The Moo-Walkers Forum: Cascio familien i Oprah d. 6. december - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Cascio familien i Oprah d. 6. december

#81 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 December 2010 - 11:10 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg har det sådan, den ene dag vil jeg købe albummet og støtte Michael og bringe "hans" album til tops og den næste dag har jeg ikke lyst til, at købe albummet.
Det der splitter mig, er at SONY udgiver sange der ikke er Michael i Michael's navn som værende ham :whatsthis: Det kan jeg ikke have - jeg vil ikke støtte fake-ting.
Det ville være noget andet hvis de sagde, vi har de og de sange som MJ har SKREVET, vi synes teksterne er gode og vi har derfor fundet en MJ-sanger til at synge disse sange, men vi pointere at det IKKE er MJ der synger. Så ville det være noget helt andet.
Men de siger jo, at det er MJ der synger og det fatter jeg (mine ører) simpelthen ikke - især BN kan jeg ikke have med at gøre, selv teksten lyder ikke engang som noget Michael ville skrive.
KYHU er jeg tilgengæld overbevist om er MJ.
Monster, har jeg stadigvæk ikke hørt.

Jeg har også overvejet at holde pause fra forummet, for har svært ved at glæde mig over albummet og der er slet ikke den Michael-mania jeg havde håbet på der ville være når udgivelsen af det nye album nærmede sig.
Og al den krig fans imellem - det er ikke til at holde ud. Vi er stadigvæk alle sammen fans af MJ hvad enten vi støtter albummet eller ej. Vi støtter alle hans legacy på den måde som vi hver især finder rigtig og hader fornemmelsen af, at fans imellem ikke respektere hinandens meninger og ligefrem kalder nogen for ikke rigtige fans fordi de vil købe albumemt.

Vi er alle forskellige og Gud være lovet for det og vi bør kunne tale ordentligt til hinanden og respektere hinanden. Ingen af os ønsker at skade Michael og vi gør hvad vi føler er rigtigt.
SÅ GLÆDELIG MICHAEL-FREDAG TIL ALLE JER DER VIL KØBE ALBUMMET
OG GOD WEEKEND TIL DEM DER IKKE VIL KØBE ALBUMMET

Vi ses måske.........
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#82 Bruger er offline   themjj Ikon 08 December 2010 - 11:11 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Taryll nyeste twits:

"I've always admired the talent of Teddy Riley, but after hearing him lie on Oprah I am terribly disappointed"

"Frank hurt and betrayed my Uncle years ago, so when I learned about Eddie I wasn't completely shocked. The names are different but the story's the same. People taking advantage of my Uncle and now his legacy. I wish Oprah would have asked about the ridiculous amount these FAKE songs were sold to the estate for."

"I remember when Teddy and I were at Encore listening to KYHU. We both knew it wasn't my Uncle. He stopped working on it because (and I quote) "it didn't sound enough like Michael. Michael doesn't swing like that." He also said he was only working on the Cascio records in hopes that he would eventually be given a "real Michael Jackson song." As he knows, I never agreed with that logic. I'll never forget when Teddy called me telling me, "I'm so excited, I finally got a 'Michael record.' It's called Hollywood Tonight and it's him.""
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#83 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 December 2010 - 11:22 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægBjoernClausen, på 08 December 2010 - 10:40 AM, sagde:

Har hørt om fans der laver en 'sticker'-kampagne som jeg faktisk snakkede med nogen om til Legend Lives On. De har lavet stickers med en tekst om at track X, X og X ikke er Michael, som de så går ind i butikkerne og sætter på albumsene der er lagt frem.
Craaaazyyyyy, hvis du spø'r mig! Skrevet Billede

Det er vanvid! men måske en måde at pisse Sony af på!
Men kommer også til at gå ud over Michaels image Skrevet Billede det gør alt det her til en vis grad...
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#84 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 12:20 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Teddy har også twittet...
Skrevet Billede

#85 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 12:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg glæder mig så viældt til fredag. Jeg syntes albummet er fantastisk og skulle jeg anmelde det, så vil jeg give det 5 ud af 6 stjerner!! End of story.
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#86 Bruger er offline   Ane Ikon 08 December 2010 - 12:28 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægHess, på 08 December 2010 - 11:06 AM, sagde:

Føj Go Morgen Danmark var en skuffende, næsten chokerende overraskelse.

Så er det en fan der kun giver det 3 stjerner mens anmelderen giver 4.

Man kunne da have sagt "Da jeg, personligt, ikke tror det er MJ på 3 sange kan det ikke få 6 stjerner - derfor får det kun 5 eller 4"

Men at fans er med til at ødelægge albummet er da rystende - og skuffende.

Positivt at Invincible blev nævnt, men at det skal købes på bekostning af Michael var ikke raffineret...

Det var Søren aka WillYouBeThere der var inde i Go' Morgen DK. Han må da selv om hvad han giver det album vi skal jo ikke gå og gøre det til noget det ikke er.
Desuden tror jeg folk tager det lidt mere seriøst, at vi faktisk har en mening og ikke giver 6 stjerner, bare fordi. Jeg synes fx. Off The Wall er et kedeligt album, ville også kun give det 3 stjerner. Dangerous, BOTDF og Invincible ville jeg give 6.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#87 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 12:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Man må sige at verden er blevet vendt på hovedet......
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#88 Bruger er offline   Hess Ikon 08 December 2010 - 01:25 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægAne, på 08 December 2010 - 11:28 AM, sagde:

Det var Søren aka WillYouBeThere der var inde i Go' Morgen DK. Han må da selv om hvad han giver det album vi skal jo ikke gå og gøre det til noget det ikke er.
Desuden tror jeg folk tager det lidt mere seriøst, at vi faktisk har en mening og ikke giver 6 stjerner, bare fordi. Jeg synes fx. Off The Wall er et kedeligt album, ville også kun give det 3 stjerner. Dangerous, BOTDF og Invincible ville jeg give 6.


Ved godt der var Søren.

Ja jeg synes heller ikke han skulle give det 6. men 3 var efter min mening ikke noget der får folk til at købe albummet.

Og synes også TV2 er nogle lømler de ikke får 2 fans i studiet - en der synes det er MJ og en som ikke tror, fx. Søren.

Nu kom det kun fra en vinkel, som efter min, og rigtig mange (bl.a. eksperter og anmeldere) er forkert.

#89 Bruger er offline   Jesh Ikon 08 December 2010 - 01:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3046
  • Indmeldt: 20-March 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Enig!
You are always in my heart.......
Keep the Faith

#90 Bruger er offline   themjj Ikon 08 December 2010 - 01:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægHess, på 08 December 2010 - 01:25 PM, sagde:

Ved godt der var Søren.

Ja jeg synes heller ikke han skulle give det 6. men 3 var efter min mening ikke noget der får folk til at købe albummet.

Og synes også TV2 er nogle lømler de ikke får 2 fans i studiet - en der synes det er MJ og en som ikke tror, fx. Søren.

Nu kom det kun fra en vinkel, som efter min, og rigtig mange (bl.a. eksperter og anmeldere) er forkert.


Det tror jeg nu heller ikke at de havde regnet med... Det var jo de samme 2 der var inde og anmelde this is it sangen... De har en anmelder der selv siger han er fan og en af skaberne af dks største MJ fan fællesskaber... Det var jo for at anmelde albummet de blev inviteret, ikke for at snakke om ægtheden af de 3 sange. At det kommer på tale er jo, når man kender til sagen, lidt af en naturlighed. Jeg havde dog aldrig troet at ham anmelderen var enig, det plejer de ikke at være.
Det skal også lige tilføjes at da de havde et indslag om hvorvidt det var Michael på BN, havde de 2 mennesker inde der mente det var ham... Det syntes jeg er mere kritisabelt, da det rent faktisk handlede om at der er folk der mener det er ham og folk der ikke gør.
Hvis der er nogen du skal kritisere så er det Oprah, hele hendes show havde jo udgangspunkt i at der var debat om sangene... men hun havde ikke nogen fra den "anden side" af debatten med inde...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#91 Bruger er offline   Ebbon Ikon 08 December 2010 - 03:00 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Albummet får 5/6 hvis det stod til mig - og jeg er rimelig sikker på at Michael er på hele albummet.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#92 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 08 December 2010 - 03:17 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Læs IndlægHeavenCanWait, på 08 December 2010 - 11:10 AM, sagde:

Jeg har det sådan, den ene dag vil jeg købe albummet og støtte Michael og bringe "hans" album til tops og den næste dag har jeg ikke lyst til, at købe albummet.
Det der splitter mig, er at SONY udgiver sange der ikke er Michael i Michael's navn som værende ham :whatsthis: Det kan jeg ikke have - jeg vil ikke støtte fake-ting.
Det ville være noget andet hvis de sagde, vi har de og de sange som MJ har SKREVET, vi synes teksterne er gode og vi har derfor fundet en MJ-sanger til at synge disse sange, men vi pointere at det IKKE er MJ der synger. Så ville det være noget helt andet.
Men de siger jo, at det er MJ der synger og det fatter jeg (mine ører) simpelthen ikke - især BN kan jeg ikke have med at gøre, selv teksten lyder ikke engang som noget Michael ville skrive.
KYHU er jeg tilgengæld overbevist om er MJ.
Monster, har jeg stadigvæk ikke hørt.

Jeg har også overvejet at holde pause fra forummet, for har svært ved at glæde mig over albummet og der er slet ikke den Michael-mania jeg havde håbet på der ville være når udgivelsen af det nye album nærmede sig.
Og al den krig fans imellem - det er ikke til at holde ud. Vi er stadigvæk alle sammen fans af MJ hvad enten vi støtter albummet eller ej. Vi støtter alle hans legacy på den måde som vi hver især finder rigtig og hader fornemmelsen af, at fans imellem ikke respektere hinandens meninger og ligefrem kalder nogen for ikke rigtige fans fordi de vil købe albumemt.

Vi er alle forskellige og Gud være lovet for det og vi bør kunne tale ordentligt til hinanden og respektere hinanden. Ingen af os ønsker at skade Michael og vi gør hvad vi føler er rigtigt.
SÅ GLÆDELIG MICHAEL-FREDAG TIL ALLE JER DER VIL KØBE ALBUMMET
OG GOD WEEKEND TIL DEM DER IKKE VIL KØBE ALBUMMET

Vi ses måske.........


hvordan kan du være så sikker på det ikke er michael? og lade vær med at købe albummet pga. det?
De folk der har hørt hele albummet, har jeg hørt sige, at sangene lyder anderledes end hvad vi har hørt, og man ikke længere er i tvivl om det er Michael.
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#93 Bruger er offline   clausw Ikon 08 December 2010 - 03:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1801
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Skovsgård

Læs IndlægEbbon, på 08 December 2010 - 03:00 PM, sagde:

Albummet får 5/6 hvis det stod til mig - og jeg er rimelig sikker på at Michael er på hele albummet.


Står selv og dimler mellem 4 eller 5. Synes det hænger overraskende godt sammen. :)

Kunne ikke lade være med at lytte det igennem, når nu michaeljackson.com streamer hele albummet. ;) :)

Favoritter:
Hollywood Tonight, Monster (feat. 50 Cent), Behind The Mask & Much Too Soon.
Skrevet Billede

#94 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 08 December 2010 - 03:28 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Er vild med alle sangene, de er vildt fede. Giver albumet 6 stjerner ud af 5 Skrevet Billede
Skrevet Billede

#95 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 08 December 2010 - 03:53 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Jeg mener stadig, at Cascio sangene ikke er Michael. Men jeg synes, at det er brand ærgeligt at give albummet SÅ lidt på national tv. Michael er trods alt på største delen af albummet - hele 7 ud af 10 sange! Personligt vil jeg give det aller højst karakter på en hvilken som helst skala!

Jeg vil ikke kritisere dig, Søren, for du sagde bare din personlig mening, hvilket du har lov til.

MEN folk der så tv i morges, vil ikke opfatte det som én persons personlig mening, når forrummet her bliver nævnt. Nu bliver jeg nok ret upopulær for det, jeg vil skrive næst. Ikke desto mindre vil jeg komme med idé, jeg har tænkt på længe: Jeg synes helt ærligt at Moo burde have en talsperson, der fremlægger Moo's holdning. Det har vi ikke nu, og så kan vi ikke undgå, at sagerne bliver fremstillede ensidigt, når nogen herindefra udtaler sig i medierne. En talsperson vil derimod skulle repræsentere forummet som hele og fortælle begge sider af historien, når medierne gerne vil vide, hvad forummet mener.

Hvis medierne derimod gerne vil vide, hvad en bestemt person mener, kan de henvende sig til den person naturligvis. Men så kan de ikke længere fremstille den som forummets holdning.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#96 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 08 December 2010 - 03:59 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMike sagde:

Jeg mener stadig, at Cascio sangene ikke er Michael. Men jeg synes, at det er brand ærgeligt at give albummet SÅ lidt på national tv. Michael er trods alt på største delen af albummet - hele 7 ud af 10 sange! Personligt vil jeg give det aller højst karakter på en hvilken som helst skala!

Jeg vil ikke kritisere dig, Søren, for du sagde bare din personlig mening, hvilket du har lov til.

MEN folk der så tv i morges, vil ikke opfatte det som én persons personlig mening, når forrummet her bliver nævnt. Nu bliver jeg nok ret upopulær for det, jeg vil skrive næst. Ikke desto mindre vil jeg komme med idé, jeg har tænkt på længe: Jeg synes helt ærligt at Moo burde have en talsperson, der fremlægger Moo's holdning. Det har vi ikke nu, og så kan vi ikke undgå, at sagerne bliver fremstillede ensidigt, når nogen herindefra udtaler sig i medierne. En talsperson vil derimod skulle repræsentere forummet som hele og fortælle begge sider af historien, når medierne gerne vil vide, hvad forummet mener.

Hvis medierne derimod gerne vil vide, hvad en bestemt person mener, kan de henvende sig til den person naturligvis. Men så kan de ikke længere fremstille den som forummets holdning.




Har det må samme måde, og er enig.
Jeg holder af dig Søren , du stadig skøn !!
det er jo blot din mening, men hvis du havde fået lov til at snakke mere ( tyhpisk værten ALTID at afbryde) så havde du sikkert også uddybet det noget mere at det var netop din egen mening.

Jeg ville give albummet 5 stjerner :)

Holder nok også snart en kort pause her inde fra, så må de andre Ko-admins stå til, ind til jeg får det bedre og vil her inde igen. Dog holder jeg stadig øje en gang imellem..
Og hvis folk har spørsmål eller lign. så er jeg til at få fat på , på msn og facebook.

L.O.V.E You All

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 08 December 2010 - 06:43 PM

Skrevet Billede

#97 Bruger er offline   themjj Ikon 08 December 2010 - 04:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Personligt tror jeg ikke at folk forstod det som Søren sagde som en kollektiv anmeldelse fra moo-walkers... Jeg syntes det var ret tydeligt at det var hans personlige mening og vurdering.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#98 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 08 December 2010 - 05:00 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMj Kid, på 08 December 2010 - 03:17 PM, sagde:

hvordan kan du være så sikker på det ikke er michael? og lade vær med at købe albummet pga. det?
De folk der har hørt hele albummet, har jeg hørt sige, at sangene lyder anderledes end hvad vi har hørt, og man ikke længere er i tvivl om det er Michael.


Jeg skriver jo netop også, at jeg (mine ører) ikke fatter det, for jeg hører ikke Michael på BN, men det er min opfattelse og nej ikke noget jeg er 100% sikekr på, det er bare det jeg hører når jeg hører BN.
Hvme siger jeg ikke køber det?! Det har jeg aldrig sagt. Jeg siger bare, at jeg svinger meget mellem at have lyst til at købe det og ikke have lyst til, at købe det.

PS. Uden at have hørt albummet mener jeg, at jeg vil give det 5 ud af 6 stjerner, men kan være jeg ændre mening når jeg har hørt hele albummet

Dette indlæg er redigeret af HeavenCanWait: 08 December 2010 - 05:01 PM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#99 Bruger er offline   Ebbon Ikon 08 December 2010 - 05:13 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 496
  • Indmeldt: 04-May 08

Skulle undre mig meget hvis der fandtes en person der kunne efterligne Michael så meget at selv de mest hardcore fans var i tvivl.

Dette indlæg er redigeret af Ebbon: 08 December 2010 - 05:14 PM

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Michael du vil altid betyde meget for mig.

#100 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 08 December 2010 - 05:15 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægMike sagde:

Jeg synes helt ærligt at Moo burde have en talsperson, der fremlægger Moo's holdning. Det har vi ikke nu, og så kan vi ikke undgå, at sagerne bliver fremstillede ensidigt, når nogen herindefra udtaler sig i medierne.


Tror nok at Søren altid har været talsperson for Moo, ellers har det været Minnie. Men jeg mener at søren har en perfekt måde at formulere sig på, og skulle blive ved med at udtale sig for Moo. Søren er bare så uheldig at han altid bliver afbrudt. Skrevet Billede
Skrevet Billede

  • (9 Sider)
  • +
  • « Første
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere