The Moo-Walkers Forum: :/ stakkels Blanket! (hvis det er sandt) - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



:/ stakkels Blanket! (hvis det er sandt)

#1 Bruger er offline   mystix Ikon 17 March 2010 - 12:18 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1144
  • Indmeldt: 05-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Odense

Adskillige kilder har overfor TMZ røbet, at Jermaine Jacksons 13-årige søn købte en stømpistol for at bruge den på sin lille fætter Blanket.

Jaafar Jackson bestilte den voldsomme stømpistol på internettet og modtog den, uden at nogen opdagede pakken med det livsfarlige våben.

Familiens talsmand har dog forsøgt at mane historien i jorden ved at forklare, at pistolen kort efter blev konfiskeret af sikkerhedsvagter og herefter låst inde i et skab af børnenes farmor Katherine Jackson.

Brødrene Jaafar og Jermajesty legede med stødpistolen på deres værelse - og det var først da sikkerhedsvagterne kunne hørte den karakteristiske lyd af elektricitet der rammer hud at de slog øjeblikkelig alarm og brød døren til drengeværelset op. Det var den lille Blanket, der havde været de store drenges mål og som måtte lægge krop til de mange smertestillende stød.

I børneværnets søgelys
Episoden var så gruopvækkende, at sikkerhedsfirmaet indberettede hændelsen til Los Angeles' børneværn, som i går aftes aflagde den celebre familie et uvarslet kontrolbesøg. To socialrådgivere forhørte både Katherine og drengene om den makabre afstraffelse af Blanket.

Siden har der verseret rygter om, at Jaafar og Jermajesty har endnu en strømpistol liggende, som de bare venter på at bruge.



Rygterne om det ekstra torturredskab er også kommet børneværnet for øre, og myndighederne opfatter situationen som "meget alvorlig". Så hvem ved om en tvangsfjernelse af Michael Jacksons børn bliver myndighedernes næste skridt?



http://vip-dyn.tv2.d...trømpistol.html
Skrevet Billede

You're always in my heart <3

#2 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 17 March 2010 - 12:20 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Læste et sted, at de havde jagtet både Prince og Blanket, og at grunden til de havde strømpistolen, var fordi Jaafar skulle købe den til Jermaine...
- Men ved ikke lige hvor meget jeg tror på hele historien. Men det er selvfølgelig rigtig synd, hvis det er sandt
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   themjj Ikon 17 March 2010 - 02:34 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Hvis det er sandt, er jeg godt nok vred på de lorte unger! De skal bare ikke have lov til at komme i nærheden af ham igen! Han skal føle sig sikker hos katherine, især efter alt hvad de børn har været igennem! og hvis det ikke er sandt er der godt nok nogen med en syg form for fantasi, hvis man finder på sådan gemen historie!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 17 March 2010 - 04:22 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

stakkel !!! :(

Hvis det er sandt så er det GRUSOMT !

.. lad dem dog få fred de stakkels børn :/
Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 17 March 2010 - 05:12 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Ja, det er svært at sige, hvor meget sandhed der er i den her historie - den får i hvert fald Jermaines børn til at fremstå som ekstreme sadister.

Skulle det dog vise sig at være sandt, så er jeg tilbøjelig til at mene, at en tvangsfjernelse nærmest er på sin plads. Sådan noget MÅ bare ikke ske!

#6 Bruger er offline   themjj Ikon 17 March 2010 - 05:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Hvis en tvangsfjernelse er på tale, syntes jeg at det er Jermaines børn der skal fjernes. Michaels børn har jo ikke gjordt noget galt og har behov for tryghed og ikke at skulle rives op igen! De skal beskyttes især imod noget som er så farligt! Men hvem skulle tage dem? Der er igen jeg lige kan komme i tanke om som er bedre end katherine... Men jermaines unger trænger godt nok til nogle grænser, hvis det her er sandt. Jeg er bange for at en tvangsfjernelse vil skade meget mere end det gavner for børnene, som ikke igen skal rives ud af deres trygge rammer!
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Janet Ikon 17 March 2010 - 08:04 PM

  • Ronja og Elliots mor :o)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2892
  • Indmeldt: 17-November 06
  • Gender:Female
  • Location:Fredericia

Læs Indlægthemjj, på 17 March 2010 - 05:50 PM, sagde:

Hvis en tvangsfjernelse er på tale, syntes jeg at det er Jermaines børn der skal fjernes. Michaels børn har jo ikke gjordt noget galt og har behov for tryghed og ikke at skulle rives op igen! De skal beskyttes især imod noget som er så farligt! Men hvem skulle tage dem? Der er igen jeg lige kan komme i tanke om som er bedre end katherine... Men jermaines unger trænger godt nok til nogle grænser, hvis det her er sandt. Jeg er bange for at en tvangsfjernelse vil skade meget mere end det gavner for børnene, som ikke igen skal rives ud af deres trygge rammer!

Enig... Det er da de uartige unger der skal fjernes! Andet vil slet ikke give mening!
Besøg min hjemmeside: http://bengtsson.mono.net

#8 Bruger er offline   Mini MJJ Ikon 17 March 2010 - 10:22 PM

  • Høvding
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 978
  • Indmeldt: 17-August 06
  • Gender:Male

synes at jeg blev en smule ramt af det jeg læste! Nu er Michael jo ikke til at passe på dem, bør der slet ikke ske sådanne ting! de skal passes på! helt sikkert, de har mistet deres far, det værste der kan ske for børn i denne verden!
Michael Joseph Jackson <3

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere