rådhuspladsen d.25. juni
#21 26 January 2011 - 11:22 AM
Det er SUPER ærgeligt, at vi nok ikke kan være på Rådhuspladsen. Jeg kan godt lide Rådhuspladsen for der kommer der også andre folk forbi - helt tilfældigt - og ser os og ser at Michael ikke er glemt.
Vil gerne vise omverden at vi stadig elsker ham
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#22 26 January 2011 - 02:40 PM
Jeg er lidt ligeglad med hvor det er. Ulempen ved Rådhuspladsen er de der fucking indianere
#23 26 January 2011 - 04:25 PM
Dette indlæg er redigeret af Gregers: 26 January 2011 - 04:25 PM
#24 27 January 2011 - 05:30 AM
- så man ikk altid føler man er alene med sit idol. Det kan være lidt trist altid kun side og snakke MJ med sin mor som oss er fan. Men vil gerne kunne snakke med andre om det oss
#25 27 January 2011 - 08:39 AM
Gregers: Jeg forstår dig skam godt at jeg havde ik lige tænkt over at det er Moo som står for det her.
Jeg mente det af en god menig og jeg er skam ikke ude på at tag nogen arrangementer fra Moo af overhovedet.
Min tanke var at jeg bare vil være sikker på at vi ku få en plads derinde og vil gøre det i god tid.
Jeg havde ik tænkt i de baner at det lige netop er Moo som skal gøre de her ting fremover.
Jeg tænkte bare at det var lige meget hvem af os som gjort det bare vi fik et sted.
Men hvis det hænger sådan sammen så skal jeg nok lade være med at bestille plads til os.
For jeg vil ikke være uvenner med Moo el. nogen af jer andre fordi jeg måske har søgt om at vi kunne være inden på Rådhuspladsen.
Jeg beklager dybt og inderligt hvis i har følt at jeg har gået bag ryggen på Moo.
Dette indlæg er redigeret af Pierre Jackson Clasen: 27 January 2011 - 08:39 AM
#27 30 January 2011 - 08:17 PM
In your darkest hour, in your deepest despair, I will still care, I will be there, in your trials, and your tribulations, through your doubts, and frustrations, in your violence, in your turbulence, through your fear, and your confessions, in your anguish, and your pain, through your joy, and your sorrow
In the promise of another tomorrow
I'll never let you part, Michael...
For you're always in my heart.♥
Fan siden 2005 - For altid.
#30 04 February 2011 - 10:45 AM
Fjutte, på 03 February 2011 - 11:30 PM, sagde:
King Of MIX, på 04 February 2011 - 07:29 AM, sagde:
Ja hvor ligger den henne? :-)
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(
♥Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club♥
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club♥
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson
#32 04 February 2011 - 05:03 PM
#33 04 February 2011 - 06:35 PM
Ane, på 04 February 2011 - 01:01 PM, sagde:
Jeg er totalt enig.
Så synes jeg også bare at rådhuspladsen ligger sådan et genialt sted at man kan gå derhen fra hovedbanegården af, og det er jo der mange kommer fra, af os der kommer lidt længere fra..
Jeg ved ikke hvor Valby parken ligger men jeg er ret sikker på at den nok er lidt mere avanceret at komme hen til..
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.
#34 04 February 2011 - 07:45 PM
Emma., på 04 February 2011 - 06:35 PM, sagde:
Så synes jeg også bare at rådhuspladsen ligger sådan et genialt sted at man kan gå derhen fra hovedbanegården af, og det er jo der mange kommer fra, af os der kommer lidt længere fra..
Jeg ved ikke hvor Valby parken ligger men jeg er ret sikker på at den nok er lidt mere avanceret at komme hen til..
Ja, det har du nok også ret i. Men det smarte ved Rådhuspladsen var jo, at folk der bare kom forbi måske også joinede os
"I'm never pleased with anything, I'm a perfectionist, it's part of who I am."
#35 04 February 2011 - 08:38 PM
NathalieHajian, på 04 February 2011 - 06:45 PM, sagde:
Ja, det var så også en god point xD. Dem var der jo også mange af sidste år..
is a living hell torturing our minds. We all must unite,
to turn darkness to light,
and the love in our hearts will shine.
#38 05 February 2011 - 06:06 AM
#40 05 February 2011 - 03:03 PM
Dette indlæg er redigeret af Gregers: 05 February 2011 - 03:04 PM