The Moo-Walkers Forum: Den 'rigtige' smerte? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Den 'rigtige' smerte?

#21 Bruger er offline   Ane Ikon 12 December 2010 - 05:26 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægYoMissTink, på 12 December 2010 - 05:24 PM, sagde:

Er der nogen der har gjort det? :)

Ikke af hvad jeg ved?
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   benedicte Ikon 12 December 2010 - 09:14 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 115
  • Indmeldt: 26-September 07
  • Gender:Female
  • Location:sydsjælland, vordingborg

har læst Stines oplæg, & skimtet jer andres, så sorry hvis jeg gentager en anden :)

jeg har tudet over Michael, eller.. over tabet af ham og sådan. u know what i mean.

Men vil nu indrømme at det er let at sige "pga. Michael" hvis folk spørger hvorfor at man er trist.. og det egentlig ikke lige rigtig var det. Det er sjælent, og længe siden at det kun er Michael's bortgang der har fået mig til at græde. -Men det har det med at komme op og vende, hvis noget andet også har rørt én lige dér.

forstår i mig?:)

Dette indlæg er redigeret af benedicte: 12 December 2010 - 09:15 PM

Skrevet Billede

I love you
i simply do

#23 Bruger er offline   YoMissTink Ikon 13 December 2010 - 12:07 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 257
  • Indmeldt: 14-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Hvidovre

Læs IndlægAne, på 12 December 2010 - 05:26 PM, sagde:

Ikke af hvad jeg ved?


Cool, har bare ikke lige læst alle indlæg og så skulle det i hvert fald lige slås fast at det ikke var pointen med mit indlæg :)
Far ♥

01.05.36 - 26.11.10


Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 13 December 2010 - 10:31 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Hej søde Stine.
Tak for at du starter denne tråd op, den får helt sikkert mig til, at tænke....

Og det har jeg nu gjort og kan sige, at når jeg sørger over MJ er det 100% ham jeg sørger over.
De få gange hvor det har været andre / andet jeg græder over har det været nemmere at give MJ skylden (hvis du / I forstår) og det er kun meget få jeg fortæller til, hvad det egentlig rigtig er jeg sørger/græder over.
Ja det er nok lidt selvmodsigende men det er svært at forklare.

Men når jeg græder til events, så er det MJ jeg sørger over. Når jeg græder når jeg hører bestemte sange, er det pga. MJ, når jeg kan mærke den fysiske smerte i mit hjerte er det pga. MJ, når jeg griner, græder og elsker er det MJ der har gjort mig i stand til dette.
Pga. ham er jeg den jeg er - jeg skylder ham mit liv og vil for evigt føle en del af mig mangler.

Det er svært, at forklare sorgen og hvordan man stadig kan føle sorg over en man aldrig har mødt.
Men jeg føler at jeg kender ham, har fulgt ham i tykt og tyndt siden jeg var 10 år (er 34 nu) og vil ikke betegne mig selv som fan, som min søster sagde efter "The Legend Lives On": Hvornår er man egentlig fan?!!
Jeg vil mere betegne mig som en beundre af MJ. jeg beundre hans livsmod, hans renhed, hans værdighed, hans sjæl, hans hjerte. Alt ved ham - selv hans måde at beatboxe på beundre jeg - han gør al ting så gennemført og denne gennemførthed skal vi aldrig opleve mere.
Aldrig mere tænke, gad vide hvad han laver med sine børn nu?!! Gad vide hvad han og Janet laver?!!
Der kommer aldrig mere nyt (og dog), men aldrig på samme måde som før. Det bliver aldrig mere PERFEKT.

Håber I forstår hvad jeg mener, det er svært at forklare.

Fremover til events bliver det nok ikke "kun" Mj jeg græder over, men måske også min veninde der døde pludseligt efter kort tids sygdom (Karina). Det gjorde jeg i hvertfald til The Legend Lives On, men det er som om at smerten over hende ikke gør lige så ondt som smerten over MJ og tro mig hun var virkelig min højre arm og højre ben, men måske pga. jeg fik sagt farvel til hende og ofte fik fortalt hende, at jeg elsker hende gør det nemmere at håndtere smerten, jeg fik aldrig fortalt MJ hvad han betyder for mig, fik aldrig sagt farvel.
Jeg ved det ikke - det er nogen gange svært at blive klog på følelser, men det er kun MJ der kan få mig til, at tænke på at springe ud foran et tog eller ud fra et højhus.


PS. Stine det gør mig ondt med din far *kram*
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 14 December 2010 - 08:18 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Indlægs-ikon 

Læs IndlægHeavenCanWait, på 13 December 2010 - 10:31 AM, sagde:

Jeg ved det ikke - det er nogen gange svært at blive klog på følelser, men det er kun MJ der kan få mig til, at tænke på at springe ud foran et tog eller ud fra et højhus.

Søde Nina, jeg ved godt, hvad du føler Skrevet Billede og jeg vil bede til Gud og Michael om aldrig at få dig til at tænke mere på at springe ud nogen steder fra. Jeg er SÅ SÅ glad for, at du ikke gør mere. Det vil gør mig ufattelig kede af det...kan slet ikke bære tanken.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 14 December 2010 - 09:48 AM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMike sagde:

Søde Nina, jeg ved godt, hvad du føler Skrevet Billede og jeg vil bede til Gud og Michael om aldrig at få dig til at tænke mere på at springe ud nogen steder fra. Jeg er SÅ SÅ glad for, at du ikke gør mere. Det vil gør mig ufattelig kede af det...kan slet ikke bære tanken.



Enig, de tanker må du ikke høre efter, for det ville Michael, aldrig få dig til, eller have øndet :)
Vi er mange som ville blive rigtig ked af det, din store moo famillie her<3
Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 14 December 2010 - 09:54 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMike sagde:

Søde Nina, jeg ved godt, hvad du føler Skrevet Billede og jeg vil bede til Gud og Michael om aldrig at få dig til at tænke mere på at springe ud nogen steder fra. Jeg er SÅ SÅ glad for, at du ikke gør mere. Det vil gør mig ufattelig kede af det...kan slet ikke bære tanken.



Læs IndlægElinsJackson, på 14 December 2010 - 09:48 AM, sagde:

Enig, de tanker må du ikke høre efter, for det ville Michael, aldrig få dig til, eller have øndet :)
Vi er mange som ville blive rigtig ked af det, din store moo famillie her<3


Tak begge 2 :buddies:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#28 Guest_*Little Suzie*_* 22 February 2011 - 04:10 PM

  • Gruppe: Guests

Læs IndlægMike sagde:

Det er stort af dig at skrive dette indlæg, når du selv føler sådan. Når du ved, hvad der gør ondt, kan du også bedre bearbejde dét, der i virkeligheden smerter dig.

Du spørger om, hvordan andre har det. For mit vedkommende er det vitterligt Michael, jeg sørger over. Det ER Michael, jeg stadig græder over hver eneste dag. Det ved jeg uden nogen som helst tvivl. Det gør SÅ ubeskriveligt ondt at have mistet Michael. Det smerter i hver eneste celle af min krop og hver eneste afkrog af min sjæl. Michael betyder virkelig alt for mig! Han er langt fra bare mit idol/forbillede.

Jeg har også mistet min far (han er ikke død, vi taler bare ikke sammen og kommer aldrig til det). Men det gjorde ikke nær så ondt som at miste Michael. Jeg er helt afklaret med den del og smerten ved at miste min far var som en dråbe i havet samlignet med smerten ved at miste Michael. Jeg ønsker ikke at bagatelisere andres smerte ved at miste en forlældre. Det er blot for at give en forståelse af, hvormeget Michael oprigtigt betyder for mig.

Så kan man spørge, hvordan Michael kan betyde så meget for mig, når jeg ikke "kender" ham personligt. Det er, fordi jeg kender ham personligt nok. Nok til at vide, at han ikke er perfekt. Nok til at vide, at han også bare er et menneske med gode og dårlige sider. Nok til at se dybt inde i ham og mærke, hvor vidunderlig han er. Nok til at han har rørt mig på en måde, som ingen andre har eller nogensinde vil. Nok til at jeg drømmer om ham stortset hver nat, fordi jeg så brændende ønsker at være med ham for altid. Nok til at hans indtræden i mit liv har ændret alt fra den dag, jeg først så ham som 10-årige. Nok til at vide, at jeg ikke vil have været her mere, hvis jeg ikke kendte Michael. Nok til at elske ham overalt i universet. Jeg har levet og åndet Michael de sidste mange år og gør det stadig. Selvfølgeligt kender jeg ham.

Jeg har i sidste ende ikke nogen ord til at forklare præcist, hvad jeg føler for Michael. For den form for kærlighed kan ikke beskrives - den skal opleves. Jeg ved med uendelig stor sikkerhed, at det ham og ikke andet, jeg sørger og græder over. Hvilket også gør det ret svært...for der er ikke nogen måder at bringe ham tilbage på Skrevet Billede



Smukt skrevet.
Sådan føler jeg også (:

#29 Bruger er offline   Emma. Ikon 22 February 2011 - 07:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Nu føler jeg selv jeg har oplevet meget i min barndom, som folk på den alder slet ikke skulle udsættes for, så det er selvfølgelig noget der påvirker meget min måde at være på generelt.
Jeg tror at når det er sådan at jeg virkelig tuder, altså VIRKELIG tuder over Michael er alt det andet også blandet ind over. Jeg tror når først jeg er ked af det og deprimeret er det som om jeg begynder at repetere alt det dårlige der er sket for mig, hvor jeg sidder og tænker på det, hvilket gør sorgen endnu værre.

Nogle gange føler jeg at jeg kan "mærke" Michael og hans tilstedeværelse, hvilket er noget som det som gør at jeg begynder at græde.
Nu er der nok nogen der kan huske hvor meget jeg græd til d. 25/6 sidste år, og det er jeg overbevidst om var fordi at jeg kunne mærke han var der og jeg kunne mærke at han beskyttede mig og altid vil være der for mig. Det samme skete også da jeg var inde og se exhibition.
Jeg har ingen anelse om hvorfor men Michael får alle følelser frem i mig gennem ham selv og hans musik, og deriblandt er sorg og tårer .
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#30 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 23 February 2011 - 02:58 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlæg*Little Suzie*, på 22 February 2011 - 04:10 PM, sagde:

Smukt skrevet.
Sådan føler jeg også (:

Tak :give_rose:
((KRAM))
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere