The Moo-Walkers Forum: Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Mj-fest 20. februar i Fredericia! Nu sammen m. danseworkshop:-) EDIT: SE OVERNATNING, MAD, TRANSPORT & BETALING SIDE 1:-)

#81 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 16 December 2009 - 05:48 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægbenedicte, på Dec 16 2009, 07:32 AM, sagde:

I kan godt skrive mig på også. det er vidst på tide jeg er lidt social ;)

oh, jo flere jo bedre.. I love at møde nye mennesker! :biglaugh:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#82 Bruger er offline   benedicte Ikon 16 December 2009 - 10:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 115
  • Indmeldt: 26-September 07
  • Gender:Female
  • Location:sydsjælland, vordingborg

haha, jeg tror heller ikke vi har mødt hinanden før :).

har ikke deltaget i noget efter Michael past away.. so sad.

men glæder mig til at se en masse Michael fans igen!
Skrevet Billede

I love you
i simply do

#83 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 17 December 2009 - 02:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Dejligt med en mere:-) Jeg skriver dig på:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#84 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 17 December 2009 - 05:41 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs Indlægbenedicte, på Dec 16 2009, 10:38 PM, sagde:

haha, jeg tror heller ikke vi har mødt hinanden før :).

har ikke deltaget i noget efter Michael past away.. so sad.

men glæder mig til at se en masse Michael fans igen!

mhm, jeg har slet ikke deltaget i nogen moo-related ting. jeg har kun mødt... 5 afra moo før, og det havde ikke noget med moo at gøre, det var vores egen michael-thingy..
og jeg kom først på moo efter det..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#85 Bruger er offline   Martin Svaneborg Ikon 18 December 2009 - 10:24 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 36
  • Indmeldt: 07-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Copenhagen

Fedt!!! I kan godt skrive mig på.

#86 Bruger er offline   MICHAELFREAK Ikon 18 December 2009 - 10:31 PM

  • DAMP
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 481
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Gender:Female
  • Location:Annisse Nord, Denmark

Jeg synes det lyder herre fedt ! Vil rigtig gerne skrives på som "kommer måske" hvis det er muligt ?? Og jeg kører derover, så hvis nogle herovre fra djævleøen vil køre med, finder vi lige ud af noget..
~Joy aka MICHAELFREAK


Skrevet Billede
Sometimes I wish I could turn back time...

Michael thank you for everything, you will always be my number one.

#87 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 18 December 2009 - 10:55 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægMICHAELFREAK, på Dec 18 2009, 10:31 PM, sagde:

Jeg synes det lyder herre fedt ! Vil rigtig gerne skrives på som "kommer måske" hvis det er muligt ?? Og jeg kører derover, så hvis nogle herovre fra djævleøen vil køre med, finder vi lige ud af noget..

Oh, jeg kommer fra Fyn, så hvis jeg kunne skubbe mig ind på en lille plads kunne det være rigtig cool :biglaugh:

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#88 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 20 December 2009 - 10:33 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Så er vi oppe på 9 regulars, 1 maybe-coming og 3 der endnu ikke har svaret (AnePane, Frost og ElinsJackson:-) Kom frit frem alle fans, vi ved I er der ude:-) Jeg er stadig på lokale-jagt, har virkelig haft kontakt til mange, og de vil desværre allesammen gerne have mange penge for deres lokaler:-( Det billigste jeg har fundet indtil videre er knap 2000 kroner. Jeg regner med at jeg kan opstøve et forsamlighus et sted i Fredericia, for Kolding er udelukket med forsamligshuse:-( Skriv endelig hvis I har spørgsmpl, forslag eller ideer til noget vedr festen:-)

Kunne det ikke være fedt med nogle Michael-bannere? :-) Måske der er en kreativ sjæl derude et sted?
Rigtig glædelig jul:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#89 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 20 December 2009 - 01:12 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Skriv mig på Måske listen (':
Skrevet Billede

#90 Bruger er offline   Emma. Ikon 20 December 2009 - 06:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 337
  • Indmeldt: 24-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Aalborg

Jeg vil gerne på måske hvis jeg ikk allerede på listen. :biglaugh:
Skrevet Billede


Your name must be Nobody. 'Cause nobodys perfect.

How can we preach, when all we make this world to be,
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.


I LOVE YOU

#91 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 20 December 2009 - 07:54 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægP.Y.T, på Dec 20 2009, 10:33 AM, sagde:

Så er vi oppe på 9 regulars, 1 maybe-coming og 3 der endnu ikke har svaret (AnePane, Frost og ElinsJackson:-) Kom frit frem alle fans, vi ved I er der ude:-) Jeg er stadig på lokale-jagt, har virkelig haft kontakt til mange, og de vil desværre allesammen gerne have mange penge for deres lokaler:-( Det billigste jeg har fundet indtil videre er knap 2000 kroner. Jeg regner med at jeg kan opstøve et forsamlighus et sted i Fredericia, for Kolding er udelukket med forsamligshuse:-( Skriv endelig hvis I har spørgsmpl, forslag eller ideer til noget vedr festen:-)

Kunne det ikke være fedt med nogle Michael-bannere? :-) Måske der er en kreativ sjæl derude et sted?
Rigtig glædelig jul:-)

jeg kan godt se hvad jeg kan finde på af kreative ting og sager.
hvis jeg har nogle gamle lagner eller noget liggende, så kan jeg skaffe noget tekstil-maling-noget..

Læs IndlægEmma., på Dec 20 2009, 06:59 PM, sagde:

Jeg vil gerne på måske hvis jeg ikk allerede på listen. :biglaugh:

jeg tror at det er noget med at der kommet noget aldersgrænse på pga alkohol?
prøv lige at tjekke..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#92 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 20 December 2009 - 08:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Annika, jeg håbede du ville melde dig til noget kreativt:-D Du er nemlig bare super god:-) Det lyder rigtig godt:-) DU er en sweetheart:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#93 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 20 December 2009 - 08:35 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Læs IndlægEmma., på Dec 20 2009, 06:59 PM, sagde:

Jeg vil gerne på måske hvis jeg ikk allerede på listen. :biglaugh:

Hej Emma. Jeg har valgt at sætte aldersgrænsen til 18 år, så derfor kan jeg ikke sætte dig på listen, men håber vi kan arangere noget andet i fremtiden, hvor du kan komme med:-)Det vil jeg i hvert fald rigtig gerne, jeg har skrevet vedr aldersgrænse i #77

Glædelig jul:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#94 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 20 December 2009 - 08:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Jeg har via Stina fundet et festlokale i Vejle, som ville passe til vores behov, det koster 1100 for en nat og det INCL rengøring, hvilket er et stort plus i min bog. Men problemet er at man skal betale de 1100 når man reserverer lokalet, og det har jeg bare ikke i excess i december måned, så derfor satser jeg lidt på at lokalet stadig er ledigt i januar, for så kan jeg godt lægge ud, og så ville det passe med at det ville koste ca 100 kroner pr person, det synes jeg er er meget fair :rolleyes: Hvad synes I?

Hvis det ikke går så har jeg en måske-nødplan. Min mormor og morfar har endnu et festlokale i Fredericia, som kunne gå an hvis der ikke kommer noget inden den 20 februar, problemet er bare at det rent faktisk er til salg, så jeg ved ikke om vi kan låne det før meget tæt op til festdatoen, så det er en nødplan:-) Og hvis vi ikke er flere end 14 så kunne vi også lave min dagligstue om til dansegulv og bruge vores spisestue til at feste i:-) Uanset hvad så finder vi ud af det:-))
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

#95 Bruger er offline   Ida941 Ikon 20 December 2009 - 10:09 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 368
  • Indmeldt: 29-July 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægP.Y.T, på Dec 20 2009, 08:43 PM, sagde:

Jeg har via Stina fundet et festlokale i Vejle, som ville passe til vores behov, det koster 1100 for en nat og det INCL rengøring, hvilket er et stort plus i min bog. Men problemet er at man skal betale de 1100 når man reserverer lokalet, og det har jeg bare ikke i excess i december måned, så derfor satser jeg lidt på at lokalet stadig er ledigt i januar, for så kan jeg godt lægge ud, og så ville det passe med at det ville koste ca 100 kroner pr person, det synes jeg er er meget fair :rolleyes: Hvad synes I?

Hvis det ikke går så har jeg en måske-nødplan. Min mormor og morfar har endnu et festlokale i Fredericia, som kunne gå an hvis der ikke kommer noget inden den 20 februar, problemet er bare at det rent faktisk er til salg, så jeg ved ikke om vi kan låne det før meget tæt op til festdatoen, så det er en nødplan:-) Og hvis vi ikke er flere end 14 så kunne vi også lave min dagligstue om til dansegulv og bruge vores spisestue til at feste i:-) Uanset hvad så finder vi ud af det:-))


Jeg er med på de 100 kr, men det ville bare være så fedt hvis det blev i Fredericia pga det er der den danse-workshop er... Det ville bare være så smart! :) Ved godt Vejle ikke er langt væk, but still...

#96 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 20 December 2009 - 10:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægP.Y.T, på Dec 20 2009, 08:33 PM, sagde:

Annika, jeg håbede du ville melde dig til noget kreativt:-D Du er nemlig bare super god:-) Det lyder rigtig godt:-) DU er en sweetheart:-)

hahahahahaaa.. men jeg er totalt in. jeg må lige se hvad jeg kan finde råd til af pensler og maling og sådan noget :)

Læs IndlægIda941, på Dec 20 2009, 10:09 PM, sagde:

Jeg er med på de 100 kr, men det ville bare være så fedt hvis det blev i Fredericia pga det er der den danse-workshop er... Det ville bare være så smart! :) Ved godt Vejle ikke er langt væk, but still...

Yeah, jeg tænker også at 100 kroner jo ikke er det helt store at skulle slippe..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#97 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 20 December 2009 - 10:40 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Er enige med de andre , ville være fedest hvis det blev i Frederica, hvor danse workshoppen er.
Nu har Martin jo rykket datoerne flere gange for at det kunne passe med festen.
Skrevet Billede

#98 Bruger er offline   michaelsmelody Ikon 20 December 2009 - 11:32 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2178
  • Indmeldt: 02-November 09
  • Gender:Female

Læs IndlægElinsJackson, på Dec 20 2009, 10:40 PM, sagde:

Er enige med de andre , ville være fedest hvis det blev i Frederica, hvor danse workshoppen er.
Nu har Martin jo rykket datoerne flere gange for at det kunne passe med festen.

yeah, så må vi bare håbe at det kan lade sig gøre i frede jo..

Skrevet Billede

That just makes me a dumb human like you.

#99 Bruger er offline   Martin Svaneborg Ikon 21 December 2009 - 05:06 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 36
  • Indmeldt: 07-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Copenhagen

Læs IndlægIda941, på Dec 20 2009, 10:09 PM, sagde:

Jeg er med på de 100 kr, men det ville bare være så fedt hvis det blev i Fredericia pga det er der den danse-workshop er... Det ville bare være så smart! :) Ved godt Vejle ikke er langt væk, but still...


Jeg har jo flyttet danseworkshoppen til d. 20-21. Netop så folk ikke skulle bruge ekstra penge på transport for at tage frem og tilbage mellem fest og workshop. Så jeg håber sandelig i holder fast i at holde det i Fredericia, ellers tror jeg begge arrangementer kommer til at tabe på det.

#100 Bruger er offline   P.Y.T Ikon 24 December 2009 - 12:17 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 286
  • Indmeldt: 09-November 09
  • Gender:Female
  • Location:Kolding

Martin: SUPER FEDT!!! Så vil jeg helt sikkert finde et sted i Fredericia, det kan jeg godt:-) Uanset hvad, så har min bror en ret stor lejlighed vi kan feste i, hvis alting går galt og så må vi improvisere mht dansegulv, uanset så finder jeg ud af det;-)

Mht prisen på 100 kroner, så var det til festlokalet i Vejle, så det er jo udelukket nu, men det er den prisklasse jeg havde forestillet mig:-) Så kommer mad og drikkevarer oveni, men det håber jeg er ok?

Glæder mig så meget, folkens:-)))

Glædelig Jul:-)
Skrevet Billede
If music's religion, then You are God, and I have praised You as nothing less... I love and adore You and will allways do so.. I miss You with all my heart and soul.. May You rest in peace and tranquility, since You, of all, deserve no less..

  • (15 Sider)
  • +
  • « Første
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere