The Moo-Walkers Forum: Min kalender ;) - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Min kalender ;) En lille jule kalender

#1 Bruger er offline   Mille Ikon 01 December 2009 - 09:47 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Hey alle dejlige Mj fans! :D så er det endelig 1. december hva? :biglaugh:
Jeg er begyndt at skrive en lille kalender historie og hvis i har lyst kan i følge med (: Jeg må indrømme jeg er lidt bagud fordi de sk*de matematik lektier kom i vejen :angryshout: Er i fuld med den og er faktisk snart færdig (: men kunne i både få 1 og 2 december i morgen? :pls:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#2 Bruger er offline   Mille Ikon 01 December 2009 - 10:18 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Jep så nåede jeg det alligevel.. selvom det er lidt sent :P

Et rigtigt juleønske



1 december.



Jeg sad og kiggede ud af det duggede vindue fra flyet af. Man kunne ikke se en pind, men det var bedre end den kedelige film de sendte på storskærmen inde i flyet. Min mor skulle arbejde hele december måned så min bror, Andreas, og jeg over til vores bedsteforældre i Jylland. Vi boede i London, men havde en masse familie i lille Danmark. Jeg synes det var vildt irreterende at mor skulle arbejde. Selvfølgelig glædede jeg mig til at se bedste mor og bedste far! Bedste far med alle hans gamle historier og evige glade bedste mor.

Andreas var 14 år og 2 år ældre end mig. Derfor skulle jeg altid drilles..

”Flyet lander om lidt, vær venlige at blive siddende indtil døren åbnes. Håber i har nydt turen.” sagde en stemme i højtaleren over os.



Køreturen var også pæn lang, men det var da hurtigere end at gå.. Vejret var gråt og vådt. Det regnede heldigvis ikke, selvom det ligndede at det havde regnet hele ugen..

Da jeg så en gård lidt længere henne af den lange landevej, genkendte jeg straks stedet. Bedste mor og bedste fars gård. De havde heste inde i deres lade som jeg normalt brugte meget tid på. Jeg kaldte den ene for Tøsen.

Bedste mor og bedste far stod klar i døren med et varmt knus og klar på at hjælpe med taskerne. Bedste mor havde helt hvidt hår og ikke så høj. Hun var en rigtig hygge tante og derfor bagte hun tit kager og strikkede huer og hansker. Der var ingenting bedste ikke kunne.

Bedste far havde altid en pibe i munden. Han stil bestod af hjemmesko og striktrøjer. Det skulle ikke undre mig hvis det var bedste mor der havde lavet dem..



Andreas og jeg skulle dele værelse, hvilket betyder jeg ikke får noget søvn hele december, for han snorker! Der hang broderinger på væggene og små nisser var sat op rundt omkring. Der var et blødt gråt gulvtæppe der dækkede hele guvlet i værelset. 2 senge stod ved siden af hinanden og et lille bord ved siden af begge senge. Overfor på den anden side af værelset stod 2 skabe og et stort ur. Klokken slog 6 og jeg lagde alt mit tøj ind i det ene skab, lagde mine toilet ting på plads på badværelset og smuttede ned for at få noget aftensmad.



Aftensmaden bestod af risengrød. ”Nu er det jo første december, så jeg synes lige det var tid til lidt risengrød,” sagde bedstemor. ”Det smager virkelig godt bedste” sagde Andreas med munden fuld af grød. Der var rigtig julestemmning på den lille gård. Pejsen var tændt og vi gik med hjemmesko for at holde på varmen i tæerne. Julepynt var overalt i huset og pyntede rigtigt. –nok derfor det hele julepynt..

”Julie? Vil du gå op på staldens høloft og lægge den her stål med risengrød?” jeg rynkede lidt på panden. Hva skulle den dog der oppe? Bedste far så åbenbart min ansigt og begyndte at grine. ”det er til nisserne selvfølgelig!” udbrød han så lidt efter, efter som mit ansigt ik havde ændret sig. ”Jeg tror altså ikke på nisser.. Jeg er ikke 5 år mere..!” Jeg vidste bare at nisser ikke fandtes! Jeg ville se beviser først!



Jeg skulle nok beviser der ikke fandt nisser!

Jeg var gået ud i stalden hvor Tøsen stod. Jeg klappede hende på mulen og fortalte hende jeg nok skulle få ret.. Jeg gik op af en høj stie som førte op til en anden afdeling, hvor de gemte deres hø til vinteren, lagde skålen og grinte hånligt.



Jeg havde fået mine natsokker på og pyjamas. ”Bedstefar siger der er nisser! Hahaha lad os se om grøden er væk i morgen.. ” Jeg lagde mig under min dyne og fik ikke fat i Andreases svar før jeg var faldet i søvn..

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#3 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 02 December 2009 - 08:50 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Den starter godt :thumbsup:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Mille Ikon 02 December 2009 - 02:45 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Tak 2. december kommer i aften (:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#5 Bruger er offline   Katie Ikon 02 December 2009 - 09:27 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Den er rigtig go mille :) :thumbup: ;)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#6 Bruger er offline   Mille Ikon 02 December 2009 - 09:34 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

var lige til jule tam tam så undskyld det blev så sent.. :b

2 december.



Jeg stod tidligt op næste morgen efter en lang natte søvn. Ved siden af min seng lå en pakke pakket ind i helt brun-gråt julepapir med en rød sløjfe rundt om. Den havde en underlig figur. Jeg tog et øjemål.. den måtte nok være 10-15 cm høj og ikke mere end kun 4 cm bred. Jeg sendte et hurtigt blik på Andreas som stadig lå og snorkede. Underligt tænkte jeg. Han havde ikke fået noget? Det skulle sq ikke undre mig hvis den prut af en bror allerede havde pakket sin op! Jeg flåede papiret af den lille gave og fik hurtigt øje på hvad min gave var. Det var en lille håndståret nissemand i træ. Han havde en sød lille nissehue på, men der var ingen hvid kugle forenden. Han havde en grøn sweater på med grå bukser.



Efter jeg havde fået min pyjamas af, bøstet tænder og reddet mit hår, gik jeg ned i stuen for at finde personen jeg ledte efter. Ganske rigtig fandt jeg min bedste far side foran pejsen med sin pibe og avisen. Jeg stillede mig foran ham med nissen i hånden. ”haha meget sjovt, men det får mig stadig ikke til at tro på alfer,” Bedste kiggede op fra sin avis og op på nissen. ”For det første er det der en nisse, så vidt jeg kan se julle. Og for det andet så har jeg altså ikke givet dig den. Har aldrig set den før, så det må være bedste mor der har lagt den..” Var det ikke bedstefar? Han var da den eneste der havde en grund til at lægge den.. ikke?

”Bedste? ” hun var ikke i køkkenet. Jeg fandt min bror som sad og lavede julehjerter. ”bedste sagde hun til ud til ”Tøsen”-som du nu kalder hende.. ” Han rullede med øjene. Jeg valgte at inorer det i stedet for at slå ham for hans opførelse..



”bedste!?” Jeg skulle ikke have råbt så højt da jeg næsten tog livet af den gamle dame. ”Sorry bedste, vidste ikke lige du stod her..” hun havde kun lige været rundt om hjørnet da jeg havde råbt højere end jeg ved ik hvad. ”Har du lagt den her ved min seng?” igen holdte jeg den lille nisse op. Hun rystede på hovedet og så helt lost ud. ”Hvis det ikke er mig, eller bedstefar kan det kun være Andreas?”



Jeg løb ind for at se om Andreas stadig sad og flettede julehjerter og stjerner. Ganske rigtig sad han og flettede, denne gang bare med bedste far. ”Andreas, er der nogen grund til at lægge den ved min seng, udover at lege djævlen som ville være engel?” han lignte et stort spørgsmålstegn. ”Hva snakker du nu om din bussemandstriller?” for trejde –og forhåbenligt sidste gang holdte jeg nissen i vejret. Han så mere forvirret ud end før. ”Hvorfor skulle jeg ligge den der?” Det var ikke bedstefar eller mor og heller ikke bumsen af en bror.. men hvem så? I det jeg tænkte det var det som om bedstemor havde læst mine tanker.. ”Måske er det nisserne..”

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#7 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 02 December 2009 - 09:36 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

"bussemandstriller" he he - er han ikke lidt flabet ?!
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Mille Ikon 02 December 2009 - 10:15 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Jo meget :D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#9 Bruger er offline   mystix Ikon 02 December 2009 - 10:36 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

haha :D spændende julekalender :P
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#10 Bruger er offline   Mille Ikon 03 December 2009 - 06:34 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

3. december



Da jeg vågnede var jeg helt frisk! Jeg sprang ud af sengen og kiggede ud af vinduet. Det snete! Et tykt lag sne lå over hele gården og ude på gaderne. Det var helt eventyrligt. Jeg sprang over på Andreas. ”Det sner, det sner!! Vågn op!” Jeg var ikke til at stoppe. Jeg glemte Andreas og sprang ind til bedsterne. –Dem skulle jeg nok ikke helt hoppe rundt på, med deres gamle rygge.. ”Det sner! Vågn nu op alle sammen!” Jeg hoppede videre ned af de gamle trapper som knirkede helt vildt bare man listede på dem. Jeg løb igennem den store julestue og ved i gangen. Fik fat i min jakke og sko og løb ud af døren uden at helt at få mit tøj ordenligt på..

Andreas kom også løbene og med tøjet halvt på. ”Lad os bygge en snemand!” forslog han. Aldrig havde jeg været så enig med ham! Vi væltede rundt i sneen, lavede de flotteste sneengler, og lavede sneboldkamp.

”Unger?!,” råbte bedstemor henne i døren. ”Jeg har tændt op i pejsen og lavet varm kakao. Fryser i slet ikke? Det er da hundekoldt!” Bedste stod med armene over kors for a holde varmen. Jeg blev enig med min bror om at gå ind i varmen for at varme fingerne ved den store pejs.



Andreas og jeg sad ved pejsen på gulvtæppet. Bedstefar sad og så ind i ilden, men så lyste han op. ”Har I 2 hørt om nisserne der bor inde i bakken?” Vi rystede begge på hovedet. Vi vidste at det var en af hans gamle historier igen. Men den her historie fangede virkelig min opmærksomhed.



”Jo dengang vi flyttede ind her, for ca 30 år siden, troede vi at vi boede alene, men jeg fandt ud af at det gjorde vi ikke!

En dag gik jeg en lille tur for at se haven ordenligt. Jeg gik langt ned bagved hvor der var lidt træer. Midt i det hele lå en lille forhøjning med mos og træer ovenpå.

Jeg fandt et hul og prøvede at se hvor langt der var ned, ved at kaste en lille sten der ned. Jeg fandt desværre aldrig ud af hvor langt der var der nede for jeg kunne ikke høre stenen. Men se nu her, for i det jeg vendte min ryg til hullet hørte jeg en mørk sur stemme bag mig ”Hva fanden tror du, du laver dit.. menneske!?” I det jeg vendte mig om så jeg en lille nissemand. Jeg blev helt bange. ”Hva glor du måske på? Pil af!” og jeg løb så hurtigt jeg kunne og kom aldrig derned igen..”

Jeg synes bedstefars historie var smaddergo. ”Sikke en røverhistorie..!” kom det fra Andreas som rejste sig og gik ud med sit glas.



Bedsterne og Andreas og jeg var taget ud for at gå en lille tur i sneen om aftnen. Der var meget mørkt og koldt og alligevel så hyggeligt at man glemte kulden helt.. Lysene fra gaden og husene lyste meget op, og flere huse havde en masse lyskæder og levende lys stående i enten vinduer eller i små pyntehuse.

Da vi nåede hjem igen smuttede jeg direkte ud til Tøsen, mens de andre gik ind for at bage.

”Hey Tøs” sagde jeg og klappede hende mildt på mulen. Hun vrinskede og nikkede med hovedet og jeg begyndte at grine. ”duk duk duk duk” jeg liggede op på høloftet. Det lyd som om nogen eller noget løb rundt der oppe. Ikke særlig stort for lydene var ikke så høje, men høje nok til at jeg ville se hvad det var!

Jeg kravlede stille og lydløst op af den tynde lange stie. IIIRH! Tøsen vrinskede helt vildt højt og jeg fik et chok. Jeg vendte mig om i en hurtigt bevægelse og kunne hurtigt mærke jeg mistede balancen. BANG! Jeg lå nede på jorden med stien over mig. Av..!

Bedsterne og Andreas kom styrtende. ”skete der noget?” spurgte de alle i kor. Jeg trak på smilebåndet og sagde jeg var okay.



”Bli nu her og slap af” Bedstemor havde lagt mig i sofaen med en kop kakao og en varm bolle. Jeg lå og så på den varme ild som brændte i pejsen. Nu kom hun med et tæppe og lagde det over mig. Derefter gik hun over i stolen overfor mig og begyndte at strikke. ”Tak bedste, det er sødt af dig. Hvad strikker du?” hun smilte bildt og sødt som hun altid gjorde. ”Et sjal til din mor i julegave. Grøn var hendes ynglings farve ikke?” Jeg nikkede.

”Jeg hørte altså noget oppe på det loft!” Bedste gav mig blikket. ”Du skal i hverfald ikke op der mere i dag..Vi kan jo ikke have du går i stykker” Hun strikkede videre. Hurtigere og hurtigere. Bare for at skifte emne spurgte jeg hende om hun ikke ville lære mig at strikke. ”Jo selvfølgelih Julle, men det må vidst vente for se klokken! Du må hellere smutte i en pyjamas og putte dig.”



Jeg lå og kiggede på de mange stjerner gennem vinduet imens jeg prøvede at falde i søvn. Der gik ikke lang tid før jeg kunne mærke søvnen..

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#11 Bruger er offline   Mille Ikon 04 December 2009 - 01:14 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Jeg kan desværre ikke ligge flere afsnit ud.. :/ der er noget galt med den, for den vil bare ikke kopier fra word

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#12 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 04 December 2009 - 01:21 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægMille, på Dec 4 2009, 01:14 PM, sagde:

Jeg kan desværre ikke ligge flere afsnit ud.. :/ der er noget galt med den, for den vil bare ikke kopier fra word


Ej nej - det mener du ikke :(
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Mille Ikon 04 December 2009 - 05:30 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Yes! :D min com var bare spasser.. :P Kan godt (: men tror du er min eneste læser denne gang Heaven can wait.. ;( skal jeg stadig forsætte med at ligge den her ind?

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#14 Bruger er offline   Katie Ikon 04 December 2009 - 09:34 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

jeg læser den da også! ;D Den er rigtig go mille!
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#15 Bruger er offline   Mille Ikon 04 December 2009 - 11:20 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

så må jeg vel hellere lægge et nyt afsnit ind..

4 december



Vi gik alle sammen ned af den oplyste julegade. Der hang gran i gaderne med lys vinklet rundt om. Der var en masse mennesker i gågaden, og en hel del god stemning.

Man kunne høre forskellige julesange inde fra nogle af butikkerne af når folk gik ind og ud af dørene.

Vi drejede om et hjørne og en duft af gløgg og æbleskiver fangede min næse. Man kunne også høre en fjern lyd af julemusik længere ned af gaden. Vi havde været ude og shoppe julegaver, og nu skulle vi hen og se det store juletræ blive tændt. Vi har vidst alle rigtig kommet i julesteming. Jeg havde hørt at julemanden ville komme og give de små børn gaver. Selv troede jeg ikke mere på julemanden men der var engang..

”Så er der brændte mandler” sagde morfar da han havde købt en lille pose brændte mandler til juletræstændingen. Jeg fik lov til at tage en mandlen og ligesom man ikke troede man kunne blive mere i julehumør blev jeg det.

”10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 jubiii” råbte alle i gaderne da det store juletræ blev tændt. Bedstemor stod med sin arm omkring min skulder og kiggede op på det fine juletræ. Jeg puttede mig mere ind til hende..



Selvom klokken kun var halv fem så var der stadig mørk. Vi drejede rundt om et hjørne og ind til deres gård.

Jeg trådte ud af den varme bil og ud i kulden. Sneen lå der stadig fra i går af, lige så fast som dagen før. som dagen før, gik jeg lige ud og tjekkede til Tøsen. Men jeg tror ikke at grunden til jeg gik der ud var fordi jeg skulle tjekke til Tøsen, men var stadig nysgerrig efter at se hvad der egentlig havde været oppe på loftet.

Da jeg kom ind i laden gik jeg direkte over til stien som førte op til håloftet. Jeg kravlede forsigtigt op for ikke at falde ned igen.

Da jeg kom op kunne jeg ikke umildbart se noget. Det var meget mørk deroppe for lyset ved Tøsen nåede ikke helt her op, men jeg kunne se der manglede en helt halmballe. Jeg undrede mig over hvor den var blevet af efter som vi ikke havde brugt noget. Måske havde vi en tyv her et sted! ”Det her er live fra delektiv Gaard. Navnet er Julie Gaad, og vi har måske en tyv her et sted. Lad os tjekke det nemmere..!” Jeg kunne se der lå en masse hø som førte hen til stien. Da jeg kiggede ned så jeg noget jeg ikke havde lagt mærke til før nu. Der var høstrå fra stien af og ud af døren!

Jeg kravlede hurtigt ned og greb en lommelygte der lå på et gammelt træ bord bedstefar nok engang havde lavet. –engang..

Jeg lyste ned på den mørke jord og kunne følge sporerne helt klart. Det var helt ned igennem haven. Nogle gange kunne man se at tyven havde lagt halmballen ned for at tage en pause. Den tyv måtte egentlig være vildt stor og stærk hvis han kunne bære sådan en stor halmballe. Jeg blev mere og mere bange for hvad jeg ville gøre hvis jeg fandt en stor styg tyv som bare kunne lægge mig ned ved at puste på mig.

Sporene fulgte helt ned i enden af haven og ned bag nogle træer. Nu var det sværer at følge med for lyset fra lommelygten skulle både peges på sporet og hvor jeg gik. Da sporet stoppede løftede jeg lommelugten og fik øje på noget jeg aldrig ville tro var rigtigt.

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#16 Bruger er offline   mystix Ikon 05 December 2009 - 10:30 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Jeg læser den også :D den er god!
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#17 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 05 December 2009 - 10:42 AM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

:moremore: :moremore: Mere!!! :D Den er så hyggelig!!! :puppyeyes:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#18 Bruger er offline   Mille Ikon 05 December 2009 - 11:35 AM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Hehe mange tak :give_rose: Men jeg blir nød til at skuffe jer :( Fordi jeg skal til Aarhus i dag og skriver det på vej der op, men der er intet net så den kommer først den 6.. :/ Håber i kan vente lidt

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#19 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 05 December 2009 - 11:38 AM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Læs IndlægMille, på Dec 5 2009, 11:35 AM, sagde:

Hehe mange tak :give_rose: Men jeg blir nød til at skuffe jer :( Fordi jeg skal til Aarhus i dag og skriver det på vej der op, men der er intet net så den kommer først den 6.. :/ Håber i kan vente lidt


Det kan vi da sagtens :D Hav en god tur :give_rose:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#20 Bruger er offline   Mille Ikon 05 December 2009 - 12:15 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Mange tak :D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere