The Moo-Walkers Forum: Måske slet ikke Murray der gjorde det ! - The Moo-Walkers Forum

Hop til indhold



Måske slet ikke Murray der gjorde det ! Nye beviser til fordel for Murray !!

#1 Bruger er offline   HeavenCanWait Ikon 18 April 2011 - 08:18 AM

  • Have You Seen My Childhood?!!!!
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 3141
  • Indmeldt: 01-July 09
  • Gender:Female
  • Location:Kastrup - København

Jeg ved godt man ikke skal tro på alt hvad der bliver skrevet. Især ikke når det kommer til Michael.
Men alligevel slog det her mig helt ud :bigcry:

http://www.mirror.co...15875-23068908/
Jorden har mistet et smukt menneske. Himlen har fået en engel.
Karina nu lyser du på himlen om kap med stjernerne ♥
Jeg vil altid elske dig og du vil altid være i mit hjerte ♥♥♥ :'(


Member of the "I wear my Michael Jackson-addiction with pride"-club
Member of the "Michael Jackson is innocent"-club


"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same,
then everything that happens in between can be dealt with" - Michael Jackson

Skrevet Billede

#2 Bruger er offline   themjj Ikon 18 April 2011 - 09:06 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Jeg ville nu ikke blive så bekymret. Det er en noget bizar teori pludselig at komme med at en mysterious stranger har formået at snige sig ind i et af verdens bedst vogtede huse, fundet en direkte vej op til Michael som nødvendigvis må ha sovet, uden at nogen i huset opdagede det, taget en ny steril nål selvom der lå gamle nåle over det hele og gav ham en ekstra dosis. Stjal en million dollars og smuttede ubemærket ud igen. Altsammen uden hansker og uden at tage nålen med sig. I dont think so.
Samtidig skulle han ha undgået samtlige cctv kameraer eller ha været sikker på at de ville blive slettet af uduelige politimænd.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#3 Bruger er offline   themjj Ikon 18 April 2011 - 09:24 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Det giver jo ingen menig at tyven/morderen skulle være så ekstremt professionel og så inkompetent på samme tid.

Hvis dette ikke bare er endnu et dårlig forsøg på at fjerne fokus fra han der så tydeligt har skylden, så er jeg overbevist om at det må være en af betjentene som undersøgte huset som fingeraftrykket tilhører. De har jo tydeligvis ikke behandlet det som en crimescene.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#4 Bruger er offline   Mj Kid Ikon 18 April 2011 - 06:52 PM

  • Eiffel
  • Ikon
  • Gruppe: Ko-administrator
  • Indlæg: 1127
  • Indmeldt: 13-March 09
  • Gender:Male
  • Location:København

Enig med Christina, den lyder simpelthen liiidt for underlig. og hvis bare fordi de er desperate efter at høste flere money på den historie -.-
You make me speechless..
Fra Theodor :)
Mj du var min barndom, du er min nutid og du bliver min fremtid.

#5 Guest_*Little Suzie*_* 18 April 2011 - 06:58 PM

  • Gruppe: Guests

Jeg tror ikke helt det var ham der gjorde det.
Men hvad jeg tror på er at der var nogen mennesker i baggrunden der gjorde det.....

Dette indlæg er redigeret af *Little Suzie*: 18 April 2011 - 06:58 PM


#6 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 18 April 2011 - 07:24 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Det er bare endnu et stunt fra Murrays forsvarsadvokater for at få ham frikendt, hvis det altså ikke er bare rygter medierne har skabt.

Jeg er helt enig i, at aftrykkene kan være en politimands - der gik længe fra Michael blev hentet af ambulancen til de spærrede stedet af. Nogen kunne have taget beviser væk og/eller plantet beviser. Det kan ikke udelukkes.

Én ting er dog helt sikker: Murray var der og burde have været der hele tiden! Hvis nogen have været inde og givet Michael noget, har det været med Murrays accept. For ellers burde Murray have slået alarm! Han har noget at skulle forklare under alle omstændigheder.

Hvor i alverden skulle den ene million komme fra? Og hvor mange ved, hvor Michael gemte så mange kontakter, hvis han da overhovedet havde dem liggende?!

Det hænger slet ikke sammen :shakehead: men hvis forsvaret kan bevise de mystiske fingeraftryk og politiet/anklageren ikke kan finde ud af hvis det er, så er der risiko for, at Murray ikke kan dømmes :confused:
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#7 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 19 April 2011 - 11:22 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Det er bare endnu et stunt fra Murrays forsvarsadvokater for at få ham frikendt, hvis det altså ikke er bare rygter medierne har skabt.

Jeg er helt enig i, at aftrykkene kan være en politimands - der gik længe fra Michael blev hentet af ambulancen til de spærrede stedet af. Nogen kunne have taget beviser væk og/eller plantet beviser. Det kan ikke udelukkes.

Én ting er dog helt sikker: Murray var der og burde have været der hele tiden! Hvis nogen have været inde og givet Michael noget, har det været med Murrays accept. For ellers burde Murray have slået alarm! Han har noget at skulle forklare under alle omstændigheder.

Hvor i alverden skulle den ene million komme fra? Og hvor mange ved, hvor Michael gemte så mange kontakter, hvis han da overhovedet havde dem liggende?!

Det hænger slet ikke sammen Skrevet Billede men hvis forsvaret kan bevise de mystiske fingeraftryk og politiet/anklageren ikke kan finde ud af hvis det er, så er der risiko for, at Murray ikke kan dømmes Skrevet Billede



Ärh.... Det gør så ondt i mig over mike har ligget der og INGEN gjorde noget for at redde ham... HULK....Skrevet Billede Hvorfor forsvinder sådan noget som overvågningsbånd fra den dag bare??? det er sørme underligt ????? der er nogen der er betalt for at fjene dem og de skulle have været i en sikker boks ... et sted udenfor alm. rækkevide måske... OMG... Stakkels MJ... Skrevet Billede

håber altså at alt det her blir opklaret selv om det jo desværre ikke bringer mj tilbage Skrevet Billede det skal og må blive opklaret... HAVE TOooooo...
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#8 Bruger er offline   themjj Ikon 19 April 2011 - 01:43 PM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 1781
  • Indmeldt: 26-April 04
  • Gender:Female
  • Location:København V

Læs IndlægForever <3 Michael, på 19 April 2011 - 12:22 PM, sagde:

Ärh.... Det gør så ondt i mig over mike har ligget der og INGEN gjorde noget for at redde ham... HULK....Skrevet Billede Hvorfor forsvinder sådan noget som overvågningsbånd fra den dag bare??? det er sørme underligt ????? der er nogen der er betalt for at fjene dem og de skulle have været i en sikker boks ... et sted udenfor alm. rækkevide måske... OMG... Stakkels MJ... Skrevet Billede

håber altså at alt det her blir opklaret selv om det jo desværre ikke bringer mj tilbage Skrevet Billede det skal og må blive opklaret... HAVE TOooooo...


Det er meget normalt at man sletter optagelser fra CCTV nogle dage efter, hvis de ikke skal bruges. problemet er at politiet ikke efterforskede som et mord eller så noget mistænkeligt, og derfor kun brugte de 5 minutter hvor Michael ankom efter prøverne.
RIP Beautiful Michael!

check out my photoart at http://cim-photo.dk http://themjj.deviantart.com
Skrevet Billede

#9 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 19 April 2011 - 02:07 PM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs Indlægthemjj, på 19 April 2011 - 02:43 PM, sagde:

Det er meget normalt at man sletter optagelser fra CCTV nogle dage efter, hvis de ikke skal bruges. problemet er at politiet ikke efterforskede som et mord eller så noget mistænkeligt, og derfor kun brugte de 5 minutter hvor Michael ankom efter prøverne.

Det er ikke normal procedure, at man sletter optagelserne så hurtigt, når der er sket et dødsfald. Typisk skal de vente til dødsårsagen er blevet bekræftet af læger/retsmedicinere.

Det underlige er, at der er "huller" i optagelserne. Der er blevet slettet dele af optagelserne på tidspunkter, hvor man formoder, at gerningsmanden kunne have være synlige i optagelserne.

Altså ud over, at der mangler et helt bånd.

Dette indlæg er redigeret af Mike's Moonwalker: 19 April 2011 - 02:32 PM

Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

#10 Bruger er offline   Forever <3 Michael Ikon 20 April 2011 - 08:38 AM

  • Moo-Medlem
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 289
  • Indmeldt: 25-June 10
  • Gender:Female
  • Location:Greve

Læs IndlægMike sagde:

Det er ikke normal procedure, at man sletter optagelserne så hurtigt, når der er sket et dødsfald. Typisk skal de vente til dødsårsagen er blevet bekræftet af læger/retsmedicinere.

Det underlige er, at der er "huller" i optagelserne. Der er blevet slettet dele af optagelserne på tidspunkter, hvor man formoder, at gerningsmanden kunne have være synlige i optagelserne.

Altså ud over, at der mangler et helt bånd.


ÅH..............argggg .... NOT GOOOOD ... Skrevet Billede
*- Michael was born as an Angel-
- He lived as a King-
- He left as a King-
-He will forever be an Angel-"


* Forever a part of me and my life..*
*Forever in my heart..*
*Forever my king..*
Iam just simply Forever <3 Michael
www.spyropoulos.dk

#11 Bruger er offline   Gregers Ikon 22 April 2011 - 07:07 AM

  • Gregers
  • Ikon
  • Gruppe: Members
  • Indlæg: 4052
  • Indmeldt: 16-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Hyllinge Denmark

Ja der er masser af fantastifulde teorier om hvordan alt dette her er sket, men det viser kun at Murray's team er hårdt presset og godt ved at de står med en meget meget hård vanskelig sag.

Jeg nægter at tro på at størstedelen af videomaterialet er slettet, håber virkelig bare det er et rygte. Der har ikke været nogen bekræftelse på det vel?
Besøg min side: http://www.mjparadise.com
25. June 2009: The Day The Music Died!

#12 Bruger er offline   Mike's Moonwalker Ikon 22 April 2011 - 10:23 AM

  • Always in my heart
  • Ikon
  • Gruppe: Adminstration
  • Indlæg: 1290
  • Indmeldt: 12-April 10
  • Gender:Female

Læs IndlægGregers, på 22 April 2011 - 08:07 AM, sagde:

Ja der er masser af fantastifulde teorier om hvordan alt dette her er sket, men det viser kun at Murray's team er hårdt presset og godt ved at de står med en meget meget hård vanskelig sag.

Jeg nægter at tro på at størstedelen af videomaterialet er slettet, håber virkelig bare det er et rygte. Der har ikke været nogen bekræftelse på det vel?

Nej, intet er bekræftet så vidt, jeg ved. I sidste ende, er det bare noget pressen har skrevet, inkl. de ting, jeg skrev. Vi må vente og se, hvad der kommer frem ved retssagen.
Goodbyes are not forever
Goodbyes are not the end
They simply mean I'll miss you
Until we meet again
I'll never let you part
You're always in my heart
RIP my love

Skrevet Billede

Side 1 af 1
  • Du kan ikke starte et nyt emne
  • Du kan ikke svare på dette emne

1 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme brugere