The Moo-Walkers Forum: Føler du nogensinde at du svigter Michael? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Føler du nogensinde at du svigter Michael?

#1 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 25 March 2011 - 12:35 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Hej dejlige Moo's.

Jeg vil starte med at fortælle lidt om... mine tanker og sådan...
Jeg er jo helt vild med musik, og hører musik 24/7. Og her på det sidste, har jeg lyttet til meget andet musik, end lige Michael.
Jeg har hørt Bon Jovi hele tiden, for jeg elsker deres musik, og så har jeg ligesom 'glemt' Michael lidt.
Med Bon Jovi har jeg det lidt, som jeg havde det, da jeg opdagede Michael. Jeg sidder på YT og hører alle mulige forskellige sange med dem, jeg har opdaget at vi har 2 cd'er med dem, og at de spiller koncert i Horsens i juni. Det er ret fedt at opdage nye kunstere, men det føles lidt underligt, at jeg ikke hører særlig meget af Michaels musik.

Jeg føler lidt at jeg svigter ham. Når jeg ligger i min seng om aften, og tænker over det, får jeg en lille bitte smule skyldfølelse overfor Michael.
Jeg svigter Michael ved, at jeg ikke hører hans musik rigtigt, og nogle gange, vil jeg hellere høre Bon Jovi eller andre kunstere.

Noget der især irritere mig, er, at mine veninder spørger mig; "Kan du bedre lide Bon Jovi nu, end Michael?" Hvordan kan de tro det?!
Måske er det bare mig der tænker for meget over at jeg kun skal høre Michael...

Jeg har haft det sådan før, hvor jeg hellere ville høre andet musik, end Michael, og det "gik over" igen. Det er sikkert bare i en periode, men i den periode, føles det mærkeligt.

Har i nogensinde haft mere lyst til at høre andet end Michaels musik?

-Anne.
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#2 Bruger er offline   SalsaSupreme Ikon 25 March 2011 - 03:20 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 595
  • Indmeldt: 03-January 10
  • Gender:Female
  • Location:Bornholm

Jeg lytter rigtig meget til Céline Dion, Robbie Wiliams/Take That og Aerosmith. Nogen gang mere end jeg lytter til Michael.
Men føler da på ingen måde at jeg svigter ham pga. det. Jeg hører bare den musik jeg har lyst til, men det betyder ikke at jeg glemmer Michael.
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   Jose Ikon 25 March 2011 - 03:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 18
  • Indmeldt: 27-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve, Danmark

Jeg er enig. Indimellem hører jeg også andet musik end Michaels, og det er okay, for hans er stadig det bedste og jeg vender altid tilbage til det ;)

Dette indlæg er redigeret af Jose: 25 March 2011 - 03:24 PM


If you enter this world knowing you're loved,
and leave this world knowing the same,
then anything that happens in between can be dealt with.
- Michael Jackson <3

#4 Bruger er offline   julie Ikon 25 March 2011 - 03:45 PM

  • Ko-admin
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 692
  • Indmeldt: 18-September 07
  • Gender:Female
  • Location:2860 Søborg

Jeg hører al slags musik. Bare fordi man er Michael Jackson fan er man jo på ingen måde forpligtet til KUN at lytte til hans musik hele tiden. Jeg synes slet ikke du skal have det dårligt med at lytte til andre kunstere også. Slet, slet ikk. :)

Dette indlæg er redigeret af julie: 25 March 2011 - 03:46 PM


Skrevet Billede

#5 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 25 March 2011 - 04:15 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

selvfølgelig skal man ikke føle man svigter Michael. Du må da høre lige hvad du vil :D
jeg har da også perioder hvor man hører hans musik mindre end andet, selvfølgelig har man det, men så kommer man tilbage til det :D
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#6 Bruger er offline   Jacqueline Ikon 25 March 2011 - 05:58 PM

  • I'm the blue gangsta'
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1523
  • Indmeldt: 25-July 09
  • Gender:Female

Hvem siger at blot fordi du er hel vild med Michael, så må du KUN høre hans musik og ikke have friheden til at have en større musiksmag? - ingen :)
Jeg tror ikke der er nogle der har den opfattelse af man svigter fordi man blot er et menneske, og da slet ikke Michael. Så længe du har dit hjerte hos Michael, kan man da aldrig sige at du svigter ham..

Nogle gange opfatter vi simpelthen tingene i en helt forkert bane og opstiller normer og regler for os selv der er lidt 'urealistiske'
Skrevet Billede
I pray for you every day.

Don't waste your time on the past, no, no
It's time you look to the future
It's all right there if you ask
This time if you try much harder
You'll be the best that you can be!

- On the line

#7 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 25 March 2011 - 06:45 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Du skal ikke have det dårligt..
Før Michael gik bort, der hørte jeg lige så meget andet musik, samtidig med jeg også hørte mj... Men havde flest mj sange på min mp3 den gang.
Efter den 25. Juni 2009, der kunne jeg ærligtalt ikke høre, eller tåle at høre andet end MJ's musik... Jeg skulle høre hans stemme hele tiden, og gik altid hjem fra diskotekerne, fordi jeg slet slet sleeeeeet ikke kunne holde andet musik ud.. Kunne ikke en gang tåle at høre "take That", som jeg endda blev fan af før jeg blev af MJ da jeg var lille.
Der gik næsten 1 år før at jeg var klar til at høre andet musik... Men det er normalt, når man savner en person SÅ meget.
Skrevet Billede

#8 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 25 March 2011 - 08:05 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Michael, hans musik og hans budskaber er enestående og vil for evigt betyde mest for mig. Det ved jeg, og det ved han Skrevet Billede Derfor føler jeg aldrig, at jeg svigter ham, når jeg hører andet musik. Michael er i en klasse for sig, og så er der alle de andre. Sådan har jeg det bare.

Dermed ikke sagt, at der ikke er andre gode kunstnere. Jeg hører rigtig meget blandet musik og elsker at gå til koncerter. Jeg synes, at der er rigtig meget andet dejligt musik.Skrevet Billede
Der er ikke nogen, der pådutter dig kun at lytte til Michael Skrevet Billede du bestemmer helt selv, hvormeget og hvornår du vil lytte til Michael eller andre. Michael vil, så længe du selv ønsker det, være i dit hjerte og en del af dig, uanset hvad. Du svigter ham ikke på nogen måder, synes jeg Skrevet Billede
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   themjj Ikon 25 March 2011 - 08:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg syntes det er rigtig vigtigt at lytte til en masse lækkert musik, det udvikler os og lader os optage alt det smukke der findes indenfor musikken. Jeg Elsker Musik! Jeg hører ekstremt mange forskellige kunstnere og genre. For hører man det samme hele tiden så mister den ofte en del af sin magi. Det fedeste musik er der hvor man kender det men stadig bliver overrasket. Det er bl.a. det Michael var så dygtig til, han kunne skabe en sang med enorm genkendelighed men samtidig med så mange lag at man aldrig kender det fuldstændig og stadig bliver overrasket. Michaels musik vil for mig altid være noget helt særligt og han vil være med mig resten mit liv, men man skal ikke lade det opsluge en. Der er så meget fantastisk derude som man ikke skal snyde sig selv for. Så nyder man også Michaels musik så meget mere, når man hører det.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 25 March 2011 - 08:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Du skal aldrig føle aldrig svigter Michael bare fordi du lytter til andet musik. Tænk hvis mennesker skulle vælge én kunstner, også kun lytte til dem. Det ville være forfærdeligt.
Folk ville være så snæversynede og begrænsede, og der ville være så meget musik og kunst og litteratur der ikke ville eksistere hvis vi skulle begrænse vores musikalske input på den måde.
Chief 1 siger altid: "Music is food for the soul" og han har ret. Kun at lytte til én kunstner ville være som kun at måtte spise det samme mad hele tiden. Det ville være trivielt, og ensomt.
Jo mere forskelligt musik man lytter til jo bedre.

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#11 Bruger er offline   Ane Ikon 25 March 2011 - 09:13 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

Njaeh både og. Hvis jeg i en længere periode har hørt noget andet musik, så kan jeg godt tænke "ej, det er jo synd for mine MJ sange, at de ikke bliver hørt" (totalt åndssvagt), og så hører jeg en masse MJ.
Men jeg får ikke dårlig samvittighed overfor Michael, han nød jo selv, at høre en masse musik.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#12 Guest_*Little Suzie*_* 26 March 2011 - 07:31 PM

  • Gruppe: Guests

Naah ikke rigtig. Måske hvis jeg fuldstændig har hørt andre musik og glemt ham i over 1 år.
Men føler mest jeg svigter ham hvis jeg blir forelsket i en anden fyr xD.....

#13 Bruger er offline   NayNay Ikon 26 March 2011 - 09:36 PM

  • It's called Michaelicious
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1660
  • Indmeldt: 14-December 08
  • Gender:Female
  • Location:Ordrup

Ja, det kan jeg sagtens. Eller, på et tidspunkt kunne jeg. Det handlede ligeså meget om, andre folk spurgte en "kan du stadig lide Michael?" "Du er da ikke så stor fan af Michal mere?!" osv - fuldstændig som du selv udtrykker det. Jeg har bare gjort op med mig selv, jeg elsker Michael, og han vil altid have en kæmpe plads i mit hjerte - uanset hvad jeg ellers gør, hører og oplever.
I would hug you all, if my arms where long enough...
Skrevet Billede

Michael, you will always be rembered by your millions of fans, as a lover, not a fighter.

#14 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 27 March 2011 - 04:32 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Tak alle sammen - i er så søde :give_rose:

Michaelsmelody, du har ret :)

Musik er noget er det bedste der findes!! :D
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

#15 Bruger er offline   Emma. Ikon 27 March 2011 - 10:01 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jeg kan godt selv se det, lige nu er jeg også i en periode hvor jeg hører meget andet end Michael. Jeg tror bare at det handlede om at jeg hørte Michael 24/7 i en lang periode og så har jeg bare haft brug for en pause.
Det er også lidt sært, for på min gamle skole var jeg jo bare den kæmpe store Michael-fan, og nu når jeg er kommet over til en anden skole er jeg blevet den kæmpe store Beatles-fan. Jeg ved ikke om det er fordi at jeg har sværere ved at snakke om Michael fordi at jeg er bange for hvad folk synes om ham, for sådan har jeg det ikke med Beatles.
For mig ligger Beatles og Michael nogenlunde lige, men det betyder vel ikke at jeg på nogen måde elsker Michael mindre. For jeg elsker Michael så uendeligt højt og det er der ikke noget som helst andet musik der kan tage fra ham. Uanset hvor meget jeg så begynder at høre andet, så vil jeg stadig elske Michael lige højt.

Musik er en vidunderlig skabning og det burde nydes på det überste!
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#16 Guest_*Little Suzie*_* 28 March 2011 - 07:59 AM

  • Gruppe: Guests

^ Åh, hvor jeg nu savner ham så meget ligenu :(..

#17 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 28 March 2011 - 01:41 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

For mig er MJ det største, det bedste der nogensinde er sket og jeg elsker ham betingelsesløst.
Jeg forguder ham og den verden han engang tilhørte.

MEN dermed ikke sagt, at jeg ikke høre andet end hans musik, det gør jeg skam. Jeg elsker Bon Jovi's musik og glæder mig til, at skulle til koncert med ham. Jeg blev først fan af MJ og senere af Jovi, men i teenage-årene elskede jeg dem begge lige højt. I en periode glemte jeg helt Jovi, men det er kommet fuldt ud retur igen.
Min fanhed over for MJ udviklede sig til mere end fan, beundring, forelske, follower. Han er min saviour. (ja jeg er besat).
Bon Jovi er jeg "bare" fan af ;-)

Jeg høre mest MJ og indtil for et par måneder siden hørte jeg kun HANS musik og så kun HANS videoer. Kunne ikke holde ud, at få andre billeder på nethinden end ham og kunne ikke holde ud, at høre andet musik end hans. Men det er begyndt, at vende og jeg høre mere og mere andet musik, men MJ vil altid fylde mest. Vil altid være det største. I hvertfald for mig.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#18 Bruger er offline   SuperMJlover Ikon 28 March 2011 - 01:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 95
  • Indmeldt: 07-October 10
  • Gender:Female
  • Location:Denmark

Du skal slet ikke føle at du svigter Michael :) Jeg hører også rigtig meget andet musik, men jeg har bare - som andre her - ikke det samme "forhold" til andre kunstnere, som jeg har til Michael og hans musik. Michael er noget helt specielt, som jeg har rigtig svært ved at sætte ord på, men derfor føler jeg ikke at jeg svigter ham fordi jeg hører andet musik. Forstår godt hvad du mener, men jeg ved selv at jeg altid vil komme tilbage til Michaels musik, selvom jeg til tider hører andet i lange perioder.

Det er HELT okay at høre andet musik også ;)

#19 Bruger er offline   Hess Ikon 28 March 2011 - 01:57 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Nej - det føler jeg aldrig.

#20 Bruger er offline   AJackson :D Ikon 28 March 2011 - 07:11 PM

  • Ansi
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 740
  • Indmeldt: 02-November 10
  • Gender:Female
  • Location:Nordsjælland

Læs IndlægHeavenCanWait, på 28 March 2011 - 01:41 PM, sagde:

For mig er MJ det største, det bedste der nogensinde er sket og jeg elsker ham betingelsesløst.
Jeg forguder ham og den verden han engang tilhørte.

MEN dermed ikke sagt, at jeg ikke høre andet end hans musik, det gør jeg skam. Jeg elsker Bon Jovi's musik og glæder mig til, at skulle til koncert med ham. Jeg blev først fan af MJ og senere af Jovi, men i teenage-årene elskede jeg dem begge lige højt. I en periode glemte jeg helt Jovi, men det er kommet fuldt ud retur igen.
Min fanhed over for MJ udviklede sig til mere end fan, beundring, forelske, follower. Han er min saviour. (ja jeg er besat).
Bon Jovi er jeg "bare" fan af ;-)

Jeg høre mest MJ og indtil for et par måneder siden hørte jeg kun HANS musik og så kun HANS videoer. Kunne ikke holde ud, at få andre billeder på nethinden end ham og kunne ikke holde ud, at høre andet musik end hans. Men det er begyndt, at vende og jeg høre mere og mere andet musik, men MJ vil altid fylde mest. Vil altid være det største. I hvertfald for mig.

Heldige :thumbup:
Ja, sådan har jeg det også.
Der er nogle andre jeg "bare" er fan af, og så er der Michael.
There is no sunlight, 'cause we've lost you, Michael
Just like the clouds our eyes do the same
You passed away...
And everyday it rains...
We'll never moonwalk alone

  • (2 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere