The Moo-Walkers Forum: hjælp - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



hjælp

#1 Bruger er offline   coolsteven_83@hotmail.com Ikon 10 October 2009 - 05:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Male

nogen der ved noget om PS3 så skriv lige til mig
bare spøg hvis i vil vide noget om mig:-D
Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 10 October 2009 - 05:29 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Hvad vil du vide?
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   coolsteven_83@hotmail.com Ikon 10 October 2009 - 05:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Male

´har lige købet fifa 10 og når jeg sætter spillet i maskin og så loader den men finder ikke spillet og så har jeg prøvet et af mine andre spil og dem kan den hele ikke finde

har købet det i blockbuster og har opdatere spillet og hente de opdateres der over nette men når jeg sætter mine andre spil i så finder den hele ikke dem og den har ikke gjort det før men nogen gange finder den spillen og så trykker jeg på spillet og så siger den der sket en fejl og har formater min ps3 nu

men det er det samme endnu
bare spøg hvis i vil vide noget om mig:-D
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 10 October 2009 - 05:48 PM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Okay, du skulle nok lige ha skrevet at der var tale om Playstation3, troede du talte om PhotoShop3.
Håber at der er en anden som kan hjælpe dig.
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   coolsteven_83@hotmail.com Ikon 10 October 2009 - 05:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Male

Læs IndlægKing Of MIX, på Oct 10 2009, 04:48 PM, sagde:

Okay, du skulle nok lige ha skrevet at der var tale om Playstation3, troede du talte om PhotoShop3.
Håber at der er en anden som kan hjælpe dig.



ok ellers tak for hjælpen :biglaugh:
bare spøg hvis i vil vide noget om mig:-D
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 10 October 2009 - 10:44 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Har desværre set på PS3 forummet at der er en hel del brugere der er ramt af den seneste opdatering (3.00 og 3.01), du er absolut ikke den eneste som pludselig ikke kan afspille primært blu-ray medier.

Hvis du forsøger med en dvd, ps2 spil eller cd vil det sikkert virke, ligesom det gør hos alle dem der har skrevet på deres fora.

Eneste løsning er at kontakte Nordisk Film, som mod et gebyr ombytter din maskine. Eller at du væbner dig med tålmodighed og håber at en af de næste opdateringer fikser problemet.

Ved godt at det ikke er til alverden hjælp på dit problem, men det er da trods alt et svar ;)


/Christian

#7 Bruger er offline   King Of MIX Ikon 11 October 2009 - 01:46 AM

  • King Of MIX
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 761
  • Indmeldt: 19-January 05
  • Gender:Male

Læs IndlægHoTkNiFe, på Oct 10 2009, 11:44 PM, sagde:

Har desværre set på PS3 forummet at der er en hel del brugere der er ramt af den seneste opdatering (3.00 og 3.01), du er absolut ikke den eneste som pludselig ikke kan afspille primært blu-ray medier.

Hvis du forsøger med en dvd, ps2 spil eller cd vil det sikkert virke, ligesom det gør hos alle dem der har skrevet på deres fora.

Eneste løsning er at kontakte Nordisk Film, som mod et gebyr ombytter din maskine. Eller at du væbner dig med tålmodighed og håber at en af de næste opdateringer fikser problemet.

Ved godt at det ikke er til alverden hjælp på dit problem, men det er da trods alt et svar ;)


/Christian


Tænkte også lige at det var noget du kunne ordne eller svare på.
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   coolsteven_83@hotmail.com Ikon 11 October 2009 - 02:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Male

Læs IndlægHoTkNiFe, på Oct 10 2009, 09:44 PM, sagde:

Har desværre set på PS3 forummet at der er en hel del brugere der er ramt af den seneste opdatering (3.00 og 3.01), du er absolut ikke den eneste som pludselig ikke kan afspille primært blu-ray medier.

Hvis du forsøger med en dvd, ps2 spil eller cd vil det sikkert virke, ligesom det gør hos alle dem der har skrevet på deres fora.

Eneste løsning er at kontakte Nordisk Film, som mod et gebyr ombytter din maskine. Eller at du væbner dig med tålmodighed og håber at en af de næste opdateringer fikser problemet.

Ved godt at det ikke er til alverden hjælp på dit problem, men det er da trods alt et svar ;)


/Christian


tak for hjælpen. som sagt spiller den flim og musik fint nok. ringer til ps3 iaften
bare spøg hvis i vil vide noget om mig:-D
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   coolsteven_83@hotmail.com Ikon 11 October 2009 - 04:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 43
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Male

har fundet fejlen:-D det er fejl 80010514 og har google det og min ps3 er færdig. så går jeg ned og bytter den i morgen
bare spøg hvis i vil vide noget om mig:-D
Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere