The Moo-Walkers Forum: Hvorfor tror folk man er fake ? - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold

Hvorfor tror folk man er fake ? :'(

#21 Bruger er offline   Bille Ikon 23 August 2009 - 12:28 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indmeldt: 05-May 08

jeg tror altid vi jackson fans har været særlig udsatte. Personligt var min betagelse og beundring af ham for stor til at det kunne skjules, så alle mennesker jeg har været omgivet af har udemærket vist hvordan jeg havde det, og lade heller aldrig skjul på det. Men dermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå jer, for det kan jeg udemærket godt forstå.

Personligt har jeg også haft mine kampe, både i folkeskolen, på efterskolen og på handelsskolen, men tror bare altid jeg har taget diskusionen op, når der var idioter der kommenterede, michaels personlighed. Har altid ment og sagt til folk, at hvis de vil starte en diskusion, så må de også kunne argumenter for deres meninger og holdninger. Derfor skete det tit at jeg vandt diskusionerne fordi jeg havde det mere baggrundsviden (fx mht retssagen).

Selvfølgelig får jeg også stadig kommentarer med på vejen, men man lærer med tiden at overhører det. Jeg har været meget følsom med kommentarerne efter hans død, men jeg trøster mig selv med at det altid er yngere personer kommer med dem.

Efter jeg er blevet ælder, har folk respekteret mig som person, og er også fuldstændig ærlig overfor folk som er negative overfor michael. Jeg har måtte sige til en veninde, at jeg absolute ikke forventede at hun forstod mine føelser, men jeg forventede at hun respekterede mig og mine holdninger og følelser, for hvis hun ikke respekterede hvordan jeg havde det, så respekterede jeg hende ikke som veninde.

Ved ikke hvor gamle i andre der har skrevet er, men jeg kan trøste jer med at for mig oplevede jeg det mest i folkeskolen. Så snart man kommer videre og komme ud på uni, eller i erhvervslivet, så oplever man det ikke på samme måde.

Håber mine ord hjalp jer en lille smule :give_rose:

#22 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 August 2009 - 12:37 PM

• I'll never let you part, for you're always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indmeldt: 15-July 09

Læs IndlægBille, på Aug 23 2009, 12:28 PM, sagde:

jeg tror altid vi jackson fans har været særlig udsatte. Personligt var min betagelse og beundring af ham for stor til at det kunne skjules, så alle mennesker jeg har været omgivet af har udemærket vist hvordan jeg havde det, og lade heller aldrig skjul på det. Men dermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå jer, for det kan jeg udemærket godt forstå.

Personligt har jeg også haft mine kampe, både i folkeskolen, på efterskolen og på handelsskolen, men tror bare altid jeg har taget diskusionen op, når der var idioter der kommenterede, michaels personlighed. Har altid ment og sagt til folk, at hvis de vil starte en diskusion, så må de også kunne argumenter for deres meninger og holdninger. Derfor skete det tit at jeg vandt diskusionerne fordi jeg havde det mere baggrundsviden (fx mht retssagen).

Selvfølgelig får jeg også stadig kommentarer med på vejen, men man lærer med tiden at overhører det. Jeg har været meget følsom med kommentarerne efter hans død, men jeg trøster mig selv med at det altid er yngere personer kommer med dem.

Efter jeg er blevet ælder, har folk respekteret mig som person, og er også fuldstændig ærlig overfor folk som er negative overfor michael. Jeg har måtte sige til en veninde, at jeg absolute ikke forventede at hun forstod mine føelser, men jeg forventede at hun respekterede mig og mine holdninger og følelser, for hvis hun ikke respekterede hvordan jeg havde det, så respekterede jeg hende ikke som veninde.

Ved ikke hvor gamle i andre der har skrevet er, men jeg kan trøste jer med at for mig oplevede jeg det mest i folkeskolen. Så snart man kommer videre og komme ud på uni, eller i erhvervslivet, så oplever man det ikke på samme måde.

Tak , ja det hjælper altid at høre andres meninger , tak for det (:

Jeg er 18 år , og det foregik også mest i folkeskolen at jeg blev mobbet og kigget ned på. Men jeg var ikke særlig

stærk af person den gang , og havde desværre ikke dit mod , det ærgrer mig i dag , fordi jeg er blevet SÅ meget stærkere , og pga at jeg er vokset med min alder , og har derfor gjort mig mere sikker på hvad jeg tror , og ikke tror på. Folk kan sagtens sige kommentare til mig hvor "dårlig" michaels musik var osv , men i dag vil jeg ikke gå i det "skjul" jeg var i som da jeg var mindre...

Nægter at gøre det.

Er lige starte på HF , og ind til videre har der ikke været noget.
Men jeg er ikke i tvivl om at jeg er den enste MJ fan i klassen , for jeg har tit hørt min sidemakker høre mj på sin mp3, var der var skruet helt op ( Ikke særlig diskret) hiih .
Og det sys jeg er fedt (:
Skrevet Billede

#23 Bruger er offline   RememberTheTime Ikon 23 August 2009 - 12:42 PM

• You Know I'm Bad!
  • Ikon
  • Indmeldt: 07-July 09

Læs IndlægBille, på Aug 23 2009, 12:28 PM, sagde:

Jeg ved nu ikke. Nu er jeg 22 og har fuldtidsarbejde, hvor min chef driller en del. Men.. Jeg er nok selv skyld i det, da jeg selv lægger op til grovhederne ved at nævne ham jævnligt. Det skal så siges, at kunderne i min butik for det meste støtter mig, så står min chef med lang næse. Haha
Do you remember the time, Michael?

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. And in a world filled with distrust, we must still dare to believe.” -MJ

Skrevet Billede

Will You Be There..?

#24 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 August 2009 - 12:44 PM

• Ikon

Læs IndlægRememberTheTime, på Aug 23 2009, 12:42 PM, sagde:

Jeg ved nu ikke. Nu er jeg 22 og har fuldtidsarbejde, hvor min chef driller en del. Men.. Jeg er nok selv skyld i det, da jeg selv lægger op til grovhederne ved at nævne ham jævnligt. Det skal så siges, at kunderne i min butik for det meste støtter mig, så står min chef med lang næse. Haha

Haha , Ta' den bette chef ^^^^

Fedt ;) !
Skrevet Billede

#25 Bruger er offline   Ane Ikon 23 August 2009 - 01:17 PM

• Naughty
  • Ikon
  • Indmeldt: 07-November 07

Læs IndlægElinsJackson, på Aug 22 2009, 10:24 PM, sagde:

.. Er rigtig ked lige nu.

I får det lige fra begyndelsen , og vær nu ikke for onde med jeres kommentare , please..

I Alderen af 6 år hørte jeg Mj første gang sammen med min mor da hun hørte hans dvd'er, blev helt vild med ham fra første gang .

Og hørte hans sange med min mor stortset hver dag.
Mange år frem forsatte det på den måde.

- Da jeg blev teenager , blev jeg ( Desværre) flov over at der var mange rygter om MJ, og holdte det for mig selv at jeg var fan.

Der var ingen andre end mig selv som vidste hvor stor fan og hvor meget jeg elskede Michael, som så mange andre fans.

Men da han døde, gik det op for mig hvor stort et fjols jeg har været , for det som Michael ALTID ALTID og ALTID har givet udtryk for , er at man skal være sig selv !
Og havde jeg langt fra været , havde holdt det hemmeligt at jeg var fan... Og det skammer jeg mig stadig over ,
og DERFOR har jeg kommet ud af mit "skjul" og vidst mine venne, hvor meget fan jeg er.

Og det kom selvfølgelig som et chok for dem, men derfor behøver de da ikke sige at jeg blev fan EFTER hans død " Elin , du blev fan efter hans død, du har ondt af manden , vi tror dig ikke, du for latterlig elin... osv .. osv "

Jeg har ALTID været fan !... :'(
Jeg insete bare for sent, hvordan det ville sige at være sig selv .......

Syndes ikke det fair at de giver mig de beskyldninger .
Og det gør ondt inden i. Vil ikke beskyldes for at være fake !
:bigcry: ...

Nu kender i så mine historie...
I bestemmer selv hvad i vil tro......................

Skid hul i hvad de andre siger, de er nogle fathatte! Det vigtigste er, at du selv ved hvordan du har haft det med Michael det meste af dit liv.
Bed dem lukke fissen, hvis de ikke kan andet end, at disse dig og hav derefter ondt af dem, for de er nogle sølle mennesker.
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#26 Bruger er offline   HoTkNiFe Ikon 23 August 2009 - 01:23 PM

• Geniet
  • Ikon
  • Indmeldt: 24-June 05

Læs IndlægAnePane, på Aug 23 2009, 02:17 PM, sagde:

Skid hul i hvad de andre siger, de er nogle fathatte! Det vigtigste er, at du selv ved hvordan du har haft det med Michael det meste af dit liv.
Bed dem lukke fissen, hvis de ikke kan andet end, at disse dig og hav derefter ondt af dem, for de er nogle sølle mennesker.

Lol, yndigt ordvalg.

Og alligevel er jeg stadig svært enig! ;)

/Christian

#27 Bruger er offline   Katie Ikon 23 August 2009 - 01:36 PM

• En glad pige ;)
  • Ikon
  • Indmeldt: 31-May 08

Hmm.. Altså jeg kunne ikk holde mund :upsidedown: :oops2:

Da den weekend jeg blev fan var slut, og det var mandag flippede jeg sådan ud i skolen. Jeg både sang MJ sange og sagde 'auw' og dansede.. Så spurgte en fra klassen om jeg var MJ fan.. Og self. var jeg det! Og jeg er så glad for MJ.. Og jeg erblevet mobbet over det siden.. (det var sidst i 6.kl... snart sommerferie) og nu går jeg i 8.. Jeg bliver heldigvis ikk mobbet så meget mere.. For der er kommet 2 fans mere! :thumbup: :imbad: det er bare så fedt ! :D

Men jeg kender det... Jeg er selv blevet mobbet med det, men ikk så meget mere ;)

Dette indlæg er redigeret af Katie: 23 August 2009 - 01:37 PM

♥!The King Of Pop!♥

†♥ Michael Joseph Jackson †♥
29 August 1958 - 25 June 2009
R.I.P! ♥♫

#28 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 August 2009 - 02:05 PM

• Ikon

Læs IndlægAnePane, på Aug 23 2009, 01:17 PM, sagde:

Thi hi Ane altså ;D
Kan godt lide de ord valg, fik mig til at le , tak for det <3 (:

Er glad for din opbakning , tusind tak (: Træls at man skal høre på sådan nogle haters :/
Skrevet Billede

#29 Bruger er offline   Sille Ikon 23 August 2009 - 02:35 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 16-August 09

Kan vi ikke blive enige om, at selvom man har været fan af Michael Jackson i 30 år eller først bliver det om et år, så er alle velkommen - jo flere jo bedre :thumbup:

Har også selv fået kommentarer, når folk får at vide, at jeg er fan af MJ. Den sidste jeg fik var fra min svigerdatter, som ellers er en sød pige, men kors hvor blev jeg gal på hende......
Hun sagde, at Michael altid havde været grim at se på og hans sange lignede hinanden :2guns:
Inden jeg nåede at sige noget, sprang min søn frem fra køkkenet og hun fik læst og påskrevet, dejligt med lidt backup :thumbup:
Nu har jeg bestemt, at hver gang hun besøger mig, får hun lige så stille listet MJ ind i hovedet, enten ved at spille hans musik eller så ser jeg lige en DVD som jeg lige skal se færdig. Hun aner jo tydeligvis overhovedet ikke, hvad hun taler om, hvilket jeg også fik sagt til hende, da min søn var færdig.

Kan folk dog for helvede nøjes med at udtale sig om det, de ved noget om - men der har vi jo lige de "kære" sladderblade og aviser at kæmpe imod. Lad os lave en kæmpe bål på Rådhuspladsen og brænde dem ..... :nono:
Skrevet Billede

#30 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 23 August 2009 - 02:39 PM

• LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon

Læs IndlægSille, på Aug 23 2009, 03:35 PM, sagde:

Kan vi ikke blive enige om, at selvom man har været fan af Michael Jackson i 30 år eller først bliver det om et år, så er alle velkommen - jo flere jo bedre :thumbup:

Har også selv fået kommentarer, når folk får at vide, at jeg er fan af MJ. Den sidste jeg fik var fra min svigerdatter, som ellers er en sød pige, men kors hvor blev jeg gal på hende......
Hun sagde, at Michael altid havde været grim at se på og hans sange lignede hinanden :2guns:
Inden jeg nåede at sige noget, sprang min søn frem fra køkkenet og hun fik læst og påskrevet, dejligt med lidt backup :thumbup:
Nu har jeg bestemt, at hver gang hun besøger mig, får hun lige så stille listet MJ ind i hovedet, enten ved at spille hans musik eller så ser jeg lige en DVD som jeg lige skal se færdig. Hun aner jo tydeligvis overhovedet ikke, hvad hun taler om, hvilket jeg også fik sagt til hende, da min søn var færdig.

Kan folk dog for helvede nøjes med at udtale sig om det, de ved noget om - men der har vi jo lige de "kære" sladderblade og aviser at kæmpe imod. Lad os lave en kæmpe bål på Rådhuspladsen og brænde dem ..... :nono:

HAHAHA!!!! :biglaugh: Hehe, undskyld jeg griner, men så fik hun den... og GOD IDE!!! :D KOM!! TIL RÅDHUSPLADSEN!!!
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#31 Bruger er offline   Wolff Ikon 23 August 2009 - 06:11 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 26-July 09

TÆSK! Det jo vanvittigt! :o

.. Så er det godt vi herinde kan dele vores historier og komme ud med det.
og stå sammen :buddies: <3

Dette indlæg er redigeret af Wolff: 23 August 2009 - 06:12 PM

.. Wolff

Skrevet Billede

I'll never let you part, for you're always in my heart..
I just can't stop loving you, Michael.

1958 - 2009

#32 Bruger er offline   Rechain Ikon 23 August 2009 - 07:44 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 28-June 09

Gjorde selv det samme, for at undgå at blive generet, så holdte jeg det for mig selv og hørte hans musik i smug. Det var en meget dårlig tid...selvom det er trist han nu er død, så har det også åbnet op for tingene igen. Han er og vil til evig tid være uskyldig og der er ingen beviser mod ham som viser det modsatte. Håber han hviler i fred, der hvor han end er nu. Jeg vil altid være fan af ham...selvom jeg også skammer mig lidt over at have holdt mig tilbage i den hårde periode.

/Rechain

#33 Bruger er offline   Ane Ikon 23 August 2009 - 07:50 PM

• Naughty
  • Ikon
  • Indmeldt: 07-November 07

Jeg synes ikke I skal skamme jer over, at have holdt det hemmeligt I er fans.. Medierne har været ret meget efter ham, og mange mennesker tror ubetinget på det de skriver, så der er meget vi fans har skulle lægge øre til, og det gider man jo ikke :)
..I'm just simply Michael Jackson

Skrevet Billede

#34 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 23 August 2009 - 07:55 PM

• Ikon

Det er dejligt med sådan en dejlig støtte man får her inde <3 !

Moo-walkers people , i er nogle engle (:! (:

Prøvede at ligge den samme tekst ind på facebook, som jeg har skrevet her inde .
Der kom der nogle dårlige kommentare , og nogle venner som tydeligvis ikke kender mig nok !

Fortalte det kun til 3 af mine veninder at jeg var fan , for jeg ved at de andre ville kigge ned på mig , og begynde at hakke ned på mig.

men ihh , skammer mig nu stadig..

Ærgeligt at det skulle tage mig SÅ lang tid at indse , at man virkelig ikke behøver at være andre, end sig selv ..

Dette indlæg er redigeret af ElinsJackson: 23 August 2009 - 07:56 PM

Skrevet Billede

#35 Bruger er offline   CaseyXM Ikon 24 August 2009 - 08:49 AM

• LOVE IS PEACE! PEACE IS LOVE!
  • Ikon

Alle jer der har Facebook, i kan melde jer ind i de her grupper. :) De siger alle sammen noget med at man er en ægte fan, og man er ligeglad med hvad andre syntes. :D

http://www.facebook....30544730&ref=ts

http://www.facebook....id=101719484437

http://www.facebook....?gid=2399567677

http://www.facebook....?gid=6765441498

http://www.facebook....gid=21617221778

http://www.facebook....gid=10787854943

http://www.facebook....gid=45382449020

http://www.facebook....id=101719484437

http://www.facebook....?gid=2317286056
LOVE 2 MJ 4-EVER!!!

____________?§$$$$$$$§§?_
___________§$$$$$$$$$$$$§?
___________??§§§$$$$§$$$$§?
_____________?____§?§§$§$$§?
______________?___?_?§$$$$$$§
________________?????§$$§$$§?
___????§?__________??§$$$$$§§?
__?§$$$$?_??______§§§$§§§§§$$§ ?
___?§$$$§????_____?§$$$J§§§§§§ $$§?
____?$$§?________§$$$$h§$§§§§§ §$§
_____§$§§3_______$$$§§§§§§§§$§ $$§
______§$$§§$____$$§§§$§§§§§$§§ $$§
_______§$$$$$$$$$$§$§§§$$$$§§§ $$§
________?§§§§$$$$$$§§§§§§$§§§§ $$?
___________$$$§$$$§§§§§§§§§§§$ $§
________________?§$$§§$§§$§§§§ §?
__________________§$$$§§$§§§§$ §?
_________________?§$$§§§§§§§§$ §?
_______________?§$$§§$$::::§§$ $$§
______________§$$$§§§§§:::§$§§ $$?
____________?§$$$$$$$$:::§§§§$ $$?
__________?§$$$$$$§§:::§$§$$$$ §?
________?§$$$$$$§:::§§$§$$$$$§
_______§$$$$$$§:::§$$$$$$§?
_____?$$$$$§::::$$$$$$§?
___?§$$$$§::::$$$$§??
_?§$$$$§§§§$$$$§?
§$$$$§§§§$$§?
§$$§§§§§$§
?$$§§§$§§§§?
?§$§§§§§§§$$§
_§$§§§$§§§§$§?
_?$§§§$$§§§§§§?
_?§$§§$§§§§§$$$§
__?§§§$§$$§§§$$$§
__?§$§$$$$§§?§§§?__??
___?$$$$$§_______?§$$$?
____?????____?§§§??§$$§
____________?$$$§_?§?
___________?$$$§§§$§
__________?§$$§??$§?

#36 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 24 August 2009 - 09:46 AM

• Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Indmeldt: 01-July 09

Dejligt med denne tråd :thumbsup: Jeg troede jeg var den eneste der havde haft det på den måde, men jeg kan jo høre, at I andre også havde det svært og holdt jeres MJ-kort tæt ind til kroppen.

Når man i forvejen havde det svært i skolen er det jo ikke ligefrem MJ man vil blære sig med, at man er fan af og derfor tror jeg også at det er kommet som et chock for de fleste jeg kender at jeg er fan og har været det, det meste af livet (i 23 år).
Og jeg er også irriteret at jeg ikke bare var ligeglad med andre og først nu tør stå ved det, men med så kraftig mobning jeg var udefor, så havde je gikke lyst til, at gøre det værrere for mig selv ved at proklamere at jeg var (er) fan.
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(

Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#37 Bruger er offline   ElinsJackson Ikon 24 August 2009 - 01:02 PM

• Ikon

hej Alle (:

... Tog et STORT skridt i min "udvikling" i dag ( Hvis man kan sige det sådan )

Jeg fortalte i denne tråd at jeg rent ud sagt var en kujon.... ER JEG STADIG !! ;D
- Men med måde om man så kan sige.

I dag havde vi psykologi, og skulle for første gang møde dem jeg skulle gå i klasse med ( Der er mange forskellige hold på skolen nemlig ) .. havde kun set få af elverne før.

Vi skulle op og presentere os , og fortælle mange ting om os selv...
Og var nervøs ved at skulle stå foran hele klassen på 30 mennesker.

Da det blev min tur , gik jeg op og pressenterede mig ,:

"Hej , Jeg hedder Elin , og er 18 år.
Kommer fra Viborg hvor jeg bor i min egen lejlighed med min kat Francess.
( Tænkte at nu må jeg sku tage mig sammen )"

" i min fritid går jeg til styrketræning , og elsker at danse ,
og er STOR fan af Michael jackson, og er blandt andet ved at arrangere Thrill The World "

Så sluttede jeg der , og kiggee rundt , ...
- Der var ingen der rynkede på næsen , eller så misfornøjet ud ..

VAR SÅ STOLT AF MIG SELV !!!
Gider ikke være den feje mere. Plejer jo aldrig at sige det foran en masse mennesker.'
Men fik overvundet min frygt.
Skrevet Billede

#38 Bruger er offline   fuzzball Ikon 25 August 2009 - 09:18 AM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 28-March 09

He-He, jeg har nok haft det på en helt anden måde end de fleste af jer i denne tråd. Jeg har været en STOLT
M.J. fan i 23 år.
Igennem hele min folkeskoletid og gymnasietid gjorde jeg ALT for at vise, at jeg var M.J fan; og jeg synes
faktisk det var morsomt, hvis folk følte sig provokeret af det.
Elskede nok bare følelsen af at være anderledes og stå ved min kærlighed til M.J.!!

Nu er jeg "voksen" , jeg er gift og har børn, men jeg går stadigvæk rundt i offentligheden med M.J t-shirts, når jeg har lyst.

#39 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 25 August 2009 - 10:04 AM

• Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Indmeldt: 01-July 09

Læs Indlægfuzzball, på Aug 25 2009, 10:18 AM, sagde:

He-He, jeg har nok haft det på en helt anden måde end de fleste af jer i denne tråd. Jeg har været en STOLT
M.J. fan i 23 år.
Igennem hele min folkeskoletid og gymnasietid gjorde jeg ALT for at vise, at jeg var M.J fan; og jeg synes
faktisk det var morsomt, hvis folk følte sig provokeret af det.
Elskede nok bare følelsen af at være anderledes og stå ved min kærlighed til M.J.!!

Nu er jeg "voksen" , jeg er gift og har børn, men jeg går stadigvæk rundt i offentligheden med M.J t-shirts, når jeg har lyst.

Mine forældre var på besøg den anden dag og så spurgte min far (jeg havde en MJ t-shirt på):
Render du stadig rundt i Michael Jackhyler? - Han har altid kaldt ham for det og han tror sikkert han er morsom.
Ja - sagde jeg så bare
Og så var den diskussion ude.

Dette indlæg er redigeret af NCD: 25 August 2009 - 10:05 AM

Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(

Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#40 Bruger er offline   Ida941 Ikon 25 August 2009 - 01:40 PM

• Moo-Medlem
  • Ikon
  • Indmeldt: 29-July 09

Du skal være stolt over at du er åben fan nu, det nytter ikke at ærgre sig nu. (Ja, det er så nemt at sige, jeg ved det...)

Det er virkelig som om vi MJ fans tit har lignende historier - der har nogle gange været lignende tråde inde på MJFC, og mange blev vilde med Michael som barn og skjulte det i teenageårene, tit pga mobning osv.

Det er det samme med mig. Da jeg så Black Or White videoen i tv var jeg bare solgt, og da jeg så fandt ud af at det var den samme person som havde lavet den smukke sang jeg havde hørt hos en fra min klasse, Heal The World, var jeg helt vild. Jeg var vel omkring 8 år dengang. Så kom History, og der var jeg mega fan. Det var engang efter Blood On The Dancefloor og Ghosts og før Invincible at jeg begyndte at holde det for mig selv. Jeg fik aldrig et nyt idol på den måde, men lyttede til en masse andet musik, prøvede at være lidt sej så jeg måske kunne blive mere populær i klassen. (Uden held, dog.) Men jeg læste alting der var at finde om Michael, i blade, aviser, på nettet. Hver gang jeg så hans navn skulle jeg lige læse artiklen. Og jeg købte selvfølgelig Invincible, selv om det var pinligt hvis folk lagde mærke til jeg hørte den. Under retssagen fulgte jeg med og forsvarede Michael så godt jeg kunne i diskussioner, men sagde ikke at jeg var fan, prøvede sikkert at være sådan lidt generel: "manden er dømt af pressen uden at have fået en chance, jeg tror han er uskyldig"... Sådan der, uden at sige: OG JEG SYNES HAN ER DEN MEST FANTASTISKE PERSON I VERDEN.

Jeg har også været flov over at jeg skjulte det i mange år.
Men jeg er nu ikke blevet beskyldt for at være fake, simpelthen fordi jeg for cirka et år siden valgte at være fulltime fan igen. Jeg hørte musikken på max volumen (selv om jeg boede i bofællesskab) og fulgte med i alle rygterne om koncerter der skulle komme osv. Jeg skulle have været til 2 af koncerterne i London. Så folk var nogenlunde forberedte da jeg gik fuldkommen ned 25/6. Men de forstod det ikke i længden. Det er som om det var okay at være ked af det i 2 måske 3 dage, men at jeg stadig er følelsesmæssigt ustabil når talen falder på Michael, nu 2 måneder efter, det fatter de ikke. Så de nedladende kommentarer har jeg også hørt masser af, mest a la: "nu må du da komme videre" eller "seriøst hvor lang tid vil du sørge over en du ikke engang kendte?" Osv.

Vi må bare stå sammen, vi fans. Være stærke i flok, og sådan... Være os selv nu. Vi kan i det mindste følge Michaels eksempel om at være sig selv nu som minde om ham. Ja, jeg tror såmænd jeg vil tage en af mine Michael Jackson t-shirts på på arbejde i morgen... :biglaugh:

• (3 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere