Pierre Jackson Clasen, på 31 March 2011 - 07:26 PM, sagde:
Hej Carina.
Hvad jeg har fået er en ting men hvorfor kan ikke bare sige det som det er.
Først siger du at jeg ikke har gjort noget bag jeres ryg og bagefter siger du noget andet.
Jeg ved bare at den besked jeg har fået var pga jeg havde lavet den ansøgning bag jeres ryg.
Men som du selv siger så kan alle søge om en plads inden på Rådhuspladsen.
Men havde jeg nu fået den plads var alle jo glade.
Men nu fik jeg afslag også har jeg gjort det bag jeres ryg men hvis du ser tilbage i starten af dette link så vil du også kunne læse at jeg gjort det for jeres skyld bla.
Jeg har brugt mit eget navn og ikk MOO WALKERS så jeg forstår ikke hvordan i kan komme og sige sådan noget med at jeg har gjort det bag jeres ryg.
Men sket er sket ok men jeg føler mig virkelig svigtet af jer og havde ikke regnet med at i komme med en løgn over for mig.
Man kommer længst med ærlighed frem for løgn.
Hvad jeg har fået er en ting men hvorfor kan ikke bare sige det som det er.
Først siger du at jeg ikke har gjort noget bag jeres ryg og bagefter siger du noget andet.
Jeg ved bare at den besked jeg har fået var pga jeg havde lavet den ansøgning bag jeres ryg.
Men som du selv siger så kan alle søge om en plads inden på Rådhuspladsen.
Men havde jeg nu fået den plads var alle jo glade.
Men nu fik jeg afslag også har jeg gjort det bag jeres ryg men hvis du ser tilbage i starten af dette link så vil du også kunne læse at jeg gjort det for jeres skyld bla.
Jeg har brugt mit eget navn og ikk MOO WALKERS så jeg forstår ikke hvordan i kan komme og sige sådan noget med at jeg har gjort det bag jeres ryg.
Men sket er sket ok men jeg føler mig virkelig svigtet af jer og havde ikke regnet med at i komme med en løgn over for mig.
Man kommer længst med ærlighed frem for løgn.
Jeg skrev tidligere, at alle i princippet kan søge kommunen om tilladelse til at holde noget på Rådhuspladsen. Det mener jeg stadig. MEN Pierre, hvis du vil have nogens opbakning, er det bedst at involvere dem fra starten. I dette tilfælde ville det også have været en god idé at drage nytte at hinandens erfaringer.
Jeg tolker det IKKE som, at Moo-teamet synes, at du er gået bag deres ryg. Det står ingen steder.
Mht. til ko-admin, så behøver Moo-teamet strengt taget ikke at give en begrundelse for afslaget. Det er deres suveræn afgørelse, når de ejer siden. Du skal ikke tage det personligt. Selvom du ikke blev ko-admin, tolker jeg det stadig som, at du kan hjælpe til med at arrangere events osv. (sådan som jeg læser det). Men det er klart, at det skal aftales med Moo-teamet, hvis det skal være under deres faner og ved brug af deres navn. Sådan vil jeg også have det, hvis nogen skulle gøre noget i mit navn.