The Moo-Walkers Forum: Navi - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Navi Michael-impersonator?

#21 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 26 January 2010 - 05:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Hvad er hans forhold egentlig til Michael personligt?
for jeg så noget på youtube engang hvor han sad og snakkede som om at de var private venner og alt muligt? oO

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#22 Bruger er offline   themjj Ikon 26 January 2010 - 05:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det er lidt synd at han ikke dropper den forfærdelig makeup, og den råbene "sang"... For han er ret køn i virkeligheden, og det ville være 1000 gange mere troværdigt hvis han bare gik på scenen som Navi. Og rent faktisk koncentrerede sig om at danse!
For det jeg var vidne til i lørdags var ren tortur!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#23 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 26 January 2010 - 08:29 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlægthemjj, på 26 January 2010 - 05:29 PM, sagde:

Det er lidt synd at han ikke dropper den forfærdelig makeup, og den råbene "sang"... For han er ret køn i virkeligheden, og det ville være 1000 gange mere troværdigt hvis han bare gik på scenen som Navi. Og rent faktisk koncentrerede sig om at danse!
For det jeg var vidne til i lørdags var ren tortur!


Det er jo ret så vanskeligt, kan man sige.... eftersom hans danseevner er nærmest ikke eksisterende, og hele hans show består i hans udklædning og make-up... Det er det, han tjener penge på, og mange af de private selskaber, han optræder til er sikkert også fint tilfredse - sådan nogle mennesker stiller sjældent store krav. Den HELT store fejl er, at han bliver brugt til et stort "hyldest"show til Michael, hvor de helt store fans deltager... Det synes jeg simpelthen må være dømt til fiasko...

#24 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 27 January 2010 - 07:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

enig søren :beeming:

#25 Bruger er offline   Neomjj Ikon 27 January 2010 - 07:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 448
  • Indmeldt: 18-March 04

Det kommer ikke så meget bag på mig at han bliver hyldet, da vi mennesker nemt kan manipuleres...ikke for at nævne de type mennesker der har været hyldet i fortiden. Va jeg personligt synes om Navi....tja....Han danser ikke som Michael, Synger ikke som Michael og ligner ham slet ikke. Og han er total identitetsløs. Hele hans tilstedeværelse gør Michaels død endnu mere sørgeligt. Især nu synes jeg han kan sammenlignes med Elvis fans, der klæder sig ud og prøver at ligne ham. De ligner jo allesammen en klovn. Malene har også hørt fra en fan vi lærte at kende i London at efter Michaels død, tror Navi han er Michael og føler sig total vigtig. Han er blevet skrup skør, og skal have noget hjælp.

#26 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 27 January 2010 - 07:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægNeomjj, på 27 January 2010 - 07:38 PM, sagde:

Det kommer ikke så meget bag på mig at han bliver hyldet, da vi mennesker nemt kan manipuleres...ikke for at nævne de type mennesker der har været hyldet i fortiden. Va jeg personligt synes om Navi....tja....Han danser ikke som Michael, Synger ikke som Michael og ligner ham slet ikke. Og han er total identitetsløs. Hele hans tilstedeværelse gør Michaels død endnu mere sørgeligt. Især nu synes jeg han kan sammenlignes med Elvis fans, der klæder sig ud og prøver at ligne ham. De ligner jo allesammen en klovn. Malene har også hørt fra en fan vi lærte at kende i London at efter Michaels død, tror Navi han er Michael og føler sig total vigtig. Han er blevet skrup skør, og skal have noget hjælp.

Det er egentlig også lidt den opfattelse jeg har af ham, efter jeg så ham i London, og efter jeg har set nogle forskellige ting med ham på youtube..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#27 Bruger er offline   lauzzy81 Ikon 27 January 2010 - 09:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1069
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Esbjerg, Denmark

Jeg har så kun set klip med ham på youtube og andre steder på nettet og bevares han er en MEGET ringe impersonator, nej føj siger jeg bare! Der er der sgi mange andre der er langt bedre! Personligt så synes jeg at vi herinde på Moo har langt bedre "dansere", f.eks. Nima, han ligger sjæl idet han gør, synes jeg! Sooo NAVI GO HOOOME!
Skrevet Billede

13.06.05 REMEMBER This DAY!

25.06.09 THE DAY THE WORLD LOST ITS NR. 1 ENTERTAINER & MUSIC ARTIST! RIP

www.yuki.dk

#28 Bruger er offline   benedicte Ikon 28 January 2010 - 12:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 115
  • Indmeldt: 26-September 07
  • Gender:Female
  • Location:sydsjælland, vordingborg

Jeg mødte ham ovre ved O2 arenaen i sommers. samme dag som den første optræden skulle være fundet sted.
jeg vil da indrømme man bliver betaget af en look a like,
specielt lige i den periode efter he past away.
-Så jeg løb over i hans arme, tudene, håbene på den var den rigtige.
det var jo ren indbilnin, men hvor mange tænkte også helt klart på det tidspunkt ?

Men udover det, ja syntes også han er egocentreret, og lige i overkanten.:)
Skrevet Billede

I love you
i simply do

#29 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 25 February 2010 - 12:15 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Jeg ved ikke hvordan Navi tænker og føler, men som jeg ser det er han meget lykkelig for det han kan.
Syntes dog at det er lidt uhyggeligt at han blivet hylet som Michael, det kunne godt gå ham til hovedet,
ved ikke om man skulle tilbyde ham lidt hjælp i det område. Har set mange af Navi's videoer og hvor han
både er onstage og off. Syntes ikke hans dans er så gennemført som det kunne være, men hvis han ikke
kan bedre er der jo ikke noget at gøre ved det, andet end at lade være med at se hans shows.

Jeg er selv en Tribute artist (til tider) og ved hvordan det er at stå i rampelyset, man kan blive afhæning af det.
Er i kontakt med en del andre MJ Look'a'like & Tribute artists, og vi er glade for det vi kan, og hjælper hinanden
med forskellige ting. Jeg kender dog ikke Navi, men ville da meget gerne prøve at tale med ham hvis det er muligt...

Men det der får mig selv til at kalde mig en Tribute artist for mit vedkommende, er at jeg er kommet i et booking selvskab,
som giver mig muligheden for at få lov til at fyre den max af på en scene, eller dansegulv. Om det så er en privat fest eller
til en koncert, så er det bare fedt at vise det man nu har øvet på i så mange år. Jeg elsker det, og er ret sikker på at Navi
elsker det lige så meget.

Men skulle der kåres en som man kan klade den bedste Tribute artist vil jeg sige at det er E'casanova, han er født
med Michaels træk og han virker da nede på jorden.

Undskyld for den lange besked, it's all for love - L.O.V.E

Dette indlæg er redigeret af King Of MIX: 25 February 2010 - 12:19 AM

Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   Emma. Ikon 25 February 2010 - 12:37 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Syns de andre har sagt rigmelig godt hvordan jeg ogs selv har det med ham. Han er en idiot (MEGET kort sagt). Plus så vil jeg lige sige at han synger af helvedes til og danser som en gris.
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#31 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 February 2010 - 09:36 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

Læs IndlægKing Of MIX, på 24 February 2010 - 11:15 PM, sagde:

Jeg ved ikke hvordan Navi tænker og føler, men som jeg ser det er han meget lykkelig for det han kan.
Syntes dog at det er lidt uhyggeligt at han blivet hylet som Michael, det kunne godt gå ham til hovedet,
ved ikke om man skulle tilbyde ham lidt hjælp i det område. Har set mange af Navi's videoer og hvor han
både er onstage og off. Syntes ikke hans dans er så gennemført som det kunne være, men hvis han ikke
kan bedre er der jo ikke noget at gøre ved det, andet end at lade være med at se hans shows.

Jeg er selv en Tribute artist (til tider) og ved hvordan det er at stå i rampelyset, man kan blive afhæning af det.
Er i kontakt med en del andre MJ Look'a'like & Tribute artists, og vi er glade for det vi kan, og hjælper hinanden
med forskellige ting. Jeg kender dog ikke Navi, men ville da meget gerne prøve at tale med ham hvis det er muligt...

Men det der får mig selv til at kalde mig en Tribute artist for mit vedkommende, er at jeg er kommet i et booking selvskab,
som giver mig muligheden for at få lov til at fyre den max af på en scene, eller dansegulv. Om det så er en privat fest eller
til en koncert, så er det bare fedt at vise det man nu har øvet på i så mange år. Jeg elsker det, og er ret sikker på at Navi
elsker det lige så meget.

Men skulle der kåres en som man kan klade den bedste Tribute artist vil jeg sige at det er E'casanova, han er født
med Michaels træk og han virker da nede på jorden.

Undskyld for den lange besked, it's all for love - L.O.V.E


Tak for det gode indlæg ;-).
Jeg har mødt et par look-alikes i årenes løb, og det var da fedt!!
Men det er klart for meget hvis folk begynder at dyrke look-alikes som om
de var "the real thing"!

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere