The Moo-Walkers Forum: Jean Walker - Sound'a'like - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Jean Walker - Sound'a'like

#21 Bruger er offline   Emma. Ikon 08 February 2011 - 08:52 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Åh, så lad dog barnet...
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#22 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 08 February 2011 - 02:16 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægEmma., på 08 February 2011 - 08:52 AM, sagde:

Åh, så lad dog barnet...

:biglaugh:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#23 Bruger er offline   Minnie Ikon 08 February 2011 - 10:46 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Læs IndlægKing Of MIX, på 07 February 2011 - 10:29 PM, sagde:

Elskede det den gang du spillede smile... Skrevet Billede
Håber at jeg en dag kan vise dig hvilken inspiration Michael har givet mig. Skrevet Billede

Der er skam stor forskel i mine øjne på at optræde med Michaels musik og stil og så at kopiere ham ;)

Jeg er ikke begejstret for look-alikes for jeg har set for mange, og jeg hurtigt synes det bliver for uoriginalt. Men jeg synes det er fedt at du gør det, og at det er noget du elsker at gøre.

Dybest set handler det om at gøre det som gør en glad :) Og jeg skal da ikke dømme hvad der er rigtigt og forkert, jeg har bare min egen personlige holdning, og den forsøger jeg at leve efter, men med fuld respekt for andres holdninger :)

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#24 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 09 February 2011 - 07:39 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægMinnie, på 08 February 2011 - 10:46 PM, sagde:

Der er skam stor forskel i mine øjne på at optræde med Michaels musik og stil og så at kopiere ham ;)

Jeg er ikke begejstret for look-alikes for jeg har set for mange, og jeg hurtigt synes det bliver for uoriginalt. Men jeg synes det er fedt at du gør det, og at det er noget du elsker at gøre.

Dybest set handler det om at gøre det som gør en glad :) Og jeg skal da ikke dømme hvad der er rigtigt og forkert, jeg har bare min egen personlige holdning, og den forsøger jeg at leve efter, men med fuld respekt for andres holdninger :)


Elsker også dig MaleneSkrevet Billede Jeg gør det til ære for Michael, for at vise hvad Michael lært mig gennem hans personlighed og musik. Jeg ser ret mange look'a'likes her i Danmark også herfra Moo. Tager man en hat, hanske, armbånd, Beat It / Thriller Jakke er det jo også en look'a'like. Jeg tager det bare et skridt videre og tager paryk på. Det har jeg jo gjort i over 20 år.

Rigtig mange spurgte mig om jeg skulle optræde til TLLO, men jeg svarede, "Nej, der er en gruppe piger som ikke kan lide look'a'likes!" Og det kunne de så ikke helt forstå, for de ville elske at se mig på scenen, og ikke kun Martin og co. Skrevet Billede

Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 09 February 2011 - 02:42 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægKing Of MIX, på 09 February 2011 - 07:39 AM, sagde:

Elsker også dig MaleneSkrevet Billede Jeg gør det til ære for Michael, for at vise hvad Michael lært mig gennem hans personlighed og musik. Jeg ser ret mange look'a'likes her i Danmark også herfra Moo. Tager man en hat, hanske, armbånd, Beat It / Thriller Jakke er det jo også en look'a'like. Jeg tager det bare et skridt videre og tager paryk på. Det har jeg jo gjort i over 20 år.

Rigtig mange spurgte mig om jeg skulle optræde til TLLO, men jeg svarede, "Nej, der er en gruppe piger som ikke kan lide look'a'likes!" Og det kunne de så ikke helt forstå, for de ville elske at se mig på scenen, og ikke kun Martin og co. Skrevet Billede

Hey, var det dig jeg tog et billede af til TLLO? xD
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#26 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 09 February 2011 - 05:33 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægAJackson , på 09 February 2011 - 02:42 PM, sagde:

Hey, var det dig jeg tog et billede af til TLLO? xD



Det tror jeg ikke, var ikke udklædt den dag... :)
Dette er mig udklædt:

Skrevet Billede
Skrevet Billede

#27 Bruger er offline   Gregers Ikon 10 February 2011 - 10:16 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Han er rigtig dygtig, og hans stemme har en del ligheder med Michaels, men man kan dog godt høre forskel, men kæmpe respekt herfra!

Jeg har faktisk aldrig brudt mig om lookalikes, det skyldes at størstedelen rent faktisk tror at de nærmest er Michael, og det bliver for meget for mig. Jeg synes det er helt fint da nogen efterligner ham og optræder som ham, men så er det også grænsen for mig. En som Navi fx kan jeg bare ikke udstå, jeg tabte fuldstændig alt for ham da han dukkede op ved O2 Arena, hvor vi stod og sørgede over Michael, så dukkede han fandme op i fuld forklædning og mente at han skulle hyldes fremfor vi stod og sørgede over Michael. Det var så usmageligt.
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#28 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 10 February 2011 - 11:47 AM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægKing Of MIX, på 09 February 2011 - 05:33 PM, sagde:

Det tror jeg ikke, var ikke udklædt den dag... :)
Dette er mig udklædt:

Skrevet Billede

ÅÅÅÅÅÅÅH!
XD
Du ligner godt :biglaugh:
Troede, i det sekund jeg så det, at det var Michael :beeming:
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#29 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 10 February 2011 - 08:23 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægGregers, på 10 February 2011 - 10:16 AM, sagde:

Han er rigtig dygtig, og hans stemme har en del ligheder med Michaels, men man kan dog godt høre forskel, men kæmpe respekt herfra!

Jeg har faktisk aldrig brudt mig om lookalikes, det skyldes at størstedelen rent faktisk tror at de nærmest er Michael, og det bliver for meget for mig. Jeg synes det er helt fint da nogen efterligner ham og optræder som ham, men så er det også grænsen for mig. En som Navi fx kan jeg bare ikke udstå, jeg tabte fuldstændig alt for ham da han dukkede op ved O2 Arena, hvor vi stod og sørgede over Michael, så dukkede han fandme op i fuld forklædning og mente at han skulle hyldes fremfor vi stod og sørgede over Michael. Det var så usmageligt.


Der var sikkert mange andre som også var udklædt, men ikke fik samme opmærksomhed som Navi. Syntes personligt at Navi godt kunne ha kommet som sig selv, Michael havde fortjent den respekt. Men hvornår kan man kalde sig for look'a'like? Er det når man er fold udklædt, eller når man har hat, hanske eller jakke på? Har set mange som købe det tøj Michael han gik med, og jeg tager det så bare et skridt videre og tager en paryk på. Men Gregers jeg er da glad for at jeg holder mig inde for dine grænser.
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2011 - 09:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Personligt har jeg også en negativ reaktion på lookalikes... og nej man er ikke lookalike fordi man tager en hat på eller whatever. Der var 2 ekstreme lookalikes til 1 års dagen ved Michaels grav, altså full on plastik operationer, udklædning osv. Der var mange der elskede det, men jeg syntes det er ubehageligt!
Der er en meget markant forskel på at tage en MJ beklædnings genstand på, og så kører en full on kopiering af tøj, hår, hans bevægelser og især opførsel. Dem som går rundt og lader som om at de er ham, syntes jeg personligt er ubehagelige. Med de ekstreme er man nogle gange i tvivl om hvor meget de selv tror de er ham og hvad der er deres egen personlighed.

Jeg elsker når folk kan danse som Michael, men der er bare en usynlig grænse som for mig går når deres egen personlighed ikke er med.
Der er en fin grænse mellem inspiration og kopi.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#31 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 10 February 2011 - 09:45 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs Indlægthemjj, på 10 February 2011 - 09:28 PM, sagde:

Personligt har jeg også en negativ reaktion på lookalikes... og nej man er ikke lookalike fordi man tager en hat på eller whatever. Der var 2 ekstreme lookalikes til 1 års dagen ved Michaels grav, altså full on plastik operationer, udklædning osv. Der var mange der elskede det, men jeg syntes det er ubehageligt!
Der er en meget markant forskel på at tage en MJ beklædnings genstand på, og så kører en full on kopiering af tøj, hår, hans bevægelser og især opførsel. Dem som går rundt og lader som om at de er ham, syntes jeg personligt er ubehagelige. Med de ekstreme er man nogle gange i tvivl om hvor meget de selv tror de er ham og hvad der er deres egen personlighed.

Jeg elsker når folk kan danse som Michael, men der er bare en usynlig grænse som for mig går når deres egen personlighed ikke er med.
Der er en fin grænse mellem inspiration og kopi.


*klapsalve!* :peace: :moremore:
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#32 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 10 February 2011 - 09:47 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs Indlægthemjj, på 10 February 2011 - 09:28 PM, sagde:

Personligt har jeg også en negativ reaktion på lookalikes... og nej man er ikke lookalike fordi man tager en hat på eller whatever. Der var 2 ekstreme lookalikes til 1 års dagen ved Michaels grav, altså full on plastik operationer, udklædning osv. Der var mange der elskede det, men jeg syntes det er ubehageligt!
Der er en meget markant forskel på at tage en MJ beklædnings genstand på, og så kører en full on kopiering af tøj, hår, hans bevægelser og især opførsel. Dem som går rundt og lader som om at de er ham, syntes jeg personligt er ubehagelige. Med de ekstreme er man nogle gange i tvivl om hvor meget de selv tror de er ham og hvad der er deres egen personlighed.

Jeg elsker når folk kan danse som Michael, men der er bare en usynlig grænse som for mig går når deres egen personlighed ikke er med.
Der er en fin grænse mellem inspiration og kopi.


Kende de to du omtaler, og de er ret gode hjertet mennesker. Syntes dog at alt bliver gjort med respekt for Michael, og man så har hans personlighed med eller ej, de/vi elsker Michael så meget at vi viser verden det på hver sin måde.

Michael er og bliver den eneste, så kan vi andre prøve at efterligne ham nu så meget. Og har man MJ outfit, på er man altså også en look'a'like. Men jeg har respekt for look'a'likes, ved i deres hjerter at de har et budskab med sig. En eller anden dag skal vi nok finde vores egen vej.


Michael elskede selv look'a'likesSkrevet Billede
Skrevet Billede

#33 Bruger er offline   themjj Ikon 10 February 2011 - 11:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægKing Of MIX, på 10 February 2011 - 09:47 PM, sagde:

Kende de to du omtaler, og de er ret gode hjertet mennesker. Syntes dog at alt bliver gjort med respekt for Michael, og man så har hans personlighed med eller ej, de/vi elsker Michael så meget at vi viser verden det på hver sin måde.

Michael er og bliver den eneste, så kan vi andre prøve at efterligne ham nu så meget. Og har man MJ outfit, på er man altså også en look'a'like. Men jeg har respekt for look'a'likes, ved i deres hjerter at de har et budskab med sig. En eller anden dag skal vi nok finde vores egen vej.


Michael elskede selv look'a'likesSkrevet Billede

Jeg tvivler da ikke på at de er søde og gode mennesker, men ligesom det gælder for alle andre der vælger at adoptere en stor del af en anden persons personlighed, så virker det ikke særlig ægte. Man ved ikke hvem de reelt er, fordi de har kopieret for meget fra en anden person.
Det er for mig ubehageligt, og det er en ret naturlig reaktion hvis man ser det i et større billede med hensyn til sociale interaktioner.

Jeg vil gerne gentage at man altså ikke er en lookalike fordi man tager en handske på... der skal en hel del mere til. Definitionenen ligger vel reelt i ordet. Jeg ligner jo heller ikke Marilyn Monroe fordi jeg tager en hvid kjole på, eller Serlock Holmes fordi jeg tager en pipe i munden.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere