The Moo-Walkers Forum: Videoer sælges / byttes - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Videoer sælges / byttes

#1 Bruger er offline   Minnie Ikon 14 January 2005 - 09:56 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Nu skal det altså være...

Hvis der er nogen her som er interesseret i video-bånd har jeg en samling på over 100 hjemmelavede video-bånd med Michael.

Dem som kender mig VED at det er en ret omfattende samling, men fordi jeg syntes de bruger for meget plads vil jeg koncentrere mig om DVD'er af nogle få ting, og ellers musikken. Jeg ser dem alligevel aldrig.

Jeg har overvejet en pris på 75 kr pr bånd inkl porto. Hvis du vil købe en hel stavl, eller selv vil komme til Århus efter dem kan vi sikkert finde ud af noget rabat-noget.

Hvis du har DVD-optager kan vi også arrangere at jeg sender dig nogle blanke DVD'skiver sammen med båndende, samt porto til at sende DVD'erne retur, og hvis du så optager nogle ting over på DVD for mig, får du videoerne kvit og frit.

Hvis det skulle have interesse, da e-mail mig på minnie@moo-walkers.com for at få en komplet liste.

PS: På listen står kvaliteten markeret. Den er ikke altid korrekt fordi jeg havde en computer-sammenbrud hvor min liste blev som et puslespil.

#2 Bruger er offline   ranisito Ikon 21 February 2005 - 05:17 PM

  • Moo-Baby
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1
  • Indmeldt: 21-February 05

Hej.
Jeg er en ny tilkommen her. Og da du har masser af optagelser, så kunne det være fedt, at få fingrene i noget fra koncerten i Gentofte. Jeg var en af de 30.000. Hvad kan man få. Var heldig at stå total op front, hvor han kørte kranen ud over os. Det var kool.

Hilsen Torben

#3 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 February 2005 - 07:51 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Det må have været en kæmpe oplevelse!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere