The Moo-Walkers Forum: Hvor er alle de Danske fans blevet af i årenes løb..?! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Hvor er alle de Danske fans blevet af i årenes løb..?!

#21 Bruger er offline   Ane Ikon 21 September 2009 - 06:20 PM

  • Naughty
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 748
  • Indmeldt: 07-November 07
  • Gender:Not Telling

J sys os d irriterene når folk skriver på denne her måde. D r bare ZÅ træls at c på.

*fjernet af admin*

Dette indlæg er redigeret af Smile1982: 22 September 2009 - 10:10 AM

..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#22 Bruger er offline   Justice Ikon 21 September 2009 - 06:21 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 121
  • Indmeldt: 09-May 05
  • Gender:Female
  • Location:Helsingør

Så er MJJustice også med!! :give_rose: :moremore:
Prejudice is ignorance!!

#23 Bruger er offline   Sille Ikon 21 September 2009 - 06:29 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

Ah, det var da en træls tråd. Rigtig, det var irriterende at læse den tekst og ja hun var måske for fremfarende i hendes ordvalg, men man kan jo blive grebet af nuet.....

Before you judge me, try hard to love me.
Skrevet Billede

#24 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 21 September 2009 - 06:30 PM

  • Geniet
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 454
  • Indmeldt: 24-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Nærum, Denmark

Læs Indlægboogie, på Sep 21 2009, 03:58 PM, sagde:

..og vil gerne lige sige, at er man MJ fan..så burde man ik være i tvivl om man gider at deltage..



Læs IndlægHoTkNiFe, på Sep 21 2009, 04:09 PM, sagde:

Kan du ikke forsøge at skrive på dansk istedet for 'nu v i d' etc. Det er frygteligt at se på, og irriterende at læse ;)



Læs Indlægboogie, på Sep 21 2009, 06:58 PM, sagde:

..og jeg foretrækker når folk ikke dikterer hvad jeg bør/ikke bør..kommer der fra en der selv lige prøver at be mig om ik at skrive som j selv vil..

..for her der kan man vidst kun finde ud af at dømme andre..og har ik på noget tidspunkt dikteret nogen til, at gøre noget som helst..


1. Når du fortæller folk hvad de bør ('burde'), så dikterer du rent faktisk tingene.

2. Jeg har ikke dikteret dig til noget som helst. Jeg har spurgt om du kunne 'forsøge'. Der er pokkers til forskel.

3. Jeg er ikke sikker på hvilken del af det jeg skulle have skrevet du føler dig dømt af, for der er ingen fordømmelser gemt i det, kun opfordringer og personlige holdninger/meninger.

4. Hvis du føler dig dårligt behandlet af mig, så undskylder jeg og giver en is i Nyhavn. ;)


/Christian

#25 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 21 September 2009 - 07:08 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægHoTkNiFe, på Sep 21 2009, 06:30 PM, sagde:

1. Når du fortæller folk hvad de bør ('burde'), så dikterer du rent faktisk tingene.

2. Jeg har ikke dikteret dig til noget som helst. Jeg har spurgt om du kunne 'forsøge'. Der er pokkers til forskel.

3. Jeg er ikke sikker på hvilken del af det jeg skulle have skrevet du føler dig dømt af, for der er ingen fordømmelser gemt i det, kun opfordringer og personlige holdninger/meninger.

4. Hvis du føler dig dårligt behandlet af mig, så undskylder jeg og giver en is i Nyhavn. ;)


/Christian




thi hi :D

Lad os nu alle blive gode venne igen , ikke ? ;D
*fjernet af admin*

Dette indlæg er redigeret af Smile1982: 22 September 2009 - 10:11 AM

Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 22 September 2009 - 05:33 AM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

I kan tilføje mig. :) Jeg hedder " 2000Chok ", og jeg er venner med Katie :P
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#27 Bruger er offline   Christinehf Ikon 22 September 2009 - 08:32 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 193
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Frederikshavn

hm, jeg havde os tilmeldt mig det på den oprindelige side lige da han døde, men jeg var ikke opretet derinde, så nu prøver vi lige igen..... Jeg er oprettet derinde nu, og hedder selvfølgelig Christinehf, hvis i vil tilføje mig som ven.

Have a nice day ( :
Skrevet Billede

#28 Bruger er offline   Minnie Ikon 22 September 2009 - 08:33 AM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Undskyld de damer og herrer, kan vi ikke lige holde en sober tone herinde?

At der er altid er masser af humor og ironi i indlæg herinde er rigtig fedt, men... skal vi nu ikke lige lade være med aktivt at mobbe Boogie ud? Hun fik måske bare en dårlig start herinde, og hvis hun går ind og læser jeres posts vil hun da ikke komme tilbage? Og hvis hun ikke kommer tilbage går hun jo glip af alle jer fantastiske mennesker på moo?

Så lad os liiiiiiige finde kammertonen, ikk?

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#29 Bruger er offline   jannik1987 Ikon 22 September 2009 - 09:37 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1046
  • Indmeldt: 01-May 05
  • Location:Næstved

Enig minnie:)

#30 Bruger er offline   fuzzball Ikon 22 September 2009 - 09:43 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 623
  • Indmeldt: 28-March 09
  • Gender:Female
  • Location:nordjylland

...Så fik ordet "fan-fællesskab" en ny betydning...mmmh!!

#31 Bruger er offline   Sleeping Beauty Ikon 22 September 2009 - 05:07 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1155
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Location:Århus

Læs IndlægMinnie, på Sep 22 2009, 09:33 AM, sagde:

Undskyld de damer og herrer, kan vi ikke lige holde en sober tone herinde?

At der er altid er masser af humor og ironi i indlæg herinde er rigtig fedt, men... skal vi nu ikke lige lade være med aktivt at mobbe Boogie ud? Hun fik måske bare en dårlig start herinde, og hvis hun går ind og læser jeres posts vil hun da ikke komme tilbage? Og hvis hun ikke kommer tilbage går hun jo glip af alle jer fantastiske mennesker på moo?

Så lad os liiiiiiige finde kammertonen, ikk?

Nemlig! Lad os lefle for dem, der misforstår os og farer op og skaber postyr over noget, der slet ikke skulle have været andet end en sidebemærkning (der er jo ingen grund til at holde sig til emnet, når man kan køre ud på et sidespor). Vi har alle ret til at være her, og hvis vi skal ned på vores knæ og trygle, så gør vi da gerne det. Desuden eksisterer grundlovens § 77 ikke mere. Den er blevet væk. Jeg tror nogen har klippet den ud af grundloven. Så keep up the good work admins! Edit noget mere - vi kan slet ikke få nok :)
Why go up there, when people are DYING to get down here ?!

#32 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 22 September 2009 - 05:11 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

Læs IndlægSleeping Beauty, på Sep 22 2009, 06:07 PM, sagde:

Nemlig! Lad os lefle for dem, der misforstår os og farer op og skaber postyr over noget, der slet ikke skulle have været andet end en sidebemærkning (der er jo ingen grund til at holde sig til emnet, når man kan køre ud på et sidespor). Vi har alle ret til at være her, og hvis vi skal ned på vores knæ og trygle, så gør vi da gerne det. Desuden eksisterer grundlovens § 77 ikke mere. Den er blevet væk. Jeg tror nogen har klippet den ud af grundloven. Så keep up the good work admins! Edit noget mere - vi kan slet ikke få nok :)

Kan jeg lugte ironi i luften? :D
"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#33 Bruger er offline   Sleeping Beauty Ikon 22 September 2009 - 05:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1155
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Location:Århus

Læs IndlægJonaskhl, på Sep 22 2009, 06:11 PM, sagde:

Kan jeg lugte ironi i luften? :D

Don't ask me - jeg er forkølet :lol:
Why go up there, when people are DYING to get down here ?!

#34 Bruger er offline   Minnie Ikon 22 September 2009 - 06:24 PM

  • You Can't Really Be That Stupid
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 2749
  • Indmeldt: 06-February 04
  • Gender:Male

Grundlovens § 77 siger følgende:

Citat

§ 77. Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde påny indføres.


Og det er da helt korrekt... Ytringsfriheden er ganske elementær her i det danske land.

MEN modsat er dette et privat-ejet forum, ejet af Søren, Nima, Rikke, Carina og jeg. Idet at dette er et privat-ejet forum har vi fuld ret til at definere hvad der er acceptabelt indenfor rammerne af dette forum. Ingen kan forhindre dig i at gå ud et andet sted og sige at medlemmer her på siden er nogle idioter, det skal du da være velkommen til hvis du har lyst. Du kan også skrive at vi admins er nogle idioter, eller hvad du ellers har lyst til at skrive.

Men så snart du er på privat-ejet 'grund' er det ejeren som definerer spille-reglerne indenfor den danske lovgivning. Dvs jeg må stille alle de regler op jeg har lyst til. F.eks. at når du er i mit hus må du ikke sige "øv" og så har jeg ret til at smide dig ud hvis du siger øv. De samme regler gælder på privat-ejede hjemmesider. Jeg ved du læser jura og derved sagtens kan læse lovgivning, så det er ikke et forsøg på at tale ned til dig. Jeg skal gerne kontakte mine jura-professorer og finde en paragraf på dette hvis du ønsker?

Ingen her beder nogen lefle for andre eller falde på knæ. Men moo-walkers har i vores regler skrevet følgende:

Citat

Vi vedholder os retten til at fjerne, lukke og ændre tråde og indlæg som vi mener står i strid med ovenstående regler. Ved at melde sig ind på vores forum har man samtidig givet sit samtykke til at teamet må ændre, lukke, slette og på andre måder ændre tråde og indlæg, ligesom vi vedholder os retten til at udelukke folk som på nogen måde truer freden og stemningen på Moo-Walkers.

Dette er et privat-ejet forum, og derved vedholder vi os retten til at forvalte dette forum som teamet ønsker.

Dette har du accepteret da du meldte dig til forummet, og har dermed også accepteret at vi må forvalte dette forum som vi ønsker.

At vi udbeder en ordenlig tone står også i vores regler:

Citat

2. Respekter hinanden. Det er ikke tilladt at svine andre kulturer, lande, religioner, racer osv til. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til alle befolkningsgrupperinger. Det omfatter ikke kun tekst, men også billeder, lyd og video.

3. Det er ikke tilladt at angribe andre medlemmer af Moo-Walkers, Michael Jackson, Michael Jackson’s stab, venner, familie og børn. Øgenavne, bagtalelse og lignende er ikke tilladt under nogen omstændigheder.

Igen har moo retten til at fortolke disse regler som vi ønsker.

Du har helt ret i at alle har lov at være her - og dette gælder også folk som kommer lidt skævt ind på forummet... Det gælder også de som ikke er enige med admins, de som ikke er enige med jer andre, og de som bare generelt er uenige. Alle er velkomne, men alle har ikke RET til at være her. Igen, privat-ejet forum, og derfor besidder vi retten til at bestemme hvem der må være her og hvem der ikke må.

Når det så er sagt, så ønsker vi selvfølgelig, mere end alt andet, at alle folk føler sig velkomne og godt tilpas herinde. Vi har aldrig gjort ret meget brug af vores moderationsfunktion, da det sjældent er nødvendigt.

Retten til at fjerne eller moderere folks indlæg, forbeholder vi os dog naturligvis, og vi gør brug af det, når vi føler, at det er nødvendigt for at opretholde den gode stemning, og det gode fællesskab, som vi har haft herinde i flere år. Den gode stemning kan vi selvfølgelig takke alle jer medlemmer for, og vi går som en selvfølge ud fra, at det er noget som I, ligesom os, er interesserede i at bevare. :)

Three Nails Gave Me Liberty

*********

You used to captivate me by your resonating light
Now, I'm bound by the life you left behind


#35 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 22 September 2009 - 06:39 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

Læs IndlægMinnie, på Sep 22 2009, 06:24 PM, sagde:

Grundlovens § 77 siger følgende:


Og det er da helt korrekt... Ytringsfriheden er ganske elementær her i det danske land.

MEN modsat er dette et privat-ejet forum, ejet af Søren, Nima, Rikke, Carina og jeg. Idet at dette er et privat-ejet forum har vi fuld ret til at definere hvad der er acceptabelt indenfor rammerne af dette forum. Ingen kan forhindre dig i at gå ud et andet sted og sige at medlemmer her på siden er nogle idioter, det skal du da være velkommen til hvis du har lyst. Du kan også skrive at vi admins er nogle idioter, eller hvad du ellers har lyst til at skrive.

Men så snart du er på privat-ejet 'grund' er det ejeren som definerer spille-reglerne indenfor den danske lovgivning. Dvs jeg må stille alle de regler op jeg har lyst til. F.eks. at når du er i mit hus må du ikke sige "øv" og så har jeg ret til at smide dig ud hvis du siger øv. De samme regler gælder på privat-ejede hjemmesider. Jeg ved du læser jura og derved sagtens kan læse lovgivning, så det er ikke et forsøg på at tale ned til dig. Jeg skal gerne kontakte mine jura-professorer og finde en paragraf på dette hvis du ønsker?

Ingen her beder nogen lefle for andre eller falde på knæ. Men moo-walkers har i vores regler skrevet følgende:

Dette har du accepteret da du meldte dig til forummet, og har dermed også accepteret at vi må forvalte dette forum som vi ønsker.

At vi udbeder en ordenlig tone står også i vores regler:

Igen har moo retten til at fortolke disse regler som vi ønsker.

Du har helt ret i at alle har lov at være her - og dette gælder også folk som kommer lidt skævt ind på forummet... Det gælder også de som ikke er enige med admins, de som ikke er enige med jer andre, og de som bare generelt er uenige. Alle er velkomne, men alle har ikke RET til at være her. Igen, privat-ejet forum, og derfor besidder vi retten til at bestemme hvem der må være her og hvem der ikke må.

Når det så er sagt, så ønsker vi selvfølgelig, mere end alt andet, at alle folk føler sig velkomne og godt tilpas herinde. Vi har aldrig gjort ret meget brug af vores moderationsfunktion, da det sjældent er nødvendigt.

Retten til at fjerne moderere folks indlæg, forbeholder vi os dog naturligvis, og vi gør brug af det, når vi føler, at det er nødvendigt for at opretholde den gode stemning, og det gode fællesskab, som vi har haft herinde i flere år. Den gode stemning kan vi selvfølgelig takke alle jer medlemmer for, og vi går som en selvfølge ud fra, at det er noget, som I, ligesom os, er interesseret i at bevare. :)




Tusind tak for et fantiske forum !
det her er mit andet "hjem". Holder meget til her inde , lige præcist pga det gode fællesskab, og de fantstiske mennesker der er her inde.
Kan ikke takke jer nok (:
Hvis jeg ikke havde opdaget jeres side , så ville jeg nok højst sandsynligtvis have gået ned pga mj død.

Håber at i er stolte af jer selv , har i en god grund til.
I har virkelig taget et godt intertiv da i valgte at starte denne side op.


Forsæt det gode arbejde. !

:moremore: :moremore: :moremore:

og ja , ALLE er velkomne , syndes heller ikke at der er nogle som skal udelukkes.
Men hvis jeg selv var "Booggie" så havde jeg nok "kæmpet" lidt mere.
Men det må også være svært at få sådanne kommentare som hun fik, og det var højst sandsynligt det første hun endda fik skrevet her inde på moo, inden hun fik de bemærkninger.

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 22 September 2009 - 06:40 PM

Skrevet Billede

#36 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 September 2009 - 07:25 PM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

LMAO total underholdende læsning!
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#37 Bruger er offline   Sleeping Beauty Ikon 22 September 2009 - 07:33 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1155
  • Indmeldt: 12-March 04
  • Location:Århus

Læs IndlægGregers, på Sep 22 2009, 08:25 PM, sagde:

LMAO total underholdende læsning!

Jeg synes også, vi har gjort et utrolig godt forsøg :)
Why go up there, when people are DYING to get down here ?!

#38 Bruger er offline   Sille Ikon 22 September 2009 - 07:39 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1039
  • Indmeldt: 16-August 09
  • Gender:Female
  • Location:Randers

AMEN. Bukker og takker teamet for dejlig arbejde.
Jeg besøger netop dette her forum for at have et frirum (bl.a), hvor jeg ikke bliver "dømt" for at være fan af MJ. Det har jo også været oppe i en anden tråd, hvordan mange af os der kæmper og forsvarer ham i det daglige, så lad for guds skyld dette her forum være et sted, hvor vi kan smile og græde sammen.
Skrevet Billede

#39 Bruger er offline   MariaMus Ikon 22 September 2009 - 09:31 PM

  • Bad, But In A Good Way...!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 202
  • Indmeldt: 03-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Århus

...Er lidt ked af åbenbart ikke at være en trofast fan... men jeg er altså større tilhænger af at lukke mig inde med musikken, nyde den, nyde ham osv.. end jeg vil bruge tid på at suse rundt og tilmelde mig alt på nettet for at bevise at jeg er fan....
Well... det er bare mig... fede initiativer med tributes og alt muligt.. super fedt.... men... man er vel ikke en dårlig fan for ikke at være med på alle initiativer.... I sure hope not :pout:

Kram M :thihi:
........Whatever happens.... don't let go of my hand............
I will never... never let go.... <3

#40 Bruger er offline   WillYouBeThere Ikon 22 September 2009 - 09:38 PM

  • Admin
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 3517
  • Indmeldt: 07-February 04
  • Gender:Male
  • Location:København

Nej absolut ikke! :)

Som du kan læse dig til i svarene, er der også bred modstand mod den påstand. Det ville jo være håbløst, hvis man skulle tilmelde sig alle initiativer for at bevise, at man er en "rigtig" fan.

Vi har alle forskellige måder at være fan på. :)

  • (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere