284 Bruger er offline   Nico Ikon 13 January 2011 - 06:45 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 242
  • Indmeldt: 15-January 08
  • Gender:Male

Læs Indlægclausw, på 13 January 2011 - 04:49 PM, sagde:

Jeg køber det, fordi jeg gerne vil høre det. Man får en smule indsigt i, hvordan Michael arbejder, og det er virkelig interessant. Desuden er disse numre med til at holde Michael endnu mere i live blandt nutidens musik-elskere. :)

Eneste "dårlige" nummer på Michael - får sikkert høvl nu - (I Can't Make It) Another Day


Hvad snakker du om? ;) Det er ingen dårlige numre på det album :D

Og udover det er jeg enig med dig :)

Dette indlæg er redigeret af Nico: 13 January 2011 - 06:46 PM

@->->--

#285 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 13 January 2011 - 07:21 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Syndess bestemt heller ikke at der er nogle dårlige numre på cd'en.

Og jeg er i det mindste glad for at der i det hele taget kommer noget fra vores mj. At der er den mulighed, nu hvor han ikke er i blandt os mere.

Og at folk ikke kan lide de 3 sange, de burde vi alle acceptere, ligsom de, burde acceptere at vi kan lide alle sangene.
Skrevet Billede

#286 Bruger er offline   Mathias Ikon 17 January 2011 - 02:17 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Jason Malachi har for to timer siden lavet følgende opdatering på sin Facebook-side:

"Sheesh guys, I guess it's time to confess. I've lied to many people, including someone today, but.... It was me. It was me who sang Breaking News, Keep Your Head Up, Monster and Stay. I had a agreement with the record company, but now the cat is out of the bag. Sorry to all my fans, and fellow Michael Jackson fans"

Se hans Facebook-side her: http://www.facebook....himusic?sk=wall

Det kan selvfølgelig være, at hans konto er blevet hacket. Men det er alligevel en interessant opdatering.

#287 Bruger er offline   Hess Ikon 17 January 2011 - 02:25 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

oh oh

http://www.tmz.com/2...-jason-malachi/

#288 Bruger er offline   Hess Ikon 17 January 2011 - 02:27 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

http://www.antiquiet...ostor-revealed/

Nu tror jeg pressen går amok...
_____________________________________________________________________________________________________

Several times last year we here at Antiquiet took a look at some of the music from Michael Jackson’s first posthumous release, Michael. Some of the tracks didn’t sound much like Michael at all, Breaking News perhaps the worst case of all.



Regardless, after the album was released fans went on their way and the controversy that had been brewing up seemed to dissipate. Just over an hour ago, however, Jason Malachi, the rumored performer of these seemingly non-MJ vocal tracks posted the following statement on his Facebook:

“Sheesh guys, I guess it’s time to confess. I’ve lied to many people, including someone today, but… It was me. It was me who sang Breaking News, Keep Your Head Up, Monster and Stay.

I had a agreement with the record company, but now the cat is out of the bag. Sorry to all my fans, and fellow Michael Jackson fans.”

Many fans had come to this conclusion themselves but both MJ’s estate and Sony maintained that the music was 100% authentic. It seems odd that he feels now is a good time to come clean with fans, but if his statement ends up being true the blame is most certainly with Sony for shamelessly pushing this Jackofraud onto his massive fanbase for a paycheck.

#289 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 17 January 2011 - 03:01 AM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

YES SIR!!! Det var SÅ meget på tide, at Malachi trådte frem og sagde sandheden!!

Jeg håber rigtigt meget, at udtalelsen rent faktisk kommer fra Malachi og ikke fra en hacker.

Skulle det blive bekræftet, har vi vist fået lukket det emne én gang for alle! ;)

#290 Bruger er offline   Ane Ikon 17 January 2011 - 03:19 AM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Hold kæft hvor jeg håber det er sandt. Selvom det selvfølgelig er ekstremt skidt.. hmm..

Jeg synes det er liiidt sært, at han kun har den ene status update? Eller er det bare den eneste der er offentlig?
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#291 Bruger er offline   Mathias Ikon 17 January 2011 - 04:08 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

MJ Soundalike -- That's Not My Facebook Page!
12 minutes ago by TMZ Staff

The manager for Jason Malachi says Jason never posted on his Facebook page that he's the voice behind four songs on Michael Jackson's new album, adding Jason's the victim of internet fraud.


Thad Nauden tells TMZ someone created a phony Facebook page in Jason's name, touting that he conspired to fool Sony, the Michael Jackson Estate and the public by secretly singing songs on the album, "Michael."

Nauden says Jason -- a Deputy Sheriff in Maryland -- wants everyone to know beyond a shadow of a doubt ... he did not sing a single note on the album.

Nauden says whoever created the Facebook page is malicious and better lawyer up.

http://www.tmz.com/2...ook-post-fraud/

#292 Bruger er offline   Mathias Ikon 17 January 2011 - 04:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 391
  • Indmeldt: 20-November 04
  • Gender:Male

Det her bliver mere og mere underligt...

I ovenståenden nyhed siger Malachis talsmand, at "indrømmelsen" fra Malachi stammer fra en falsk Facebook-side oprettet i hans navn. Men tjek disse opdateringer fra marts 2010:

"Also, I'll be doing a family friendly show for those fans of mine under 18 at the same venue at 5pm.......the main show will take place at 9pm....@ the EndZone Lounge on April 17th in Gaithersburg, MD! So bring out the family and learn the dance to my new song Runner Up! Also I'll be signing CD's as well... and you can ge...t a pre-release copy of my new CD....Love and God Bless always!!!.......Malachi"

"Hey everybody sorry for the confusion; There are no tickets being sold to my upcoming show, there's just a $10 cover charge at the door so come early to get a good seat!!!...April 17th @9pm!"

- Desuden linker han til netop denne Facebook-side fra sin egen hjemmeside - se venstre spalte på http://jasonmalachi.us/ (!) - og den har eksisteret siden 2008.

Dette indlæg er redigeret af Mathias: 17 January 2011 - 04:33 AM


#293 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 17 January 2011 - 08:16 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Det bliver fandme mere og mere mystisk omkring de her sange, at det så lige pludselig ikke er Malachi's facebook profil, men en fake en! Og så har han selv linket til den som Mathias skriver!

Jeg tror virkelig at SONY er fucked, så derfor dukker der lige pludselig en masse underlige historier op! Tror måske bare at SONY skulle bide i det sure æble og så komme med sandheden.

Men hvis det skulle være Jason's egne udtalelser så er det da fedt at sandheden kommer frem!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#294 Bruger er offline   themjj Ikon 17 January 2011 - 09:50 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg håber virkelig at det er sandt, men hvis det er en confession fra ham vil der klart komme forsøg på at discredit ham, da der jo er mange penge/ære involveret i at få ham til at holde kæft.
Jeg går ud fra at dette er rigtigt, især da det blev skrevet på den profil han selv linker til, men ikke mindst fordi det passer overens med den overbevisning jeg har, baseret på mine øres allergi mod de tendenser der er på Cascio sangene, som ikke på nogen måde kan være MJ for mig.

Altså, at han indrømmer gør det klart nemmere, men jeg ved jo godt at det ikke er MJ på de sange, de viser sangene i sig selv... Men det ville være dejligt at få denne sag lukket, så kan det være at Sony tager sig sammen, så vi i det mindste aldrig skal høre impersonator'er på MJ's albums igen, det ville være dejligt befriende.

Sony burde virkelig se at få fingeren ud og UNDSKYLDE overfor alle de mennesker der direkte eller indirekte er blevet kaldt løgnere, konspirations teoretikere, eller som bare er blevet snydt til at tro på at det var MJ. Det fortjener vi ikke, indirekte har vi fans til div kunstnere, bygget deres firma og levegrundlag, så skal deres inkompetence ikke tørres af på os.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#295 Bruger er offline   julie Ikon 17 January 2011 - 09:51 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

tror helt sikkert opdateringen kommer fra jason selv, men nu skal sony jo prøve at redde deres egen røv. tror også helt sikkert at jason får rigtig mange problemer nu - både med sony OG mj fans.
jeg er dog bare glad for at sandheden er kommet frem. langt om længe.

Dette indlæg er redigeret af julie: 17 January 2011 - 09:52 AM


Skrevet Billede

#296 Bruger er offline   julie Ikon 17 January 2011 - 10:24 AM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

det er blevet bekræftet af hans manager nu at der var en hacker inde på hans profil.
jeg tror aldrig vi vil få en indrømmelse. det er sony for stolte til.

Skrevet Billede

#297 Bruger er offline   Neomjj Ikon 17 January 2011 - 02:56 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

læste i morges på Malachis facebookside, hvor han roser Eddie Cascio og Teddy Riley, om at de er oprigtige. Hvorfor skulle han nogensinde forsvare Eddie Cascio? Det hele virker lidt skummelt synes jeg.....

#298 Bruger er offline   themjj Ikon 17 January 2011 - 03:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægNeomjj, på 17 January 2011 - 02:56 PM, sagde:

læste i morges på Malachis facebookside, hvor han roser Eddie Cascio og Teddy Riley, om at de er oprigtige. Hvorfor skulle han nogensinde forsvare Eddie Cascio? Det hele virker lidt skummelt synes jeg.....


Det tænkte jeg også... Hvis han ingenting har med noget som helst at gøre, hvorfor så rose Cascio og Riley som værende oprigtige... Hvad ved han om det?

Samtidig er det lidt underligt at begynde at omtale sig selv som 3.person... "this is Jasons page" når alt før det foregik i "jeg".
Ovenikøbet bliver Thad Nauden, som var ham der sagde på TMZ at det ikke var Malachi der havde skrevet det, disset på det groveste på selv samme facebook side... Der er intet af det der giver nogen mening...

Postene er forresten slettet igen...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#299 Bruger er offline   clausw Ikon 17 January 2011 - 03:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Selvfølgelig virker det skummelt. En Facebook statusopdatering er for letkøbt og virker temmelig upåligelig efter min mening. Hvem pokker ville indrømme noget af denne kaliber på Facebook? Giver ingen mening.

Der er efter min mening tale om enten en hacker eller en falsk profil. 100% sikker!
Skrevet Billede

#300 Bruger er offline   themjj Ikon 17 January 2011 - 03:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

The original post about the songs has been deleted
Jason Malachi Statement Part 1
Well guys, the point has been made. A Status was posted up yesterday, about me saying I sang Breaking News, Keep Your Head Up, Monster & Stay. Guess what, in the words of Shaggy, it wasn't me. Lol. I guess the so called "Michael Jackson fans" and the media always trying to crucify a brother.
3 hours ago
Jason Malachi Statement Part 2
When Michael passed away, people who called him Michael Jackson and a "Molester", they started called him Sweet Michael and other "nice" names. How hypocritical, netherless, Michael is still breaking the news. So TMZ, you can eat a fat one. You have been exposed for what everyone knows you are, a POS.
3 hours ago
Jason Malachi PS.
Thad Nauden whoever the you are, stop coming out the woodwork thinking you are getting job offers. You don't deserve lol! and this is Jason's real facebook page, just hacked.
3 hours ago
Jason Malachi Jason Malachi is innocent of all "Michael" singing rumours
3 hours ago
Jason Malachi Shoutout to Teddy Riley and The Cascios. I love you man, you are real people.
3 hours ago
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

  • (17 Sider)
  • +
  • « Første
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

5 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 5 gæster, 0 anonyme brugere