The Moo-Walkers Forum: Drømmen - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Drømmen Katies historie :D

#1 Bruger er offline   Katie Ikon 09 August 2009 - 03:57 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg har lavet en historie om MJ mig og Mille :D Den er skide go siger Mille så det må jeg håbe i også synes :D
Jeg kan give et kort resumé inden jeg sætter historien ind..

Det handler om This Is It koncerten. Og at jeg skal til den og det skal Mille også.. Hun må tage med for hendes mor så det er bare kanont..




Drømmen

Jeg er lige stået op en lørdag morgen, og vil til at se tv. Jeg blev bare så glad da jeg så det!

- MJ: This will be my final shows, performance in London..
- MJ: This Is It, and when I say This Is It I really mean it..

Det var Michael Jackson som skulle holde 10 koncerter I London…! Min mor hørte det, og kom ind på mit værelse. Jeg fik lov til at komme af sted til London sammen med familien.. Jeg kan bare ikke vente! Jeg fik noget morgenmad, og efter det løb jeg op på mit værelse! Jeg var bare så lykkelig, endelig bliver min drøm virkelighed… Jeg skal se selveste King Of Pop live! Jeg kan bare ikke vente!

Jeg gik hen til min computer og søgte på This Is It.. I morgen startede billetsalget kl 8.05 præcis. Så skulle man sætte uret til præcis 8.00 så man er klar! Jeg satte mig hen i sofaen og så tv.
Min mobil vibrerede, det var Mille. Min bedste MJ veninde i hele verden!

- Mille: Har du hørt det?!
- Katja: Ja! Jeg skal til koncerten!
- Mille: Snyd! Jeg må ikk L

Jeg skrev til hende at hun måtte da komme med mig til London sammen med min familie, men så skulle hun self. Selv betale billetten.. Det ville hun godt så det var bare super!

Yes, nu er det søndag… Og kl. er 07.55. Jeg løb hen til min computer og tændte den, med det samme den var tændt skyndte jeg mig at tænde for This Is It siden.. Men hov! Jeg skal låne mors’ kort! Jeg løb ned til min mors’ pung og tog kortet. Jeg løb op igen og ventede til kl blev 8.05.
Pludselig gik tiden så stærkt og jeg var hurtig til at bestille.. Endelig blev kl. 8.05, og salget gik i gang! Jeg skyndte mig at taste e-mail og alt det. Endelig fik jeg bestilt billetten og jeg ville få den inden for nogle dage..

Mandag

Øv… Skole igen! -.-’ Altså jeg elsker weekenden, men gid den ville varer længere. Men man skal jo i skole.. Da jeg kom i skole står klassens største idiot lige foran mig.. Jeg hader ham bare!

- Idioten: Nå, Katja.. Skal du så til Michael Platsons’ koncerter?

Jeg valgte at ignorere det. Han er så irriterende! Jeg hader bare når han siger hvid neger musik.. Det kan gøre mig så sur.. Men jeg skal bare se MJ live, og det skal de andre ikke!
Men øv, hvor er der længe til koncerten! Det er først sidst i Juli, og vi er i starten af Marts.. Øv! Der er længe til L

Jeg kom hjem og lavede lektier, da jeg havde gjort det gik jeg op til min computer og gik ind på en Michael Jackson fællesskabs side, den hedder Moo - walkers. Det er en fan side for alle MJ fans.


Der kommer mere :D
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#2 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 09 August 2009 - 05:00 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

?!?!?!?!? MICHAEL PLATSON?!?!?!? :angryshout: :angryshout: :angryshout: EJ!



Hehe, det er altså en god historie! :D
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#3 Bruger er offline   Katie Ikon 09 August 2009 - 05:04 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Tak :)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#4 Bruger er offline   Katie Ikon 09 August 2009 - 05:07 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg hedder Katie der inde, og sjovt nok hedder pigen fra Moonwalker også Katie. Moonwalker er en film MJ har lavet i 88.. Tror jeg året var. Men vi snakker/skriver om MJ hele tiden. Det er nu sjovt at skrive om MJ med andre som IKKE hader ham. Michael Jackson er jo bare den bedste!


29 Juli
Endelig! Nu skal jeg snart til koncert… Jeg glæder mig helt vildt! Jeg skal til koncert d.13 August! Men jeg har ikke fået min billet endnu… Det er altså lidt træls!

- Mor: Katja! Der er post til dig…
- Katja: Kommer!

Mon det var billetten? Jeg gik ned og blev skuffet da jeg så brevet. Det var bare fra mit arbejde. Men da jeg havde set mit brev, så jeg MJ stikke ud af en reklame. Det er min billet! YEAH!! Sådan! Nu har jeg beviset på at jeg skal til koncert! YEES!!…. Jeg glæder mig helt vildt til Onsdag om to uger! Så skal jeg til lufthavnen og til London! Og Mille skal med. Det bliver bare så fedt! Jeg har jo aldrig mødt Mille, så det bliver bare så fedt..



Nu var det d. 11 August. Og jeg skal til lufthavnen i morgen tidlig.. Jeg og Mille skal mødes i dag og sove hos hende. Mille bor i Odense, så min far & mor sover også hos Mille. Jeg sov ved Mille, og min mor & far i et gæsteværelse. I hvert fald som jeg og Mille har aftalt. Men vi var parate til at køre, og jeg skrev til Mille at vi kørte fra Thy nu. Hun svarede ikke i en hel time! Jeg var begyndt at bekymre mig. Jeg skrev igen, også skrev hun.

- Mille: Sorry, men har lige haft time. Har først fri kl 13.30, hvor er I?

Jeg skrev til hende at vi var nok ved hende kl. 15.30 eller sådan noget. Det tager jo fire timer at køre fra Jylland også til Fyn. Og vi kørte 12.30. Der gik lang til igen også svarede hun.

- Mille: Okay, glæder mig til vi skal være sammen..

Jeg og Mille havde jo fået billet til d. 13 August og det er en Torsdag, og vi skal sove i London på et hotel til Fredag også hjem.. Og vi skal være sammen så længe, så det bliver så sjovt.
Kl. var 14.00 og vi var i Fredericia, så vi er snart ved lillebelts broen. Jeg skrev til Mille at nu var vi snart på Fyn. Men jeg var nød til at skrive at der gik nok en time mere, for min far var sulten og det var min mor også.. Jeg var kun lidt, vi holdte ind et sted 2 km fra lillebelt. Da vi kom ind på caféen så jeg en stor MJ plakat på døren hvor der stod ’Michael Jackson live i London’, og der stod også This Is It nedenunder. Min mor smilede til mig og gik ind. Der stod en rigtig rar mand og ville tage imod vores bestilling. Men da jeg skulle til at sige hvad jeg ville have, ringede min mobil. Det var Mille, gad vide hvad hun vil?.

- Mille: Hvor er I henne?
- Katja: Jamen vi er inde på en café 2 km fra lillebelt, så vi er der om en times tid.
- Mille: Nå okay. Ville bare vide. Jeg skal nemlig være sammen med en lidt inden i kommer.
- Katja: Nå okay det er bare i orden… Hej

Jeg puttede mobilen i lommen og gik ind i caféen igen. Jeg fik en cheeseburger og en Coca cola. Min far læste en avis og gav mig den lidt efter hvor den var åben på en side. Der stod ’ Michael Jackson for syg til at optræde?’.. Jeg ved godt at tabloid aviser ikke er hvad de har været, men okay.. Det er for vildt. De skriver han er for syg med spørgsmåls tegn? Så betyder det jo at de ikke ved det.. Dumrianer. Jeg sagde til min far at jeg ikke gad læse det. Jeg ved godt min far ikke regner Michael Jackson, men det var sødt af ham at køre mig alligevel. Vi fik spist, og vi gik ud i bilen og kørte videre. Jeg satte min hørertelefoner i øret og hørte ’Streetwalker’. Det er min ynd. MJ sang i tiden. Min mor snakkede til mig, men jeg hørte kun det halve af det, jeg tog hørertelefonerne ud.

- Katja: Hva?
- Mor: Se der ovre til højre.

Jeg kiggede til højre, og der var en stor MJ plakat. Magen til den jeg så i caféen! Jeg skrev det til Mille. Hun skrev at hun havde ikke været et eneste sted i Odense i dag, uden at se en MJ plakat. De var over alt! Da vi kommer over lillebelt var vi på Fyn.. Jeg skrev til Mille at nu var vi på Fyn. Vi så skiltet hvor der stod ’Odense’, også holdte min far til siden.

- Far: Var det ikke Odense du sagde hun boede?
- Katja: Jo.. Bare kør til venstre.

Også kørte vi mod Odense. Min mobil vibrerede og jeg fik en sms. Det var Mille som svarede tilbage.

- Mille: Fedt! Jeg er ude ved huset du ved hvor det er.. Heliosvænget.

Jeg sagde til min far hvor det var og han så efter navnet i skiltene. Vi kom forbi et hjørne hvor der stod Heliosvænget og et andet navn. Jeg sagde til far vi skulle dreje til venstre. Jeg så en pige med lyst hår som godt kunne ligne Mille. Jeg rullede vinduet ned og råbte Mille. Pigen vendte sig om, og jeg vinkede. Jeg havde heldigvis en MJ trøje på, så jeg viste den. Hun vinkede og smilede. Hun løb over til et rækkehus og stillede sig ved døren. Min far holdte ind lige overfor huset. Mille kom over til mig og vi gav hinanden et stort knus! Hun bød os indenfor, og jeg var så glad.. Det tror jeg også Mille var. Jeg kom ind på hendes værelse og jeg elskede plakaterne af MJ, de var bare så flotte. Jeg havde nogle penge med, fordi mig og Mille snakkede om at jeg måtte få Linie3 boksen hvis jeg gav hende 250,-. Og det havde jeg med.. Jeg havde 1.000 kr. med. Jeg skulle jo veksle dem i en bank i dag, inden vi tog af sted. Så jeg og Mille gik over i Sparekassen , og jeg fik dem vekslet til amerikanske kroner. Mille fik også vekslet lidt. Vi gik hjem igen og Michaelingede. Vi hørte MJ musik hele dagen og vi så en masse MJ film.. Jeg havde taget bla. Moonwalker med og noget jeg havde optaget på tv. Vi lavede interview og alt muligt som havde med MJ at gøre. Kl. 23.00 kom Milles’ mor og min mor ind.

- Min Mor: Så tøser. Nu er det sengetid. I skal tidligt op i morgen.
- Milles’ mor: Kan du hygge dig Mille? Og hav det godt med Katja og hendes forældre.
- Mille: Siger du ikke hej i morgen da?
- Milles’ mor: Nej, jeg skal på arbejde skat. Så du må hygge dig.

Milles’ mor gik over til hende og gav hende ét stort knus, og min mor til samme til mig.
De var gået ud igen. Men jeg og Mille lagde os ikke til at sove. Vi legede en leg om MJ. Pludselig så jeg kl. Den var 01.00 ! Wow, vi har leget den MJ leg i 2 timer! Vi lagde os til at sove.


Skriv :moremore: if you want more ;)
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#5 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 09 August 2009 - 07:22 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

:moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :moremore:

Meeeerrrreeeee.... :D Uh, den er så søøøøøøød, og SPÆNDENDE! Gad vide hvad der skerski :erm: ?..
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#6 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 August 2009 - 09:16 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Ja tak mere :moremore: :moremore:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Mille Ikon 10 August 2009 - 09:23 AM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

:moremore:
Jeg er med i historien! :boogie:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#8 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 10 August 2009 - 01:44 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

Hehe, mere? :biglaugh: :biglaugh: ... :pls:
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#9 Bruger er offline   Katie Ikon 10 August 2009 - 03:23 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Der kommer mere :D


Lufthavnen
Jeg blev vækket af uret. Jeg så kl og den var 05.00.. Shit, det var tidligt! Vi har kun sovet 4 timer! Men jeg stod op, og Mille sov stadig. Jeg trak i tøj og hørte at mine forældre var vågen. Jeg gik over til Mille med en tandbørste i munden.

- Katja: Mille? Du skal op.. Vi skal af sted om en time.

Mille åbnede øjnene og kiggede på mig. Hun mumlede og jeg grinede. Nu grinede vi begge to.
Hun trak i tøj og gik ud på badeværelset og børstet tænder. Vi gik ned og fik lidt morgenmad. Min mor kunne se vi var trætte, men spændte. Det var stadig mørk udenfor, men man kunne se månen var på vej ned. Da vi havde spist kom jeg i tanke om at vi skulle da have en MJ trøje på! Og en plakat som banner. Jeg sagde det til Mille, og vi løb op og trak i MJ trøjer og fandt to store plakater som banner. Heldigvis havde Mille bestilt 2 banner på Out Of Control. Så hun var forberedt. Hun løb over til en skuffe og fandt dem. Hun holdte dem oppe, og spurgte hvad for en jeg ville have.

- Min mor: Katja, Mille.. Vi kører nu!
- Mille & Jeg: Vi kommer!

Så er det nu sagde vi i kor, og smilede. Vi løb ned til bilen og satte os. Vi havde begge to noget at hører musik på. Jeg en Mp4, og Mille en ipod. Men hun spurgte om vi ikke skulle hører musik sammen. Jeg synes det var en go’ idé, så jeg slukkede min Mp4 og tog en hørertelefon i øret fra Milles’ ipod. Vi hørte Jackson 5 næsten hele vejen til lufthavnen. Der var få sange jeg ikke kendte, men det var heller ikke ret mange. Vi var nu kommet over storebelts broen da vi hører ’Blame It On The Boogie’. Jeg kiggede på Mille med julelys i øjnene og hviskede til hende at jeg glædede mig til at se MJ live. Hun nikkede og hviskede ’også mig’. Vi var faldet lidt i søvn, og da jeg lige var ved at komme i drømmeland kaldte mine forældre på os. Mille skyndte sig at slukke sin ipod, og steg ud af bilen. Vi så lufthavnen og grinede og råbte ’THIS IS IT!’. Vi var så spændte. Jeg var så spændt at jeg havde ondt i maven. Vi gik over til bagagerummet og tog vores to tasker med. Man skal jo have toilet taske og skiftetøj med. Vi gik ind, og min mor gik over til manden som skulle se vores billetter. Hun skulle kun af med 250 for vokse og 320 for børn. Det var 820 kr. i alt. Vi gik over til døren til flyet og steg ind. Min far er ikke så meget for at flyve, fordi han har flyskræk. Men jeg vil væde med at det går fint. Jeg og Mille fandt en go’ plads, og jeg fik vinduespladsen. Én dame i uniform kom over til os.

- Damen: Nå, så I skal se Michael Jackson koncert hva?
- Mille & Jeg: Ja vi skal! Han styrer.

Vi smilede til hende, hun spurgte om vi ville have noget at drikke. Vi sagde ja, og fik to colaer. Hun sagde vi lige skulle vente lidt, også gik hun. To sekunder efter kom hun med en pose. Hun gav os fandeme et bravo blad fra den lille rulle kiosk som er på flyet. GRATIS! Det var bare så sødt af hende. Vi sagde mange tak. Nu har jeg flere plakater! Vi læste en masse sider sammen og hyggede os. Kl. var blevet 14.00. Og jeg var blevet lidt træt. Jeg opdagede at Mille allerede sov. Gad vide hvor længe hun har sovet? Den dame som gav os bladet stod forrest i flyet med en mikrofon:

- Damen: Mine damer og herrer. Vi lander om ét kvarter. Jeg håber I har nydt jeres ophold i SAS flyet nr. 35. Jeg håber også i nød maden.

Ét kvarter? Det var en hurtig flyvetur. Men okay, vi kørte fra Odense kl 05.45, og var i lufthavnen 06.20. Så det passer jo fint med tiderne. Men jeg troede nu det tog længere tid. Min mor gik over til os. Mille var vågnet, og jeg kiggede så glad på hende og hende på mig. Min mor sagde at far ikke var flyskræk så meget mere, men stadig lidt. Han nød flyveturen. For han sov nemlig hele turen..
Jeg fnisede lidt og sagde til mor at det var godt. Damen kom igen og sagde i mikrofonen at nu skal vi lande. Vi skulle holde fast i sædet og vi måtte ikke stå op i flyet. Der var en slags skærm på væggen, som viste hvad vi skulle gøre. I rækkefølge. Jeg og Mille tog posen og puttede den i vores tasker sammen med bannerne. Da vi er landet gik jeg over til min mor og far, og gik samme vej som dem. Vi kom ud ad flyet og gik ud ad lufthavnen.. Vi så en bus lidt længere fremme og løb hen til den så hurtigt vi kunne. Vi nåede det. Vi satte os ind i bussen. Chaufføren talte engelsk.

- Chaufføren: And where are you going to?
- Katja: To a 4 stars hotel, please.
- Mor: 3 stars.

Nå okay så 3 stjernet da. Chaufføren sagde okay på engelsk og begyndte at køre. Min mor kiggede på mig og hviskede til mig, hun hviskede at 4 stjernet hoteller er meget dyre. Men et 3 stjernet er ligesom et hotel i Danmark. Jeg og Mille kiggede ud ad vinduet. Sikke en masse huse og bygninger der var i London! Det var da helt vildt. Chaufføren spurgte min mor, om det var lige meget hvad for et hotel det var, bare det var 3 stjernet. Det sagde min mor ja til, og han holdte lige efter hun svarede. Vi steg ud a bussen, og vi stod foran hotellet. Det var faktisk stort af et 3 stjernet hotel at være. Vi gik ind og bestilte et rum. Vi fik nr. 330. Der var 3 værelser, dobbelt seng i 2 værelser, og et toilet. Der var ét tv i hver stue og en sofa og stol. Vi var tilfredse med det, da vi kun skal være der i 2 – 3 dage. Jeg og Mille vidste ikke rigtigt hvad vi skulle lave, men jeg kom i tanke om at vi skulle jo egentligt møde op og vise billetten også sove der hvor koncerten forgår.


Min far ville ikke se koncerten. Men det ville min mor heller ikke, men hun sagde hun var nød til det. Hun ville ikke have vi var alene. Vi sagde hej til min far, og jeg, Mille, og min mor gik ud. Jeg og Mille huskede både trøjer og banner. Vi tog en bus til O2 Arena. Vi gik ind og viste vores billet. Min mor havde jo ingen billet, så hun måtte ikke komme ind. Så der var et problem! Øv ! Men heldigvis måtte vi godt se det. Nu vidste min mor jo at vi var hvor vi skulle være. Så hun sagde hej og gav os et knus og tog bussen tilbage til hotellet. Og sjovt så mig og Mille en reklame på vej hen til O2 Arenaen at det ville komme live i tv i morgen når koncerten var.


’’Bodyguarden’’ som stod ved døren til O2 Arenaen, så på os og ville se vores billet om vores håndled. Han godkendte os og vi gik ind. Der var masser af fans i indgangen. Soveposer over det hele. Jeg og Mille havde fandeme glemt en sovepose.. Men vi finder nok en løsning. Nogle af fansene råbte ’Michael, Michael’. Og det undrede jeg og Mille os lidt over. Der kom en over og hilste på os. Jeg vil skyde på han var på alder med Mille. Han sagde velkommen og snakkede om vores trøjer, og sagde de var pæne, og at bannerne var for fede. Jeg spurgte ham om hvorfor at folk råbte ’Michael, Michael’…. Han sagde at det var fordi de havde hørt at Michael skulle komme og snakke med os inden koncerten i morgen. Jeg drejede hovedet over til Mille, med åben mund og skreg ’Ihhhh!’. Mille skreg også.. Eller nærmere et hvin. Jeg og Mille hørte en stemme som kunne lyde som MJ.. Vi kiggede på hinanden, og gik over til en trappe. Vi så nogle ben som seriøst kunne ligne MJs’! Vi gik lige så stille op ad trappen, vi så MJ! Seriøst! Det var så fantastisk! At stå så tæt på Michael Jackson! Han vendte sig om og opdagede os. Jeg og Mille stod bare stille. Vi smilede så meget vi kunne. Vi stirrede bare på ham. Vi havde jo bannerne i hånden, eller vi havde. Vi tabte dem af spænding… Han gik over til os, han bøjede sig ned og samlede bannerne op. Han kiggede på dem.

- MJ: I like those..

Han kiggede så sødt på os. Han havde hverken solbriller på eller noget som helst. Jeg elskede hans tøj, så klassisk som det plejer at være. Og hans hår var krøllet. Jeg kiggede på ham.

- Katja: MJ? I love you! Your songs are so amazing!
- MJ: Well thank you!

Han blinkede og smilede til mig. Mille sagde det i kor sammen med mig. Han tog en blyant og to bøger frem. Han skrev fandeme en autograf på den! Og gav os den. Vi fik en bog han selv har haft!
Jeg gik lidt tættere på, og spurgte om jeg måtte få et knus. Mille sagde ’me2’. Og vi fik et stort knus af ham. Vi fik snakket en masse med ham! Jeg ville have det her som minde for livet! Jeg spurgte MJ om jeg måtte optage ham på mobil. Han sagde ja og tilbød os at følge med ham. Jeg kiggede på Mille imens jeg optog.

- Katja: Mille? Han vil have at vi skal gå med ham!
- Mille: Jamen hvad venter vi på!?

Vi gik med Michael, det viste sig at han ville have at vi skulle møde hans børn!
Og nu blev Mille helt ellevild! Hun er jo lidt forelsket i Prince Michael I. Men vi kalder ham bare Prince. Prince Michael II bliver bare kaldt Blanket. Sødt navn synes jeg. Vi gik med ham, og vi holdte ham i hånden. Jeg optog at vi gik sammen med ham og at vi holdte ham i hånden.. Det var bare ikke til at fatte! Min største drøm var gået i opfyldelse! Vi kom ind i et rum hvor der var en masse plakater. Self. Med MJ på. Jeg så Blanket lege med en MJ dukke, og Paris sad og så tv sammen med Prince.

- MJ: Children. This is two fans of mine. Say hello.

Prince, Paris og Blanket kiggede på os. De smilede alle tre og gik over til os. Paris gik over til mig og gav mig hånden. Hun præsenterede sig selv. Prince gjorde det samme ved Mille. Og Blanket kom til sidst og gav hånden. Michael sagde til os at vi skulle gå med ham. Vi kom hen til et skab. Det var fandeme lige så stort som et værelse næsten. Det var et garderobe værelse. WOW! Alle MJs’ kostumer! Bad, HIStory, Dangerouse osv! Det var alle hans kostumer! Fra alle musikvideoer, og koncerter! Og mit ynd. Kostume er jo self. Bad kostumet. Jeg spurgte Michael om jeg måtte se nærmere på den, det sagde han ja til og tog den. Han tog den af bøjlen og gav mig den. Den var bare så hot! Tænk at jeg stod og rørte ved MJs’ kostume! Mille kan bedst li’ Smooth Criminal sættet, så det spurgte hun om hun måtte se nærmere på. Da jeg havde set den, kom Michael hen til os med en stor pose. Jeg og Mille kiggede undrende på hinanden. Han kiggede på os og sagde at vi måtte få den store pose, så måtte vi dele det der var i den. Det var en masse blade med en masse plakater i. Faktisk kun plakater. Og der var cd’er og diverse ting. Jeg og Mille begyndte at grine:

- MJ: What’s so funny?
- Katja: Nothing. We are laughing cause we’re happy.
- MJ: That’s good. I love to laugh!


:biglaugh:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#10 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 10 August 2009 - 03:34 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

*hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiin* AAARRGGGHH!!! FANTASTISK!!!! AAAARRRGGGHH!!!! ( skriger dobbelt så meget i virkeligheden! ) Årh, superfantastisk historie, elsker den!!! Lutter gode sager!... Awww, Michael Jackson loooooves to laugh!!! CUTIE!!!


Pyha, okay, jeg må tage mig sammmen.... MEN DET KAN JEG IKKE!!! AARRRGGGHHH, altså!!! OH MY GOD, fik du lov til at røre BAD KOSTUMET???? ( i historien?! ) Det er osse mit yndlings kostume!.. * at trække vejret sært *

Det er bare sådan en sød historie!.. :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Dette indlæg er redigeret af CaseyXM: 10 August 2009 - 03:35 PM

LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#11 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 August 2009 - 06:28 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Rigtig sød historie - tænk engang hvis det have været virkeligt og ikke fiction :moremore:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#12 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 10 August 2009 - 06:35 PM

  • I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 2582
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Viborg

åhhh fik helt sommerfugle i maven da jeg læste det !! ihhhh (':

mere mere mere !!!! ;D;D;D

Og husk også at læs og kommenter min " uforglemmelig oplvelse" historie som jeg også har skrevet (:
Skrevet Billede

#13 Bruger er offline   Katie Ikon 10 August 2009 - 06:41 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Har jeg gjort :D Den er rigtig go..

Her kommer det sidste.. Jeg har ikke skrevet mere, tænker stadig :)



Michael begyndte at grine også.. Også begyndte jeg og Mille bare at grine endnu mere, fordi vi bare elsker Michaels’ smil & grin! Prince kom ind og kiggede sådan lidt halv forelsket over på midten af hvor Mille og jeg står. Han går over til mig og kigger lidt underligt på mig… Han spørger om vi ikke vil ind og se hans værelse.. MJ sagde det var i orden, og da vi skulle til at gå, spurgte MJ om vi havde noget at sove på med. Vi kiggede på ham og sagde nej:

- MJ: Well, you to can sleep with me… If you want to?
- Katja & Mille: Of cause we will!

Vi skulle sove hos MJ i stedet for er koldt gulv.. Det var da skønt. Vi kom ind på Princes’ værelse.. Den var fyldt med MJ plakater.. Men self. Når man kan se op til sin far gør man det self. Det var både mini plakater og diverse ting. Prince kiggede igen på mig med de mærkelige øjne.. Mille hviskede til mig.

- Mille: Tror du at han er forelsket i dig?
- Katja: Nej da! Hvis han er det, skal jeg nok sørge for at det bliver jer to!

Jeg smilede og blinkede til Mille.. Hun blinkede igen, og kiggede på Prince. Jeg gik lidt rundt i rummene hvor MJ og børnene holdte til. Det var stort. MJ kom ind på Princes’ værelse og kiggede på mig og Mille. Han spurgte om vi ville med ham ind og se en tegnefilm sammen med Paris og Blanket.. Vi sagde ja og Prince gik med os.. Vi fik sat os i sofaen lige ved siden af Michael.. Michael sad i midten, og jeg og Mille i siderne. Der var en masse slik og chips på bordet. Michael havde sat en Mickey Mouse film på. Èt stykke tid inde i tegnefilmen spurgte jeg Michael om jeg måtte ligge mig op ad ham. Han kiggede på mig med glade øjne og smilede. Tog ligeså stille fat i min arm, og fik mig til at ligge op af ham.. Han tog sin arm over min skulder… Hans’ arm var så kærlig og varm.. Så hyggeligt at side ved MJ. Lidt efter spurgte Mille om det samme, og det endte med han havde begge arme fuld af kærlighed.. Da første kapitel var slut med Mickey Mouse, kiggede MJ på mig og Mille skiftevis..

- MJ: I’m sorry! I don’t even know you twos names?
- Katja: Oh.. My name is Katie.
- Mille: My name is Emily..
- MJ: Cute names! I love them!

Vi smilede til ham.. Prince kiggede over på os.. Det gjorde faktisk både Paris, Prince og Blanket.
Blanket sad på skødet af Michael og Prince sad ved siden af mig, og Paris ved siden af Mille.
Prince lænede sig over til mig og hviskede til mig.

- Prince: So Katie… Your friend Emily, does she like me?
- Katja: Yeah, she is telling me then.

Jeg smilede til ham og han så glad ud. Jeg lænede mig frem og blinkede til Mille. Vi så tv næsten hele dagen.. Men hyggen blev ødelagt på et tidspunkt.. MJ havde jo helt glemt at møde fansene. Så han gik midt i det hele.. Øv.. Da jeg kiggede på kl. blev jeg chokeret! Sikke som tiden er gået hurtigt! Kl. var allerede blevet 22.00! Vi har set tegnefilm hele dagen.. Men det var hyggeligt.. Og jeg frøs ikke en eneste gang. Det kan man da ikke, når man er i MJs’ favn.

Der gik lidt tid så kom MJ igen. Han så glad ud og da han kom ind af døren skreg han af grin.
Han havde sagt det som han elsker som fansene siger hver gang pressen skriver noget tabloid om ham.. Han sagde det igen og igen.. Jeg og Mille begyndte at råbe med, og Paris, Prince og Blanket råbte også med.

- MJ, Katja, Mille, Paris, Prince, Blanket: F.U.C.K THE PRESS, MICHAEL YOU ARE THE BEST!

Det råbte vi så det kunne høres over hele bygningen.. Det var så skægt… MJ sagde til os at han var træt.. Og spurgte om vi ville i seng nu.. Vi sagde jeg og gik med ham.

- MJ: Want a glass of milk? And cookies!
- Katja & Mille: Yeah sure!

Han gik ud for at få nogle kager.. Inden han gik sagde han, at vi kunne tage vores tøj af inde på badeværelset.. Vi gik ind på badeværelset og tog vores bukser af, men havde self. MJ trøjerne på.
Vi gik ind på værelset igen og stod ved siden af sengen. Han kom ind i pyjamas og noget at drikke og kagerne. Han gav os mælket og en kage hver. Han fandt en madras og en dyne. Han satte sig på madrassen og drak sin mælk. Jeg fik lidt ondt af ham.

- Katja: Michael? Don’t you want to sleep with us instead?
- MJ: Sure! But you two okay with that?

Jeg kiggede på ham og rullede med øjnene. Han ventede på et svar.
Mille kiggede på Michael og rullede også med øjnene.

- Of cause!

Han drak mælken og kravlede op I sengen til os.. Han begyndte at kilde os.. Og jeg er så kilden!!!
Jeg grinede så meget at jeg fik ondt i maven. Mille grinede også vildt meget.. Pludselig holdte Michael op med at kilde os, og han sagde at han var blevet træt og ville sove.. Vi sagde at vi var også trætte og vi gik i seng..




This Is It
Jeg vågnede ved at min mobil larmede.. Den ringede, det var min mor som ringede. Hun spurgte om vi var vågne.. Jeg sagde at vi var vågne og at vi var klar til i aften kl 18.00! Hun sagde okay og sagde vi skulle hygge os.. Jeg tog min mobil og tog mine bukser på. Jeg så at Mille stadig sov.. Og MJ var væk. Han lå ikke i sengen. Han er nok stået op.. Lidt efter Mille var vågnet kom MJ ind til os..

- MJ: Hello! Sleep well?

Jeg nikkede til ham, og han sagde at vi skulle skynde os.. Hvis vi ville med ham til at øve This Is It.

Mille kom hurtigt i bukserne, og vi fik fundet taskerne og bannerne. Vi kom ned til indgangen og gik bagom trapperne.. Vi kom ind i en lille hal fyldt med en masse ingenting.. Også gik vi ind af en stor dør.. Og der var det! O2 Arenaen! Det var virkeligt stort! Vi gik med ham om bag scenen. Han sagde vi skulle vente for så ville han lige klæde om. Prince sagde noget til Mille, og de gik lidt længere væk.. Jeg så han tog Milles’ hånd og de snakkede.. Jeg så Mille lavede stor hoved og gav ham et knus.. Gav vide om han spurgte om de skulle komme sammen? Mille kom over til mig med julelys i øjnene. Og ja, han havde spurgt.


MJ kom igen efter nogle minutter, han havde sorte bukser på og Smooth Criminal jakken på. Han sagde han lavede lidt danse fejl i den sang.. Så det skulle han øve igen.. Han sagde vi måtte se på at han øvede. Musikken startede, og lysene gjort klar.. Det var ligesom at se YouTube klip.. Det var ufatteligt at det var real! Pludselig vibrerede min mobil..

- Mor: Hvad laver I ?
- Katja: Vi ser MJ øve..

Der gik lidt tid før hun svarede.. Hun troede nok det var på tv vi så det… Men i hvert fald nød jeg at se MJ optræde.. Det var som at se ham i 90’erne. Musikken stoppede og han kaldte på mig. Han ville have jeg skulle op til ham. Jeg gik op til ham. Han var utilfreds med et trin.. Han ville have at jeg skulle vælge imellem to trin, altså hvad for et trin der var bedst til rytmen. Jeg valgte det trin som man ser i Smooth Criminal videoen hvor han går fra side til side og læner sig frem ad.


Da han var færdig med at øve, spurgte jeg om han ikke ville lære mig at moonwalke. Han sagde at det ville han gerne.. Da jeg fik det lært var kl allerede 15.00, 3 timer til This Is It! Jeg glædede mig helt vildt! Min mobil vibrerede igen..

- Mor: Ser i ham øve?? Jamen har I så mødt ham??
- Katja: Forklarer når jeg kommer tilbage til hotelllet..

Jeg ville hellere være glad og stå over for hende også fortælle det.. Mille gik over til mig og grinede helt vildt.. Jeg spurgte hvad hun grinede af.

- Mille: Kan du ikke se det?? Vi er sammen med MJ og hans børn inden koncerten og måske også efter koncerten.. Og vi har en masse minder!

Det minder mig om at jeg skal optage mere på mobil med MJ! Men jeg svarede Mille, og vi blev enige om at det var ret vildt. MJ kom over til os.

- MJ: Soo.. Are you two ready to This Is It??
- Katja & Mille: Yeah! We are so excited!

Det var så fantastisk! Vi skulle opleve ham live… Og ikke nok med det, men vi var sammen med ham også! Han kiggede på os og smilede.. Igen det smukke smil!



Jeg så kl. den var 17.30.. Michael sagde at vi måtte sidde tæt på ham som overhovedet muligt. .
Så vi kom til at sidde ved børnene lige foran scenen.. Jeg og Mille havde vores banner klar. Michael gik over til os og snakkede lidt med os.. En bodyguard kom over til Michael.. Han skulle være klar nu. Han stod stille et stykke tid.

- MJ: Wish me lock!
- Katja & Mille: We do! Good lock Michael! You rock our world!

Han smilede og lavede peace tegnet til os. Pludselig stormede det ind med folk.. De løb over til deres pladser… Der var gået længe og nu blev kl. 18.00 og spotlightet på scenen lysnede op.. De spillede noget musik og så begyndte et remix af Dangerouse og Rock My Word.. Koncerten var begyndt.. Jeg rejste mig op med det samme og holdte mit banner oppe.. Mille rejste sig også og holdte sit banner oppe.

- Katja & Mille: Go Michael! Go Michael!!

Vi råbte både ‘we love you Michael’… Og alle skreg og vi skreg! Det var så fantastisk!
Men nøj som tiden gik stærk…. Igen! Han var nået til ’You Are Not Alone’, og da han var midt i sangen, pegede han på mig. Jeg gik derop, og dansede med Michael.. Jeg var ikke den eneste der kom det op.. Der var masser af andre fans også..


På ét tidspunkt opdagede jeg at Prince ikke sad ved siden af os mere.. Hvor var han blevet af?
Pludselig da MJ havde sunget en sang færdig holdte han stilhed.. Så man kunne hører alle fansene råbe på ham.

- MJ: Now I will give you my own son Prince.
- Prince: Thank you daddy..

Musikken begyndte og spille, og de spillede en helt ny MJ sang.. Det handlede om Michael og familien.. Den var meget god.. Da Prince og Michael var færdig kaldte Prince på Mille..

- Prince: Emily.. Come up here! I will sing to you…

Da Mille kom op, råbte Michael på mig og sagde jeg skulle også derop.. Vi sang ’We Are The World’.. Og midt I sangen stoppede Prince med at synge og kyssede Mille. Jeg kiggede på Michael og smilede.. Jeg fik givet Michael et kys på kinden. Da koncerten var forbi, var jeg og Mille egentligt klar til at tage af sted.. Men vi havde ikke lyst.. Min mor havde ringet og spurgt om koncerten var slut.. Jeg sagde ja og at vi var klar.. Vi ville bare lige sige hej til vennerne. Vi ledte efter Michael.. Og vi kunne ikke finde ham..

- Mille: Han er måske på værelset?
- Katja: Nåh ja..

Vi gik op ad trappen.. Lige lidt længere henne kunne jeg høre nogen græde.. Vi løb ind på værelset.. Vi kunne høre at det var MJs’ børn der græd.. Vi løb ind på Michael soveværelse. Han lå i sengen.

Vi kiggede chokeret på hinanden.. Jeg kiggede med store øjne på sengen og MJ.. Hans mave bevægede sig ikke. Jeg gik over og satte mit ører på brystet.. Jeg kunne ikke hører hjertet slå!

- Katja: MICHAEL, MICHAEL!!!!!!

Han havde stadig lukket øjne.. Jeg sagde at de skulle hjælpe mig med at få ham ned på gulvet.. Jeg begyndte at give hjertemassage og give ham mund til mund.. Jeg bad Paris om at ringe til alarmcentralen.. De kom hurtigst muligt, og Michael var stadig bevidstløs.. Da de kom skyndte jeg mig ned og hente båren.. Vi kom med ind i ambulancen.. Og uden vi vidste af det var vi i tv.. Min mor og far så det. Lidt efter da vi sad i ambulancen ringede min mobil.

- Mor: Hvad er der sket!?! Er nogen faldet om!?
- Katja: Ja Michael Jackson er…

Der var stilhed et stykke tid, og jeg sagde jeg måtte smutte for Michael var ved at få en puls.. Jeg hjalp med hjertemassagen og mund til mund metoden. Da vi var ankommet til hospitalet løb de ind i en stue.. Og jeg, Mille og børnene ventede i venteværelset.. Der var totalt stilhed.. Efter en halv times tid kom en læge. Han sagde vi godt må gå ind til ham. Vi gik lige så stille ind, og vi så han kiggede på os.

- MJ: I’m to old for this. I’m sorry girls..
- Katja: That’s okay Mike! You know we love you, no matter what.

Han kiggede på os med sløret øjne og kassen med hans puls larmede mere og mere. Jeg var begyndt at være urolig.. Hvad hvis nu han ikke overlevede?.. Lidt efter kom mine forældre. De så vi sad ved siden af MJ og var triste. Min mor kom over til mig og spurgte hvad der var sket.. Jeg vidste jo ikke hvad der var sket.. Han lå jo bare bevidstløs i sin seng. Hun spurgte mig hvordan det kunne være det var mig og Mille der var her. Jeg sagde bare at det var en lang historie.. Jeg så at MJ blev mere og mere træt, og jeg og Mille mere trist.



Nogle minutter efter kom der en læge… Han var meget høj, det var lige før at han skulle bukke sig for at gå ind ad døren. Han kiggede på mig og Mille, og da han pludselig opdagede at det var MJ, lignede han en der havde set et spøgelse. Prince gik over til Mille og hviskede til hende. Bagefter kiggede han på mig og blinkede. Mille gik over til mig og fortalte, hvad det var Prince hviskede. Det var noget med at MJ ’fakede’ sin bevidstløshed. Mille fortalte at Michael havde gjort det før.. Gjort det før? Der lyder underligt.. Prince kom over til mig og forklarede det nærmere. Pludselig begyndte kassen at bippe. Hans puls var væk, og han trak ikke vejret. Jeg skreg. Michael må ikke dø nu! Det kan verden ikke leve med! MJ du må ikke forlade os.. Nogle læger kom løbene og tog fat i Mille og i mig.. Lidt efter løb de ind igen og hentede børnene. Døren blev lukket og vi ventede…. Igen!



Nu var der gået 3 timer, og vi sidder stadig og venter.. Prince sad og flettede fingre med sig selv, Paris bed i sin bog og Blanket? Tja, han holdte godt fast i sin MJ dukke. Jeg sad bare og stirrede ud i luften. Mille? Tja, hun stirrede vel også bare. Efter 3 – 4 timer, kom der en læge. Han så ikke for glad ud. Han kiggede på os..

- Lægen: Ja mine venner.. Det var så i dag musikken………
- Mille & Katja: At musikken hvad?!
- Lægen: Det var så i dag musikken døde..

NEJ!! MJ var… Jeg tør slet ikke sige ordet! Det er så forfærdeligt. Jeg løb ind på stuen, jeg satte mig ved siden af Michael og græd. Mille og Prince kom ind og stillede sig ved siden af. Blanket & Paris stod bare og stirrede. Det kan ikke passe!! Michael er død! NEJ NEJ!! Det kan bare ikke passe! Det var som om at det var en ond drøm man ikke kan vågne op af igen.. Så forfærdeligt var det. Da jeg havde grædt færdig gik jeg over til Mille, så hun kunne græde. Hun omfavnede mig og græd. Paris gjorde det samme ved Prince…



Sengen begyndte at knirke, men det tænkte jeg ikke mere over. Min mor kom ind på stuen. Hun kunne se at jeg var meget ked af det. Hun sagde vi skulle af sted til hotellet nu, men jeg og Mille havde ikke lyst til at tage af sted. Men man kan jo ikke blive der for evigt. Mille og jeg gik over og hentede vores tasker. Vi var på vej ud ad døren, da i samme øjeblik jeg lige havde vendt mit hoved om og kiggede på ham, hørte man ham mumle. Han mumlede højere og højere, nu råbte han nærmest.

- MJ: WAIT!! Don’t leave me!

Jeg fattede ikke en dyt. Var MJ i live?! Jeg løb hen til ham. Han kiggede på mig med triste øjne. Jeg håber bare ikke han fakede sin død..

- MJ: Katie… I’m not dead… But if I do, then promise me that you’ve always will remember me.. Not only as a entertainer, but as a very good friend.
- Katja: I do.. You are like a brother to me Michael. If you die, your gone but never forgotten.

Min mor stod med tårer i øjnene og de andre med. Michael blinkede til mig, og sendte bud efter en læge så han kunne vide at MJ var i live. Jeg sagde til Michael at jeg skulle af sted, men jeg vil aldrig glemme ham, og at jeg har været sammen med ham. Aldrig! Mille kom over til ham og sagde et langt og varmt farvel. Michael sagde han ville savne os og at han aldrig ville glemme os. Vi fik givet ham et knus og gik… Han råbte da vi var ude på gangen.



- MJ: Katie! Where do you live?

Jeg fortalte at jeg boede I Danmark og I hvilken by. Han sagde tak og jeg gik videre. Vi kom ud af hospitalet og fandt en bus. Vi tog tilbage til hotellet og hyggede os så meget vi kunne. Jeg og Mille var meget tamme…



Pludselig ringede Prince til mig. Hvad vil han?
Jeg tog min mobil op ad lommen og gik udenfor.


- Prince: Katie? What hotel do you live in?
- Katie: Eh, a 3 stars hotel, why?
- Prince: Just asking.. Do you mind if me, Paris and Blanket is coming for a while?
- Katie: No no… Come over! We want to se you guys..

Han sagde at de var på vej og at vi skulle ikke gøre det store nummer ud af det. Jeg gik ind igen imens jeg puttede min mobil i lommen. Jeg fortalte Mille at de kom, og hun gik ind på hendes og mit værelse og ind på badeværelset. Jeg gik bagefter over til min mor og fortalte det… Hun spurgte om det var Michaels’ børn.. Jeg var ved at dø ad grin da hun sagde det. Den måde hun sagde det på var så fun. Men jeg svarede ja og hun kiggede på mig. Hun sagde at det var i orden. Det ringede på vores dør, og jeg gik ud og åbnede. Det var Prince, Paris og Blanket. De sagde at han ville tale med os alene.


- Prince: Where is Emily?
- Katie: In the bathroom.
- Prince: Oh… Well, we came cause we want to talk about Michael.
- Katie: I guessed so.. What will you talk about?
- Prince: Michael told me that, you said that he was like a brother to you.
- Katie: Yeah that’s right, why?
- Prince: Well, he love you and Emily so much that he said to me that, he was thinking about….
- Katie: Think about what?
- Prince: Would you and Emily like to stay and move into Neverland ranch? Or live with him and us.

Jeg stirrede på Prince som en gal! Det kunne han seriøst ikke mene… Mille kom ind og hørte det hele på vejen. Hun kom over til mig og stirrede på mig. Jeg sagde bare til Prince at det kunne vi ikke men ellers tak for tilbudet. Mille ville ellers gerne, men hun mente alligevel at hun ville savne at bo hjemme i Odense. Jeg ville da også savne at bo hjemme i Thy… Prince accepteret mit nej. Han gik over til Mille og gjorde tegn til at jeg skulle gå med.. Han bad Paris og Blanket komme med.. Der blev et stort gruppe kram, og de gik.


Hjem igen
Jeg vågnede Lørdag morgen kl 07.00 med ondt i hovedet. Jeg havde så ondt i hovedet. Måske var det alt det med MJ, men han var jo i live… Tror jeg… Han var i hvert fald i live da jeg sidst så ham. Jeg tjekkede min mobil. Jeg havde fået en besked fra ham der jeg og Mille mødte inden vi mødte MJ. Der stod at han havde en bror som gerne ville snakke med mig… Jeg svarede at han kunne bare ringe. Jeg stod op og gik ind på badeværelset og trak i tøj. Da jeg var færdig, ringede min mobil. Det var ukendt nummer. Det var nok ham der broderen. Jeg tog den og drengen lod forbavset i stemmen.


- The brother: Hey, is this Katie?
- Katja: Yeah it is, who are you?
- The brother: Can we meet?

Nu?? Jeg skal være på lufthavnen om 2 timer.. Det kan vi da umuligt nå.. Jeg sagde at det kunne vi ikke desværre. Han spurgte hvad vi skulle. Jeg fortalte det, og han sagde okay og lagde på. Jeg gik ud af værelset, jeg så min mor og far var ved døren med Milles’ og mine tasker. Mille var allerede vågen. Det var sjovt, hun plejede at være den jeg skulle vække. Vi havde alle rodet op efter os, og var parate til at gå..


Da vi var ved lufthavnen, så jeg ham vi mødte i går. Altså ham der vi mødte inden MJ. Han gik over og spurgte om jeg havde tid.. Jeg spurgte min mor om det var i orden. Jeg gik med ham og han præsenterede min bror for mig. Jeg blev lidt varm indeni.. Han var da egentlig ret pæn. Vi kom ind i selve lufthavnen, og ventede på vores fly skulle gå/flyve….
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#14 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 10 August 2009 - 06:50 PM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Det er sikkert et godt afsnit du har skrevet, men kunne ikke læse det :bigcry:
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#15 Bruger er offline   Katie Ikon 10 August 2009 - 06:54 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Why??
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#16 Bruger er offline   Mille Ikon 10 August 2009 - 07:02 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Orh jeg har aldrig hjemve :lmao:
Og hvis jeg kunne blive hos Prince, så havde jeg sgu gjordt det!!! <33 :D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#17 Bruger er offline   Katie Ikon 10 August 2009 - 07:04 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Hehe...
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#18 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 10 August 2009 - 09:12 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Ihhh hihi... Du har da skrevet meget!! :D ;)

Og Mille er med, ih hvor skønt hihi :biglaugh:

Og jah tænk engang hvis det havde været virkeligt... :o Det ville have været SÅ nice!!

Og mere historie tak hihi :wub: :upsidedown: :thumbup:
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#19 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 10 August 2009 - 10:11 PM

  • LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 690
  • Indmeldt: 15-July 09
  • Gender:Female
  • Location:København, Danmark

MERE!!! :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :give_rose: :give_rose: :give_rose: ÅRH, du gav mig næsten et jegvedikkehvad da jeg læste det med hospitalet!!! Det må du ikke gøre igen, vel?..

:D


Årh, den er spændende!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#20 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 11 August 2009 - 09:09 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Læs IndlægCaseyXM, på Aug 10 2009, 11:11 PM, sagde:

MERE!!! :moremore: :moremore: :moremore: :moremore: :give_rose: :give_rose: :give_rose: ÅRH, du gav mig næsten et jegvedikkehvad da jeg læste det med hospitalet!!! Det må du ikke gøre igen, vel?..
:D


Årh, den er spændende!


Netop derfor, jeg sprang let og elefant henover det.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

  • (5 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere