The Moo-Walkers Forum: Min "MJ" historie - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Min "MJ" historie - " Den nye nabo"

#1 Bruger er offline   Mille Ikon 13 June 2009 - 09:12 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Indlægs-ikon 

heij jeg har lavet noget af en historie, men deler den lidt op, for den er lidt lang :) i er velkomne til at komentere hvad i synes om den og, hvis i har nogle forslag til historien :D :) :P unskyld hvis der er lidt fejl..
her er noget af den. Go' fornøjelse :)
P.s vi er 2-3 år henne i fremtiden :) :moremore:



Den nye nabo




"The way you make me feel!" skreg jeg ind i hårbørsten. Jeg har været Michael Jackson fan et stykke tid nu, faktisk ikke mere end ½ år, men er helt væk i ham! Den måde han synger på, og den måde han danser på kan ikke beskrives! Han er virkelig The King Of Pop J

Jeg kiggede ud af vinduet, og der kørte de nye naboers flyttebil. Nogle flyttemænd kom ud af bilen, og åbnede det bageste af bilen, så de kunne tage møbler ind i det nye hus. Mine naboer flyttede for kun 2 uger siden. Jeg snakkede ikke så meget med dem.

Vi havde ikke fået noget at vide om de nye naboer, udover at de kom fra Amerika.



Jeg gik ned i køkkenet, for at se om vi havde alle tingene til at bage småkager. Det gør naboer altid i U.S.A, så det ville jeg også prøve. Mel, sukker, gær, cocolade, mælk, ja det må være fint nok. Jeg fandt en gammel bagebog frem og kiggede under cocoladekager.

En time efter var jeg færdig. Jeg lod dem køle ned, og fik op og gjorde mig nogenlunde fin.

"Hej skat!" råbte min mor op til mit væresle. Hun var kommet hjem fra arbejde.

Jeg gik ned og lagde småkagerne op på et fint fad.

"Mmm, det dufter dejligt! Må man smage..?" Jeg gav min mor en småkage og var på vej ud af døren. "Hvor skal du hen med dem?" min mor spurgte altid så meget. "Vi har jo fået nye naboer, og de er fra U.S.A så jeg ville prøve at gøre som de gør der over." Min mor nikkede bare og smilede.

Jeg gik ud af døren, men stoppede lige for et minut. Hvad skulle hun dog sige? "Hello I am your new nabo?" Det prøver vi med i starten.

Husene hængte sammen i en kæde, så der var ikke så langt. Tog en dyb indånding og ringede på. Der gik et stykke tid, får nogen åbnede.

"WAUW!" min hoved var et helt andet sted. En dreng på min alder stod i døren. Brune øjne, brunt flot hår.

"Yes?" tilbage til virkeligheden. "Hello I am your new nabo. My name is Isabella," sagde jeg med den sødeste og rareste stemme jeg kunne. "Oh hey. My name is Prince Michael Jr. but you can call me Prince." Han havde en rigtig sød stemme. Jeg nikkede bare og gav ham småkagerne. "If you want some help with the city, I can help you," sagde jeg. Han nikkede og smilede til mig. Jeg stod bare og så på ham. Hvor var han dog utrolig køn.

Da jeg kom ind af døren, kunne jeg ikke lade være at smile. Jeg gik op på mit værelse og lagde mig på sengen.




:) :give_rose:

Dette indlæg er redigeret af Mille: 14 June 2009 - 10:01 AM


Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#2 Bruger er offline   Mille Ikon 14 June 2009 - 05:37 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

I kan få lidt mere hvis i vil :D her:


Jeg gik over til vinduet og kiggede ud. Flyttemændene var færdig med at flytte ting ud af bilen, og var nu igang med at lægge ting på plads.

Det var mindst 20 grader inde på mit væresle, så jeg åbnede et vindue. Jeg satte Bad cd’en på og satte mig i vindue’s karmen. Prince var nede i sin haven, og han kiggede hurtig op da han hørte mit musik. Gad vide om han ikke kunne lide Michael Jackson. Han smilte bredt da han fik øje på mig, og det gjorde jeg også da jeg så ham, og kom til at grine lidt.

Lidt efter ringede det på døren. jeg gik ned og åbnede, og der stod Prince! Så sød som alting. ”Could you like to walk with me?” han havde en meget glad stemme. “Of course,” svarede jeg.



Da vi var ude at gå, så vi en lille sø. Der var ænder, og siv og et stort flot hængetræ. Prince spurgte om jeg ville sætte mig sammen med ham under træet. Det var romantisk at sidde sammen med ham, men jeg vidste ikke meget om ham. Han boede med sin far, lillebror, og lillesøster. Han var 14 år ligesom mig. Pludselig begyndte han at synge. Så smukt sang han:



I don’t need no dreams
When I’m by your side
Every moment takes me to paradise
Darlin’, let me hold you
Warm you in my arms
And melt yours fears away
Show you all the magic
That a perfect love can make
I need you night and day








tager lidt af gangen :) håber i kan li det..

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#3 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 15 June 2009 - 02:27 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Nårh... Hvor er det bare sødt :) En lille kærligheds historie hihi :wub:

Er der mere??? :puppyeyes:

Ved godt det er fjollet men elsker bare at læse små historier
som fansene har skrevet!
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#4 Bruger er offline   Mille Ikon 15 June 2009 - 05:14 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Læs IndlægGiveIntoMe, på Jun 15 2009, 02:27 PM, sagde:

Nårh... Hvor er det bare sødt :) En lille kærligheds historie hihi :wub:

Er der mere??? :puppyeyes:

Ved godt det er fjollet men elsker bare at læse små historier
som fansene har skrevet!


hehe dejligt du kan li den :D der er MEGET mere :D her et lidt mere:
Go' fornøjelse ;)


Han sang Michael Jackson, Baby be mine. Det var så smukt. Jeg begyndte at få tårer i øjnene. Han sad bag mig og holdte mig. "How long have you been MJ fan?" spurgte han. "In half year I think... but when I was a little girl I always sang, and danced to the music." Man kunne nærmest mærke hans smil. "You are a very good singer," sagde jeg lidt efter til ham. Jeg kunne mærke jeg fik et kram og han puttede sig nærmere til mig. " I know, I haven't known you for long time, but I really like you!" han var bare så sød!

Jeg kiggede på klokken og klokken var mange. Jeg sagde til Prince jeg godt kunne lide ham, og gav ham et kys. Mit første kys, og så med den helt rigtige. "I have to go home.." jeg blev helt ked af jeg skulle gå fra ham, men han ville følge mig hjem. Vi gik og snakkede og jeg hyggede mig rigtig meget. Da vi kom hjem, kunne jeg ikke sige farvel.

"Can I have your phone number?" Jeg gav ham mit nummer, og sagde farvel.



Da jeg var kommet ind på mit væresle var klokken næsten 21. Det var stadig lidt lyst. En flot, rød sol gik ned over højsonden. Det var smukt. Jeg kiggede ned i Prince's have, men han var der ikke. Men der sad en med ryggen til. – en mand med sort hår. Det var nok Prince's far. Jeg havde aldrig mødt andre end Prince inde fra det hus. Pludselig kom Prince's lillesøster ud. Hun så ikke mere mindre ud end Prince, måske et år eller to. Hun havde fint lang brunt hår. Hun sagde et eller andet til Prince's far, han nikkede og hun gav ham et kram og hun forsvandt ind i huset igen. Jeg smilte. Han så ellers ud til at være flink.

Jeg gik hen til computeren. Jeg sad og søgte i nogle Michael Jackson links for at få lidt mere info om ham.

BØRN:

Prince Michael Jr.

Paris Michael Katerine.

Prince Michael Jr. 2 (Blanket)



Hvad?! Prince? Så det vil sige at manden i haven var selveste MICHAEL JACKSON!?

Jeg måtte snakke med Prince lige nu!

Dette indlæg er redigeret af Mille: 15 June 2009 - 05:15 PM


Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#5 Bruger er offline   Jonaskhl Ikon 15 June 2009 - 05:40 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1438
  • Indmeldt: 05-March 09
  • Gender:Not Telling

fin historie :)

Ja, gad Michael flyttede ind ved siden af mig, men tror der er støre sandsynlighed for, at jeg vinder de 50 Mil. i Lotto :P

Dette indlæg er redigeret af jonaskhl: 15 June 2009 - 06:53 PM

"This post has been edited by Jonaskhl: Today, xx:xx pm/am" <3 <3 <3

#6 Bruger er offline   Mille Ikon 15 June 2009 - 06:29 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

hehe kunne være fedt :D
Historien er faktisk bygget på en drøm, da jeg er NOGET af en drømmer :P
- det får jeg da at vide :wasntme:
Troede i lang tid at han faktisk boede der inde, selvom jeg godt vidste han overhovedet ikke gjorde :wacko: :lmao: :hmmm:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#7 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 15 June 2009 - 06:50 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Weee... Hihi... mere, mere... :moremore:

Hvis drøm er det ikke at MJ flytter ind ved siden af hihi :P :D

Er også selv lidt af en drømmer/dagdrømmer så forstår dig helt 100% ;)

Nok også derfor jeg elsker de MJ historier der er blevet skrevet af fans :biglaugh:

Dette indlæg er redigeret af GiveIntoMe: 15 June 2009 - 06:52 PM

Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#8 Bruger er offline   Mille Ikon 15 June 2009 - 07:47 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

vil i have mere? oka så:


Jeg gik over for at banke på. Jeg bankede op til 4 gange før der blev åbnet. Men det var ikke ham der åbnede. En lille brunhåret dreng på ikke så mange år åbnede for mig. Det måtte så være Blanket?

”Hello. Is Pince ho..” Prince styrtede nærmest hen til døren. ”Hello Isa! Can I call you Isa?” sagde han meget forpustet. Jeg nikkede sødt til ham.

Jeg spurgte om han ville med ud at gå lidt, for jeg ville gerne snakke med ham om den underlige ting jeg lige havde opdaget...



Vi tog hen til den sø vi havde været ved dagen før. Der var stadig den dejlige rolige stemning med søen. Vi satte os ned under hængetræet.

”Listen Prince. Your real name is Prince Michael Jr right?” han nikkede. “And you have a sister, and a brother?” han nikkede endnu en gang. Det hele passede perfekt ind. De kom fra U.S.A, tre børn, manden i stolen havde sort langt hår, og Prine hed det samme som en af Michael’s sønner. Jeg tog en dyb indånding. Okay, jeg spinger bare ud i det, tænkte jeg. ”Are you Michael Jackson’s son?” ordene fløj helt ud af munden på mig. Han kiggede ikke på mig mere, men mere ned i jorden og lidt ud i søen, men så sagde han pludselig: ” It supposed to be kept as a secret... We were moving to Denmark, a little fine country, to be normal. Please don’t tell anybody.” Han lød lidt ked af at man skulle holde det hemmeligt. Jeg gav ham et varmt kram. Det var jo ikke meningen at han skulle være ked af det. Han smilte til mig. ”Now you know my father is Michael Jackson, you have to meet him,” det løb lidt ned af ryggen, at man skulle møde selve MJ! ”Wow, jeg skal møde Michael jackson!!!” råbte jeg alt hvad jeg kunne på dansk. Jeg smilte, så Prince vidste godt at jeg var ubeskrivelig glad.

Vi løb hele vejen hjem. Gennem skoven, og hjem til husene.



Jeg havde aldrig set deres hus indevendig. Det var indrettet i gammel stil. Gamle brune møbler og nogle fine billeder. Der var rigtig hyggeligt. Ude i haven sad manden der stadig. ”Stay right here.” Prince gik ud i haven, og sagde noget til Michael. Michael smilte bredt og kiggede lige lidt ind af vinduet. Jeg vinkede og smilte tilbage J Prince gav tegn til jeg bare skulle komme ud i haven.

Og der sad Michael Jackson!! En ubeskrivelig følse var inde i min krop. Det er ikke hver dag man møder sit store idol, men jeg prøvede at tage det cool. Som Prince have sagt: Vi prøver bare at være en normal familie. Jeg gav Michael hånd. ”Hello, I am a huge fan! I have postes, CD’s, dvd’s, and a t- shirt!” jeg prøvede at slappe af, men det var virkelig svært. Han smilte bred og sødt til mig.

”Good to know J I love my fans, ” han talte rolig og afslappet.



Det var ved at blive mørkt, så jeg sendte en sms til min mor:

Hej mor. Jeg er inde ved naboen, og ved ikke lige hvor lang tid jeg bliver der...

Vi hygger rigtig J

Isa.

Lidt efter svarede hun til tilbage:

Bare i orden skat.

Det må være nogle søde naboer. Hils fra mig.



Michael, Prince, Blanket, Paris og jeg sad stadig ude i haven. Solen var gået ned og stjernene var så småt begyndt at komme frem på den skyfri mørkeblå himmel. Michael forslog vi kunne lave et bål. De havde et lille bålsted i enden af haven. Der var træstammer rundt om som man kune sidde på.

Da vi havde tændt op for bålet havde mørket lagt sig. Stjernene sad højt på himlen, og skinnede. Blanket kom ud af huset, helt stolt over han havde nogle grene med nogle gafler bundet rundt om i enden. Han havde også fundet nogle skumfiduer i et skab.

Vi sad alle og ristede skumfiduser. Min røg ned i ilden, og Paris’ var smeltet helt væk. Prince fik en god en.

Blanket var blevet træt, så han var gået i seng. Michael og Paris synes det blev kold så de var gået indefor. Prince og jeg sad under stjerne himlen sammen, men det var lidt koldt. Jeg gned mine hænder mod hinanden. Prince synes også det var lidt små kølig så han havde hentet nogle tæpper. Vi sad under det samme tæppe. Ved ikke om han gjorde det med vilje eller om han var tæt, men jeg kunne mærke en hånd ovre på min modsatte skulder. Jeg puttede mig ind til ham. Det var virkelig rart at sidde her sammen med ham under åben himmel. Jeg vendte mig om så vi havde øjenkontakt. ”You know i like you, don’t you?” sagde jeg. Han hold øjenkontakten. ”I really like you too. This is so nice. Sitting here with you…” jeg gav ham et kys på kinden. ”Jeg kunne godt tænke mig at være mere end bare venner,” sagde jeg på dansk. Han svarede ikke, men han gav mig et kram. Det var slet ikke kold mere.



:D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#9 Bruger er offline   Mille Ikon 15 June 2009 - 08:00 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Hvis der er nogle J midt i det hele, er det fordi der har været en :) i word :)

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#10 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 16 June 2009 - 11:28 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Hihi... Fandt kun et J som ikke skulle være der ;)

Er der mere MJ og børn historie? :puppyeyes:

Årh elsker bare de historier :biglaugh:

Jeg syntes faktisk det er en rigtig sød historie :)
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#11 Bruger er offline   Mille Ikon 16 June 2009 - 12:31 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Dejligt du kan li den :biglaugh:
her er mere:




Næste morgen vågnede jeg op i min seng. Jeg kiggede på uret. Klokken var 10:45.

Jeg kunne huske at jeg sad sammen med Prince under åben stjernehimmel. Det var så hyggeligt.

Da jeg havde spist morgen mad, og taget tøj på og lagt make up på, fik jeg en besked fra Prince.



Thanks for last night. I was having fun.

I was thinking… What are you up to?

P.



Jeg kunne simpelhen ikke lade være med at smile da jeg læste beskeden igennenm.

Jeg skrev jeg ikke lavet noget nu, og skulle ikke det resten af dagen. Lidt senere kom en besked fra Prince. Jeg løb hen til mobilen.



Maybe you want an ice cream or something?

I’ll pay it. Just say when you are ready, and then I’ll come over.

-Just take your swimsuit under your clothes.





Anytime baby! Jeg var forelsket! Jeg kunne mærke det helt nede i maven. Hver gang han skrev, sagde noget eller kiggede på mig, smeltede jeg nærmest.

Jeg skyndte mig at gøre mig klar og ud af døren! og der stod han, klar til at gå.

”Where are we going?” spurgte jeg utålmodigt. ”You’ll see.”



Vi kørte på cykel, ud af landevejen. Vi grinte og pjattede hele vejen der hen. Han var sjov, at være sammen med. For enden af vejen kunne man se vand. Var var cyklet ned til vandet. Vi boede heller ikke så langt fra vandet. Måske 7 km pr. vej.

Da vi var kommet ned på standen lagde vi vores håndklæder ned på sandet. Sandet var varmt i mellem tærene. Vi tog tøjet af, så vi kun havde badetøj på. Da vi lå på tæppet, sad vi og snakkede. Solen var varm, så jeg tog noget solcreme på mine ben, og mit hoved. Prince spurgte om han skulle smørre noget på min ryg. Det var behagligt. Men nu smørrede han det ikke bare på, han gav den bedste massage. Oppe ved skuldrene, og ned på ryggen. Jeg var helt ved at falde i søvn.

”Oh my god, have you trying that before? You are good at it, ” sagde jeg da han var stoppet, og vi lå på tæpperne. Han trak på skuldrene. Lidt efter synes jeg det begyndte at blive lidt for varmt for mig. Jeg spurgte Prince om han ville med ud og have en dukkert. Vi løb om kamp ned til vandet.

Da vi kom ud kunne vi ikke fine ud af hvem der havde vundet. ”I won! I am 100 % sure!” skreg jeg for sjov. Han tog rundt om mine ben og holdte mig under ryggen, så jeg lå vandret. ”1..2..3!” og jeg blev smidt ud i vandet. Han var simpelhen perfekt. Sjov, sød, dejlig og skør :)

Da vi havde pjasket lidt rundt gik vi op for at få en is. Vi tog alle vores ting med, for vi blev enige om at tage hjem efter det.



Vi havde stort set holdt i hånden hele vejen. Vi lignte et helt kærestepar, men sådan var det ikke helt... endnu. Folk kunne heldigvis ikke se at det var Michael Jacksons søn, ellers var vi bare blevet overfaldet af mennesker.

Der var ikke særlig mange mennesker, så jeg kunne bare gå hen til biksen og bestille uden at stå i kø. Vi ville begge have den samme is, så jeg gik op og bestilte. I mens damen baf disken lavede isen, så jeg Prince snakkede med Michelle! Hun er den største snob på hele skolen. Jeg kiggede ind til isdamen igen. Der ville jo ikke ske noget. De snakkede bare. Da jeg kiggede over igen, stod de stadig og snakkede, men... Hva laver hun?! Hun gav Prince et stort kys midt på munden, vinkede og gik. Jeg blev så sur jeg sagde jeg ikke ville have de is. Jeg kiggede bare på ham. Han fangede mit blik. Han prøvede at se uskyldig ud. Han havde jo ikke sagt noget til at hun kyssede ham! Jeg rystede stille på hoved. Jeg hoppede op på min cykel og kørte. Han råbte efter mig, men kune ikke høre det.. Eller retter.. Ville ikke høre det.

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#12 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 17 June 2009 - 12:51 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Nej nej nej... :o
Du kan da ikke bare køre uden at lade ham forklare sig... :nono: :thihi:

Er der mere historie? :D :moremore:
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#13 Bruger er offline   Mille Ikon 17 June 2009 - 02:00 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

hehe grunden til at han ikke måtte forklare, var at så kunne den ikke rigtig forsætte... :D
her er mere: :)


Jeg græd hele vejen hjem ad. Jeg ville ikke helt hjem så jeg kørte ned til den søde sø, hvor Prince og jeg havde siddet. Det vækkede helt klart minder. Nogle duer sad oppe i et træ, og hyggede sig. Og nogle ænder kom svømmende. Hvor typisk! Jeg lagde hoved i hænderne og begyndte at græde. Hvordan kunne han? Vi havde da noget sammen. Han sagde selv han kunne lide mig!

”Biiib” min mobil vibrede. Prince:



Listen sweetie. She kissed me!

Can’t we talk about it?

I love you Isa. You have to know. I really don’t want to hurt you!

P.



Det kan enhver komme og sige? Jeg valgte ikke at svare tilbage. Ikke mere drama... Jeg tørrede mine øjne og kinder og lagde mig i træsset under det store flotte træ. Jeg kiggede op i træet, men det var ikke det helt store der befandt sig der oppe.

Jeg satte mig op på cyklen, og kørte stille hjem..

Jeg prøvede at lade som om ingenting var sket da jeg kom hjem. Klokken var ikke mere end 15.00 da jeg kom hjem. Jeg havde ikke nogen idé om hvad jeg skulle lave resten af dagen. Jeg satte noget Michael Jackson på. Underligt at tænkte på at hjernen bag den smukke musik boede inde ved siden af. Jeg kiggede ned i Prince’s have. Prince måtte være alene hjemme. Han kom grædende ud i haven. Det gjorde ondt at se ham græde. Han lagde sig på græsset med hoved i hænderne. Han tørrede øjnene og kiggede op på mit vindue. Det var som en pil i hjertet, da han kiggede mig i øjnene. Jeg kunne ikke holde det ud. Jeg gik over og lagde mig på sengen. Jeg kunne simpelhen ikke holde tårne tilbage. De trillede ud som et vandfald, og min mascar begyndte så småt at smelte ned af mine kinder.

”Biiiib” jeg fik en besked. Det var Prince:



Please don’t be mad at me.

P.



Jeg havde det dårlig med han havde det så skidt. Jeg spurgte ham hvorfor han ikke stoppede hende.

Der fik først nogen tid før min mobil sagde noget igen. Det var som om han lige skulle finde på noget at sige først.



It happened so fast I didn’t know it...

Please just forgive me. I really love you. <3

Jeg smed mobilen på sengen, og gik hen og åbnede et vindue. Det var stadig et meget varmt vejr. Jeg kiggede ikke ned på Prince’s have. Bare for at spare mig selv for mere drama. Han havde åbenbart set jeg havde åbnet vinduet og han sad med en lille rød rose. ”She loves me, she doesn’t love me..” han sad og plukkede bladene af rosen. Hvad havde rosen dog gjordt ham?



Min radio var nu nået til ”The way you make me feel,” og jeg kom til at tænke på den dag de fyttede ind. Vi havde kun kendt hinanden i nogle dage.. Men det var virkelig kærlighed for første blik.

Jeg begyndte så småt at savne ham, selvom han var lige ved siden af mig...

Jeg så ned på Prince’s have, men han var nu ikke i haven. Det lod ikke til han var hjemme.



Jeg var på vej op på mit værelse, da jeg hørte en bil ude på parkerings pladsen, kørte ind på sin plads, og ud kom Michael, Paris, og Blaket, men der var ingen Prince at se. Bilen var en fin sort BMW, med tonede ruder ved de bageste vinduer.

Michael havde en buket røde roser i hånden da de gik hen mod deres hus. Paris gik og fløjtede en sang, og Michael begyndte at synge ved siden af.

De gik bag om en hjørne, og nu kunne jeg ikke se dem længere...

Jeg kiggede på klokken. Den var allerede kvart i seks? Wow tiden den fløj afsted..

Jeg kunne dufte min mors mad. Det var helt klart frikadeller. Den dejlige duft var i hele huset, og jeg gik ned af trapperne, og hen til min mor som stod i køkkenet. ”Hej skat. Hva’ så? Du ser lidt ked af det ud?” spurgte min mor. Jeg trak på skulderne. ”Ikke så meget...” Jeg kunne ikke lide af lyve, men nogle gange var det nødvendigt. Tror godt min mor kunne se det ikke var helt rigtigt.

Vi sad ved bordet og spiste frikadeller. De duftede godt, men sad bare og stak i maden. Jeg havde ikke rigtig lyst til noget lige nu. Ud af øjenkrogen kunne jeg se min mor der lagde bestikket ned, og kiggede på mig. Jeg stirrede ned i maden, og blev ved at stikke i den. ”Hvad er der galt? Du spiser jo ingenting..” spurgte min mor igen. ”Det er nabodrengen...” begyndte jeg. Min mor lyttede.

Da jeg havde fortalt det hele gav min mor mig et varmt, stort karm. ”Det er jeg virkelig ked af at høre skat.” Jeg begyndte at hulke med ansigtet i hovedet.

Det bankede på hovededøren, og min mor sagde at hun nok skulle åbne. Jeg kunne høre hende snakke med en, men kunne ikke høre hvem hun snakkede med.

Hun kom ind i køkkenet igen. ”Det er til dig, Isa.” Hun smilte til mig.


:D :D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#14 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 17 June 2009 - 03:44 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Ihhh hihi... :wub: :give_rose:

Nåe.. Gætter på de roser Michael havde med var til dig hihi... :)

You gotta love this boy ;)

Er der mere? :D
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#15 Bruger er offline   Katie Ikon 17 June 2009 - 07:16 PM

  • En glad pige ;)
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1807
  • Indmeldt: 31-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Snedsted, Jylland

Jeg har læst hele historien :D men ikke nu hvor du har lavet den om :whatsthis:
♥!The King Of Pop!♥


†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#16 Bruger er offline   Mille Ikon 18 June 2009 - 05:50 AM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Du har ret katie :) jeg har lavet lidt om på den, fordi jeg synes den skulle have lidt mere indhold :D her er mere:


Da jeg kom ud stod Prince der, med de røde roser. Hvor så han dog sød ud, med sit brune flotte hår, og de brune øjne. Man kunne tydeligt se jeg havde haft grædt. Han gik over til mig, og tørrede min kind med sin finger. Jeg kunne ikke lade vær at smile.

”I’m sorry, if I hurt you.” Han kiggede ned på roserne. ”Hope you like roses J” Vi kom begge til at smile. Jeg nikkede til ham, og gav ham et kram. ”I love them!” sagde jeg lidt efter.

”Let’s take a walk.”



Vi gik igennem skoven. Jeg havde ikke lagt mærke til det, men vi holdte i hånd. Vi gik på en lille lang, lige sti i gennem de store høje træer. For enden lå den lille sø. Lille og stille som altid.



Vi lå under det store flotte træ, med lange grene. Vi lå begge på ryggen og kiggede op i træet.

Den eneste lyd, var en due, som sad et sted inde i skoven. Man kunne høre den pludselig fløj ud igennem de store træer, og langt væk.

Nu rullede Prince rundt på siden så han lå på hoften, og kiggede lige på mig. Jeg vendte mig om så jeg havde øjenkontakt med ham. Han havde et underligt blik i øjnene. Et underligt blik, der fortalte han ikke var glad mere. ”Maybe we are taking back home to Neverland..” sagde han så.

Neverland var det største drømmested i verden. Eventyr var over det hele. Med blomster, forløstelser, og en Zoo, med alverdens dyr.

”What..?” Nu havde jeg det samme blik i øjnene som Prince havde. ”You can’t leave...” tårene begyndte at trille ned af kinderne, og ned på mine læber. Tårene smagte saltet, ligesom saltvand.



der er lidt tilbage endnu, da jeg ikke er helt færdig med at skrive :D

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#17 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 18 June 2009 - 01:28 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Nej nej... De må ikke flytte... Så slutter historien jo :mellow:

Hvad har du lavet om i historien? :)

Glæder mig meget til at læse mere af din hiostorie!
Jeg syntes den er rigtig meget sød hihi :wub: :puppyeyes:
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

#18 Bruger er offline   Mille Ikon 18 June 2009 - 02:18 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

Jeg havde lavet den om derfra hvor hun cykler hjem. og så kom hun hjem og så Prince i haven, og gav ham en ny chance, og så kunne den ikke komme videre... jeg måtte lave liiidt om :D
Lige nu skriver jeg videre så jeg regner med i måske kan få mere i aften :D :D

Og tak for de søde komentarer :D :give_rose: :puppyeyes:

Dette indlæg er redigeret af Mille: 18 June 2009 - 02:56 PM


Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#19 Bruger er offline   Mille Ikon 18 June 2009 - 03:02 PM

  • The lion fell in love with the lamb..
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 985
  • Indmeldt: 20-May 08
  • Gender:Female
  • Location:Danmark, Odense

jeg kan godt give lidt mere, men så bliver det ikke så langt som de andre "afsnit" :peace:


Han tog sin hånd hen til min ansigt, og tørrede mine tårer væk. Han lændte sig frem, og gav mig et stille kys på den ene kind. Hvorfor skulle livet være så kompliseret? Det var overhovedet ikke fair.

”But how..?” jeg kunne ingenting forstå. De var lige kommet til, og så flytter de igen...

Prince trak på skuldrene. Jeg spurgte Prince om han havde lyst til at rejse, og han rystede på hovedet, så hans brune hår, glatte hår flagrede.

Jeg lagde mig ned på det grønne græs igen, og lå og tænkte...



Min mor og jeg sad og spiste udenfor. Tempraturen var helt perfekt, og solen var ikke gået ned endnu. Det lød til Michael og børnene også sad i deres have. Man kunne hører latter og fnisen. Min mor vidste stadig ikke at Prince’s far var selveste Michael Jackson. Jeg havde lovet Prince at holde det hemmeligt, så det skulle forblive sådan.

Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på at Prince måske skulle rejse tilbage til Neverland. Men! Det var jo kun et måske, ikke?

Hele aftnen gik med at finde ud af hvordan vi kunne overtale Michael. Prince og jeg sad og skrev sammen over mobilen. Vi kom med mange forskellige idéer, men nogle gik bare overhovedet ikke.

Jeg hev mobil op af lommen og skrev til Prince:



Do you think he want to stay, if you say you have a girlfriend or something?



Selvfølgelig mente jeg mig selv, men det havde jeg ikke tænkt mig at skrive.

Lidt efter kom en besked.

Jeg tog telefonen, og kiggede spændt.



Well... I don’t know.

I think it depends on how much I love her…

I’ll just go and ask my father.





:grin: :pls:

Du er min højre skulder,
Du er mine øjne,
Du er min fornuft,
Du er Michael Jackson.

Du er verdens musik,
Du er verdens godheder,
Du er verdens sjæl,
Du er verdens King Of Pop.

Og du vil altid være i mit hjerte!



#20 Bruger er offline   GiveIntoMe Ikon 18 June 2009 - 07:19 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 408
  • Indmeldt: 27-February 06
  • Gender:Female
  • Location:Denmark/Odense

Mere mere mere... Uhhh mere...
Jeg kan ikke sige andet lige nu... :puppyeyes: :moremore: :wub: ;)

Jeg ved godt jeg er lidt skør :D

Arg.. Mere mere ;) I wanna know more!!! :puppyeyes:
Skrevet Billede

>>>>Stella<<<<

MJ - Må du hvile i fred.
Vil altid elske dig og
være fan!
Du svigtede aldrig os.
Jeg svigter aldrig dig!

  • (7 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sidste »
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere