[quote=Minnie]Tak, Lærke
Og så vil jeg lige sige, jeg tror aldrig nogensinde nogen af os har været så stolte af Nima som til festen. Aldrig har jeg set ham danse så godt! Og jeg har alligevel kendt ham i en del år.[/quote]
Fuldstændig enig! Jeg er virkelig stolt af, at kunne sige han er min ven. Håber jeg også han ved hehe. Jeg blev fuldstændig blæst væk af den optræden til 2000 watts mixet Kan slet ikke beskrives!!
:) Ville bare lige sige noget..
#24 16 November 2004 - 06:56 PM
[quote=Jesh]Jeg er sikker på Nima gerne vil danse for dig, hvis du lover, at du kommer.
Nu har jeg vel ikke lovet for meget Nima? 8)[/quote]
Jeg er vædlig dårlig til at love noget, men jeg kan da godt prøve!
Ved nærmere eftetanke, tror jeg måske at jeg her mødt Nima. Var han med til den første fest i Århus?
Nu har jeg vel ikke lovet for meget Nima? 8)[/quote]
Jeg er vædlig dårlig til at love noget, men jeg kan da godt prøve!
Ved nærmere eftetanke, tror jeg måske at jeg her mødt Nima. Var han med til den første fest i Århus?
BAH !
#28 16 November 2004 - 11:55 PM
Citat
[quote=-Jackson-]hej allesammen!!!!!var også med i søndags' date=' det var total fedt ,stemningen var helt i top.Danny oliver styrer for vildt.og jeg blev en af de heldige vinder af highlights cd from The ultimate collection som er rigtig god især nogle af de nye sange.kan heller ikke vente til næste moo-walkers team holder noget igen. fik også taget nogle rigtig billeder derinde.[/quote']
Yeah Danny Rulez... Nima var også for cool.. :teeth
Yeah Danny Rulez... Nima var også for cool.. :teeth
ja nima var også rigtig god,helt sikkert.....
#29 17 November 2004 - 06:35 PM
Nima er en kanon talentfuld danser, det var stort at se ham på scenen endnu en gang! Danny Oliver gjorde det også fantastisk!
#31 18 November 2004 - 04:35 PM
[quote=overstandard]Ja det var sq en fed aften
Vi må da snart lave sådan noget igen...
Næste gang ikke en dag jeg skal på arbejde kl 00:00
Men jeg var da en af de heldige der vandt den highlights CD der hihi
Men håber der snart kommer noget ligende igen
/Robbin[/quote]
Jaa- det håber vi vist alle sammen der gør- og velkommen til vil jeg da lige sige
Og den highlights cd var da for vild! :silly
Så den godt, ooor hvad :upsidedown
Den kunne godt havet været hjemme ved mig lige nu!
Vi må da snart lave sådan noget igen...
Næste gang ikke en dag jeg skal på arbejde kl 00:00
Men jeg var da en af de heldige der vandt den highlights CD der hihi
Men håber der snart kommer noget ligende igen
/Robbin[/quote]
Jaa- det håber vi vist alle sammen der gør- og velkommen til vil jeg da lige sige
Og den highlights cd var da for vild! :silly
Så den godt, ooor hvad :upsidedown
Den kunne godt havet været hjemme ved mig lige nu!
#32 18 November 2004 - 05:26 PM
Jeg vil bare sige TAK til alle fra moo-walker teamet for den fedeste fest, det var så fedt at se jeg alle sammen igen, har savnet jer!!!
Nima og Danny I var alt for seje, tak for det fedste show!!!!! Og Pete du er den sejeste DJ ever!
Glæder mig til at se jer alle igen til næste fest!!!!!!!!
Nima og Danny I var alt for seje, tak for det fedste show!!!!! Og Pete du er den sejeste DJ ever!
Glæder mig til at se jer alle igen til næste fest!!!!!!!!
#36 19 November 2004 - 10:54 PM
det var triist... men op på benene igen og whups... DANS!!
jeg synes da allerede lysten er for stor nu.... FEEEEEST :teeth
jeg synes da allerede lysten er for stor nu.... FEEEEEST :teeth
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#37 20 November 2004 - 05:54 PM
[quote=MJ_the_king_of_love]det var triist... men op på benene igen og whups... DANS!!
jeg synes da allerede lysten er for stor nu.... FEEEEEST :teeth[/quote]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Party, party, party, party!!! :mad
jeg synes da allerede lysten er for stor nu.... FEEEEEST :teeth[/quote]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Party, party, party, party!!! :mad
you cannot burn, what has allready been through the fire......
#38 21 November 2004 - 01:25 AM
Hvorfor er der ikke flere billeder fra festen?
Der blev da taget mange flere end det der er...
Og man skulle da også kunne sætte et billede ind af sig selv som ligger på ens computer, og ikke et link til en hjemmeside... eller er det bare mig :D
Bare så man kan genkende folk der var med til festen :)
Og man skulle da også kunne sætte et billede ind af sig selv som ligger på ens computer, og ikke et link til en hjemmeside... eller er det bare mig :D
Bare så man kan genkende folk der var med til festen :)
#40 21 November 2004 - 10:15 AM
[quote=overstandard]Hvorfor er der ikke flere billeder fra festen?
Og man skulle da også kunne sætte et billede ind af sig selv som ligger på ens computer, og ikke et link til en hjemmeside... eller er det bare mig
Bare så man kan genkende folk der var med til festen [/quote]
Du skal uploade billeder for at kunne vise det på internettet. Du kan få en gratis account på www.villagephotos.com eller www.photobucket.com
Og man skulle da også kunne sætte et billede ind af sig selv som ligger på ens computer, og ikke et link til en hjemmeside... eller er det bare mig
Bare så man kan genkende folk der var med til festen [/quote]
Du skal uploade billeder for at kunne vise det på internettet. Du kan få en gratis account på www.villagephotos.com eller www.photobucket.com
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart