The Moo-Walkers Forum: THIS IS IT i biografen! - Billetterne er i hus! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



THIS IS IT i biografen! - Billetterne er i hus! Stort event i København!

Afstemning: This is it premiere (58 medlem(mer) har afgivet stemme)

Regner du med at deltage?

  1. Ja, helt sikkert! (36 stemmer [62.07%])

    Procent af stemmer: 62.07%

  2. Måske (14 stemmer [24.14%])

    Procent af stemmer: 24.14%

  3. Nej (8 stemmer [13.79%])

    Procent af stemmer: 13.79%

Stem

#41 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Der vil blive forskellige udgivelser af DVD'en, som vist også planlægges at blive udgivet på Blu-Ray, og som ekstra materiale vil man få mange timers optræden med MJ og meget andet!

#42 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 September 2009 - 07:35 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 07:33 PM, sagde:

Der vil blive forskellige udgivelser af DVD'en, som vist også planlægges at blive udgivet på Blu-Ray, og som ekstra materiale vil man få mange timers optræden med MJ og meget andet!



Nøøøøøj.
Det er jo bedre end 4 juleaftner til sammen !
Ejj . kan bare ikke vente !!
Du kom stadig til århus og så filmen , gjorde du ikke ?
Skrevet Billede

#43 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 07 September 2009 - 07:35 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 07:24 PM, sagde:

Har ikke tid til at oversætte men her er lidt fra en insider. Han hedder This Is It på MJJC og er gode venner med nogen der arbejder på det. Håber de fleste kan engelsk for har virkelig ikke tid til at oversætte lige nu.
___________________________________________________

"I have some news about the movie guys, just revealed to me by a source working closely on the movie. I can't give his name due to privacy but I can confirm it is 100% legit. There is some great stuff here, here is what I know:

1) Trailers are mostly done, and were waiting partly on the footage from the funeral which is being added in now. Expect to see the first ad premiere next weekend. I tried to press him on more info regarding the VMA's but couldn't get a confirmation.

2) The movie is not a 2 hour concert like many fans thought. In fact the movie is simply a documentary based around the This Is It tour, it shows Jackson in his final days and includes his death, aftermath, and reaction. Clips from the memorial and funeral will be used.

3) There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.

4) The movie is between 100 and 130 minutes in length.

5) The plan for the DVD is to have it out in late November by Thanksgiving or early December at the latest, although my source revealed this maybe a long shot if they extend the 2 week showing to 3 or 4 weeks (which is possible).

6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.

7) Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world."


:moremore: :moremore: :moremore: JAAAAAAAA!!! Tak!!

Er bare spændt på hvordan de som ikke er hardcore MJ fans vil tage hans prøver, da han jo ikke er ligeså aktiv til prøverne, som ved koncerterne. Det kan godt gå hen og give ham nogle slag om han ikke var i topform, tror jeg :(
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#44 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 September 2009 - 07:37 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægRememberTheTime, på Sep 7 2009, 07:35 PM, sagde:

:moremore: :moremore: :moremore: JAAAAAAAA!!! Tak!!

Er bare spændt på hvordan de som ikke er hardcore MJ fans vil tage hans prøver, da han jo ikke er ligeså aktiv til prøverne, som ved koncerterne. Det kan godt gå hen og give ham nogle slag om han ikke var i topform, tror jeg :(



Du siger noget :/

Men så kan de bare gå hjem og vug (:
Vi kan jo lide ham uanset hvad (:
Skrevet Billede

#45 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:38 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægRememberTheTime, på Sep 7 2009, 06:35 PM, sagde:

:moremore: :moremore: :moremore: JAAAAAAAA!!! Tak!!

Er bare spændt på hvordan de som ikke er hardcore MJ fans vil tage hans prøver, da han jo ikke er ligeså aktiv til prøverne, som ved koncerterne. Det kan godt gå hen og give ham nogle slag om han ikke var i topform, tror jeg :(



Det frygter jeg også.

Håber faktisk de viser lidt af hans prøver fra Dangerous Tour og så viser hvordan det blev da det var med publikum, så kan folk se at han altid bare markerer sine trin, som alle dansere gør når de øver. Men måske de har optagelser hvor han gir den gas, hvem ved.

#46 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

ElinsJackson - Jo da, vi skal jo se den sammen i Århus.

#47 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

ElinsJackson - Jo da, vi skal jo se den sammen i Århus.

#48 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 07 September 2009 - 07:40 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 06:38 PM, sagde:

Det frygter jeg også.

Håber faktisk de viser lidt af hans prøver fra Dangerous Tour og så viser hvordan det blev da det var med publikum, så kan folk se at han altid bare markerer sine trin, som alle dansere gør når de øver. Men måske de har optagelser hvor han gir den gas, hvem ved.

Ja, man kan jo bare håbe. For han har sgu altid lignet en morfar i halv dårlig form til sine rehersals. haha
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#49 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 September 2009 - 07:41 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 07:39 PM, sagde:

ElinsJackson - Jo da, vi skal jo se den sammen i Århus.



fedt (:
Hvor mange have vi samlet som skulle se den i århus ?
Skrevet Billede

#50 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægElinsJackson, på Sep 7 2009, 06:41 PM, sagde:

fedt (:
Hvor mange have vi samlet som skulle se den i århus ?



Hmm, ved det ikke. - Tror vi skal lave det som et arrangement hvor folk kan stemme om de kommer eller ej. Ved ikke hvordan vi ellers skal gøre det.

Har ikke styr på hvor mange der er klar på at se den i Århus. - Der er heldigvis lang tid til endnu.

#51 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:47 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Iøvrigt får vi nok traileren i denne weekend.

#52 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 07 September 2009 - 07:47 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 07:43 PM, sagde:

Hmm, ved det ikke. - Tror vi skal lave det som et arrangement hvor folk kan stemme om de kommer eller ej. Ved ikke hvordan vi ellers skal gøre det.

Har ikke styr på hvor mange der er klar på at se den i Århus. - Der er heldigvis lang tid til endnu.



Kan du finde ud af at lave sådan en afstemning ? For det kan jeg ikke ;D hehe.
Skrevet Billede

#53 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:53 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

^^^^^

Er jeg bange for jeg ikke kan, sidder og læser strafferet har en masse for til imorgen, så har ikke tid til at kigge på det lige nu, men måske senere. Tror jeg bliver nødt til at slukke computeren, får ikke læst nok! :lol:

#54 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 07 September 2009 - 07:54 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 06:53 PM, sagde:

^^^^^

Er jeg bange for jeg ikke kan, sidder og læser strafferet har en masse for til imorgen, så har ikke tid til at kigge på det lige nu, men måske senere. Tror jeg bliver nødt til at slukke computeren, får ikke læst nok! :lol:

Strafferet? Er du en af de skarpe PG1'ere?
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#55 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 07:59 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægRememberTheTime, på Sep 7 2009, 07:54 PM, sagde:

Strafferet? Er du en af de skarpe PG1'ere?


PG1'er ??

Læser jura på århus universitet :)

#56 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 07 September 2009 - 08:01 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 06:59 PM, sagde:

PG1'er ??

Læser jura på århus universitet :)

Okay, mon ikke det er den samme bog som politiet bruger. det var dog alligevel den mest tørre bog jeg nogensinde har kigget i! Og kommer selv til at skulle igennem noget af den de kommende år :angryshout:
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#57 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 08:03 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægRememberTheTime, på Sep 7 2009, 07:01 PM, sagde:

Okay, mon ikke det er den samme bog som politiet bruger. det var dog alligevel den mest tørre bog jeg nogensinde har kigget i! Og kommer selv til at skulle igennem noget af den de kommende år :angryshout:



Ved ikke om du mener Statsret og det så er Peter Germer du tænker på.

Vores strafferets bøger, med undtagelse af Kommenteret straffelov - Speciel del, er skrevet af Gorm Toftegaard Nielsen.

Hvad læser du?

Dette indlæg er redigeret af Hess: 07 September 2009 - 08:03 PM


#58 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 07 September 2009 - 08:09 PM

  • You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 650
  • Indmeldt: 07-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Ballerup

Læs IndlægHess, på Sep 7 2009, 08:03 PM, sagde:

Ved ikke om du mener Statsret og det så er Peter Germer du tænker på.

Vores strafferets bøger, med undtagelse af Kommenteret straffelov - Speciel del, er skrevet af Gorm Toftegaard Nielsen.

Hvad læser du?

Må indrømme jeg ikke ved hvem der har skrevet den strafferets bog policen bruger, kiggede bare i den og var ved at falde i søvn. Min eks er politimand, ;)

Jamen jeg skal til at søge ind som fængselsbetjent. Der skal man også igennem en del af det politiet bruger, Gaaab
Do you remember the time, Michael?


“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ


Skrevet Billede


Will You Be There..?

#59 Bruger er offline   Hess Ikon 07 September 2009 - 08:16 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2052
  • Indmeldt: 10-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Århus

Læs IndlægRememberTheTime, på Sep 7 2009, 07:09 PM, sagde:

Må indrømme jeg ikke ved hvem der har skrevet den strafferets bog policen bruger, kiggede bare i den og var ved at falde i søvn. Min eks er politimand, ;)

Jamen jeg skal til at søge ind som fængselsbetjent. Der skal man også igennem en del af det politiet bruger, Gaaab



Haha, lige strafferet kan nu være ganske sjovt at læse. Man skal jo læse en masse gamle sager, og nogle af dem er direkte vanvittige. Forvaltningsret er en dræber, der kan jeg ikke læse længe uden at falde i søvn. :lol:

#60 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 07 September 2009 - 08:37 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Jeg vil henstille til, at man benytter trådene til det emne, de er oprettet til. Denne tråd er oprettet til diskussion omkring This is It arrangementet i København - ikke i Århus, og ikke om strafferet. ;)

Jeg vil henvise til denne tråd, som omhandler This is It i Århus:

http://www.moo-walke...?showtopic=3554

  • (10 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Closed

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere