The Moo-Walkers Forum: Illuminati - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Illuminati

#21 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 10 October 2010 - 08:14 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægmichaelsmelody, på 10 October 2010 - 08:11 PM, sagde:

Hahahahaaa, kære Nelli. Det har jeg skam opdaget Skrevet Billede

Jeg mener bestemt heller ikke at det på nogen måde er ligemeget eller ligegyldigt hvad der skete med Michael - selvfølgelig vil jeg gerne vide så meget af sandheden som det er muligt.
Men jeg har accepteret at jeg som fan ikke har nogen rettighed på det punkt, eftersom jeg ikke (desværre) på noget tidspunkt har været en del af Michael's inderkreds, aldrig været regnet for én af hans nærmeste. Og derfor kommer det i princippet ikke mig ved.
Jeg regner med at hvis der er dele af sandheden der kommer os ved, så skal vi nok få det at vide.
Andet kan jeg ikke gøre når jeg sidder her som lille enlig dansker der har aldrig har haft chance for at komme i nærheden af skønheden, og højst sandsynligt heller aldrig ville have fanget hans interesse.
Hvis man skal have vigtig info er man nødt til at være et vigtigt menneske, eller få det fra vigtige mennesker (:

jeg ved ikke om noget af det jeg skrev gav mening - jeg er lidt død efter knoklen med biologi rapport Skrevet Billede

Sødeste Annika, noget af det giver mening hahaha..Skrevet Billede
Jeg ved godt, at du ikke er ligeglad. Og jeg forstår godt, hvad mener med, at chancen for at få hele sandheden at vide er meget lille.

Men gu' har vi rettigheder til at få sandheden. Fansene er de eneste, Michael kunne regne med vil være der for ham NO MATTER what, og jeg er sikker på, at han vidste dette. Især efter, at fansene støttede ham og stadig elskede ham hele vejen gennem retsagen. Efter dét tror jeg ikke, at han var i tvivl. Nogle fans har været loyale i årtier. Men jeg er helt enig med dig i, at de vigtige personer nu, der kan formidle sandheden til os (familien, advokaterne mm.) nok ikke ser sådan på det. De vil nok ikke se det som vores ret, desværre....Skrevet Billede

Så kommer den del, der slet ikke giver mening: "og højst sandsynligt heller aldrig ville have fanget hans interesse". Det ved du ikke med sikkerhed Skrevet Billede Du er en dejlig, sød pige og en rigtig god ven, hvad jeg ved af. Hvad Michael aller mest havde brug for, var gode venner, der vil elske ham som han var, og som vil være der for ham no matter what. Set med mine øjne, så se opfylder du alle krav Skrevet Billede Skrevet BilledeSo don't you ever say that again!Skrevet Billede Du var bare ikke heldig nok til at møde ham, så han kunne lære dig at kende. Sådan tænker jeg også om mig selv. Jeg er sikker på, at havde jeg haft chancen til at møde ham face to face, så ville jeg have været hans ven forever Skrevet Billede Ingen kan overbevise mig om andet Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere