The Moo-Walkers Forum: Tomhed - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Tomhed

#41 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 08:40 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 09:34 PM, sagde:

jaaa , eller det vil så sige kun fra min mors side.
min far sys jeg er ånssvag, og siger alt muligt med at jeg jo ikke kendte ham osv osv. kan de ikke lukke i hvis de ikke har noed at sige ?

MEEEEEN min mor gav ham lige et par ord eller 2 tilbage hvor hun fik lukket munden på ham !
2 mod 1, yess :I

Hehe, det var også bare generelt set :D
Min far ved slet ikke rigtigt hvordan jeg har det med Michael.. men vi har også et ret bøvet forhold fordi mine forældre er skilt..

Men det var da dejligt at din mor støtter dig så meget ;)
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#42 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:45 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 08:34 PM, sagde:

Jo, det var MEGA mærkeligt. Fordi selvom jeg har et utrolig godt forhold til min mor, og kan snakke med hende om meget, så var det mega mærkeligt! Virkelig underligt.
Jamen, bare jeg kan se dem hvis de bliver taget, så er jeg ligeglad med hvor lang tid det tager. :D Hehe..

Og.. åh!, Gid det var mig.. Må jeg altså også se..

Tanken om.. at.. Michael der kysse en.. *besvimet*


helt vildt mærkeligt, for det er jo normslt dem der trøster en hvis man græder, men når ens mor græder og man så også trøster hende så kunne det godt virke underligt i starten . men ihh hvor vi græd, og kommer vi også til i morgen kan jeg fornemme hun kommer igen for at se det der BET awards med mig og ja, så osse for at øve dans.
hiiih , de skal nok blive gode.

jaaa hihih , noed jo aldrig at se ham i virkeligheden :'/ - så må man jo få lavet sådan en tegning så er det næsten som i virkeligheden . næsten :I
Skrevet Billede

#43 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:46 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 08:40 PM, sagde:

Hehe, det var også bare generelt set :D
Min far ved slet ikke rigtigt hvordan jeg har det med Michael.. men vi har også et ret bøvet forhold fordi mine forældre er skilt..

Men det var da dejligt at din mor støtter dig så meget ;)



åhhh hvor trist , er mine forædre desværre også :/
Skrevet Billede

#44 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 08:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

ÅH! Nu skal i hører noget der er mindst ligeså slemt!
Min far og hans nye kæreste har været sammen lidt over et år.. Den første lørdag efter han gik bort (Altså 2 dage efter!) stod min og ordnede sin motorcykel da jeg sagde til ham at jeg ikke kunne fatte MJ var væk - og han ved jo godt jeg er crazy about MJ :D - og så kom hans kæreste gående og hørte det.. og så sagde hun - OG JEG CITERE! - Ad, du kan da ikke lide sådan en der har pillet ved små drenge, vel!?

ROLIG NU! Træk vejret..

Men så sagde jeg; Hold k**t hvor er du latterlig at hører på.. Hvor er du klam. Og så gik jeg for jeg blev simpelthen SÅ rasende! (Helt ærligt, havde min far ikke været der, ved jeg ikke om jeg ville kunne lade være med at slå hende.. Og jeg har gået til boksning.. SÅ! :o :D - Haha)
Nå, men jeg gik, og jeg ignorerede hende under aftensmaden, for hun var tydligvis for dum til at jeg ville spilde min tid på hende.. Efter maden sad mig og min ene bror udenfor og ristede skumfiduser over grillen (Hehe!) og så gik han ind og hun kom ud.. Jeg vendte mig ikke om. Gad ikke se på hende! Så siger hun; Er du sur på mig? - DUMME K*LLING!
Så jeg svarede vredt; Hvad fa**en tror du selv? - Hun svarede tilbage; Er det noget jeg har gjort? Var det det med Michael Jackson? Vi har jo hver vores mening. - OG JEG VAR LIGE VED AT EKSPLODERE! Så jeg svarede stille og roligt; Det er også helt okay vi har hver vores mening, men så har jeg fa**me også ret til at være sur på dig!

OG SÅ GIK HUN!? Kunne bare mærke hendes øjne rulle i hendes klamme tomme hoved!
.. OG SÅ GIK K*EN IND TIL MIN FAR OG SAGDE DET!? For var jo også lidt sur på ham, fordi det jo hans kæreste.. (Hehe :D) Og hun er altså lige 7 år ældre end min far.. Men man kan åbenbart stadig være et pattebarn.
Men lige siden har jeg bare ikke ville snakke med hende, og jeg har været MEGET kold når hun har snakket til mig.

- Så kan i se hvad jeg skal se på hver anden weekend! .. Men ufatteligt hun ikke har fået fat i at jeg er MJ fan? Hvor blind kan man være? Især når jeg for 3 måneder siden fik lavet en MJ T-shirt som jeg havde på en hel weekend over hos min far og hende?

Dette indlæg er redigeret af Wolff: 29 July 2009 - 08:58 PM

.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#45 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 08:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 07:46 PM, sagde:

åhhh hvor trist , er mine forædre desværre også :/


Er mine også, men det blev de da jeg var 4, så kan heller ikke forestille mig dem sammen.
Tilgengæld er de meget gode venner, og kan enes. Er jeg SÅ taknemmelig for!
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#46 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 08:56 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

mine blev der da jeg var 3.. så det er ikke rigtig det der har ødelagt det helt.. mere bare min fars personlighed s:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#47 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 08:59 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 07:53 PM, sagde:

ÅH! Nu skal i hører noget der er mindst ligeså slemt!
Min far og hans nye kæreste har været sammen lidt over et år.. Den første lørdag efter han gik bort (Altså 2 dage efter!) stod min og ordnede sin motorcykel da jeg sagde til ham at jeg ikke kunne fatte MJ var væk - og han ved jo godt jeg er crazy about MJ :D - og så kom hans kæreste gående og hørte det.. og så sagde hun - OG JEG CITERE! - Ad, du kan da ikke lide sådan en der har pillet ved små drenge, vel!?

ROLIG NU! Træk vejret..

Men så sagde jeg; Hold k**t hvor er du latterlig at hører på.. Hvor er du klam. Og så gik jeg for jeg blev simpelthen SÅ rasende! (Helt ærligt, havde min far ikke været der, ved jeg ikke om jeg ville kunne lade være med at slå hende.. Og jeg har gået til boksning.. SÅ! :o :D - Haha)
Nå, men jeg gik, og jeg ignorerede hende under aftensmaden, for hun var tydligvis for dum til at jeg ville spilde min tid på hende.. Efter maden sad mig og min ene bror udenfor og ristede skumfiduser over grillen (Hehe!) og så gik han ind og hun kom ud.. Jeg vendte mig ikke om. Gad ikke se på hende! Så siger hun; Er du sur på mig? - DUMME K*LLING!
Så jeg svarede vredt; Hvad fa**en tror du selv? - Hun svarede tilbage; Er det noget jeg har gjort? Var det det med Michael Jackson? Vi har jo hver vores mening. - OG JEG VAR LIGE VED AT EKSPLODERE! Så jeg svarede stille og roligt; Det er også helt okay vi har hver vores mening, men så har jeg fa**me også ret til at være sur på dig!

OG SÅ GIK HUN!? Kunne bare mærke hendes øjne rulle i hendes klamme tomme hoved!
.. OG SÅ GIK K*EN IND TIL MIN FAR OG SAGDE DET!? For var jo også lidt sur på ham, fordi det jo hans kæreste.. (Hehe :D) Og hun er altså lige 7 år ældre end min far.. Men man kan åbenbart stadig være et pattebarn.
Men lige siden har jeg bare ikke ville snakke med hende, og jeg har været MEGET kold når hun har snakket til mig.

- Så kan i se hvad jeg skal se på hver anden weekend! .. Men ufatteligt hun ikke har fået fat i at jeg er MJ fan? Hvor blind kan man være? Især når jeg for 3 måneder siden fik lavet en MJ T-shirt som jeg havde på en hel weekend over hos min far og hende?



ej klamt at folk kan være sådan. de har ingen følelser. .
årrh kan de ikke bare støtte os bare lidt ? s:
Skrevet Billede

#48 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 09:01 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 07:56 PM, sagde:

mine blev der da jeg var 3.. så det er ikke rigtig det der har ødelagt det helt.. mere bare min fars personlighed s:


åhh hvor træls for ham ?:/

mine blev skilt da jeg blev 1 år, så har aldrig mærket det på den måde.
men er måske osse glad nok for at de ikke bor sammen den dag i dag. min far er vildt hysterisk, må bare INGENTING forham , men min mor lader mig gøre alt :I Også derfor jeg valgte at bo hois hende haha. men har også haft sine negative oplevelser på den måde.
Skrevet Billede

#49 Bruger er offline   Wolff Ikon 29 July 2009 - 09:05 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 303
  • Indmeldt: 26-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 07:59 PM, sagde:

ej klamt at folk kan være sådan. de har ingen følelser. .
årrh kan de ikke bare støtte os bare lidt ? s:


Nemlig.. Og altså, ville blive sur ligegyldig hvad, men to dage efter han gik bort? Har man ingen følelser?
.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#50 Bruger er offline   Katie Ikon 29 July 2009 - 09:07 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

[quote name='Jacqueline' date='Jul 29 2009, 07:28 PM' post='43834']
Heldigvis føler jeg ikke at hele min verden er ødelagt..

Godt ! :thumbsup: :)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#51 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 09:07 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 08:05 PM, sagde:

Nemlig.. Og altså, ville blive sur ligegyldig hvad, men to dage efter han gik bort? Har man ingen følelser?


det er der mange der åbentbart ikke har s: har også oplevet det samme med mine veninder som har sagt det samme og noed andet osse. er lige ved at eksplodere hver gang !
Skrevet Billede

#52 Bruger er offline   Katie Ikon 29 July 2009 - 09:07 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

[quote name='Jacqueline' date='Jul 29 2009, 07:28 PM' post='43834']
Heldigvis føler jeg ikke at hele min verden er ødelagt..
[quote name='Jacqueline' date='Jul 29 2009, 07:28 PM' post='43834']

Godt ! :thumbsup: :)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#53 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 09:21 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 10:01 PM, sagde:

åhh hvor træls for ham ?:/

mine blev skilt da jeg blev 1 år, så har aldrig mærket det på den måde.
men er måske osse glad nok for at de ikke bor sammen den dag i dag. min far er vildt hysterisk, må bare INGENTING forham , men min mor lader mig gøre alt :I Også derfor jeg valgte at bo hois hende haha. men har også haft sine negative oplevelser på den måde.


Præcis på samme måde .. min far & jeg kan bare slet ikke enes.. eller det fortæller jeg ham ikke, men han er så irriterende dominant og jeg kan ikke tage at når han har en mening så er det KUN dén der er den rigtige..
også er han så irriterende negativ hele tiden, og det jeg har mindst brug for, så er det negativt selvskab ._____.
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#54 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 09:24 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 08:21 PM, sagde:

Præcis på samme måde .. min far & jeg kan bare slet ikke enes.. eller det fortæller jeg ham ikke, men han er så irriterende dominant og jeg kan ikke tage at når han har en mening så er det KUN dén der er den rigtige..
også er han så irriterende negativ hele tiden, og det jeg har mindst brug for, så er det negativt selvskab ._____.



typsik fædre ;D
Skrevet Billede

#55 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 29 July 2009 - 09:37 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

jeg har d...


hmm...tror bare jeg lader jer tøser snakke videre :lol: ;)

Dette indlæg er redigeret af jonaskhl: 29 July 2009 - 09:38 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#56 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 09:43 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Jul 29 2009, 10:24 PM, sagde:

typsik fædre ;D

Sikkert d:
Men jeg gider bare snart ikke tage op til ham mere for min dag ødelægges næsten altid s:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#57 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 09:55 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 08:43 PM, sagde:

Sikkert d:
Men jeg gider bare snart ikke tage op til ham mere for min dag ødelægges næsten altid s:



kender det godt , jeg bor kun 60 km fra ham men jeg tager kun over og besøger ham hver halve års tid.
savner bare altid det der hjemme når jeg er hjemme ved ham :/
Skrevet Billede

#58 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 29 July 2009 - 10:00 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

jeg bor ti min væk på cykel. faktisk lidt for dårligt jeg ikke er oppe ved ham noget mere.. men desværre er han også selv lidt skyld i at jeg ikke kommer fast op til ham mere.. men det er af mere private grunde -.-'

Men det er egentligt trist at det ender sådan :s
nogle gange ville jeg ønske mine forældre boede sammen (selvom det ville være umuligt ) for så ville jeg ikke føle ansvar til at skulle se til dem begge hele tiden.. en følelse jeg slet ikke burde ha s:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#59 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 29 July 2009 - 10:04 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægWolff, på Jul 29 2009, 09:53 PM, sagde:

ÅH! Nu skal i hører noget der er mindst ligeså slemt!
Min far og hans nye kæreste har været sammen lidt over et år.. Den første lørdag efter han gik bort (Altså 2 dage efter!) stod min og ordnede sin motorcykel da jeg sagde til ham at jeg ikke kunne fatte MJ var væk - og han ved jo godt jeg er crazy about MJ :D - og så kom hans kæreste gående og hørte det.. og så sagde hun - OG JEG CITERE! - Ad, du kan da ikke lide sådan en der har pillet ved små drenge, vel!?

ROLIG NU! Træk vejret..

Men så sagde jeg; Hold k**t hvor er du latterlig at hører på.. Hvor er du klam. Og så gik jeg for jeg blev simpelthen SÅ rasende! (Helt ærligt, havde min far ikke været der, ved jeg ikke om jeg ville kunne lade være med at slå hende.. Og jeg har gået til boksning.. SÅ! :o :D - Haha)
Nå, men jeg gik, og jeg ignorerede hende under aftensmaden, for hun var tydligvis for dum til at jeg ville spilde min tid på hende.. Efter maden sad mig og min ene bror udenfor og ristede skumfiduser over grillen (Hehe!) og så gik han ind og hun kom ud.. Jeg vendte mig ikke om. Gad ikke se på hende! Så siger hun; Er du sur på mig? - DUMME K*LLING!
Så jeg svarede vredt; Hvad fa**en tror du selv? - Hun svarede tilbage; Er det noget jeg har gjort? Var det det med Michael Jackson? Vi har jo hver vores mening. - OG JEG VAR LIGE VED AT EKSPLODERE! Så jeg svarede stille og roligt; Det er også helt okay vi har hver vores mening, men så har jeg fa**me også ret til at være sur på dig!

OG SÅ GIK HUN!? Kunne bare mærke hendes øjne rulle i hendes klamme tomme hoved!
.. OG SÅ GIK K*EN IND TIL MIN FAR OG SAGDE DET!? For var jo også lidt sur på ham, fordi det jo hans kæreste.. (Hehe :D) Og hun er altså lige 7 år ældre end min far.. Men man kan åbenbart stadig være et pattebarn.
Men lige siden har jeg bare ikke ville snakke med hende, og jeg har været MEGET kold når hun har snakket til mig.

- Så kan i se hvad jeg skal se på hver anden weekend! .. Men ufatteligt hun ikke har fået fat i at jeg er MJ fan? Hvor blind kan man være? Især når jeg for 3 måneder siden fik lavet en MJ T-shirt som jeg havde på en hel weekend over hos min far og hende?


Nu prøver jeg lige at bryde ind alligevel, ved godt det er på eget ansvar, men tar chancen :D

Ret utroligt, sådan nogen mennesker der ikke kan sætte sig ind i andres sted (kaldes empati)
Selvom hun måske ikke kan li´ Michael Jackson, kunne hun jo bare holde sin mund om sin egen mening og i stedet måske sige, at hun synes det er synd for dig og det er rigtig ærgeligt at det er sket, især når han betyder rigtig meget for dig og det kun er 2 dage siden han gik bort.

Men f.eks. nogen i min klasse som heller ikke har et positivt syn på Michael, eller hva man nu skal sige.
Dagen efter han havde gået bort, sagde de selvsamme personer, at det var noget være noget, det der havde sket med Michael og de synes det var synd for mig, fordi de vidste hvor meget han betød for mig og at jeg havde billetter til nogen af hans koncerter.

Men nogen personer kan bare ikke se ud over deres egen næsetip, og man kan ikke rigtig forklare dem noget og de bliver bare ved med at sige alle de der onde ting om ham.

Det bedste er bare at ignorere dem :)

Mine forældre er også skilt (ret utrolig vi er 4 personer nu i denne debat, der har det ) de har begge støttet mig. :)
Min mor kan rigtig godt lide Michael og jeg har godt nok snakket meget med hende lige omkring han gik bort. Min far er ikke rigtig en der pladre løs og sådan, men han har set ret meget Michael jackson musikvideoer osv. i tv´et og han har fået en kæmpe stor respekt for det han har lavet og har også sagt, at der nok aldrig kommer sådan en som Michael igen :) Han var også med mig inde og se den der hyldest der var i tivoli med Michael Jackson, og han rockede med på sangene hehe :D
Super med forældre der forstår en :)

Dette indlæg er redigeret af jonaskhl: 29 July 2009 - 10:23 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#60 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 29 July 2009 - 10:05 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægJacqueline, på Jul 29 2009, 09:00 PM, sagde:

jeg bor ti min væk på cykel. faktisk lidt for dårligt jeg ikke er oppe ved ham noget mere.. men desværre er han også selv lidt skyld i at jeg ikke kommer fast op til ham mere.. men det er af mere private grunde -.-'

Men det er egentligt trist at det ender sådan :s
nogle gange ville jeg ønske mine forældre boede sammen (selvom det ville være umuligt ) for så ville jeg ikke føle ansvar til at skulle se til dem begge hele tiden.. en følelse jeg slet ikke burde ha s:



neej det rigtig , det rigtig træls sådan noed , kan jeg kun være enig i.
men se det for den lyse side , man har altid 2 juleaftner og fødselsdage ;d har jeg i hvert fald ;D
Skrevet Billede

  • (6 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere