The Moo-Walkers Forum: "Familien får intet" - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



"Familien får intet"

#1 Bruger er offline   themjj Ikon 31 May 2010 - 06:49 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

http://vip.tv2.dk/ar...et.html?forside

"Michael Jacksons testamente fylder 23 sider, og her kan man blandt andet læse, at den store formue skal deles med 40 procent til de tre børn, 40 procent til hans mor Katherine og 20 procent til velgørenhed." "Resten af familien får en lang næse" "når man tænker på hans generøsitet så er det utroligt han ikke efterlader noget til dem,"


mener ikke rigtig at det er en nyhed, but anyway...
Personligt kan jeg ik se noget som helst problem med at resten af familien ikke skal arve, han skal sørge for sine børn først og fremmest, hans mor tager sig af hans børn og er hans største støtte, og resten til velgørenhed i true MJ ånd!
Hvad skal resten af familien ha noget for? De er gamle nok til at tage sig af sig selv, og han har hjulpet dem flere gange ved at tage på tour med dem, skrive sange til dem osv...
Bare min mening...
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   Soulmate Ikon 31 May 2010 - 07:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jo det vigtigste er helt klart at sikre børnene, det mener jeg også.
De andre kan og bør klare sig selv - det er voksne mennesker, der har haft mulighed for at skabe sig et solidt økonomisk fundament.

Desuden synes jeg også det er vigtigt, at børnene bliver sikret økonomisk, så de får muligheden for at leve tilbagetrukket, hvis det er den livsførelse de ønsker.
Forstår bare ikke hvorfor de først får pengene som 30-årige. Troede de ville få dem når de blev myndige...

#3 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 31 May 2010 - 08:29 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Jeg synes som i to andre også, at det vigtigeste er at børnene får pengene frem for de andre familiemedlemmer.
Som en kilde siger, "Michaels mor og børn var det vigtigste for ham, derfor efterlader han alt til dem"
og 20% til velgørenhed, er skønt, de har nok langt mere nytte der, end hos resten af Michaels familie. :whistling:
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#4 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 01 June 2010 - 08:40 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Hvis testamentet var anderledes ville jeg undre mig, men at han efterlader sine børn 40% og sin mor 40% og resten til velgørenhed undrer mmig ikke spor.
Det er den Michael vi kender :wub:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   themjj Ikon 01 June 2010 - 01:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg kan godt forstå at de først skal have pengene som 30 åriget, hvis man ser på hvor mange Hollywood unger/arvinger der ender med at gå amok på stoffer, kyle deres penge væk på ligegyldige/selvdistuktive ting eller bliver udnyttet af andre, så ser jeg det klart som bedre at de er mere modne så den risiko falder! Jeg kender endda personligt nogle stykker som mistede deres far mens de var unge og som tog alle de forkerte og selvdistruktive valg fordi de var kede af det og havde alt for mange penge mellem hænderne.

Plus det vil give dem en drive til at gøre noget ud af dem selv, skole og karriere er ikke helt så vigtigt/nødvendigt hvis man som 18åriget sidder på millioner af dollars! Og det tror jeg sq er vigtigt for mennesker at have behovet for at udvikle sig, og at alting ikke bare bliver serveret.

Bare min mening.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#6 Bruger er offline   Soulmate Ikon 02 June 2010 - 07:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 379
  • Indmeldt: 05-November 08
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Læs Indlægthemjj, på 01 June 2010 - 02:19 PM, sagde:

Jeg kan godt forstå at de først skal have pengene som 30 åriget, hvis man ser på hvor mange Hollywood unger/arvinger der ender med at gå amok på stoffer, kyle deres penge væk på ligegyldige/selvdistuktive ting eller bliver udnyttet af andre, så ser jeg det klart som bedre at de er mere modne så den risiko falder! Jeg kender endda personligt nogle stykker som mistede deres far mens de var unge og som tog alle de forkerte og selvdistruktive valg fordi de var kede af det og havde alt for mange penge mellem hænderne.

Plus det vil give dem en drive til at gøre noget ud af dem selv, skole og karriere er ikke helt så vigtigt/nødvendigt hvis man som 18åriget sidder på millioner af dollars! Og det tror jeg sq er vigtigt for mennesker at have behovet for at udvikle sig, og at alting ikke bare bliver serveret.

Bare min mening.


Det har du selvfølgelig helt ret i...
Det tænkte jeg slet ikke på :blush:

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

2 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 2 gæster, 0 anonyme brugere