hehe, Det ville jeg egentlig også høre om . . Hehe . . Håber da at vi er nogle fans der kan følges. .
Moo-Walkers Michael Jackson Fest!! - 30. april
#42 14 March 2005 - 02:28 PM
Mette*lil sagde:
Citat
JO da Mette!!
Hvorfor ikke? Vi får det alle sammen sjovt! Det bliver rigtig hygge og godt MJ samvær haha..
Ved I hvor mange der er tilmeldt indtil videre, eller har en lille stedsans for det muligvis?!?!
Hvorfor ikke? Vi får det alle sammen sjovt! Det bliver rigtig hygge og godt MJ samvær haha..
Ved I hvor mange der er tilmeldt indtil videre, eller har en lille stedsans for det muligvis?!?!
Hihi, Ja, det er også bare fis og gøgl. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme med!
Nåååå - skide godt så! :top
#44 15 March 2005 - 06:40 PM
Mathias sagde:
Hvor mange regner I med kommer i alt?
//Mathias
//Mathias
Den her problemstilling, synes jeg dukker op i forbindelse med alle de arrangementer, vi har lavet.
Se, hvis I nu meldte jer til, i stedet for at spørge, hvor mange andre, der har meldt sig til... så ville der i sidste ende være ufatteligt mange flere, der var meldt til! Kan du følge mig?
Det er ret umuligt at forudsige, men et skud fra hoften, vil jeg sige, vi satser på, at der alt i alt kommer 30.... højest 40... men måske færre, det er svært at forudsige. Medmindre I melder jer til!
#46 16 March 2005 - 01:10 PM
WillYouBeThere sagde:
og så tager vi en gigantisk stor ghettoblaster med også, så de forbipasserende kan blive velsignet med Michaels toner!
Søren, you can say THAT again LOL
Vi kan så fortælle at den nævnte ghetto-blaster spillede om kap med nogle optrædende på Strøget i november - og vandt LOL Den blev slæbt ned at strøget med musik spillende hele vejen, og det skal lige siges, den kunne høres på LANG afstand LOL
#47 16 March 2005 - 01:53 PM
Minnie sagde:
WillYouBeThere sagde:
og så tager vi en gigantisk stor ghettoblaster med også, så de forbipasserende kan blive velsignet med Michaels toner!
Søren, you can say THAT again LOL
Vi kan så fortælle at den nævnte ghetto-blaster spillede om kap med nogle optrædende på Strøget i november - og vandt LOL Den blev slæbt ned at strøget med musik spillende hele vejen, og det skal lige siges, den kunne høres på LANG afstand LOL
HAHA!! det er jo sådan det skal være! :upsidedown
Tror vidst nok jeg har set noget fra den strøg-tur på DVD hos Nima...
#50 16 March 2005 - 09:34 PM
Mathias sagde:
Bare lige til jeres oplysning ...
Så vidt jeg er orienteret, (tager muligvis fejl) - er det ikke "lovligt" at stille op på et torv eller lignende uden forudgående aftale. Har I lavet det?
Så vidt jeg er orienteret, (tager muligvis fejl) - er det ikke "lovligt" at stille op på et torv eller lignende uden forudgående aftale. Har I lavet det?
Mathias, det er vi udmærket godt klar over. Vi har tidligere haft denne form for arrangementer, hvor vi har indsendt en ansøgning om lov til at holde det politiet kalder en "forsamling" (eller noget lignende). Vi har fået lov til at opholde os de stedder vi har spurgt efter, MEN der måtte absolut ikke være nogen anden former for musik end levende musik, dvs. vi kunne stå med en guitar eller et andet instrument. Vi måtte ikke tilkoble noget til en forstærker eller have en ghettoblaster til at kører.
Efter som vi ved, at det vil være en betingelse for at få tilladelsen til at stå der, har vi vedtaget følgende:
Vi stiller os op med vores ghettoblaster, banner og deler flyers ud. Flyerne og banner vidergiver vores budskab, så det bliver ikke nødvendigt med "kampråb". På den måde vil vi ikke på nogen måde virke truende, som langt fra er vores mission med dette arrangement. Hvis politiet møder op og siger vi ikke må være der, pakker vi vores ting sammen og går.
Hvor vidt du vil være tilstede, under de forhold, må du afgøre med dig selv, men dette er vores plan
#51 16 March 2005 - 10:21 PM
Jesh sagde:
Det er nok ikke helt ved siden af Søren.
Jeg håber da folk vil bakke op om arrangementet!! De sidste gange vi har mødtes, har det jo været super fedt.
Kom ud af busken alle sammen - mød op!! :pic
Jeg håber da folk vil bakke op om arrangementet!! De sidste gange vi har mødtes, har det jo været super fedt.
Kom ud af busken alle sammen - mød op!! :pic
jeeg er bare så klar meeed bukser på!! :oops:
Michael Jackson.. hvil i fred... medfølende tanker sendes til din børn, familie og nære venner.. De burde ikke havde kunne ske.. Vi har ikke kun mistet en helt fantastisk person, men også en legende der har sat et uforligneligt præg på musikken. Den lidenskab du har vist for musikken, dansen og alle dine medmennesker vil for evigt stå indgraveret i vores hjerter. "I'll never let you part, for you're always in my heart" Din musik er for evigt udødelig.
#52 16 March 2005 - 10:30 PM
Smile1982 sagde:
... Efter som vi ved, at det vil være en betingelse (ingen elektronisk lyd, red.) for at få tilladelsen til at stå der, har vi vedtaget følgende:
Vi stiller os op med vores ghettoblaster, banner og deler flyers ud. På den måde vil vi ikke på nogen måde virke truende, som langt fra er vores mission med dette arrangement. Hvis politiet møder op og siger vi ikke må være der, pakker vi vores ting sammen og går.
... Hvor vidt du vil være tilstede, under de forhold, må du afgøre med dig selv, men dette er vores plan
Vi stiller os op med vores ghettoblaster, banner og deler flyers ud. På den måde vil vi ikke på nogen måde virke truende, som langt fra er vores mission med dette arrangement. Hvis politiet møder op og siger vi ikke må være der, pakker vi vores ting sammen og går.
... Hvor vidt du vil være tilstede, under de forhold, må du afgøre med dig selv, men dette er vores plan
(Forkortet - håber du accepterer det :roll: )
Det var på ingen måde ment som kritik - ville blot oplyse jer om det, hvis I ikke var opmærksomme på det. Ved de andre vigils I har holdt - har I dér også haft en ghettoblaster med (uden at blive smidt væk?)
Hehe - har skam intet imod at være der under de præmisser, vi ryger jo nok ikke i spjældet for vores "gigantiske lovovertrædelse" :roll:
M.v.h.
Mathias
#53 16 March 2005 - 10:49 PM
Mathias sagde:
Ved de andre vigils I har holdt - har I dér også haft en ghettoblaster med (uden at blive smidt væk?)
Nej. Ved de 2 andre vigils holdte vi os til reglerne og anskaffede en tilladelse til at holde de vigils. I de papir vi fik, hvor der stod at vi godt måtte holde vores vigil, stod der også at vi IKKE måtte spille musik. Nu da vi havde spurgt os for og havde fået skriftlig svar, var vi nød til at holde os til de regler politiet gav os.
Men nu vi ikke har tilladelsen, kan vi godt spille musik og hvis politiet så dukker op, kan vi lade som om, at det vidste vi sandelig ikke noget om :silly
#54 17 March 2005 - 09:01 AM
Ha ha... Det er nok også det bedste at lade som ingenting... De kan højst bede os om at slukke for musikken!
#55 17 March 2005 - 12:44 PM
Gregers sagde:
Ha ha... Det er nok også det bedste at lade som ingenting... De kan højst bede os om at slukke for musikken!
det er jo nok det!!
Og hvis politiet nu synes de skulle dukke op, kan vi jo bare tage hen til lokalet i har lejet, og ha en skide fed fest!!
De skal da ikke komme og tro at de kan ødelægge noget som helst!!
#57 17 March 2005 - 07:29 PM
Jesh sagde:
Tro mig denne ghettoblaster burde omdøbes Brutalis. Lige nu står den her under mit skrivebord og fylder det hele. Den er vild, den er rå og den er klar.... Nu mangler vi bare, at I møder op, så kan det ikke gå galt.
Helt sikkert
Og det skal da lige nævnes, at da vi reklamerede for udgivelsesfesten spillede vi faktisk ret højt musik på strøget uden at der skete det fjerneste
Knuz Carina
R.I.P. Michael Joseph Jackson 29 August 1958 - 25 June 2009
I'll never let you part, for you're always in my heart
#59 18 March 2005 - 08:18 AM
Ja den ghettoblaste så også noget stor ud da jeg var oppe i Jespers lejlighed! hehe